Тема І. Пори року і народні свята - раздел Философия, М. MACOJI Теоретико-методичні засади інтегрованого навчання мистецтва Уроки 1-2. Осінні Ритми
Музичне Мистецтво...
Уроки 1-2. Осінні ритми
Музичне мистецтво
Зміст: Бесіда про прикмети осені. Уявлення про відображення осені в мистецтві. Сприйняття та інтерпретація творів з програмним змістом. Визначення і з'ясування ознак програмності й виявлення змістових можливостей програмної музики.
П: Програмні твори.
ХТД: Вокально-хорові вправи з використанням релятиву (за вибором учителя). Властивості звука (повторення). В. Верменич «Осінь барвиста». СММ: А. Вівальді «Осінь»; В. Косенко «Дощик».
СВМ: О. Шовкуненко «Золота осінь». Аналіз осінніх настроїв у творах мистецтва.
Візуальне (образотворче) мистецтво
Зміст: Засвоєння способів зображення предметів на площині. Порівняльний аналіз форм предметів, їх розмірів та пропорцій.
П: Форма. Колір.
ХТД: Виконання вправ на зображення різноманітних форм предметного світу на прикладі осіннього листя та вирізання їх із кольорового паперу. «Тріпоче лист осінній», «Осінь барвиста» (графітний олівець; кольоровий папір, ножиці).
СВМ: І. Левітан «Золота осінь»; Б. Піаніда «Київська осінь».
СММ: В. Косенко «Дощик»; М. Лисенко «Осіннє листя». Завдання: порівняти засоби виразності музичного та образотворчого мистецтв у передачі осінніх настроїв.
Уроки 3-4. Осінні ритми (продовження)
Музичне мистецтво
Зміст: Усвідомлення ритму як сукупності звуків різної тривалості. Формування відчуття ритму як організаційного засобу музичного твору. Порівняння творів з однаковою назвою (характер, настрій). Визначення змісту творів із текстом і без нього.
П: Ритм (пульс, доля).
ХТД: Українська народна пісня «Дощику»: пульс, ритм; створення поспівок на текст (про осінь, дощик тощо). Варіювання ритмічних малюнків (початок, середина, кінець) запропонованої вчителем мелодії.
СММ: Парафраз на тему української народної пісні «І шумить, і гуде » (обр. Я. Лапинського), «На улице дождь, дождь» російської народної пісні (обр. А. Шалаева), Г. Свиридов «Дощик», Д. Кабалевський «Сумний дощик» — пульс, ритм;
СВМ: Мультфільм «Капітошка» (фрагмент).
Візуальне (образотворче) мистецтво
Зміст: Формування відчуття ритму як організаційного засобу створення декоративної композиції. Поєднання кольорів під час виконання орнаментальних композицій за осінніми мотивами.
П: Ритм.
ХТД: Виконання декоративної композиції «Красуня осінь», «Святкове вбрання Осені», «Віночок осіннього листя» (аплікація в кольорового паперу).
СВМ: С. Луньов «Осінь»; 3. Серебрякова «Осінь».
СММ: Г. Свиридов «Дощик»; Д. Кабалевський «Сумний дощик». Завдання: порівняти ритм у музиці та образотворчому мистецтві.
Уроки 5-6. Осінь барвиста
Музичне мистецтво
Зміст: Розвиток уміння розрізняти відтінки одного настрою у творах мистецтва. Проведення паралелей між відтінками звука і кольору. Формування вмінь аналізувати твори з програмним змістом.
ХТД: В. Верменич «Осінь барвиста». Українська народна пісня «Дощику» . Вокальна імпровізація на осінні сюжети (варіювання закінчення мелодії знайомих пісень).
СММ: Б. Барток «Осінні сльози», «Осіннє шелестіння» (відтінки настроїв). Замальовка осіннього пейзажу (за музичними творами).
СВМ: К. Моне «Варіації з різним освітленням», В. Ван Гог «Поле з кипарисами»; О. Шовкуненко «Золота осінь», В. Непийпиво «Сінокіс», «Жито половіє», «Соняшники». Завдання: порівняти осінні настрої, відображені у творах музики й образотворчого мистецтва.
Візуальне (образотворче) мистецтво
Зміст: Сприйняття природи у творах образотворчого мистецтва. Спостереження за натурою з метою передачі в малюнку її особливостей. Поняття про статичну композицію. Розширення знань про способи отримання теплих кольорів.
П: Статика.
ХТД: Створення статичної композиції, виконання пейзажу в теплих кольорах,. Стигле жито», «Жовкнуть трави в полі» (гуаш, широкий пензель).
СВМ: В. Ван Гог «Поле з кипарисами»; О. Шовкуненко «Золота осінь», В. Непийпиво «Сінокіс», «Жито половіє»,, «Соняшники*.
СММ: Б. Барток «Осінні сльози», «Осіннє шелестіння»,
Уроки 7-8. Осінь барвиста (продовження)
Музичне мистецтво
Зміст: Усвідомлення динаміки як одного з основних елементів музичної мови. Визначення спільності та відмінностей прояву динаміки в різних видах Мистецтва. Визначення змісту творів з текстом і без нього.
П: Динаміка.
ХТД: Поспівки-імпровізації (зміна динаміки). В. Книш «Дощик накрапає».
СММ: Українська народна пісня «І шумить, і гуде», Л. ван Бетховен, , Соната № 8» «Патетична» (І ч. фр.), твори з попередніх уроків для порівняння (на вибір учителя).
СВМ: О. Арматов «Гроза».
Візуальне (образотворче) мистецтво
Зміст: Створення словесної емоційно-образної характеристики пейзажу. Поняття про динаміку. Опанування засобами побудови динамічної композиції (на елементарному рівні). Розширення палітри холодних кольорів.
П: Динаміка.
ХТД: Створення динамічної композиції. Виконання пейзажу в холодних кольорах. «Осінній буревій», «Гроза» (гуаш, широкий плоский пензель).
СВМ: О. Арматов «Гроза»; Т. Яблонська «Жовтень»; В. Непийпиво «Осокори».
СММ: Українська народна пісня «І шумить, і гуде». Завдання: порівняти засоби виявлення динаміки в музиці та образотворчому мистецтві.
Уроки 9-10. Прощальна пісня журавлина
Музичне мистецтво
Зміст: Усвідомлення темпу як засобу вираження руху музичного твору, одного з важливих елементів музичної мови. Формування імпровізаційних навичок.
П: Темп.
ХТД: Поспівки-імпровізації (із зміною темпу). В. Книш «Дощик накрапає».
СММ: Р. Шуберт «Порив»; П. Чайковський «Осіння пісня. Жовтень».
СВМ: Т.Яблонська«Жовтень»,У.Тернер «Дощ, пара і швидкість» — аналіз засобів виявлення темпу в музичному та візуальному мистецтві.
Візуальне (образотворче) мистецтво
Зміст: Ілюстрування запропонованих музичних творів з передачею яскравих образних характеристик шляхом змішування кольорів на палітрі. Ознайомлення із способами передачі руху на площині. Розвиток аудіовізуальних образних асоціацій.
П: Рух.
ХТД: Створення композиції на відображення руху в природі «Відлітають лелеки», «Прощальна пісня журавлина», «Хмари пливуть» (акварель «по-мокрому», пензлі різної товщини і форми).
СВМ: Моріц фон Швіндт «Танок фей у вільховому гаю», У. Тернер «Дощ, пара і швидкість».
СММ: С. Майкапар «Хмари пливуть»; М. Леонтович «Женчичок-бренчичок». Завдання: виконання хореографічних імпровізацій на відображення руху в природі.
Уроки 11-12. Свято врожаю
Музичне мистецтво
Зміст: Знайомство з українськими осінніми обрядами — святкування закінчення сільськогосподарських робіт (жниварські пісні). Виховання поваги до людей праці, до рідної землі.
П: Жниварські пісні.
ХТД: Українські народні пісні «Пішли діти в поле», «Женчичок- бренчичок» (ритмічний супровід), створення відповідного настрою, характеру.
СММ: Українські народні пісні «Посилала мене мати», «Ой літає соколонько». Порівняльна емоційна характеристика творів мистецтва.
Візуальне (образотворче) мистецтво
Зміст: Утілення настрою музики в осінніх пейзажних композиціях. Виявлення асоціативних зв'язків між музикою і станом природи. Порівняльна характеристика осіннього пейзажу відповідно до стану та настрою природи.
П: Пейзаж.
ХТД: Створення пейзажної композиції на відображення стану та настрою природи «Осінні сльози», «Тепло осені», «Золота осінь» (акварель «по-мокрому», пензлі різної товщини і форми).
СВМ: А. Постоюк «Тепла осінь»; А. Маневич «Осінній мотив».
СММ: Б. Барток «Осінні сльози»; Д. Шостакович «Сумна пісенька»; П. Чайковський «Осіння пісня», Р. Шуман «Веселий селянин».
Уроки 13-14. Свято врожаю (продовження)
Музичне мистецтво
Зміст: Систематизувати уявлення про народні традиції, проведення народних осінніх свят. Виразне виконання вокальних творів.
П: Традиції.
ХТД: «Вийшли в поле косарі», «Дивувалися ліси» (обжинки). Ритмічний супровід.
СММ: М. Мусоргський «Гопак» з опери «Сорочинський ярмарок»; Р. Шуман «Веселий селянин».
СВМ: В. Є. Купцов «Сільський ярмарок»; К. Білокур «Осінній натюрморт».
Візуальне (образотворче) мистецтво
Зміст: Сприйняття творів декоративно-прикладного мистецтва як невід'ємної частини традиційної національної культури. Емоційно-образна та словесна характеристика предметів — «дійових осіб» натюрморту. Особливості передачі форми та об'єму предметів на площині та в просторі.
П: Натюрморт.
ХТД: Виконання живописного натюрморту з кількох предметів (на елементарному рівні) з передачею характеру предметів «Гостинці осені», «Свято врожаю» (гуаш, круглі пензлі).
СВМ: О. Новаківський «Натюрморт»; К. Білокур «Осінній натюрморт», «Натюрморт з колоссям та глечиком»; О. Луньов «Яблука у білій вазі»; В. Купцов «Сільський ярмарок».
СММ: М. Мусоргський «Гопак» із «Сорочинсъкого ярмарку»; В. Косенко «Пасторальна».
Уроки 15-16. Свято врожаю (продовження)
Музичне мистецтво
Зміст: Узагальнення вивченого матеріалу. Осінь у народному та професійному мистецтві. Інсценізація свята «Обжинки» (ритмічні та інструментальні супроводи, хореографічні рухи).
СММ: Музична вікторина.
Візуальне (образотворче) мистецтво
Зміст: Визначення характерних відмінностей декоративних якостей кольору та звичайного забарвлення оточуючих предметів. Поняття необхідності взаємозв'язку частин в єдине ціле. Ознайомлення з різними техніками та матеріалами для виконання творчих композицій. Свідомий вибір елементів композиції, раціональне заповнення аркуша.
П: Натюрморт.
ХТД: Створення колективної декоративної композиції в техніці колажу з кольорових плям «Тче осінь славна килим золотий».
СВМ: О. Шовкуненко «Золота осінь» , В. Непийпиво «Осінній Славутич», І. Остроухов «Золота осінь».
М... Рекомендовано до використання в загальноосвітніх навчальних закладах за... Протокол від червня року...
Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ:
Тема І. Пори року і народні свята
Что будем делать с полученным материалом:
Если этот материал оказался полезным ля Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ МИСТЕЦТВА
Вступ..................................................................... .. .4
Передумови і сутність інтеграції в шкільній мистецькій
освіті ....................................
ПЕРЕДУМОВИ І СУТНІСТЬ ІНТЕГРАЦІЇ В ШКІЛЬНІЙ МИСТЕЦЬКІЙ ОСВІТІ
Глобальні процеси сучасного цивілізаційного розвитку визначають необхідність становлення нової парадигми освіти. Одним із можливих проголошується тип інтегративної освіти. У широкому філософсько-
Філософські (загальнонаукові) передумови
Ядром філософських засад інтеграції є діалектика — метод пізнання світу на основі найзагальніших законів розвитку, який, за виразом О. Лосева, здатний «вхопити» живу дійсність у цілому.
Ці
Мистецько-культурологічні передумови
За своєю природою культура є певною цілісністю, в якій компоненти існують у внутрішніх взаємозалежностях, що відбивається в понятті «культурний паттерн». Інтеграція в культурі виявляє процесуальн
Психологічні передумови.
Об'єднуючі процеси в освіті визначаються насамперед інтегральною сутністю самої людини,, її психіки, свідомості, ментальності (В. Ананьев, I. Бex, JL Виготський, О. Леонтьев, В. Мерлін, С. Рубіншт
Дидактичні передумови
Інтенсивний розвиток наук призводить до їх надмірної диференціації, дроблення. Негативним наслідком цієї тенденції є задана спеціалізована підготовка фахівців у різних галузях. Відомий німецький
Художньо-педагогічні передумови
На інтегративному підході до художнього виховання дітей засновані відомі зарубіжні педагогічні системи Е. Жак-Далькроза, К. Орфа, Р. Штайнера; практичні експерименти в цій галузі здійснювали Б. Я
Предметно-інтегративний підхід до мистецької освіти
З метою висвітлення авторської позиції щодо системи початкової мистецької освіти коротко розглянемо її базові категорії.
Загальна мистецька освіта — це підсистема шкільної
Функції і принципи загальної мистецької освіти
У сучасних наукових дослідженнях співіснують різні інтерпретації питання ієрархії функцій мистецтва, їх загальної кількості та пріоритетності щодо освітнього процесу. Узагальнюючи
Meта і завдання
Гуманізація освіти зумовлює необхідність перегляду підходів до трактування цілей освіти — її «пускового стимулу». Традиційно мета мистецької освіти та естетичного виховання визнача
Базові компетентності
У сучасній педагогічній науці поняття «компетентність» трактується як готовність до виконання певної діяльності, спроможність використовувати набуті знання, уміння, навички в житті
Мистецький тезаурус як фактор інтеграції
Через всю програму «Мистецтво» для 1—4-х класів проходить ідея засвоєння учнями специфіки різних художніх мов. З цією метою на уроках постійно використовується різнобарвна палітра с
Технологія проективного моделювання уроків
Проект (від латин, projectus — кинутий уперед) — план, попередній задум, який має бути доведений до практичної реалізації. Він може бути у вигляді пакету матеріалів або моделі.
Типи, жанри і структура уроків
У дидактиці існують різноманітні класифікації уроків (Ю. Бабанський, Г. Кирилова, І. Лернер, М. Махмутов, В. Онищук, О. Савченко та ін.), проте єдиної та універсальної класифікацій
Художньо-педагогічна драматургія
Як конкретно інтегрувати змістовні компоненти курсу «Мистецтво» , планувати етапи навчально-виховного процесу, поєднувати різні види художньої діяльності учнів, вибудовувати загал
Єдність видів діяльності учнів на уроках мистецтва
Урок — основна форма організації навчання мистецтва в школі. Його якісна своєрідність залежить від цілей, характеру спілкування і взаємодії педагога з учнями, методів навчання і вих
Інтегрування синтетичних мистецтв у домінантні
Елементи хореографії (пластичне інтонування) та театру (найчастіше — інсценізації пісень) є поширеними методами й прийомами вчителів на уроках музики в початковій школі. Безумовно
Сутність педагогічної технології
Одним із шляхів реформування сучасної середньої освіти загалом і мистецької освіти зокрема є використання нових педагогічних технологій, спрямованих не тільки на засвоєння учнями з
Інтегративні художньо-педагогічні технології
Інтегрування в сучасній освіті трактується не лише як дієвий засіб структурування змісту і систематизації навчального матеріалу в органічних зв'язках, а і як інноваційна педагогічн
Інтегративні художньо-педагогічні технології
Інтегрування в сучасній освіті трактується не лише як дієвий засіб структурування змісту і систематизації навчального матеріалу в органічних зв'язках, а і як інноваційна педагогічн
А. Художньо-мовна інтеграція.
Приклад 1. Тема «Герої стародавніх міфів» розкриває музичні поняття «мажор» і «мінор», які зіставляються з поняттям «колорит» в образотворчому мистецтві (два контрастні пейзажі С
Б. Жанрова інтеграція.
Приклад 1. Тема «Портретна галерея» має на меті навчити учнів елементарних зіставлень персонажів жанру «портрет»:
• у живопису (П. Пікассо «Арлекін», А. Ватто «Жиль»),
Проблемно-евристичні художньо-педагогічні технології
Евристика як наука про відкриття нового, знаходження істин зародилась у Стародавній Греції, а прообраз евристичного навчання можна побачити в започаткованому Сократом методі запитан
Педагогічний малюнок
Для набуття учнями вмінь і навичок образотворення і формотворення методисти рекомендують використовувати педагогічний малюнок. Він виконується з конкретною методичною метою — продемонструвати ет
Дві принцеси з Королівства Барв
(Музичний супровід: три музичні фрагменти у виконанні фортепіано, віолончелі, оркестру.)
Акварель — найпоетичніша принцеса з Королівства Барв. Із аквареллю можна порівняти музику, яка зач
Казка принцеси музичного ладу
(Варіант з елементами театралізації: вирізані з кольорового паперу герої — принцеси Лад і Тоніка, принци Мажор і Мінор, Слуги — Дієз, Бемоль і Бекар; вони розміщуються на малюнку драбинки з кольо
День народження Жовтої фарби
У лісі, вічнозеленому і запашному, жила Жовта фарба. За характером вона була радісна, бадьора, весела, ніжна. З усіма іншими вона дружила. Одного ранку, коли наступив її день народження, Жовта фар
Інтерактивні художньо-педагогічні технології
Для загальної мистецької освіти застосовування інтерактивних технологій є мало дослідженим аспектом інноваційної діяльності вчителя.
Інтерактивний (від англ. interaction —
Реакція вчителя на коментарі учнів
Важливо правильно реагувати на відповіді дітей: підтримувати їх усі виключно позитивно. Головне правило ведення дискусії — взагалі не оцінювати відповіді дітей як «правильні» чи «неправильні» (уче
Добір творів для сприйняття
Ураховуючи властиві початківцю природні здатності сприйняття, твори мистецтва спеціально добираються і вибудовуються в послідовні ряди за принципом поступового ускладнення, розширення сфери інтер
Метод проектів
Інтерактивні художньо-педагогічні технології передбачають різні форми організації взаємодії учнів у навчальній діяльності: роботу в парах, трійках, малих і великих групах. Групова діяльність здійс
Ігрові художньо-педагогічні технології
Мистецтво і гра... Що в них є спільного? Адже не випадково акторське або музичне виконавство називають грою. Проблемою спорідненості, зближення мистецтва і гри філософи почали ціка
Іграшки, що звучать
У багатьох народів світу існують іграшки, що звучать. Такі музичні іграшки є прикладом поєднання засобів виразності різних видів мистецтва — скульптури, декоративно-прикладного мистецтва, інструм
Сугестивні та терапевтичні художньо-педагогічні технології
Художник Поль Гоген вважав, що в живопису, як і в музиці, слід шукати не опис, а навіювання, що заворожує. Митець цими словами передав ідею, яка стала ключовою для розвитку сугестивних технологій
Естетотерапевтичні засоби
Нові гуманістичні критерії моніторингу якості шкільної освіти та реалізація її оздоровчої функції зумовлюють необхідність зосереджувати увагу вчителя на можливостях естетотерапії. Це малодосліджен
Технології оцінювання результатів мистецької освіти
Для оцінювання досягнень учнів у мистецькій галузі характерна багатофункціональність, єдність діагностичної, коригуючої, стимулюючо-мотиваційної, навчальної, виховної, розвивальної,
Види й технології оцінювання
Попереднє оцінювання має на меті діагностику рівнів художнього розвитку, з'ясування індивідуальних особливостей учнів.
Поточний контроль та оцінювання доцільно застосовувати
Початковий рівень навчальних досягнень
• 1 бал. Критерії оцінювання: учень розуміє лише деяку незначну частину тематичного матеріалу; користується дуже обмеженим понятійно-термінологічним запасом у процесі розповіді про мистецтво (окр
Середній рівень навчальних досягнень
4 бали. Критерії оцінювання: учень розуміє та усвідомлює значну частину тематичного матеріалу (близько половини); демонструє небагатий словниково-термінологічний запас у процесі аналізу-інтерпретац
Високий рівень навчальних досягнень
10 балів. Критерії оцінювання: учень глибоко розуміє та усвідомлює тематичний матеріал; під час аналізу-інтерпретації художніх творів робить висновки, висловлює власне естетичне ставлення, користу
Уроки 1-2. Подорож до країни мистецтв
Музичне мистецтво
Зміст: Уявлення про світ, який ми бачимо та чуємо (виявлення і порівняння звуків та візуальних образів у навколишньому світі). Усвідомлення, що мелодія — душа муз
Тема II. Мистецтво — чарівне вікно у світ
Уроки 17-18. Яскраве коло
Музичне мистецтво
Зміст: Уявлення про красу світу в музичних і танцювальних образах. Ознайомлення із жанром танцю, порівняння з п
Тема III. Загадки художніх мов
Уроки 31-32. Зустріч із театром
Музичне мистецтво
Зміст: Уявлення про види театрального мистецтва (драматичний, музичний, ляльковий театр).
П: Те
Тема IV. Як митці створюють красу
Уроки 53-54. Народні майстри та митці-професіонали
Музичне мистецтво
Зміст: Бесіда: композитор — виконавець — слухач. Формування уявлень про народну музик
Тема II. Мистецтво і рукотворний світ
Уроки 17-18. Музичний натюрморт
Музичне мистецтво
Зміст: Знайомство з інструментами симфонічного оркестру; Аналіз (усна характеристика) тембрів звучання рі
Тема III. Бринить природи мова кольорова
Уроки 33-34. Карнавал тварин
Музичне мистецтво
Зміст: Ознайомлення з поняттям «інтонація». Визначення спільного в розмовній і музичній мові. Формування уяв
Тема IV. Образи рідної землі
Уроки 55-56. Українська рапсодія
Музичне мистецтво
Зміст: Виховна бесіда про рідну землю, Батьківщину. Виховання патріотизму, любові до рідної землі.
Тема І. Мистецькі мандри казкових персонажів
Уроки 1-2. Лясолька і Барвик у Країні Мистецтв
Музичне мистецтво
П: Камертон.
СММ: П. Чайковський, балет «Спляча красуня» (фрагмент).
ХТД
Тема II. Легендарні герої в мистецтві
Уроки 17-18. Герої стародавніх міфів
Музичне мистецтво
П: Лад (мажор, мінор), гама, ліра. (Дієз, бемоль, бекар)
СММ: X. В. Глюк «Мелодія», арія Ор
Тема ІІІ. Комічні та фантастичні образи
Уроки 33-34. Мрії збуваються
Музичне мистецтво
П: Колядки , щедрівки, вертеп (повторення). ТГ: Українська народна пісня-гра «Го-го-го, коза» (інсценізація)
Тема IV. Краса людської духовності
Уроки 55-56. Дружба і братство — найкраще багатство
Музичне мистецтво
СММ: В. Сокальський «Дівчина-сиротинка», С. Прокоф'єв «Джульєтта-дівчинка» (порівнянн
Тема І. Мій мальовничий світанковий край
Формування уявлень про різновиди декоративно-прикладного мистецтва та жанри українського музичного фольклору; про регіональні особливості українського народного мистецтва. Ознайомлення з соціокульт
Уроки 7-8
Музичне мистецтво
Зміст: Виявлення особливостей у мелодиці, ритмах, колоритах різних регіонів України.
П: Коломийка, гопак, козачок.
ХТД: Зеленее жито, зелене.
Уроки 15-16
Музичне мистецтво
Зміст: Узагальнення знань про різновиди українського музичного фольклору. На основі вивченого матеріалу створення власних музичних композицій.
ХТД: Пісні
Особливості дитячого голосу
Щоб розвивати і виховувати дитячі голоси, учителю необхідно знати співацькі можливості школярів. Так, у шестирічної дитини вони не дуже великі. Це обумовлено тим, що її співацький апарат ще не сфо
Методи розучування пісні на уроці
Головна вимога щодо співацького репертуару — висока художність, доступність для виконання учнями. Засвоєння співацького репертуару в класі має бути ретельно продуманим учителем.
Для розу
Вокально-хорові навички
Співоча постава. Розправлені, ледь відведені назад плечі, вільно опущені вниз або на коліна руки, без напруження голова.
Дихання. Загальновідомо, що співа
Вокально-хорові вправи
Значне місце в системі хорового навчання посідають вокально-хорові вправи. їх мета — формування співацьких навичок, розвиток дитячого голосу. Вокально-хорові вправи можна розділити на дві основн
Деякі прийоми диференційованого навчання співу
На уроках музичного мистецтва вчитель постійно вирішує два взаємопов'язані завдання: виховувати колектив класу як хор, висуваючи йому єдині художні та технічні вимоги, а також допомагає кожному у
Хотите получать на электронную почту самые свежие новости?
Подпишитесь на Нашу рассылку
Наша политика приватности обеспечивает 100% безопасность и анонимность Ваших E-Mail
Новости и инфо для студентов