II. Завдання №1.

Створити анімацію руху кулі за заданою траєкторією.

 

 

III. Домашнє завдання.

1. Ефекти часової шкали.

2. Використання анімації руху по траєкторії у презентаціях.

 

IV. Підбиття підсумків уроку.


Урок інформатики в 10 класі на тему:

«Інтерактивність у Flash презентаціях».

 

Тип уроку: практична робота.

 

Мета уроку:

· ознайомити учнів із кнопками переходу між кадрами;

· ознайомити учнів із основами мовиActionScript;

· навчити учнів створювати і використовувати інтерактивні кнопки у Flash презентаціях.

 

Очікувані результати:

- учні знають як створити кнопку;

- учні вміють писати простий код на ActionScript;

- учні самостійно зможуть додавати та створювати графіку у Flash документі.

 

Обладнання та матеріали: комп’ютерний клас, встановлене Flash середовище.

 

План уроку:

V. Організаційний момент. Оголошення теми, мети та очікуваних результатів уроку.