рефераты конспекты курсовые дипломные лекции шпоры

Реферат Курсовая Конспект

II. Завдання.

II. Завдання. - раздел Философия, Урок інформатики в 10 класі на тему: Поняття про Flash-презентації. Знайомство з середовищем Flash Створити Три Види Символів: Відео Кліп, Кнопку, Графічний Символ. &n...

Створити три види символів: відео кліп, кнопку, графічний символ.

 

Створення відео кліпу, кнопки або графіки.

 

 

Для конвертування об’єкту в символ слід клацнути на ньому правою кнопкою миші і в контекстному меню вибрати пункт Convert to Symbol… і вибрати необхідний тип символу, що вам потрібний.

 

 

III. Домашнє завдання.

1. Створення символів.

2. Типи символів, конвертування об’єктів у символи.

3. Редагування символів

 

IV. Підбиття підсумків уроку.


Урок інформатики в 10 класі на тему:

«Створення й імпортування графічних об’єктів».

 

Тип уроку: практична робота.

 

Мета уроку:

· ознайомити учнів із наповненням Flash документу графічними даними;

· ознайомити учнів із створенням графіки засобами Flash у документі;

· навчити учнів використовувати графічні об’єкти у Flash презентаціях.

 

Очікувані результати:

- учні знають як імпортувати графіку;

- учні вміють створювати власну графіку;

- учні самостійно зможуть додавати та створювати графіку у Flash документі.

 

Обладнання та матеріали: комп’ютерний клас, встановлене Flash середовище.

 

План уроку:

I. Організаційний момент. Оголошення теми, мети та очікуваних результатів уроку.

 

– Конец работы –

Эта тема принадлежит разделу:

Урок інформатики в 10 класі на тему: Поняття про Flash-презентації. Знайомство з середовищем Flash

Поняття про Flash презентації Знайомство з середовищем Flash... Тип уроку урок формування знань та вмінь...

Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ: II. Завдання.

Что будем делать с полученным материалом:

Если этот материал оказался полезным ля Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:

Все темы данного раздела:

II. Вступ.
Застосування Flash технології дозволяє швидко та ефективно створювати мультимедійні файли, оформлені анімацією, аудіо і відео фрагментами, здатні реагувати на дії користувача. Одні

II. Встановлення властивостей документа (1).
Перед тим, як приступити до роботи над Flash проектом, ви повинні створити навий документ і задати його початкові властивості, що визначають загальний вид і особливості відтворення

II. Завдання №1.
Відкрийте шаблон презентації та замініть у ньому текст на власний.     Відкриття шаблону презентації.

III. Завдання №2.
Налаштувати параметри публікації та опублікувати створену презентацію. Вікно налаштування публікації. вікно налаштування публікації

III. Завдання №2.
Створити малюнок пейзажу використовуючи панель інструментів та її функції для обробки та створення графіки   IV. Домашнє завдання.

IV. Створення руху за кривою.
Виділяємо шар траєкторії і на ньому олівцем з панелі інструментів будуємо траєкторію руху кульки. Далі переключаємося на шар об’єкту і виконуємо наступні дії: · На першому кадрі анімації п

III. Завдання №2.
Створити анімацію руху кулі зі збільшенням з авто заповненням кадрів.     IV. Домашнє завдання. 1. Типи анімації. 2. Використ

II. Завдання №1.
Створити анімацію руху кулі за заданою траєкторією.     III. Домашнє завдання. 1. Ефекти часової шкали. 2. Використання аніма

On(release)
{ gotoAndStop(Х); } де X –номер кадру до якого здійснюється перехід, pidkaz –

III. Завдання №2.
Протестувати чи вставлений звук співпадає з швидкістю відтворення кадрів у створеній презентації.     Налаштування медіа плеєра.    

Хотите получать на электронную почту самые свежие новости?
Education Insider Sample
Подпишитесь на Нашу рассылку
Наша политика приватности обеспечивает 100% безопасность и анонимность Ваших E-Mail
Реклама
Соответствующий теме материал
  • Похожее
  • Популярное
  • Облако тегов
  • Здесь
  • Временно
  • Пусто
Теги