III. Завдання №2.

Налаштувати параметри публікації та опублікувати створену презентацію.

Вікно налаштування публікації.

вікно налаштування публікації

Налаштування, попередній перегляд та публікація презентації у меню File.

 

 

IV. Домашнє завдання.

1. Налаштування публікації.

2. Робота з шаблонами.

 

V. Підбиття підсумків уроку.


Урок інформатики в 10 класі на тему:

«Створення вмісту презентації».

 

Тип уроку: урок формування знань та вмінь.

 

Мета уроку:

· ознайомити учнів із наповненням Flash документу необхідними даними;

· ознайомити учнів із способами наповнення Flash документу;

· навчити учнів наповнювати мультимедійними файлами Flash презентацію.

 

Очікувані результати:

- учні знають як додавати мультимедійні дані;

- учні вміють наповняти вмістом презентацію;

- учні самостійно зможуть наповнювати даними Flash документи.

 

Обладнання та матеріали: комп’ютер, встановлене Flash середовище.

 

План уроку:

I. Організаційний момент. Оголошення теми, мети та очікуваних результатів уроку.

 

II. Наповнення презентації вмістом.

Існує декілька способів наповнення презентації вмістом. Кожен із цих способів має свої переваги та недоліки. Серед них основною є проблема з розміром створеного документу. Якщо створений документ має великий обсяг виникає проблема з його публікацією в мережі Internet, адже коли браузер буде сторінку вашого сайту це займатиме дуже велику кількість часу та трафіку і в подальшому все може просто зависнути. Саме з цієї причини доцільніше відвантажувати файли розміщені окремо від документа, або ж створювати динамічні за допомогою ActionScript.

 

III. Наповнення презентації вмістом за допомогою меню File.

Для наповнення за допомогою меню File слід виконати наступні дії:

File – Import:

a. Import to Stage… (імпорт файлу безпосередньо на робоче поле);

b. Import to Library… (імпорт файлу безпосередньо до мультимедійної бібліотеки документу);

c. Open External Library… (відкриття попередньо створеної існуючої бібліотеки);

d. Import Video… (додавання відео файлу у форматі .flv).

Використання меню File – це найпростіший спосіб наповнення презентації. За його допомогою можна додавати наступні елементи:

· Символи;

· Картинки;

· Графіку;

· Відео;

· .swf файли.

d.
b.
c.
a.

 

IV. Завантаження файлів за допомогою компонентів Flash середовища.

Це один із найоптимальніших способів завантаження даних у презентацію. Він дозволяє завантажувати дані у презентацію зі сторонніх файлів. Для такого типу завантаження використовують пункт менюComponents, що розміщене у меню Window. У ньому розміщені компоненти, які дозволяють завантажувати дані з файлів. Налаштування цих компонент проводиться у Components Inspector.

Components Inspector
Components  

 

V. Наповнення за допомогою Панелі інструментів.

За допомогою Панелі інструментів можна створювати та редагувати графічні об’єкти, які в подальшому можна об’єднувати в один та конвертувати їх у символи (Movie clip, Button)

 

Панель інструментів

VI. Домашнє завдання.

1. Наповнення Flash презентації даними.

2. Наповнення за допомогою: Панелі інструментів, File, Components.

 

VII. Підбиття підсумків уроку.


Урок інформатики в 10 класі на тему:

«Використання символів у презентаціях».

 

Тип уроку: практична робота.

 

Мета уроку:

· ознайомити учнів із наповненням Flash документу необхідними даними;

· ознайомити учнів із типами символів у Flash документі;

· навчити учнів використовувати символи у Flash презентаціях.

 

Очікувані результати:

- учні знають типи символів;

- учні вміють створювати власні символи;

- учні самостійно зможуть додавати власні символи у Flash документ.

 

Обладнання та матеріали: комп’ютерний клас, встановлене Flash середовище.

 

План уроку:

I. Організаційний момент. Оголошення теми, мети та очікуваних результатів уроку.