рефераты конспекты курсовые дипломные лекции шпоры

Реферат Курсовая Конспект

Тема III. Бринить природи мова кольорова

Тема III. Бринить природи мова кольорова - раздел Философия, М. MACOJI Теоретико-методичні засади інтегрованого навчання мистецтва Уроки 33-34. Карнавал Тварин Музичне Мистецтво...

Уроки 33-34. Карнавал тварин

Музичне мистецтво

Зміст: Ознайомлення з поняттям «інтонація». Визначення спільного в розмовній і музичній мові. Формування уявлення про зерно-інтонацію, що саме в зерні-інтонації міститься зародок мелодії, ритму та інших елементів музичної мови. Осмислене інтона­ційно-виразне виконання.

П: Інтонація. Зерно-інтонація.

ХТД: Створення різних музичних інтонацій, Ю. Рожавська «Ле­леки».

СММ: В. Подвала «Музичні загадки»; П.Чайковський «Зайчик драж­нить ведмежатка».

СВМ: М. Лримаченко «Казковий птах»; Т. Пата «Зозуля на ка­лині».

Візуальне (образотворче) мистецтво

Зміст: Сприйняття творів художників-анімалістів. Формування від­чуття форми та об'єму в процесі спостереження за граціозніс­тю та пластичністю тварин у навколишньому світі. Ознайом­лення із способами зображення тварин.

П: Анімалізм.

ХТД: Виконання начерків тварин (графітний олівець, фломастери, кулькова ручка).,

СВМ: Зображення тварин у роботах художників В. Аверіна, В. Литвиненка.

СММ: К. Сен-Санс «Карнавал тварин». Завдання: зіставлення засобів передачі пластичності руху тварин у творах музики та образотворчого мистецтва.

Уроки 35-36. Карнавал тварин (продовження)

Музичне мистецтво

Зміст: Розкриття особливостей зображальних інтонацій. Знайомство з поняттям «регістр» як складової музичної мови та його вплив на характеристики музичних образів. Розвиток уміння аналі­зувати твори мистецтва (музичного, візуального), відмічати спільне та відмінне.

П: Зображальні інтонації. Регістр.

ХТД: В. Книш «Киценька», Ю. Рожавська «Лелеки».

СММ: К. Сен-Санс «Карнавал тварин»; Ю. Виноградов «Танок вед­межат». Визначення регістру, тембру та інших елементів му­зичної мови. Усна замальовка тварин — їх характер, настрій на основі прослуханого матеріалу.

СВМ: Ю. Рубан «Зоопарк»; С. Чарушин «Зображення тварин».

Візуальне (образотворче) мистецтво

Зміст: Уявлення про особливості зміни взаєморозташування окремих частин форми і пропорцій тварин у процесі руху. Сприйняття в єдиному цілому форми та частин. Опанування навичками ро­боти з м'яким графічним матеріалом. Ілюстрування запропонованих музичних творів з передачею яскравих образних ха­рактеристик.

П: Пластичність.

ХТД: Малювання тварин у русі в різних графічних техніках (вугіль, сангіна, пастель, білий або тонований папір).

СВМ: Зображення тварин у творах художників-анімалістів О. Бєлашова, Є. Чарушина.

СММ: К. Сен-Санс «Карнавал тварин», Ж. Колодуб «Зоопарк».

Уроки 37-38. Карнавал тварин (продовження)

Музичне мистецтво

Зміст: Розкриття особливостей виражальних інтонацій. Формуван­ня вміння аналізувати настрої, емоційні стани, виражені в му­зичних характеристиках героїв опери.

П: Виражальні інтонації.

ХТД: «Пісня лисички». Створення образу. Інструментальний су­провід, пластичне виконання.

СММ: М. Лисенко, «Коза-Дереза» (фрагменти), усні замальовки ге­роїв опери.

СВМ: Ф. Манайло «Ягнятко».

Візуальне (образотворче) мистецтво

Зміст: Сприйняття пластичних образів у скульптурних композиціях. Словесно-образна характеристика форми тварин на основі спос­тереження за їх поведінкою в природі. Ліплення тварин, пер­сонажів опери-казки «Коза-Дереза» за образами художнього та музичного твору. Визначення характерних особливостей та пропорцій основної форми та частин.

П : Скульптура.

ХТД: Ліплення тварин, персонажів опери-казки «Коза-Дереза» (плас­тилін, глина).

СВМ: Ф. Манайло «Ягнятко», Ю. Рубан «Зоопарк», В. Васнецов «Чудо-юдо, риба-кит», опішнянські іграшки.

СММ: М. Лисенко, фрагменти опери-казки «Коза-Дереза».

Уроки 39-40. Карнавал тварин (продовження)

Музичне мистецтво

Зміст: Виховання й удосконалення вміння вслухатися в музичні ін­тонації, визначати зерно-інтонацію, зображальні та виражаль­ні інтонації; розвиток вокально-хорових навичок.

П: Звукоряд.

ХТД: М. Лисенко «Пісня лисички» — удосконалення вмінь з нотосцу (запис фрагмента мелодії нотами — звукоряд). І. Кириліна «Вінок з барвінку» — пластичне інтонування.

СММ: М. Лисенко «Коза-Дереза» — визначення виражальних та зоб­ражальних інтонацій.

Візуальне (образотворче) мистецтво

Зміст: Узагальнення реальних форм тварин та створення декоратив­них. Використання виражальних можливостей силуетної фор­ми. Збагачення силуетних плям декором. Застосування кон­трастних та наближених колірних сполучень для передачі характеру образу.

П: Колорит.

ХТД: Створення колективної декоративної композиції «Чудернацькі кі коти» (колаж із різнофактурних матеріалів).

СВМ: Фотоілюстрація із зображенням котів різних порід.

СММ: «Котику сіренький» (колискова), Ж. Колодуб «Зоопарк». За­вдання: порівняння способів передачі грайливого настрою тва­рин у музиці та образотворчому мистецтві.

Уроки 41-42. Музична ілюстрація

Музичне мистецтво

Зміст: Формування вмінь визначати зображальні та виражальні ін­тонації, елементи музичної мови (регістр, тембр тощо). Вихо­вання творчої активності учнів при самостійному прослуховуванні музичних творів. Знайомство з музичною ілюстрацією (музичним зображенням).

П: Музична ілюстрація.

ХТД: Поспівки з використанням нотного запису (спостереження за ру­хом мелодії, спів з назвою нот). І. Кириліна «Вінок з барвінку».

СММ: Е. Гріг «Пташка»; П. Чайковський «Пісня жайворонка» (з «Ди­тячого альбому») тощо.

СВМ: М/ф «Дюймовочка» (фрагменти).

Візуальне (образотворче) мистецтво

Зміст: Відображення емоційного стану персонажів казки. Поняття про цілісність композиції. Визначення композиційного центру* Порівняльний аналіз форми та пропорцій, підпорядкування їм деталей зображення.

П: Ілюстрація.

ХТД: Виконання ілюстрацій до м/ф «Дюймовочка» (Матеріали за ви­бором учня).

СВМ; Ілюстрації до казки «Дюймовочка».

СММ: Музика з м/ф «Дюймовочка». Завдання: порівняти засоби від­творення емоційного стану персонажів у музиці та образотвор­чому мистецтві.

Уроки 43-44. Музична ілюстрація (продовження)

Музичне мистецтво

Зміст: Знайомство з народним святом «Масляна». Поглиблення знань про виражальні та зображальні можливості інтонацій, їх ба­гатство, розмаїття.

П: Інтонація (повторення понять).

ХТД: Веснянки-заклички (сприймання та інтерпретація). Хореографічні рухи.

СММ: П. Чайковський «Масляна»; М. Римський-Корсаков «Прово­ди Масляної» з опери «Снігуронька».

СВМ: В.Кустодієв «Масляна». Перегляд м/ф «Снігуронька» — фраг­мент (проводи Масляної).

Візуальне (образотворче) мистецтво

Зміст: Перегляд фрагментів м/ф «Снігуронька». Зображення епі­зодів, що найбільше вразили. Виявлення головного в компо­зиції розміром, кольором,тоном.

П: Мультиплікаційний фільм (повторення).

ХТД: Виконання замальовок до казки «Снігуронька» (кольорові олівці).

СВМ: В. Васнецов, ескіз декорацій до вистави «Снігуронька». СММ: М. Римський-Корсаков, опера «Снігуронька»

Уроки 45-46. Весна крокує

Музичне мистецтво

Зміст: Закріплення поняття, що саме інтонація — основа музики. Закріплення усвідомлення інтонаційної виразності музичної мови.

П: Опера.

ХТД: Веснянки, хороводи (танцювальні рухи під музику)

СММ: М. Римський-Корсаков, опера «Снігуронька» — перетворення образу Снігуроньки (через сприйняття інтонацій). Замальовка і музичних характеристик Снігуроньки — на початку і в кінці опери (добір кольорової палітри).

Візуальне (образотворче) мистецтво

Зміст: Сприйняття колориту народної обрядовості, формування уяв­лень про народні традиції у святах весняного циклу. Ознайом­лення з мистецтвом писанкарства та значеннями знаків-символів, що використовуються в розписі писанок.

П: Писанка.

ХТД: Виконання малюнків писанок із зображенням на них символів-оберегів, якими її прикрашають (кольорові олівці).

СВМ: Фотоілюстрації із зображенням писанок, зразки писанок.

СММ: Великодні пісні в запису.

Уроки 47-48. Весна крокує (продовження)

Музичне мистецтво

Зміст: Знайомство з весняними народними святами — закликання весни, зустріч весни. Зображення весни у творах мистецтва. Удосконалення вмінь визначати зерно-інтонацію, зображаль­ність та вражальність музичних; інтонацій.

П: Повторення понять.

ХТД: Створення поспівок про весну. Б. Фільц «Жменька сонця» ритмічний супровід.

СММ: JI. Ревуцький «Веснянка»; В. Шамо «Веснянка».

СВМ: О. Шовкуненко «Весна». Обговорення вражень від відображен­ня весни засобами різних видів мистецтв.

Візуальне (образотворче) мистецтво

Зміст: Сприйняття творів декоративно-прикладного мистецтва. Уза­гальнення, спрощення реальної форми, будова дерева та ство­рення декоративного зображення дерева. Застосування ритму в композиції.

П: Стилізація.

ХТД: Створення декоративної композиції із писанок «Дерево жит­тя» (кольоровий картон, папір, аплікація).

СВМ: Твори декоративно-прикладного мистецтва із зображенням «Дерева життя».

СММ: Л. Ревуцький «Веснянка», І. Шамо «Веснянка».

Уроки 49-50. Весна крокує (продовження)

Музичне мистецтво

Зміст: Усвідомлене виразне виконання пісень. Виховання шанобли­вого, ніжного ставлення до жінки, жінки-матері.

ХТД: Ю. Михайленко «Пісня про матусю», інструментальний су­провід.

СММ: Р. Шуберт «Ave Maria».

СВМ: Ікони із зображенням Діви Марії.

Візуальне (образотворче) мистецтво

Зміст: Виконання витинанкових симетричних композицій різних видів. Розвиток навичок вирізування витинанок.

П: Витинанка (повторення понять).

ХТД: Виготовлення святкової подарункової листівки «Любій ма­тусі» із застосуванням симетричних витинанкових компози­цій (кольоровий картон, папір, аплікація).

СВМ: Зразки витинанок, святкових листівок.

СММ: П. Майборода « Пісня про рушник », пісні про жінок та матерів у виконанні сучасних артистів (на вибір учителя).

Уроки 51-52. Пісня жайворонка

Музичне мистецтво

Зміст: Узагальнення знань про значення інтонації, інтонаційної вираз­ності в музиці. Удосконалення Вміння учнів визначати зерно-інтонацію, виражальні й зображальні інтонації в музичних творах.

П: Веснянки,

ХТД: Колективні імпровізації з відтворенням різних інтонацій (ко­лективні діалоги). Б. Фільц «Жменька сонця».

СММ: Е. Гріг «Навесні», П. Чайковський «Пісня жайворонка».

СВМ: М. Красний «У Ботанічному саду»; А. Шарій «Весна іде».

Візуальне (образотворче) мистецтво

Зміст: Емоційно-образна характеристика весняних перевтілень у про­цесі ознайомлення з творами художників-пейзажистів та ком­позиторів. Поняття про будову стовбура, крони дерев різних порід. Визначення автором назви власного твору.

П: Образ.

ХТД: Створення композиції на тему: «Образ весняного дерева» (вос­кові олівці, акварель, змішана техніка).

СВМ: К. Білокур «Котики»; В. Батюшков «Весняна алича»; А. Чернищук-Семенова «Напровесні».

СММ: Е. Гріг «Навесні». Завдання: виконання пластичної мініатю­ри «Пробудження дерева».

Уроки 53-54. Пісня жайворонка (продовження)

Музичне мистецтво

Зміст: Узагальнюючий урок. Створити казку «У країні музичної ін­тонації»

ХТД: Музична та візуальна (твори образотворчого мистецтва) вікто­рина.

Візуальне (образотворче) мистецтво

Зміст: Сприйняття теми весни у творах мистецтва. Застосування ви­ражальних можливостей кольору.

П: Пейзаж (повторення понять).

ХТД: Створення живописної композиції «І спів пташиний будить душу» (гуаш, штамп).

СВМ: С. Шишко «Весна над Дніпром»; О. Шовкуненко «Весна».

СММ: П. Чайковський «Пісня жайворонка».

– Конец работы –

Эта тема принадлежит разделу:

М. MACOJI Теоретико-методичні засади інтегрованого навчання мистецтва

М... Рекомендовано до використання в загальноосвітніх навчальних закладах за... Протокол від червня року...

Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ: Тема III. Бринить природи мова кольорова

Что будем делать с полученным материалом:

Если этот материал оказался полезным ля Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:

Все темы данного раздела:

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ МИСТЕЦТВА
Вступ..................................................................... .. .4 Передумови і сутність інтеграції в шкільній мистецькій освіті ....................................

ПЕРЕДУМОВИ І СУТНІСТЬ ІНТЕГРАЦІЇ В ШКІЛЬНІЙ МИСТЕЦЬКІЙ ОСВІТІ
Глобальні процеси сучасного цивілізаційного розвитку визнача­ють необхідність становлення нової парадигми освіти. Одним із мож­ливих проголошується тип інтегративної освіти. У широкому філософсько-

Філософські (загальнонаукові) передумови
Ядром філософських засад інтеграції є діалектика — метод пізнання світу на основі найзагальніших законів розвитку, який, за виразом О. Лосева, здатний «вхопити» живу дійсність у цілому. Ці

Мистецько-культурологічні передумови
За своєю природою культура є певною цілісністю, в якій ком­поненти існують у внутрішніх взаємозалежностях, що відбивається в понятті «культурний паттерн». Інтеграція в культурі виявляє про­цесуальн

Психологічні передумови.
Об'єднуючі процеси в освіті визначаються насамперед інтеграль­ною сутністю самої людини,, її психіки, свідомості, ментальності (В. Ананьев, I. Бex, JL Виготський, О. Леонтьев, В. Мерлін, С. Рубіншт

Дидактичні передумови
Інтенсивний розвиток наук призводить до їх надмірної диферен­ціації, дроблення. Негативним наслідком цієї тенденції є задана спе­ціалізована підготовка фахівців у різних галузях. Відомий німецький

Художньо-педагогічні передумови
На інтегративному підході до художнього виховання дітей за­сновані відомі зарубіжні педагогічні системи Е. Жак-Далькроза, К. Орфа, Р. Штайнера; практичні експерименти в цій галузі здійсню­вали Б. Я

Предметно-інтегративний підхід до мистецької освіти
  З метою висвітлення авторської позиції щодо системи початкової мистецької освіти коротко розглянемо її базові категорії. Загальна мистецька освіта — це підсистема шкільної

Функції і принципи загальної мистецької освіти
  У сучасних наукових дослідженнях співіснують різні інтерпре­тації питання ієрархії функцій мистецтва, їх загальної кількості та пріоритетності щодо освітнього процесу. Узагальнюючи

Meта і завдання
  Гуманізація освіти зумовлює необхідність перегляду підходів до трактування цілей освіти — її «пускового стимулу». Традицій­но мета мистецької освіти та естетичного виховання визнача

Базові компетентності
  У сучасній педагогічній науці поняття «компетентність» трак­тується як готовність до виконання певної діяльності, спроможність використовувати набуті знання, уміння, навички в житті

Мистецький тезаурус як фактор інтеграції
  Через всю програму «Мистецтво» для 1—4-х класів проходить ідея засвоєння учнями специфіки різних художніх мов. З цією метою на уроках постійно використовується різнобарвна палітра с

ЗАГАЛЬНІ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО НАВЧАННЯ МИСТЕЦТВА В КОНТЕКСТІ ХУДОЖНЬОЇ ДИДАКТИКИ
Процес підготовки вчителя до уроку є вирішальним для вироблен­ня оптимального здійснення навчально-виховного процесу. У підго­товці вчителя до уроку виокремлюють два етапи — попередній і без­посере

Технологія проективного моделювання уроків
  Проект (від латин, projectus — кинутий уперед) — план, попе­редній задум, який має бути доведений до практичної реалізації. Він може бути у вигляді пакету матеріалів або моделі.

Типи, жанри і структура уроків
  У дидактиці існують різноманітні класифікації уроків (Ю. Бабанський, Г. Кирилова, І. Лернер, М. Махмутов, В. Онищук, О. Сав­ченко та ін.), проте єдиної та універсальної класифікацій

Художньо-педагогічна драматургія
  Як конкретно інтегрувати змістовні компоненти курсу «Мистец­тво» , планувати етапи навчально-виховного процесу, поєднувати різ­ні види художньої діяльності учнів, вибудовувати загал

Єдність видів діяльності учнів на уроках мистецтва
  Урок — основна форма організації навчання мистецтва в школі. Його якісна своєрідність залежить від цілей, характеру спілкування і взаємодії педагога з учнями, методів навчання і вих

Інтегрування синтетичних мистецтв у домінантні
  Елементи хореографії (пластичне інтонування) та театру (найчасті­ше — інсценізації пісень) є поширеними методами й прийомами вчи­телів на уроках музики в початковій школі. Безумовно

Сутність педагогічної технології
  Одним із шляхів реформування сучасної середньої освіти загалом і мистецької освіти зокрема є використання нових педагогічних тех­нологій, спрямованих не тільки на засвоєння учнями з

Інтегративні художньо-педагогічні технології
  Інтегрування в сучасній освіті трактується не лише як дієвий засіб структурування змісту і систематизації навчального матеріалу в ор­ганічних зв'язках, а і як інноваційна педагогічн

Інтегративні художньо-педагогічні технології
  Інтегрування в сучасній освіті трактується не лише як дієвий засіб структурування змісту і систематизації навчального матеріалу в ор­ганічних зв'язках, а і як інноваційна педагогічн

А. Художньо-мовна інтеграція.
Приклад 1. Тема «Герої стародавніх міфів» розкриває музичні по­няття «мажор» і «мінор», які зіставляються з поняттям «колорит» в об­разотворчому мистецтві (два контрастні пейзажі С

Б. Жанрова інтеграція.
Приклад 1. Тема «Портретна галерея» має на меті навчити учнів елементарних зіставлень персонажів жанру «портрет»: • у живопису (П. Пікассо «Арлекін», А. Ватто «Жиль»),

Проблемно-евристичні художньо-педагогічні технології
  Евристика як наука про відкриття нового, знаходження істин зародилась у Стародавній Греції, а прообраз евристичного навчання можна побачити в започаткованому Сократом методі запитан

Педагогічний малюнок
Для набуття учнями вмінь і навичок образотворення і формотво­рення методисти рекомендують використовувати педагогічний ма­люнок. Він виконується з конкретною методичною метою — проде­монструвати ет

Дві принцеси з Королівства Барв
(Музичний супровід: три музичні фрагменти у виконанні фор­тепіано, віолончелі, оркестру.) Акварель — найпоетичніша принцеса з Королівства Барв. Із аквареллю можна порівняти музику, яка зач

Казка принцеси музичного ладу
(Варіант з елементами театралізації: вирізані з кольорового папе­ру герої — принцеси Лад і Тоніка, принци Мажор і Мінор, Слуги — Дієз, Бемоль і Бекар; вони розміщуються на малюнку драбинки з ко­льо

День народження Жовтої фарби
У лісі, вічнозеленому і запашному, жила Жовта фарба. За харак­тером вона була радісна, бадьора, весела, ніжна. З усіма іншими вона дружила. Одного ранку, коли наступив її день народження, Жовта фар

Інтерактивні художньо-педагогічні технології
  Для загальної мистецької освіти застосовування інтерактивних технологій є мало дослідженим аспектом інноваційної діяльності вчителя. Інтерактивний (від англ. interaction —

Реакція вчителя на коментарі учнів
Важливо правильно реагувати на відповіді дітей: підтримувати їх усі виключно позитивно. Головне правило ведення дискусії — вза­галі не оцінювати відповіді дітей як «правильні» чи «неправильні» (уче

Добір творів для сприйняття
Ураховуючи властиві початківцю природні здатності сприйнят­тя, твори мистецтва спеціально добираються і вибудовуються в по­слідовні ряди за принципом поступового ускладнення, розширення сфери інтер

Метод проектів
Інтерактивні художньо-педагогічні технології передбачають різні форми організації взаємодії учнів у навчальній діяльності: роботу в па­рах, трійках, малих і великих групах. Групова діяльність здійс

Ігрові художньо-педагогічні технології
  Мистецтво і гра... Що в них є спільного? Адже не випадково акторське або музичне виконавство називають грою. Проблемою спорід­неності, зближення мистецтва і гри філософи почали ціка

Іграшки, що звучать
У багатьох народів світу існують іграшки, що звучать. Такі му­зичні іграшки є прикладом поєднання засобів виразності різних видів мистецтва — скульптури, декоративно-прикладного мистецтва, інс­трум

Сугестивні та терапевтичні художньо-педагогічні технології
Художник Поль Гоген вважав, що в живопису, як і в музиці, слід шукати не опис, а навіювання, що заворожує. Митець цими словами передав ідею, яка стала ключовою для розвитку сугестив­них технологій

Естетотерапевтичні засоби
Нові гуманістичні критерії моніторингу якості шкільної освіти та реалізація її оздоровчої функції зумовлюють необхідність зосере­джувати увагу вчителя на можливостях естетотерапії. Це малодосліджен

Технології оцінювання результатів мистецької освіти
  Для оцінювання досягнень учнів у мистецькій галузі характерна багатофункціональність, єдність діагностичної, коригуючої, стимулюючо-мотиваційної, навчальної, виховної, розвивальної,

Види й технології оцінювання
Попереднє оцінювання має на меті діагностику рівнів художньо­го розвитку, з'ясування індивідуальних особливостей учнів. Поточний контроль та оцінювання доцільно застосовувати

Початковий рівень навчальних досягнень
• 1 бал. Критерії оцінювання: учень розуміє лише деяку незнач­ну частину тематичного матеріалу; користується дуже обмеже­ним понятійно-термінологічним запасом у процесі розповіді про мистецтво (окр

Середній рівень навчальних досягнень
4 бали. Критерії оцінювання: учень розуміє та усвідомлює значну частину тематичного матеріалу (близько половини); демонструє небагатий словниково-термінологічний запас у процесі аналізу-інтерпретац

Високий рівень навчальних досягнень
10 балів. Критерії оцінювання: учень глибоко розуміє та усвідом­лює тематичний матеріал; під час аналізу-інтерпретації художніх творів робить висновки, висловлює власне естетичне ставлення, користу

Уроки 1-2. Подорож до країни мистецтв
Музичне мистецтво Зміст: Уявлення про світ, який ми бачимо та чуємо (виявлення і порів­няння звуків та візуальних образів у навколишньому світі). Усвідомлення, що мелодія — душа муз

Тема II. Мистецтво — чарівне вікно у світ
Уроки 17-18. Яскраве коло Музичне мистецтво Зміст: Уявлення про красу світу в музичних і танцювальних образах. Ознайомлення із жанром танцю, порівняння з п

Тема III. Загадки художніх мов
Уроки 31-32. Зустріч із театром Музичне мистецтво Зміст: Уявлення про види театрального мистецтва (драматичний, му­зичний, ляльковий театр). П: Те

Тема IV. Як митці створюють красу
Уроки 53-54. Народні майстри та митці-професіонали Музичне мистецтво Зміст: Бесіда: композитор — виконавець — слухач. Формування уяв­лень про народну музик

Тема І. Пори року і народні свята
Уроки 1-2. Осінні ритми Музичне мистецтво Зміст: Бесіда про прикмети осені. Уявлення про відображення осені в мистецтві. Сприйняття та інтерпретація творів

Тема II. Мистецтво і рукотворний світ
Уроки 17-18. Музичний натюрморт Музичне мистецтво Зміст: Знайомство з інструментами симфонічного оркестру; Аналіз (усна характеристика) тембрів звучання рі

Тема IV. Образи рідної землі
Уроки 55-56. Українська рапсодія Музичне мистецтво Зміст: Виховна бесіда про рідну землю, Батьківщину. Виховання патріотизму, любові до рідної землі.

Тема І. Мистецькі мандри казкових персонажів
Уроки 1-2. Лясолька і Барвик у Країні Мистецтв Музичне мистецтво П: Камертон. СММ: П. Чайковський, балет «Спляча красуня» (фрагмент). ХТД

Тема II. Легендарні герої в мистецтві
Уроки 17-18. Герої стародавніх міфів Музичне мистецтво П: Лад (мажор, мінор), гама, ліра. (Дієз, бемоль, бекар) СММ: X. В. Глюк «Мелодія», арія Ор

Тема ІІІ. Комічні та фантастичні образи
Уроки 33-34. Мрії збуваються Музичне мистецтво П: Колядки , щедрівки, вертеп (повторення). ТГ: Українська народна пісня-гра «Го-го-го, коза» (інсценізація)

Тема IV. Краса людської духовності
Уроки 55-56. Дружба і братство — найкраще багатство Музичне мистецтво СММ: В. Сокальський «Дівчина-сиротинка», С. Прокоф'єв «Джульєтта-дівчинка» (порівнянн

Тема І. Мій мальовничий світанковий край
Формування уявлень про різновиди декоративно-прикладного мистецтва та жанри українського музичного фольклору; про регіональні особливості українського народного мистецтва. Ознайомлення з соціокульт

Уроки 7-8
Музичне мистецтво Зміст: Виявлення особливостей у мелодиці, ритмах, колоритах різ­них регіонів України. П: Коломийка, гопак, козачок. ХТД: Зеленее жито, зелене.

Уроки 15-16
Музичне мистецтво Зміст: Узагальнення знань про різновиди українського музичного фольклору. На основі вивченого матеріалу створення власних музичних композицій. ХТД: Пісні

Особливості дитячого голосу
Щоб розвивати і виховувати дитячі голоси, учителю необхідно зна­ти співацькі можливості школярів. Так, у шестирічної дитини вони не дуже великі. Це обумовлено тим, що її співацький апарат ще не сфо

Методи розучування пісні на уроці
Головна вимога щодо співацького репертуару — висока худож­ність, доступність для виконання учнями. Засвоєння співацького ре­пертуару в класі має бути ретельно продуманим учителем. Для розу

Вокально-хорові навички
Співоча постава. Розправлені, ледь відведені назад плечі, вільно опущені вниз або на коліна руки, без напруження голова. Дихання. Загальновідомо, що співа

Вокально-хорові вправи
Значне місце в системі хорового навчання посідають вокально-хо­рові вправи. їх мета — формування співацьких навичок, розвиток ди­тячого голосу. Вокально-хорові вправи можна розділити на дві основ­н

Деякі прийоми диференційованого навчання співу
На уроках музичного мистецтва вчитель постійно вирішує два взаємопов'язані завдання: виховувати колектив класу як хор, висува­ючи йому єдині художні та технічні вимоги, а також допомагає кож­ному у

Хотите получать на электронную почту самые свежие новости?
Education Insider Sample
Подпишитесь на Нашу рассылку
Наша политика приватности обеспечивает 100% безопасность и анонимность Ваших E-Mail
Реклама
Соответствующий теме материал
  • Похожее
  • Популярное
  • Облако тегов
  • Здесь
  • Временно
  • Пусто
Теги