рефераты конспекты курсовые дипломные лекции шпоры

Реферат Курсовая Конспект

Тема II. Мистецтво і рукотворний світ

Тема II. Мистецтво і рукотворний світ - раздел Философия, М. MACOJI Теоретико-методичні засади інтегрованого навчання мистецтва Уроки 17-18. Музичний Натюрморт Музичне Мистецтв...

Уроки 17-18. Музичний натюрморт

Музичне мистецтво

Зміст: Знайомство з інструментами симфонічного оркестру; Аналіз (усна характеристика) тембрів звучання різних інструментів. Уявлення про пантоміму.

П: Симфонічний оркестр, Тембр.

ХТД: О.Тилічева «Наш оркестр». Пантоміма «Наш оркестр».

СММ: С. Прокоф'єв «Петя і Вовк». Розгляд зображення інструмен­тів симфонічного оркестру в ілюстраціях. Г. Александров, х/ф «Веселі хлоп'ята» (фрагмент).

СВМ: Ілюстрації із зображенням інструментів симфонічного оркес­тру.

Візуальне (образотворче) мистецтво

Зміст: Сприйняття «звучання» музичних інструментів у картинах художників-живописців. Сприйняття творів музики, звучання різних музичних інструментів та виконання їх зображень піс­ля прослуховування відповідних музичних фрагментів. Роз­виток аудіовізуальних образних асоціацій. Опанування навич­ками роботи графічними інструментами.

П: Натюрморт.

ХТД: Зображення простих за формою інструментів симфонічного оркестру (фломастери).

СВМ: К. Петров-Водкін «Натюрморт зі скрипкою»; 3. Серебряко­ва «Дівчатка біля роялю»; К. Мане «Флейтист»; П. Шарден «Натюрморт з атрибутами мистецтва»; О. Тилічеєва «Наш оркестр».

СММ: С. Прокоф'єв «Петя і Вовк».

Уроки 19-20. Природа взимку

Музичне мистецтво

Зміст: Формування уявлень про відображення зими у творах мистец­тва. Формування: вокально-хорових навичок, уміння уважно слухати музику, визначати тембри. Уявлення про фіксацію музики в записі (знайомство з назвами та виглядом нот).

П: Ноти. Паузи.

ХТД: А. Мігай «Сім нот»; І. Кириліна «Розгнівалася на літо зима». Придумати слова, що містять у собі назви нот. Спробувати на­писати ноти.

СММ: П. Чайковський Симфонія № 1, II ч. (фр.), гра: «Упізнай при­роду в різні пори року» через пластичні етюди.

СВМ: М. Глущенко «Зимовий день»; І. Марчук «Слід сонця на снігу».

Візуальне (образотворче) мистецтво

Зміст: Розвиток аудіовізуальних асоціацій. Відображення емоцій­ного стану природи засобами живопису та музики. Емоційно-образна характеристика зимового дерева. Поняття про будову дерева, взаємозв'язок основної форми і частин. Набуття нави­чок малювання ліній різної товщини за допомогою пензля. її: Будова дерева.

ХТД: Виконання малюнків дерев без листя « Сумне дерево », « Сни зи­мового дерева», «Замріяне дерево» (гуаш, круглий пензель).

СВМ: С. Шишко «Парк взимку»; І. Марчук «Слід сонця на снігу», «Зимова дорога». І. Грабар «Лютнева лазур»; П. Уткін «Осокор»; П. Сіньяк «Сосна»; О. Павловська «Сосни».

СММ: А. Вівальді «Пори року» (фр.).

Уроки 21-22. Природа взимку (продовження)

Музичне мистецтво

Зміст: Аналіз-порівняння зимових настроїв у творах мистецтва.

Розвиток умінь створювати різноманітні художні образи, відтворювати емоційні стани засобами пластики та пантоміми. Формування вокально-хорових навичок, уміння інтерпретації музичних образів. Уявлення про нотоносець — «дім» для нот.

П: Нотний стан (нотоносець).

ХТД: Поспівки-імпровізації на заданий текст. І. Кириліна «Розгні­валася зима на літо»; А. Мігай «Сім нот». Інструментальний супровід.

СММ: Г. Свиридов «Тройка»; П. Чайковський «Святки» (грудень). Створення зимового пейзажу (усний роздум на основі музич­них вражень або пантоміма).

СВМ: С. Шишко «Парк узимку»; Т. Яблонська «Зима в Києві».

Візуальне (образотворче) мистецтво

Зміст: Сприйняття зимового пейзажу через спостереження за змі­нами в природі, ознайомлення з творами майстрів мистецтв. Художньо-образна характеристика розмаїття кольорової зи­мової гами. Оволодіння навичками монотипії з наступною промальовкою деталей зображення на передньому плані. Сві­дома побудова композиції та добір кольорів. Розвиток фанта­зії, уяви.

П: Пейзаж.

ХТД: Виконання зимового пейзажу в техніці монотипії «Хурдели­ця», «Сніг і сонце», «Зимові візерунки», «Невгамовні снігурі» (гуаш, пензлі).

СВМ: М. Глущенко «Зимовий день»; Т, Яблонська «Зима в Києві»; І. Марчук «Мороз і сонце», «Останній промінь».

СММ: Г. Свиридов «Тройка»; П. Чайковський «Святки» (грудень).

Уроки 23-24. Добро несе різдвяний янгол

Музичне мистецтво

Зміст: Розвиток умінь визначати українські народні інструменти за тембром. Уявлення про мистецтво документального філь­му (особливості, характерні риси). Уявлення про розташуван­ня нот на нотоносці.

П: Оркестр народних інструментів. Документальний фільм.

ХТД: Українська народна пісня « Ой хто, хто Миколая любить ». Під час виконання спостерігати за рухом мелодії в нотному запису.

Графічне відтворення руху мелодії. Спроби запису нот на нот­ному стані.

СММ: «Гуцульські наспіви» (сопілка); оркестр народних інструментів.

СВМ: «Коломия» — документальний фільм..

Візуальне (образотворче) мистецтво

Зміст: Формування уявлень про зимові свята, обрядові дійства, фоль­клорні образи (свято Миколая, Новий рік). Оволодіння навич­ками вирізування простих симетричних витинанок (стрічко­вих — ялинкових гірлянд, розеткових — сніжинок).

П: Витинанка. Симетрія.

ХТД: Вирізування новорічних витинанок: гірлянд або сніжинок (за вибором учня) та створення декоративних композицій «Зи­мове мереживо», «Ялинкові прикраси» (аплікація з білого та кольорового паперу холодних кольорів).

СВМ: зразки традиційних українських витинанок.

СММ: «Наспіви з полонини» («Троїсті музики»).

Уроки 25-26. Добро несе різдвяний янгол (продовження)

Музичне мистецтво

Зміст: Знайомство з українськими зимовими обрядами — святкуван­ня Різдва, Нового року. Ознайомлення з маскарадними костю­мами та атрибутами дійових осіб різдвяних свят в Україні, П: Колядки, щедрівки.

ХТД: Українська народна пісня «Коза» — пульс, ритм (інсценізація, пантоміма) із супроводом (бубон, сопілка); «Ой хто, хто Миколая любить» (половинні та четвертні тривалості), віншування.

СММ: О. Роу, х/ф «Ніч перед Різдвом» (уривки).

Візуальне (образотворче) мистецтво

Зміст: Формування уявлень про зимові свята, канонічні джерела, народні легенди (Різдво, театр «Вертеп»). Розвиток навичок роботи в техніці паперопластики. Ознайомлення зі способа­ми обробки паперу; використання прийомів формоутворення в здійсненні художнього задуму; розвиток фантазії, уяви.

П: Вертеп.

ХТД: Конструювання з паперу героїв вертепу (картон, папір).

СВМ: Ілюстрації до Біблії. П. Веронезе «Поклоніння волхвів»; Рем­брандт «Святе сімейство»; фотоілюстрації із зображенням вертепу.

СММ: Колядки, щедрівки в запису.

Уроки 27-28. Добро несе різдвяний янгол (продовження)

Музичне мистецтво

Зміст: Інтерпретація календарно-обрядових пісень зимового циклу, розвиток і удосконалення вміння розкривати зміст музичних образів. Уявлення про місце і функції музичного ключа на нот­ному стані. Засвоєння назв і значення різних музичних знаків (ключ, пауза, ноти). Розрізнення музичних знаків серед інших символів (букв, цифр).

П: Ключ.

ХТД: Колядки, щедрівки (на вибір учителя). Інструментальний, рит­мічний супровід. Інсценізація «Добрий вечір тобі, пане госпо­дарю» (обговорення можливих костюмів колядників). Ство­рення кросворда з використанням назв музичних знаків.

СВМ: П. Веронезе «Поклоніння волхвів»; Рембрандт «Святе сімей­ство», ілюстрації до Біблії.

Візуальне (образотворче) мистецтво

Зміст: Поєднання конструювання з паперу і живописного декору у процесі виготовлення простих фігурок-персонажів різдвяно­го вертепного дійства. Опанування навичками розпису пензлем та узгодження живописного декору із формою. Відтворення піднесеного емоційного стану різдвяних пісень у живописно­му декорі, П: Живописний декор.

ХТД: Оздоблення живописним декором паперових фігурок (гуаш, акварель, фломастери).

СВМ: Зразки різноманітних орнаментів.

СММ: Колядки, щедрівки в запису.

Уроки 29-30. Добро несе різдвяний янгол (продовження)

Музичне мистецтво

Зміст: Новий рік — міжнародне свято (історія та географія Нового року). Створення новорічної казки (усно). Удосконалення во­кально-хорових навичок.

П: Новорічні пісні.

ХТД: Новорічні пісні (на вибір учителя). Створення ритмічних ан­самблів, закріплення вивчених знань з нотної грамоти (тес­ти).

СВМ: Х/ф «Карнавальна ніч» (Е. Рязанов), «Чародії» (фрагмент).

Візуальне (образотворче) мистецтво

Зміст: Створення виразної, сконструйованої з частин, об'ємної ком­позиції (декорації та персонажі) вертепу. Взаєморозташування елементів композиції з урахуванням їх форм та розмірів для передачі плановості.

П: Повторення понять.

ХТД: Створення колективної багатофігурної композиції (вертепу) за різдвяними мотивами «Добро несе різдвяний янгол» (різнофактурні матеріали).

СВМ: Ілюстрації до Біблії, зображення вертепу, Рафаель «Сикстинська мадонна».

СММ: Різдвяні пісні.

Уроки 31 -32. Новорічне свято

Музичне мистецтво

Зміст: Відображення зими в мистецтві (узагальнення). Удосконален­ня вокально-хорових навичок.

П: Узагальнення понять.

ХТД: Музична вікторина. Виконання пісень (на вибір учнів). Пере­гляд м/ф з новорічною тематикою.

Візуальне (образотворче) мистецтво

Зміст: Виявлення взаємозв'язку Цілої форми і частин. Доцільне ви­користання різнофактурних матеріалів та опанування навичок роботи з ними.

П: Узагальнення понять.

ХТД: Виготовлення новорічних сувенірів (матеріали за вибором -учнів).

– Конец работы –

Эта тема принадлежит разделу:

М. MACOJI Теоретико-методичні засади інтегрованого навчання мистецтва

М... Рекомендовано до використання в загальноосвітніх навчальних закладах за... Протокол від червня року...

Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ: Тема II. Мистецтво і рукотворний світ

Что будем делать с полученным материалом:

Если этот материал оказался полезным ля Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:

Все темы данного раздела:

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ МИСТЕЦТВА
Вступ..................................................................... .. .4 Передумови і сутність інтеграції в шкільній мистецькій освіті ....................................

ПЕРЕДУМОВИ І СУТНІСТЬ ІНТЕГРАЦІЇ В ШКІЛЬНІЙ МИСТЕЦЬКІЙ ОСВІТІ
Глобальні процеси сучасного цивілізаційного розвитку визнача­ють необхідність становлення нової парадигми освіти. Одним із мож­ливих проголошується тип інтегративної освіти. У широкому філософсько-

Філософські (загальнонаукові) передумови
Ядром філософських засад інтеграції є діалектика — метод пізнання світу на основі найзагальніших законів розвитку, який, за виразом О. Лосева, здатний «вхопити» живу дійсність у цілому. Ці

Мистецько-культурологічні передумови
За своєю природою культура є певною цілісністю, в якій ком­поненти існують у внутрішніх взаємозалежностях, що відбивається в понятті «культурний паттерн». Інтеграція в культурі виявляє про­цесуальн

Психологічні передумови.
Об'єднуючі процеси в освіті визначаються насамперед інтеграль­ною сутністю самої людини,, її психіки, свідомості, ментальності (В. Ананьев, I. Бex, JL Виготський, О. Леонтьев, В. Мерлін, С. Рубіншт

Дидактичні передумови
Інтенсивний розвиток наук призводить до їх надмірної диферен­ціації, дроблення. Негативним наслідком цієї тенденції є задана спе­ціалізована підготовка фахівців у різних галузях. Відомий німецький

Художньо-педагогічні передумови
На інтегративному підході до художнього виховання дітей за­сновані відомі зарубіжні педагогічні системи Е. Жак-Далькроза, К. Орфа, Р. Штайнера; практичні експерименти в цій галузі здійсню­вали Б. Я

Предметно-інтегративний підхід до мистецької освіти
  З метою висвітлення авторської позиції щодо системи початкової мистецької освіти коротко розглянемо її базові категорії. Загальна мистецька освіта — це підсистема шкільної

Функції і принципи загальної мистецької освіти
  У сучасних наукових дослідженнях співіснують різні інтерпре­тації питання ієрархії функцій мистецтва, їх загальної кількості та пріоритетності щодо освітнього процесу. Узагальнюючи

Meта і завдання
  Гуманізація освіти зумовлює необхідність перегляду підходів до трактування цілей освіти — її «пускового стимулу». Традицій­но мета мистецької освіти та естетичного виховання визнача

Базові компетентності
  У сучасній педагогічній науці поняття «компетентність» трак­тується як готовність до виконання певної діяльності, спроможність використовувати набуті знання, уміння, навички в житті

Мистецький тезаурус як фактор інтеграції
  Через всю програму «Мистецтво» для 1—4-х класів проходить ідея засвоєння учнями специфіки різних художніх мов. З цією метою на уроках постійно використовується різнобарвна палітра с

ЗАГАЛЬНІ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО НАВЧАННЯ МИСТЕЦТВА В КОНТЕКСТІ ХУДОЖНЬОЇ ДИДАКТИКИ
Процес підготовки вчителя до уроку є вирішальним для вироблен­ня оптимального здійснення навчально-виховного процесу. У підго­товці вчителя до уроку виокремлюють два етапи — попередній і без­посере

Технологія проективного моделювання уроків
  Проект (від латин, projectus — кинутий уперед) — план, попе­редній задум, який має бути доведений до практичної реалізації. Він може бути у вигляді пакету матеріалів або моделі.

Типи, жанри і структура уроків
  У дидактиці існують різноманітні класифікації уроків (Ю. Бабанський, Г. Кирилова, І. Лернер, М. Махмутов, В. Онищук, О. Сав­ченко та ін.), проте єдиної та універсальної класифікацій

Художньо-педагогічна драматургія
  Як конкретно інтегрувати змістовні компоненти курсу «Мистец­тво» , планувати етапи навчально-виховного процесу, поєднувати різ­ні види художньої діяльності учнів, вибудовувати загал

Єдність видів діяльності учнів на уроках мистецтва
  Урок — основна форма організації навчання мистецтва в школі. Його якісна своєрідність залежить від цілей, характеру спілкування і взаємодії педагога з учнями, методів навчання і вих

Інтегрування синтетичних мистецтв у домінантні
  Елементи хореографії (пластичне інтонування) та театру (найчасті­ше — інсценізації пісень) є поширеними методами й прийомами вчи­телів на уроках музики в початковій школі. Безумовно

Сутність педагогічної технології
  Одним із шляхів реформування сучасної середньої освіти загалом і мистецької освіти зокрема є використання нових педагогічних тех­нологій, спрямованих не тільки на засвоєння учнями з

Інтегративні художньо-педагогічні технології
  Інтегрування в сучасній освіті трактується не лише як дієвий засіб структурування змісту і систематизації навчального матеріалу в ор­ганічних зв'язках, а і як інноваційна педагогічн

Інтегративні художньо-педагогічні технології
  Інтегрування в сучасній освіті трактується не лише як дієвий засіб структурування змісту і систематизації навчального матеріалу в ор­ганічних зв'язках, а і як інноваційна педагогічн

А. Художньо-мовна інтеграція.
Приклад 1. Тема «Герої стародавніх міфів» розкриває музичні по­няття «мажор» і «мінор», які зіставляються з поняттям «колорит» в об­разотворчому мистецтві (два контрастні пейзажі С

Б. Жанрова інтеграція.
Приклад 1. Тема «Портретна галерея» має на меті навчити учнів елементарних зіставлень персонажів жанру «портрет»: • у живопису (П. Пікассо «Арлекін», А. Ватто «Жиль»),

Проблемно-евристичні художньо-педагогічні технології
  Евристика як наука про відкриття нового, знаходження істин зародилась у Стародавній Греції, а прообраз евристичного навчання можна побачити в започаткованому Сократом методі запитан

Педагогічний малюнок
Для набуття учнями вмінь і навичок образотворення і формотво­рення методисти рекомендують використовувати педагогічний ма­люнок. Він виконується з конкретною методичною метою — проде­монструвати ет

Дві принцеси з Королівства Барв
(Музичний супровід: три музичні фрагменти у виконанні фор­тепіано, віолончелі, оркестру.) Акварель — найпоетичніша принцеса з Королівства Барв. Із аквареллю можна порівняти музику, яка зач

Казка принцеси музичного ладу
(Варіант з елементами театралізації: вирізані з кольорового папе­ру герої — принцеси Лад і Тоніка, принци Мажор і Мінор, Слуги — Дієз, Бемоль і Бекар; вони розміщуються на малюнку драбинки з ко­льо

День народження Жовтої фарби
У лісі, вічнозеленому і запашному, жила Жовта фарба. За харак­тером вона була радісна, бадьора, весела, ніжна. З усіма іншими вона дружила. Одного ранку, коли наступив її день народження, Жовта фар

Інтерактивні художньо-педагогічні технології
  Для загальної мистецької освіти застосовування інтерактивних технологій є мало дослідженим аспектом інноваційної діяльності вчителя. Інтерактивний (від англ. interaction —

Реакція вчителя на коментарі учнів
Важливо правильно реагувати на відповіді дітей: підтримувати їх усі виключно позитивно. Головне правило ведення дискусії — вза­галі не оцінювати відповіді дітей як «правильні» чи «неправильні» (уче

Добір творів для сприйняття
Ураховуючи властиві початківцю природні здатності сприйнят­тя, твори мистецтва спеціально добираються і вибудовуються в по­слідовні ряди за принципом поступового ускладнення, розширення сфери інтер

Метод проектів
Інтерактивні художньо-педагогічні технології передбачають різні форми організації взаємодії учнів у навчальній діяльності: роботу в па­рах, трійках, малих і великих групах. Групова діяльність здійс

Ігрові художньо-педагогічні технології
  Мистецтво і гра... Що в них є спільного? Адже не випадково акторське або музичне виконавство називають грою. Проблемою спорід­неності, зближення мистецтва і гри філософи почали ціка

Іграшки, що звучать
У багатьох народів світу існують іграшки, що звучать. Такі му­зичні іграшки є прикладом поєднання засобів виразності різних видів мистецтва — скульптури, декоративно-прикладного мистецтва, інс­трум

Сугестивні та терапевтичні художньо-педагогічні технології
Художник Поль Гоген вважав, що в живопису, як і в музиці, слід шукати не опис, а навіювання, що заворожує. Митець цими словами передав ідею, яка стала ключовою для розвитку сугестив­них технологій

Естетотерапевтичні засоби
Нові гуманістичні критерії моніторингу якості шкільної освіти та реалізація її оздоровчої функції зумовлюють необхідність зосере­джувати увагу вчителя на можливостях естетотерапії. Це малодосліджен

Технології оцінювання результатів мистецької освіти
  Для оцінювання досягнень учнів у мистецькій галузі характерна багатофункціональність, єдність діагностичної, коригуючої, стимулюючо-мотиваційної, навчальної, виховної, розвивальної,

Види й технології оцінювання
Попереднє оцінювання має на меті діагностику рівнів художньо­го розвитку, з'ясування індивідуальних особливостей учнів. Поточний контроль та оцінювання доцільно застосовувати

Початковий рівень навчальних досягнень
• 1 бал. Критерії оцінювання: учень розуміє лише деяку незнач­ну частину тематичного матеріалу; користується дуже обмеже­ним понятійно-термінологічним запасом у процесі розповіді про мистецтво (окр

Середній рівень навчальних досягнень
4 бали. Критерії оцінювання: учень розуміє та усвідомлює значну частину тематичного матеріалу (близько половини); демонструє небагатий словниково-термінологічний запас у процесі аналізу-інтерпретац

Високий рівень навчальних досягнень
10 балів. Критерії оцінювання: учень глибоко розуміє та усвідом­лює тематичний матеріал; під час аналізу-інтерпретації художніх творів робить висновки, висловлює власне естетичне ставлення, користу

Уроки 1-2. Подорож до країни мистецтв
Музичне мистецтво Зміст: Уявлення про світ, який ми бачимо та чуємо (виявлення і порів­няння звуків та візуальних образів у навколишньому світі). Усвідомлення, що мелодія — душа муз

Тема II. Мистецтво — чарівне вікно у світ
Уроки 17-18. Яскраве коло Музичне мистецтво Зміст: Уявлення про красу світу в музичних і танцювальних образах. Ознайомлення із жанром танцю, порівняння з п

Тема III. Загадки художніх мов
Уроки 31-32. Зустріч із театром Музичне мистецтво Зміст: Уявлення про види театрального мистецтва (драматичний, му­зичний, ляльковий театр). П: Те

Тема IV. Як митці створюють красу
Уроки 53-54. Народні майстри та митці-професіонали Музичне мистецтво Зміст: Бесіда: композитор — виконавець — слухач. Формування уяв­лень про народну музик

Тема І. Пори року і народні свята
Уроки 1-2. Осінні ритми Музичне мистецтво Зміст: Бесіда про прикмети осені. Уявлення про відображення осені в мистецтві. Сприйняття та інтерпретація творів

Тема III. Бринить природи мова кольорова
Уроки 33-34. Карнавал тварин Музичне мистецтво Зміст: Ознайомлення з поняттям «інтонація». Визначення спільного в розмовній і музичній мові. Формування уяв

Тема IV. Образи рідної землі
Уроки 55-56. Українська рапсодія Музичне мистецтво Зміст: Виховна бесіда про рідну землю, Батьківщину. Виховання патріотизму, любові до рідної землі.

Тема І. Мистецькі мандри казкових персонажів
Уроки 1-2. Лясолька і Барвик у Країні Мистецтв Музичне мистецтво П: Камертон. СММ: П. Чайковський, балет «Спляча красуня» (фрагмент). ХТД

Тема II. Легендарні герої в мистецтві
Уроки 17-18. Герої стародавніх міфів Музичне мистецтво П: Лад (мажор, мінор), гама, ліра. (Дієз, бемоль, бекар) СММ: X. В. Глюк «Мелодія», арія Ор

Тема ІІІ. Комічні та фантастичні образи
Уроки 33-34. Мрії збуваються Музичне мистецтво П: Колядки , щедрівки, вертеп (повторення). ТГ: Українська народна пісня-гра «Го-го-го, коза» (інсценізація)

Тема IV. Краса людської духовності
Уроки 55-56. Дружба і братство — найкраще багатство Музичне мистецтво СММ: В. Сокальський «Дівчина-сиротинка», С. Прокоф'єв «Джульєтта-дівчинка» (порівнянн

Тема І. Мій мальовничий світанковий край
Формування уявлень про різновиди декоративно-прикладного мистецтва та жанри українського музичного фольклору; про регіональні особливості українського народного мистецтва. Ознайомлення з соціокульт

Уроки 7-8
Музичне мистецтво Зміст: Виявлення особливостей у мелодиці, ритмах, колоритах різ­них регіонів України. П: Коломийка, гопак, козачок. ХТД: Зеленее жито, зелене.

Уроки 15-16
Музичне мистецтво Зміст: Узагальнення знань про різновиди українського музичного фольклору. На основі вивченого матеріалу створення власних музичних композицій. ХТД: Пісні

Особливості дитячого голосу
Щоб розвивати і виховувати дитячі голоси, учителю необхідно зна­ти співацькі можливості школярів. Так, у шестирічної дитини вони не дуже великі. Це обумовлено тим, що її співацький апарат ще не сфо

Методи розучування пісні на уроці
Головна вимога щодо співацького репертуару — висока худож­ність, доступність для виконання учнями. Засвоєння співацького ре­пертуару в класі має бути ретельно продуманим учителем. Для розу

Вокально-хорові навички
Співоча постава. Розправлені, ледь відведені назад плечі, вільно опущені вниз або на коліна руки, без напруження голова. Дихання. Загальновідомо, що співа

Вокально-хорові вправи
Значне місце в системі хорового навчання посідають вокально-хо­рові вправи. їх мета — формування співацьких навичок, розвиток ди­тячого голосу. Вокально-хорові вправи можна розділити на дві основ­н

Деякі прийоми диференційованого навчання співу
На уроках музичного мистецтва вчитель постійно вирішує два взаємопов'язані завдання: виховувати колектив класу як хор, висува­ючи йому єдині художні та технічні вимоги, а також допомагає кож­ному у

Хотите получать на электронную почту самые свежие новости?
Education Insider Sample
Подпишитесь на Нашу рассылку
Наша политика приватности обеспечивает 100% безопасность и анонимность Ваших E-Mail
Реклама
Соответствующий теме материал
  • Похожее
  • Популярное
  • Облако тегов
  • Здесь
  • Временно
  • Пусто
Теги