II. Встановлення властивостей документа (1).

Перед тим, як приступити до роботи над Flash проектом, ви повинні створити навий документ і задати його початкові властивості, що визначають загальний вид і особливості відтворення вашого ролика. Щоб пізніше не прийшлось розробляти все заново, важливо з самого початку виділити властивості документу, від яких залежать характеристики всього ролика в цілому, а саме спосіб визначення кольорів, розміри і розміщення сцени.

 

III. Створення та імпорт мультимедійних

елементів (2).

Мультимедійні елементи включають в себе графіку, зображення, кнопки, цифрове відео, звуки і текст. Ви можете створювати нові мультимедійні елементи у Flash або імпортувати в проект раніше розроблені об’єкти. Flash дозволяє користувачу різні інструменти для формування мультимедійних елементів, включаючи елементи рисування і закраски, інструменти створення тексту. Ви також можете додати в проект елементи із бібліотеки мультимедійних об’єктів.

 

IV. Розміщення мультимедійних елементів на робочому полі і визначення послідовності їх відтворення на часовій шкалі (3).

Робоче поле являє собою область, що дозволяє вам побачити де будуть з’являтися мультимедійні елементи при перегляді ролика; за допомогою часової шкали ви визначаєте час появи цих елементів і час їхнього відтворення. На робочому полі ви представите свій продукт в загальному вигляді, а його використання в сукупності з часовою шкалою дозволить вам організувати мультимедійні елементи в просторі і часі: робоче поле визначає положення елементів у просторі (де), а часова шкала описує положення елементів у часі (коли).

 

V. Додавання компонентів керування, інтерактивних дій і ефектів руху (4).

Розробка сценаріїв (скриптів) дозволить вам додавати спеціальні функції в ролик, такі як переміщення об’єктів у межах робочого столу, редагування тексту, зберігання і керування інформацією, виконання математичних операцій і взаємодія ролика разом зі специфічними умовами і подіями (наприклад натискання кнопки миші). Flash сценарії створюються на спеціальній мові програмування ActionScript. Щоб ви як найшвидше могли приступити до написання сценарію і з метою економії вашого часу, Flash включає в себе вбудовані компоненти і сценарії, які називаються сценаріями поведінки. Компоненти являють собою елементи, що дозволяють вам швидко створювати користувацький інтерфейс. Наприклад, вони можуть включати кнопки, стрілки або інші елементи керування, які дають можливість користувачу переходити до різних частин ролика або до різних Web-сторінок. Після додавання компонента ви можете використовувати сценарій щоб визначити його додаткові функції і заставити його виконувати необхідні дії. Наприклад, ви можете використовувати сценарії для керування відео та звуками. Для додавання ефектів руху вбудовані функції часової шкали.

 

VI. Попередній перегляд і тестування ролика(5).

Закінчивши розробку проекту, ви можете використати команду Play (Ctrl+Enter, тестувати ролик), переглянути і протестувати ролик. Це дозволить впевнитися в тому, що ваш ролик працює належним чином. Важливо починати тестування окремих функцій на ранніх етапах роботи і проводити відповідні перевірки як можна частіше на протязі всього процесу створення ролика, щоб виявляти можливі проблеми, поки вони незначні. По мірі необхідності ви можете вносити зміни і доповнення в зображення на монтажному столі і часову шкалу ролика.

 

VII. Публікація документа як swf-файлу для використання в Internet (6).

Впевнившись в тому, що ролик працює вірним чином, ви можете опублікувати ваш продукт на Web-сторінці, використовуючи браузер. Flash публікує swf-файл (з розширенням .swf) і створює HTML-файл, що містить інформацію про відображення ролика. Користувачі не в стані змінити ролики у форматі .swf; вони можуть лише їх відтворювати.


 

 


 


VIII. Домашнє завдання.

1. Створення Flash документу.

2. Використання створеного продукту. Його розміщення.

 

IX. Підбиття підсумків уроку.




Урок інформатики в 10 класі на тему:

«Створення публікацій й перегляд найпростішої презентації».

 

Тип уроку: практична робота.

 

Мета уроку:

· ознайомити учнів із поняттям Flash презентації та її публікації;

· ознайомити учнів із поняттям шаблона;

· зацікавити учнів у використанні Flash для створення презентацій.

 

Очікувані результати:

- учні знають, що таке Flashпрезентація;

- учні вміють розрізняти елементи робочого вікна;

- учні самостійно зможуть змінити шаблон презентації.

 

Обладнання та матеріали: комп’ютерний клас, встановлене Flash середовище.

 

План уроку:

I. Організаційний момент. Оголошення теми, мети та очікуваних результатів уроку.