рефераты конспекты курсовые дипломные лекции шпоры

Реферат Курсовая Конспект

ЛЕКЦИЯ 2. Програмне забезпечення комп’ютерної графіки

ЛЕКЦИЯ 2. Програмне забезпечення комп’ютерної графіки - раздел Философия, Тема 2. Програмне забезпечення комп’ютерної графіки   Якість Цифрового Зображення, Незалежно Від Того, Чи Зберігаєт...

 

Якість цифрового зображення, незалежно від того, чи зберігається воно на диску, проглядається на моніторі чи виводиться на друк – базується на малих складових елементах зображення. Маленькі квадратики, що формують цифрове зображення, називаються пікселями. Кількість пікселів у зображенні позначають терміном “роздільність” (resolution).

Роздільність вказує на кількість елементів зображення, пікселів чи точок, використаних при виведенні зображення на друк. Розуміння основних складових роздільної здатності важливе для кожного, хто працює з цифровими зображеннями, оскільки якість виведеного на друк зображення часто залежить від роздільності. Терміни “роздільність – роздільна здатність” відносяться як до пікселів, що складають цифрове зображення, тобто до пікселів, які можна спостерігати на відеомоніторі, так і до точок, що складають друковане зображення. Кількість пікселів на дюйм міняється в залежності від збільшення чи зменшення зображення.

Поняття роздільна здатність пов’язане з кількома властивостями різних об'єктів. Варто чітко розрізняти: роздільна здатність екрана, роздільна здатність друкуючого пристрою і роздільна здатність зображення. Різні типи роздільної здатності не пов'язані між собою до моменту визначення фізичного розміру зображення на екрані монітора, відбитку на папері чи файлу на твердому диску.

Роздільна здатність екрана – це властивість комп'ютерної системи (монітор і відеокарта) і операційної системи (налаштування Windows). Роздільна здатність екрана вимірюється в пікселях і визначає розмір зображення, що може поміститися на екрані повністю. Роздільна здатність моніторів визначає, як багато пікселів зображення відображається на екрані.

Стандартна роздільна здатність 14-дюймового монітора – 800 стовпчиків на 600 рядів пікселів або приблизно 72 пікселя на дюйм. Стандартна роздільна здатність дисплеїв Super VGA складає 1024х768, тобто 96 пікселів на дюйм. Графічні монітори великих розмірів мають роздільну здатність 1200х1024 чи 1600х1200. При роботі з зображеннями в режимі растрового відображення важливо розуміти, що роздільна здатність монітора не зв’язана з роздільною здатністю зображення. Якщо роздільна здатність монітора співпадає з роздільною здатністю зображення, то зображення на екрані відповідає його реальним розмірам. Проте, якщо роздільна здатність зображення вища, ніж роздільна здатність монітора, то зображення на екрані здається більшим, ніж воно є насправді. Припустимо, ми спостерігаємо зображення на моніторі з роздільною здатністю 72 пікселя на дюйм при однаковій роздільній здатності монітора і зображення, тоді зображення з'являється на екрані, як квадрат у 1 дюйм. Якщо ми переглядаємо зображення розміром 1х1 дюйм, створене з роздільною здатністю 300 dpi, то екранна версія використає на це біля чотирьох дюймів екранного простору. Зображення здається більшим, ніж реальний розмір, тому що 1 дюйм зображення з роздільною здатністю у 300 dpi не збігається за розміром із зображенням на моніторі, де роздільна здатність 72 dpi. Хоч усе це здається заплутаним, потрібно звикнути до такого положення речей. Більшість програм редагування зображень містять екранні лінійки і можна легко зорієнтуватися і визначити реальний розмір зображення.

Роздільна здатність принтера — це властивість принтера, що виражає кількість окремих точок, що можуть бути надруковані на ділянці одиничної довжини. Вона вимірюється кількістю точок на дюйм (в одиницях dpi) і визначає розмір зображення при заданій якості, чи навпаки, якість зображення при заданому розмірі. Чим більша кількість точок на дюйм зображення, тим вища якість друку. Чорно-білі і кольорові лазерні принтери часто виводять зображення з роздільною здатністю від 300 до 600 dpi. Деякі настільні принтери останніх моделей можуть давати на виході 1200 dpi.

Роздільна здатність зображення — це властивість самого зображення, яка вимірюється в точках на дюйм і задається при створенні зображення в графічному редакторі чи за допомогою сканера. Роздільна здатність зображення може бути описаною через кількість пікселів на лінійний дюйм або його розміри в пікселях. Таким чином, ми можемо бачити зображення з роздільною здатністю, описаною як 72 пікселя на дюйм чи 640х480 пікселів (640 колонок пікселів по вертикалі на 480 рядів по горизонталі).

Значення роздільної здатності зображення зберігається у файлі зображення і нерозривно зв'язане з іншою властивістю зображення — його фізичним розміром.

Фізичний розмір зображення може вимірюватися як у пікселях, так і в одиницях довжини (міліметрах, сантиметрах, дюймах). Він задається при створенні зображення і зберігається разом з файлом.

Якщо ми хочемо підрахувати розмір зображення в дюймах, грунтуючись на його розмірі в дюймах, то треба розділити розміри в пікселях на роздільну здатність зображення. Таким чином, зображення в 72 пікселя на дюйм, тобто 640х480, можна вирахувати в такий спосіб: 640 / 72 = 8,89 дюйма; 480 / 72 = 6,67 дюйма. Якщо зображення готують для демонстрування на екрані монітора, то його ширину і висоту задають у пікселях, щоб знати, яку частину екрана воно займає. Якщо зображення готують для друку, то його розмір задають в одиницях довжини, щоб знати, яку частину аркуша паперу воно займе.

– Конец работы –

Эта тема принадлежит разделу:

Тема 2. Програмне забезпечення комп’ютерної графіки

Тема Загальне введення в комп ютерну графіку... Тема Програмне забезпечення комп ютерної графіки Тема Апаратне забезпечення комп ютерної графіки...

Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ: ЛЕКЦИЯ 2. Програмне забезпечення комп’ютерної графіки

Что будем делать с полученным материалом:

Если этот материал оказался полезным ля Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:

Все темы данного раздела:

Лекция №2 Основы морфометрии. Морфометрические показатели поверхности (средняя высота, уклоны, горизонтальное и вертикальное расчленение).
Морфометрия (измерение форм) возникла в первой половине 19 века в связи с задачами количественной оценки степени расчленения рельефа. Развитию морфометрии способствовало появление изображения релье

Коротка історія
У цьому короткому історичному нарисі ми будемо згадувати алгоритми й методи, з якими читач зможе познайомитися в даному курсі. Ці попередні згадування не повинні бентежити при першому прочитанні. П

Коротка історія
У цьому короткому історичному нарисі ми будемо згадувати алгоритми й методи, з якими читач зможе познайомитися в даному курсі. Ці попередні згадування не повинні бентежити при першому прочитанні. П

Програмні компоненти обчислювальної машини
Програмне забезпечення ЕОМ складається з операційної системи; сервісного програмного забезпечення та прикладних (спеціалізованих) програм. Операційна система (ОС) – це набір програм

Основні поняття
У попередньому розділі було розказано про растр як про абстрактний математичний об'єкт. При фізичній реалізації растрів виникають додаткові характеристики. Основний з них є Розв'язна здатні

Сканери
Сканер - пристрій одержання зображень високого дозволу (до 11000 spi). Принцип роботи складається в послідовному висвітленні скануємого матеріалу ксеноновою або флюоресцентною лампою й реєстрації в

Цифрові фотоапарати й відеокамери
  Рис. 9. Цифровий фотоапарат. Цифрові фотоапарати й відеокамери аналогічні

Дисплеї на ЕЛТ
Найпоширеніший5)тип дисплеїв середнього розміру. Заснований на використанні ЕЛТ - Електронно-Променевої Трубки (англ. CRT). ЕЛТ улаштована в такий спосіб. Елект

Жидкокристаллические дисплеї
Рис. 12. Рідкокристалічний дисплей.   У цей час займають домінуючу позицію

Інші типи дисплеїв
Також існують менш розповсюджені типи дисплеїв, у тому числі й ті, які тільки з'являються на ринку. - Плазмені панелі. У плазменихх панелях, подібно Рк-Панелям, екран скла

Проектори
Проектори використовуються для демонстрації зображень більших розмірів. Для цього застосовуються системи лінз, що проектують маленьке зображення на великий екран. За технологією побудови первинного

Лазерні принтери
Лазерні принтери є найефективнішими з погляду вартості печатки сторінки. У цей час переважають у чорно-білій пресі. Принцип дії наступний: Спочатку на всю поверхню барабана з фото

Архітектура
За вивід графічної інформації на дисплей у ПК відповідає спеціальний набір мікросхем, поміщається звичайно на окрему плату, що називається відеоплатою або відеокартою

Подання зображень
Тепер варто докладніше зупинитися на форматах подання растрових зображень у пам'яті. Звичайно піксели описуються набором ненегативних цілих чисел. Зображення звичайно зберігаються построчно; у кожн

Програмний інтерфейс
Найперші ПК, що з'явилися на початку 1980-х років, працювали винятково в текстовому режимі. У цьому режимі найменшим примітивом при виводі на дисплей є символ цілком, а не окремі піксели. Хоча можн

Математичні основи векторної графіки
В основі векторної графіки лежать математичні представлення про властивості геометричних фігур. Найпростішим об’єктом векторної графіки є лінія, тому, в основі векторної графіки лежить насамперед м

Геометричні примітиви
Під геометричними примітивами розуміють той базовий набір геометричних фігур, що лежить в основі всіх графічних побудов, причому ці фігури повинні утворювати "базис" у тому розумінні, що

Полігональні моделі
Для цих просторових моделей використовуються як примітиви вершини (крапки в просторі), відрізки прямих (вектори), з яких будуються полілінії, полігони й по

Воксельні моделі
Воксельна модель - це подання об'єктів у вигляді тривимірного масиву об'ємних (кубічних) елементів. Сама назва "воксель" складено із двох слів: volume element. Так само як і піксель, вокс

Воксельні моделі
Воксельна модель - це подання об'єктів у вигляді тривимірного масиву об'ємних (кубічних) елементів. Сама назва "воксель" складено із двох слів: volume element. Так само як і піксель, вокс

Однорідні координати. Завдання геометричних перетворень в однорідних координатах за допомогою матриць
У попередній главі описувалися геометричні перетворення на площині й у просторі, а також було показано, як можна використовувати апарат матриць для таких завдань. Для перетворень на площині застосо

Векторна графіка
У векторному способі кодування, геометричні фігури, криві і прямі лінії, що складають малюнок, зберігаються в пам'яті комп'ютера у вигляді математичних формул і геометричних абстракцій, таких як: к

Основні поняття векторної графіки
У растровій графіці основним елементом зображення є точка, а у векторній графіці основним елементом зображення є лінія, яку ще називають вектором, звідки і пішла назва – векторна графіка (пр

Формати векторних зображень
Векторні формати зберігання даних є універсальними, оскільки в них можна зберігати крім векторних зображень, ще й растрові. Розробники векторних графічних програм надають перевагу власним форматам,

Редактори векторної графіки загального призначення
Графічні редактори, призначені для роботи з векторною графікою, умовно діляться на дві групи: програми для загального використання та спеціалізовані, призначені для конкретного прикладного використ

Векторизатори
Інколи виникає потреба переведення растрових зображень у векторні. Особливо це актуально при створенні електронних версій креслень, карт місцевості, планів та схем, тобто інженерно-технічн

Растрова графіка.
Призначення растрової графіки: 1) для редагування різних типів цифрових зображень, у тому числі фотографій; 2) для виконання колірної корекціїзображення; 3) для ст

Формати та редактори растрових зображень
Формат зображення – це спосіб кодування графічного зображення. Розміри графічних файлів зазвичай є досить великими, тому використовують різні алгоритми стискання даних, а вибір потрібного формату е

Можливості графічного пакета AutoCAD 2006. Завантаження AutoCAD
AutoCAD2006 працює під керуванням операційної системи Windows, яка автоматично завантажується після включення комп’ютера. На екрані з’являється робочий стіл Windows. Подвійне клацання лівою клавіше

Графічний інтерфейс AutoCAD2006
Інтерфейс AutoCAD 2006 створений з урахуванням найсучасніших технологій та засобів спілкування користувача з персональним комп’ютером, що спрощує роботу в середовищі AutoCAD 2006 та гарантує високо

Зберігання креслення
Зберігання файлу креслення AutoCAD 2006 таке саме, як і зберігання будь - якого файлу у Windows. Необхідно взяти за правило зберігати поточне креслення кожні 10 – 15 хвилин. Це позбавить користувач

Створення нової папки
Для зберігання виконаних креслень користувач повинен створити свою власну папку, яка може бути підкаталогом у іншій папці. Назва папки повинна мати ім’я, яке легко запам’ятовується. Для ст

Завантаження існуючого креслення
Для того щоб завантажити вже існуючий файл креслення при запуску AutoCAD, необхідно вибрати режим запуску Open a Drawing (Відкрити креслення) (рис. 3.1) у діалоговому вікні Start Up. У відповідь си

Системне меню AutoCAD
Команда може бути введена із системного меню, зміст якого наведений на рисунку 38.  

Контекстні меню
Команда може бути введена із контекстного меню, яке виводиться на екран натисканням правої клавіші миші. Це меню значно скорочує роботу користувача, позбавляючи його від необхідності шукати потрібн

Панелі інструментів
Панелі інструментів дозволяють запускати виконання команди AutoCAD простим клацанням миші на вибраній піктограмі – найбільш швидкий запуск команди. AutoCAD містить 24 панелі інструментів. При першо

Створення комфортних умов праці
Користувач має можливість вносити різні зміни у стандартне настроювання AutoCAD для створення комфортних для себе умов праці. Під створенням комфортних умов розуміють таке: - пере

Настроювання параметрів майбутнього креслення
Настроювання параметрівкреслення – доволі трудомістка операція, тому її рекомендовано виконувати на стадії створення шаблону. Це дозволить надалі виконувати креслення із застосуванням шаблонів, що

Створення креслення по шарах
Робочі креслення у середовищі AutoCAD зручно створювати по шарах. За кожним шаром встановлюються певне ім’я, колір, тип та товщина лінії. Створення шару – один із найважливіших етапів настроювання

Основні команди редагування
Команди Copy (Копіювання),

Особливості нанесення розмірів засобами AutoCAD
Доступ до команд нанесення розмірів у AutoCAD відбувається із системного меню або панелі інструментів Dimension (Розміри). Щоб вивести на екран панель інструментів Dimension (рис. 61), клацніть пра

ЛЕКЦИЯ 9. Елементи трьохвимірного моделювання в пакеті AutoCad. Поверхневі об’єкти. Твердотільне моделювання
  Основні поняття тривимірного моделювання. Світова система координат WCS – World Coordinate System, піктограма якої знаходиться у лівому нижньому куті вікна креслення

Системи координат
AutoCad дозволяє будувати об’єкти у будь-якій площині тривимірного простору. Для спрощення будування об’єктів у площині, не паралельній площині побудови XY, необхідно задати систему координат так,

Рівень і висота
Площина екрану, яка збігається з площиною XY світової системи координат, називається площиною побудов. Будуючи двовимірні об’єкти, можна змінювати їх рівень, тобто керувати переміщенням площини поб

Твердотільні моделі. Будування стандартних тривимірних тіл
Складні твердотільні моделі або тіла будуються як конструкції складені з окремих блоків – тривимірних примітивів, до яких застосовують теоретико множинні операції об’єднання, віднімання, перетину,

Хотите получать на электронную почту самые свежие новости?
Education Insider Sample
Подпишитесь на Нашу рассылку
Наша политика приватности обеспечивает 100% безопасность и анонимность Ваших E-Mail
Реклама
Соответствующий теме материал
  • Похожее
  • Популярное
  • Облако тегов
  • Здесь
  • Временно
  • Пусто
Теги