рефераты конспекты курсовые дипломные лекции шпоры

Реферат Курсовая Конспект

II. Вступ.

II. Вступ. - раздел Философия, Урок інформатики в 10 класі на тему: Поняття про Flash-презентації. Знайомство з середовищем Flash Застосування Flash Технології Дозволяє Швидко Та Ефективно С...

Застосування Flash технології дозволяє швидко та ефективно створювати мультимедійні файли, оформлені анімацією, аудіо і відео фрагментами, здатні реагувати на дії користувача. Однією із головних особливостей цього пакету являється можливість створення виразних мультимедійних об’єктів, оптимізованих для розміщення у Internet.

 

III. Компоненти вікна Flash.

Панель інструментів – панель на якій розміщені інструменти для малювання і інші елементи, що дозволяють створювати графічні об’єкти і керувати ними.

Стартова сторінка – дозволяє швидко створювати і відкривати документи Flash.

Інспектор властивостей – відображає інформацію про властивості та атрибути інструментів та елементів графіки.

стартова сторінка
Панелі – забезпечують доступ до засобів розробки і установки атрибутів елементів.

 

панель інструментів
інспектор властивостей
панелі

Вікно документа – відображає вміст відкритих документів Flash і включає в себе панель редагування, часову шкалу і робоче поле.

Панель редагування – відображає теперішній режим редагування і дозволяє переключатися між сценами.

Робоче поле – являє собою місце для компонування контенту окремих кадрів, включаючи створення власних графічних об’єктів, або розміщення імпортованих елементів графіки.

Часова шкала – забезпечує візуальне представлення кожного кадру, шару і сцени документа.

вікно документа
Блок панелей – являє собою місце, куди кріпляться різні панелі. В Windows для мінімізації блоку панелей ви можете використовувати кнопку типу «висувний ящик» (Drawer)

 

блок панелей
панель редагування
часова шкала
робоче поле

 

IV. Домашнє завдання.

1. Flash середовище. Його призначення.

2. Коротка характеристика кожного з елементів вікна Flash .

 

V. Підбиття підсумків уроку.


Урок інформатики в 10 класі на тему:

«Створення презентації засобами Flash».

 

Тип уроку: урок формування знань та вмінь.

 

Мета уроку:

· ознайомити учнів із створенням нового Flash документу;

· ознайомити учнів із основними властивостями Flash документу;

· навчити учнів створювати, зберігати та змінювати параметри у Flash документі.

 

Очікувані результати:

- учні знають основні властивості Flash документів;

- учні вміють змінювати параметри створеного документу;

- учні самостійно зможуть створювати і зберігати власні Flash документи.

 

Обладнання та матеріали: комп’ютер, встановлене Flash середовище.

 

План уроку:

I. Організаційний момент. Оголошення теми, мети та очікуваних результатів уроку.

 

– Конец работы –

Эта тема принадлежит разделу:

Урок інформатики в 10 класі на тему: Поняття про Flash-презентації. Знайомство з середовищем Flash

Поняття про Flash презентації Знайомство з середовищем Flash... Тип уроку урок формування знань та вмінь...

Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ: II. Вступ.

Что будем делать с полученным материалом:

Если этот материал оказался полезным ля Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:

Все темы данного раздела:

II. Встановлення властивостей документа (1).
Перед тим, як приступити до роботи над Flash проектом, ви повинні створити навий документ і задати його початкові властивості, що визначають загальний вид і особливості відтворення

II. Завдання №1.
Відкрийте шаблон презентації та замініть у ньому текст на власний.     Відкриття шаблону презентації.

III. Завдання №2.
Налаштувати параметри публікації та опублікувати створену презентацію. Вікно налаштування публікації. вікно налаштування публікації

II. Завдання.
Створити три види символів: відео кліп, кнопку, графічний символ.   Створення відео кліпу, кнопки або графіки.     Для конвертування об’є

III. Завдання №2.
Створити малюнок пейзажу використовуючи панель інструментів та її функції для обробки та створення графіки   IV. Домашнє завдання.

IV. Створення руху за кривою.
Виділяємо шар траєкторії і на ньому олівцем з панелі інструментів будуємо траєкторію руху кульки. Далі переключаємося на шар об’єкту і виконуємо наступні дії: · На першому кадрі анімації п

III. Завдання №2.
Створити анімацію руху кулі зі збільшенням з авто заповненням кадрів.     IV. Домашнє завдання. 1. Типи анімації. 2. Використ

II. Завдання №1.
Створити анімацію руху кулі за заданою траєкторією.     III. Домашнє завдання. 1. Ефекти часової шкали. 2. Використання аніма

On(release)
{ gotoAndStop(Х); } де X –номер кадру до якого здійснюється перехід, pidkaz –

III. Завдання №2.
Протестувати чи вставлений звук співпадає з швидкістю відтворення кадрів у створеній презентації.     Налаштування медіа плеєра.    

Хотите получать на электронную почту самые свежие новости?
Education Insider Sample
Подпишитесь на Нашу рассылку
Наша политика приватности обеспечивает 100% безопасность и анонимность Ваших E-Mail
Реклама
Соответствующий теме материал
  • Похожее
  • Популярное
  • Облако тегов
  • Здесь
  • Временно
  • Пусто
Теги