рефераты конспекты курсовые дипломные лекции шпоры

Реферат Курсовая Конспект

Тема II. Мистецтво — чарівне вікно у світ

Тема II. Мистецтво — чарівне вікно у світ - раздел Философия, М. MACOJI Теоретико-методичні засади інтегрованого навчання мистецтва Уроки 17-18. Яскраве Коло Музичне Мистецтво...

Уроки 17-18. Яскраве коло

Музичне мистецтво

Зміст: Уявлення про красу світу в музичних і танцювальних образах. Ознайомлення із жанром танцю, порівняння з піснею. «Троїсті музики» (склад). Скрипка, сопілка, бубон (ілюстрації).

П: Танець. Народний танець (гопак, козачок тощо).

ХТД: Українська народна пісня «Діду, мій дударику»; А. Мігай «Пі­сенька з дощем». Відтворення пульсу танців, запис і відтворен­ня ритму (бубон або інші інструменти).

СММ: «Козачок», «Гопак» у виконанні «Троїстих музик» (розрізня­ти на слух тембри інструментів). Хореографічні рухи з елемен­тами українських танців.

СВМ: А. Коцка «Гуцулка».

Візуальне (образотворче) мистецтво

Зміст: Ознайомлення з особливостями живопису. Оптимальне заповнен­ня площини аркуша паперу. Уявлення про хроматичні та ахро­матичні кольори. Формування відчуття кольору шляхом змішу­вання основних та отримання похідних кольорів і відтінків.

П: Колір. Основні та додаткові кольори.

ХТД: Вправи « Різнокольорові кульки, що злетіли у небо » (у тих міс­цях, де зображення кульок частково перетинаються, утворю­ються нові кольори) (акварельні фарби, пензлі).

СВМ: А. Коцка «Гуцулка», А. МаТісс «Червоні рибки»; В. Серов «Дівчинка з персиками»; А. Куїнджі «Березовий гай».

СММ: Танцювальні мелодії у виконанні «Троїстих музик».

Уроки 19-20. Різні барви у природи

Музичне мистецтво

Зміст: Ознайомлення з новими танцювальними жанрами. Бесіда про старовинні танці: полонез, менует тощо (зображення виконав­ців танців). Порівняння музики танців — українських народ­них та старовинних (темп, характер).

П: Темп.

ХТД: Музичне привітання. (30,ВІ,РА); А. Мігай «Пісенька з дощем» (робота над дикцією, артикуляцією).

СММ: Й. С. Бах «Менует», «Полонез»; В. Барвінський «Український танець». Виконання хореографічних рухів до менуету та ко­зачка (у порівнянні). Музична гра «Знайди помилку » (у визна­ченні характеру танців).

Візуальне (образотворче) мистецтво

Зміст: Сприйняття та аналіз творів мистецтва з метою визначення теплих і холодних кольорів. Засвоєння способів отримання теплих та холодних кольорів. Опанування навичками змішу­вання фарб та малювання гуашевими плямами у техніці мо­нотипії. Розвиток уяви, фантазії.

П: Теплі та холодні кольори.

ХТД: Виконання композиції у техніці монотипії з наступним уточ­ненням деталей (за вибором учня) «Кущі бузку», «Маки у жит­ньому полі» (гуаш, пензлі)і

СВМ: Завдання на визначення теплих та холодних кольорів у творах мистецтва: М. Врубель «Бузок»; П. Кончаіювський «Бузок»; І. Шишкін «Жито»; М. Приймаченко «Букет», «Червонімаки».

Уроки 21-22. Різні барви у природи (продовження)

Музичне мистецтво

Зміст: Уявлення про передачу характеру руху в музиці (у порівнян­ні темпу, загального настрою музики).

П: Інструментальний супровід, вступ і закінчення лісні.

ХТД: Поспівка «Кругом женчики, кругом» (інтонування з агогічним відхиленням). М. Красєв «Падає листя» (повторення), Ю. Михайленко «Метелиця-зима» (робота над дикцією при виконан­ні вокальних творів). (30,ВІ,РА). Імпровізація хореографічних рухів («падає листя», «завірюха»). Гра «Добери колір з паліт­ри» відповідно до музичного образу (розвиток уяви).

СММ: Українська народна пісня « Метелиця », Г. Свиридов « Заметіль» («Трійка»).

СВМ: Ф. Манайло «Осінь»; І. Грабар «Зимовий пейзаж».

Візуальне (образотворче) мистецтво

Зміст: Порівняння кольорів за колірним тоном. Композиційні засоби передачі руху. Відображення емоційного стану явищ природи засобами живопису та музики. Розвиток аудіовізуальни образних асоціацій. П: Теплі та холодні кольори.

ХТД: Створення двох контрастних композицій за мотивами музич них творів «Танок осіннього листя», «Кружляє заметіль» (акварель «по-мокрому»).

СВМ: Ф. Манайло «Осінь»; С. Шишко «Падолист», «Київська сюїта»; І. Грабар «Зимовий пейзаж».

СММ: А. Вівальді «Осінь»; М. Сільванський «Завірюха». Завдання: порівняти осінні та зимові настрої, відображені у творах музичного та образотворчого мистецтва.

Уроки 23-24. Зимові фантазії

Музичне мистецтво

Зміст: Знайомство з танцювальним жанром вальсу. Бесіда про жан­ри пісні і танцю, їх основні ознаки (зіставлення).

П: Вальс. Колискова пісня. Музична фраза.

ХТД: Поспівка «Тихий сон по горах ходить». Укр. народна пісн «Ходить сонко» (робота над кантиленою, диханням); Т. Шутен- ко «Вальс сніжинок». Пульс вальсу, колискової пісні (у порів- 4 нянні). Гра «Викресли зайве» (у словесних характеристиках танців і пісень).

СММ: К. Стеценко «Вечірняпісня»; Г. Свиридов «Заметіль» («Вальс»).; Хореографічні імпровізації «Сніжинкові фантазії» (виражен­ня рухами та жестами — радість, сум, подив тощо).

Візуальне (образотворче) мистецтво

Зміст: Сприйняття музичних та візуальних творів (у порівнянні). Ви­ражальні можливості силуетної форми. Поєднання КІЛЬКОХ; мистецьких технік (вирізування форм та їх декор). Передача напрямку руху образотворчими засобами.

П: Витинанка.

ХТД: Виконання декоративної композиції «Сніжинкові фантазії» (аплікація, білий і кольоровий папір, фломастери, клей ПВА).

СВМ: І. Марчук «Зимовий ранок»; М. Глущенко «Зимовий день».

СММ: Г. Свиридов «Заметіль» («Вальс»). Творче завдання: порівняв ти засоби вираження руху у творах музичного, хореографіч­ного та візуального мистецтва.

Уроки 25-26. Зимові фантазії (продовження)

Музичне мистецтво

Зміст: Розвиток музичних, хореографічних та візуальних асоціацій. Бесі­да про зимові свята. Ознайомлення зі складовими українських різдвяно-новорічних обрядів. Виховання поваги до традицій народу.

П: Колядка.

ХТД: «Коляда», «Ой хто Миколая любить». Н. Рубальська «Танок сніговиків» (танцювальні рухи під час виконання). Ритмічні ігри; інструментальний супровід пісні (гра на музичних інс­трументах).

СММ: М. Леонтович «Щедрик» з переглядом фрагменту к/ф «Один дома» («Щедрик»).

Візуальне (образотворче) мистецтво

Зміст: Розвиток музичних, хореографічних та візуальних асоціацій. Порівняльний аналіз і передача форм та розмірів. Розміщення предметів на аркуші з дотриманням їх взаєморозташування.

П: Цілісність форми предметів.

ХТД: Виконання декоративної колективної композиції «Танок сні­говиків» (гуаш, пензлі, тонований папір).

СВМ: І. Шишкін «Зима»; С. Шишко «Парк узимку».

Уроки 27-28. Новорічна фантастична казка

Музичне мистецтво

Зміст: Формування вміння визначати характер, настрої твору. Уявлення про фантастичні образи в музиці, хореографії, кіно, живопису.

ТІ: Щедрівка.

ХТД: «Щедрівки» (за вибором учителя та учнів).

СММ: Е. Гріг «У печері гірського короля» , «Танок ельфів». Імпрові­зація рухово-пластичних етюдів під музику (метод дзеркал).

СВМ: Перегляд м/ф «Фантазія» У. Діснея (фрагменти) чи іншого м/ф з новорічною тематикою.

Візуальне (образотворче) мистецтво

Зміст: Взаємозв'язок форми і частин. Опанування навичками розбілу і затемнення кольору. Емоційно-образна характеристика отриманих сполучень кольорів. Створення художнього обра­зу (розвиток аудіовізуальних асоціацій, фантазії).

П: Розбіл кольору. Затемнення кольору.

ХТД: Відображення характерів «музичних героїв» — «добрий ельф», «грізний гном» — у контрастних композиціях (гуаш, круглі та плоскі пензлі).

СВМ: М. Врубель «Шестикрилий серафим», «Пан».

СММ: Е. Гріг «У печері гірського короля», «Танок ельфів».

Уроки 29-30. Новорічна фантастична казка (продовження)

Музичне мистецтво

Зміст: Узагальнення теми (особливості передачі настроїв образно мовою поезії, музики, хореографії, живопису, графіки, кіномистецтва). П: Музика і слово, музика і рух. ХТД: Новорічна пісня.

СММ: Р. Шуман «Дід Мороз». Гра «Пригадай мелодію» (з мелодії пісень і танців, що вивчалися протягом семестру).

Візуальне (образотворче) мистецтво

Зміст: Узгодженість силуетної форми і декору. Порівняння кольорів за світлістю. Узагальнення понять. П: Декор.

ХТД: «Ялинкові прикраси» (художні техніки за вибором учня). СММ: Р. Шуман «Дід Мороз»; В. Косенко «Пісня про ялинку».

 

– Конец работы –

Эта тема принадлежит разделу:

М. MACOJI Теоретико-методичні засади інтегрованого навчання мистецтва

М... Рекомендовано до використання в загальноосвітніх навчальних закладах за... Протокол від червня року...

Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ: Тема II. Мистецтво — чарівне вікно у світ

Что будем делать с полученным материалом:

Если этот материал оказался полезным ля Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:

Все темы данного раздела:

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ МИСТЕЦТВА
Вступ..................................................................... .. .4 Передумови і сутність інтеграції в шкільній мистецькій освіті ....................................

ПЕРЕДУМОВИ І СУТНІСТЬ ІНТЕГРАЦІЇ В ШКІЛЬНІЙ МИСТЕЦЬКІЙ ОСВІТІ
Глобальні процеси сучасного цивілізаційного розвитку визнача­ють необхідність становлення нової парадигми освіти. Одним із мож­ливих проголошується тип інтегративної освіти. У широкому філософсько-

Філософські (загальнонаукові) передумови
Ядром філософських засад інтеграції є діалектика — метод пізнання світу на основі найзагальніших законів розвитку, який, за виразом О. Лосева, здатний «вхопити» живу дійсність у цілому. Ці

Мистецько-культурологічні передумови
За своєю природою культура є певною цілісністю, в якій ком­поненти існують у внутрішніх взаємозалежностях, що відбивається в понятті «культурний паттерн». Інтеграція в культурі виявляє про­цесуальн

Психологічні передумови.
Об'єднуючі процеси в освіті визначаються насамперед інтеграль­ною сутністю самої людини,, її психіки, свідомості, ментальності (В. Ананьев, I. Бex, JL Виготський, О. Леонтьев, В. Мерлін, С. Рубіншт

Дидактичні передумови
Інтенсивний розвиток наук призводить до їх надмірної диферен­ціації, дроблення. Негативним наслідком цієї тенденції є задана спе­ціалізована підготовка фахівців у різних галузях. Відомий німецький

Художньо-педагогічні передумови
На інтегративному підході до художнього виховання дітей за­сновані відомі зарубіжні педагогічні системи Е. Жак-Далькроза, К. Орфа, Р. Штайнера; практичні експерименти в цій галузі здійсню­вали Б. Я

Предметно-інтегративний підхід до мистецької освіти
  З метою висвітлення авторської позиції щодо системи початкової мистецької освіти коротко розглянемо її базові категорії. Загальна мистецька освіта — це підсистема шкільної

Функції і принципи загальної мистецької освіти
  У сучасних наукових дослідженнях співіснують різні інтерпре­тації питання ієрархії функцій мистецтва, їх загальної кількості та пріоритетності щодо освітнього процесу. Узагальнюючи

Meта і завдання
  Гуманізація освіти зумовлює необхідність перегляду підходів до трактування цілей освіти — її «пускового стимулу». Традицій­но мета мистецької освіти та естетичного виховання визнача

Базові компетентності
  У сучасній педагогічній науці поняття «компетентність» трак­тується як готовність до виконання певної діяльності, спроможність використовувати набуті знання, уміння, навички в житті

Мистецький тезаурус як фактор інтеграції
  Через всю програму «Мистецтво» для 1—4-х класів проходить ідея засвоєння учнями специфіки різних художніх мов. З цією метою на уроках постійно використовується різнобарвна палітра с

ЗАГАЛЬНІ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО НАВЧАННЯ МИСТЕЦТВА В КОНТЕКСТІ ХУДОЖНЬОЇ ДИДАКТИКИ
Процес підготовки вчителя до уроку є вирішальним для вироблен­ня оптимального здійснення навчально-виховного процесу. У підго­товці вчителя до уроку виокремлюють два етапи — попередній і без­посере

Технологія проективного моделювання уроків
  Проект (від латин, projectus — кинутий уперед) — план, попе­редній задум, який має бути доведений до практичної реалізації. Він може бути у вигляді пакету матеріалів або моделі.

Типи, жанри і структура уроків
  У дидактиці існують різноманітні класифікації уроків (Ю. Бабанський, Г. Кирилова, І. Лернер, М. Махмутов, В. Онищук, О. Сав­ченко та ін.), проте єдиної та універсальної класифікацій

Художньо-педагогічна драматургія
  Як конкретно інтегрувати змістовні компоненти курсу «Мистец­тво» , планувати етапи навчально-виховного процесу, поєднувати різ­ні види художньої діяльності учнів, вибудовувати загал

Єдність видів діяльності учнів на уроках мистецтва
  Урок — основна форма організації навчання мистецтва в школі. Його якісна своєрідність залежить від цілей, характеру спілкування і взаємодії педагога з учнями, методів навчання і вих

Інтегрування синтетичних мистецтв у домінантні
  Елементи хореографії (пластичне інтонування) та театру (найчасті­ше — інсценізації пісень) є поширеними методами й прийомами вчи­телів на уроках музики в початковій школі. Безумовно

Сутність педагогічної технології
  Одним із шляхів реформування сучасної середньої освіти загалом і мистецької освіти зокрема є використання нових педагогічних тех­нологій, спрямованих не тільки на засвоєння учнями з

Інтегративні художньо-педагогічні технології
  Інтегрування в сучасній освіті трактується не лише як дієвий засіб структурування змісту і систематизації навчального матеріалу в ор­ганічних зв'язках, а і як інноваційна педагогічн

Інтегративні художньо-педагогічні технології
  Інтегрування в сучасній освіті трактується не лише як дієвий засіб структурування змісту і систематизації навчального матеріалу в ор­ганічних зв'язках, а і як інноваційна педагогічн

А. Художньо-мовна інтеграція.
Приклад 1. Тема «Герої стародавніх міфів» розкриває музичні по­няття «мажор» і «мінор», які зіставляються з поняттям «колорит» в об­разотворчому мистецтві (два контрастні пейзажі С

Б. Жанрова інтеграція.
Приклад 1. Тема «Портретна галерея» має на меті навчити учнів елементарних зіставлень персонажів жанру «портрет»: • у живопису (П. Пікассо «Арлекін», А. Ватто «Жиль»),

Проблемно-евристичні художньо-педагогічні технології
  Евристика як наука про відкриття нового, знаходження істин зародилась у Стародавній Греції, а прообраз евристичного навчання можна побачити в започаткованому Сократом методі запитан

Педагогічний малюнок
Для набуття учнями вмінь і навичок образотворення і формотво­рення методисти рекомендують використовувати педагогічний ма­люнок. Він виконується з конкретною методичною метою — проде­монструвати ет

Дві принцеси з Королівства Барв
(Музичний супровід: три музичні фрагменти у виконанні фор­тепіано, віолончелі, оркестру.) Акварель — найпоетичніша принцеса з Королівства Барв. Із аквареллю можна порівняти музику, яка зач

Казка принцеси музичного ладу
(Варіант з елементами театралізації: вирізані з кольорового папе­ру герої — принцеси Лад і Тоніка, принци Мажор і Мінор, Слуги — Дієз, Бемоль і Бекар; вони розміщуються на малюнку драбинки з ко­льо

День народження Жовтої фарби
У лісі, вічнозеленому і запашному, жила Жовта фарба. За харак­тером вона була радісна, бадьора, весела, ніжна. З усіма іншими вона дружила. Одного ранку, коли наступив її день народження, Жовта фар

Інтерактивні художньо-педагогічні технології
  Для загальної мистецької освіти застосовування інтерактивних технологій є мало дослідженим аспектом інноваційної діяльності вчителя. Інтерактивний (від англ. interaction —

Реакція вчителя на коментарі учнів
Важливо правильно реагувати на відповіді дітей: підтримувати їх усі виключно позитивно. Головне правило ведення дискусії — вза­галі не оцінювати відповіді дітей як «правильні» чи «неправильні» (уче

Добір творів для сприйняття
Ураховуючи властиві початківцю природні здатності сприйнят­тя, твори мистецтва спеціально добираються і вибудовуються в по­слідовні ряди за принципом поступового ускладнення, розширення сфери інтер

Метод проектів
Інтерактивні художньо-педагогічні технології передбачають різні форми організації взаємодії учнів у навчальній діяльності: роботу в па­рах, трійках, малих і великих групах. Групова діяльність здійс

Ігрові художньо-педагогічні технології
  Мистецтво і гра... Що в них є спільного? Адже не випадково акторське або музичне виконавство називають грою. Проблемою спорід­неності, зближення мистецтва і гри філософи почали ціка

Іграшки, що звучать
У багатьох народів світу існують іграшки, що звучать. Такі му­зичні іграшки є прикладом поєднання засобів виразності різних видів мистецтва — скульптури, декоративно-прикладного мистецтва, інс­трум

Сугестивні та терапевтичні художньо-педагогічні технології
Художник Поль Гоген вважав, що в живопису, як і в музиці, слід шукати не опис, а навіювання, що заворожує. Митець цими словами передав ідею, яка стала ключовою для розвитку сугестив­них технологій

Естетотерапевтичні засоби
Нові гуманістичні критерії моніторингу якості шкільної освіти та реалізація її оздоровчої функції зумовлюють необхідність зосере­джувати увагу вчителя на можливостях естетотерапії. Це малодосліджен

Технології оцінювання результатів мистецької освіти
  Для оцінювання досягнень учнів у мистецькій галузі характерна багатофункціональність, єдність діагностичної, коригуючої, стимулюючо-мотиваційної, навчальної, виховної, розвивальної,

Види й технології оцінювання
Попереднє оцінювання має на меті діагностику рівнів художньо­го розвитку, з'ясування індивідуальних особливостей учнів. Поточний контроль та оцінювання доцільно застосовувати

Початковий рівень навчальних досягнень
• 1 бал. Критерії оцінювання: учень розуміє лише деяку незнач­ну частину тематичного матеріалу; користується дуже обмеже­ним понятійно-термінологічним запасом у процесі розповіді про мистецтво (окр

Середній рівень навчальних досягнень
4 бали. Критерії оцінювання: учень розуміє та усвідомлює значну частину тематичного матеріалу (близько половини); демонструє небагатий словниково-термінологічний запас у процесі аналізу-інтерпретац

Високий рівень навчальних досягнень
10 балів. Критерії оцінювання: учень глибоко розуміє та усвідом­лює тематичний матеріал; під час аналізу-інтерпретації художніх творів робить висновки, висловлює власне естетичне ставлення, користу

Уроки 1-2. Подорож до країни мистецтв
Музичне мистецтво Зміст: Уявлення про світ, який ми бачимо та чуємо (виявлення і порів­няння звуків та візуальних образів у навколишньому світі). Усвідомлення, що мелодія — душа муз

Тема III. Загадки художніх мов
Уроки 31-32. Зустріч із театром Музичне мистецтво Зміст: Уявлення про види театрального мистецтва (драматичний, му­зичний, ляльковий театр). П: Те

Тема IV. Як митці створюють красу
Уроки 53-54. Народні майстри та митці-професіонали Музичне мистецтво Зміст: Бесіда: композитор — виконавець — слухач. Формування уяв­лень про народну музик

Тема І. Пори року і народні свята
Уроки 1-2. Осінні ритми Музичне мистецтво Зміст: Бесіда про прикмети осені. Уявлення про відображення осені в мистецтві. Сприйняття та інтерпретація творів

Тема II. Мистецтво і рукотворний світ
Уроки 17-18. Музичний натюрморт Музичне мистецтво Зміст: Знайомство з інструментами симфонічного оркестру; Аналіз (усна характеристика) тембрів звучання рі

Тема III. Бринить природи мова кольорова
Уроки 33-34. Карнавал тварин Музичне мистецтво Зміст: Ознайомлення з поняттям «інтонація». Визначення спільного в розмовній і музичній мові. Формування уяв

Тема IV. Образи рідної землі
Уроки 55-56. Українська рапсодія Музичне мистецтво Зміст: Виховна бесіда про рідну землю, Батьківщину. Виховання патріотизму, любові до рідної землі.

Тема І. Мистецькі мандри казкових персонажів
Уроки 1-2. Лясолька і Барвик у Країні Мистецтв Музичне мистецтво П: Камертон. СММ: П. Чайковський, балет «Спляча красуня» (фрагмент). ХТД

Тема II. Легендарні герої в мистецтві
Уроки 17-18. Герої стародавніх міфів Музичне мистецтво П: Лад (мажор, мінор), гама, ліра. (Дієз, бемоль, бекар) СММ: X. В. Глюк «Мелодія», арія Ор

Тема ІІІ. Комічні та фантастичні образи
Уроки 33-34. Мрії збуваються Музичне мистецтво П: Колядки , щедрівки, вертеп (повторення). ТГ: Українська народна пісня-гра «Го-го-го, коза» (інсценізація)

Тема IV. Краса людської духовності
Уроки 55-56. Дружба і братство — найкраще багатство Музичне мистецтво СММ: В. Сокальський «Дівчина-сиротинка», С. Прокоф'єв «Джульєтта-дівчинка» (порівнянн

Тема І. Мій мальовничий світанковий край
Формування уявлень про різновиди декоративно-прикладного мистецтва та жанри українського музичного фольклору; про регіональні особливості українського народного мистецтва. Ознайомлення з соціокульт

Уроки 7-8
Музичне мистецтво Зміст: Виявлення особливостей у мелодиці, ритмах, колоритах різ­них регіонів України. П: Коломийка, гопак, козачок. ХТД: Зеленее жито, зелене.

Уроки 15-16
Музичне мистецтво Зміст: Узагальнення знань про різновиди українського музичного фольклору. На основі вивченого матеріалу створення власних музичних композицій. ХТД: Пісні

Особливості дитячого голосу
Щоб розвивати і виховувати дитячі голоси, учителю необхідно зна­ти співацькі можливості школярів. Так, у шестирічної дитини вони не дуже великі. Це обумовлено тим, що її співацький апарат ще не сфо

Методи розучування пісні на уроці
Головна вимога щодо співацького репертуару — висока худож­ність, доступність для виконання учнями. Засвоєння співацького ре­пертуару в класі має бути ретельно продуманим учителем. Для розу

Вокально-хорові навички
Співоча постава. Розправлені, ледь відведені назад плечі, вільно опущені вниз або на коліна руки, без напруження голова. Дихання. Загальновідомо, що співа

Вокально-хорові вправи
Значне місце в системі хорового навчання посідають вокально-хо­рові вправи. їх мета — формування співацьких навичок, розвиток ди­тячого голосу. Вокально-хорові вправи можна розділити на дві основ­н

Деякі прийоми диференційованого навчання співу
На уроках музичного мистецтва вчитель постійно вирішує два взаємопов'язані завдання: виховувати колектив класу як хор, висува­ючи йому єдині художні та технічні вимоги, а також допомагає кож­ному у

Хотите получать на электронную почту самые свежие новости?
Education Insider Sample
Подпишитесь на Нашу рассылку
Наша политика приватности обеспечивает 100% безопасность и анонимность Ваших E-Mail
Реклама
Соответствующий теме материал
  • Похожее
  • Популярное
  • Облако тегов
  • Здесь
  • Временно
  • Пусто
Теги