II. Завдання.

Створити три види символів: відео кліп, кнопку, графічний символ.

 

Створення відео кліпу, кнопки або графіки.

 

 

Для конвертування об’єкту в символ слід клацнути на ньому правою кнопкою миші і в контекстному меню вибрати пункт Convert to Symbol… і вибрати необхідний тип символу, що вам потрібний.

 

 

III. Домашнє завдання.

1. Створення символів.

2. Типи символів, конвертування об’єктів у символи.

3. Редагування символів

 

IV. Підбиття підсумків уроку.


Урок інформатики в 10 класі на тему:

«Створення й імпортування графічних об’єктів».

 

Тип уроку: практична робота.

 

Мета уроку:

· ознайомити учнів із наповненням Flash документу графічними даними;

· ознайомити учнів із створенням графіки засобами Flash у документі;

· навчити учнів використовувати графічні об’єкти у Flash презентаціях.

 

Очікувані результати:

- учні знають як імпортувати графіку;

- учні вміють створювати власну графіку;

- учні самостійно зможуть додавати та створювати графіку у Flash документі.

 

Обладнання та матеріали: комп’ютерний клас, встановлене Flash середовище.

 

План уроку:

I. Організаційний момент. Оголошення теми, мети та очікуваних результатів уроку.