рефераты конспекты курсовые дипломные лекции шпоры

Реферат Курсовая Конспект

Основні команди редагування

Основні команди редагування - раздел Философия, Тема 2. Програмне забезпечення комп’ютерної графіки Команди ...

Команди Copy (Копіювання), Mirror (Дзеркало), Move(Перенесення), Rotate (Повертання), піктограми яких наведені на рисунку 54, призначені для виконання копіювання об’єктів, виконання їх дзеркального зображення, перенесення об’єктів та повертання їх на різні кути.

Команди Copy (Копіювання) та Move (Перенесення) мають однакові запити: необхідно спочатку вибрати об’єкт (або об’єкти), потім визначити базову точку вставлення та скопіювати або перенести об’єкт.

Команди Mirror (Дзеркало) та Rotate (Повертання) після запитів про вибір об’єктів та базової точки мають свої власні запити: для команди Mirror – це запит про те, чи видаляти заданий об’єкт, для команди Rotate– це запит про кут повертання. При визначенні кута повертання необхідно пам’ятати про те, що додатні значення кутів у AutoCAD спрямовані проти ходу часової стрілки, а від’ємні – за ходом часової стрілки.

 

 

Рис.54– Піктограми панелі інструментів Modify

 

Команда Array (Масив ) дозволяє копіювати вибраний об’єкт стільки разів, скільки вкаже користувач. Після введення команди з’являється діалогове вікно Array (рисунок 55), яке має дві опції: прямокутний масив або круговий. При формуванні масивів слід пам’ятати про те, що AutoCAD2006 «копіює» елементи масиву проти ходу часової стрілки (круговий масив) та вправо і вверх (прямокутний масив).

 

 

Рис. 55– Діалогове вікно Array

На рисунку 3.36 наведене поетапне (на прикладі три етапи) виконання контурів деталі. На першому етапі за розмірами (100х60) виконаний прямокутний контур деталі (команда Прямокутник). На другому етапі у лівому нижньому куті прямокутника встановлена початкова точка Власної системи координат (UCS) та виконане коло (команда Circle) діаметром 10 мм з координатами центра (20,15). На третьому етапі виконані вісім отворів діаметром 10 мм, які розміщені у два ряди (відстань між ними 30мм) та чотири колонки (відстань між ними 20мм). Для виконання цього етапу необхідно вивести на екран діалогове вікно Array (рисунок 55), у якому активізувати опцію Rectangular Array (Прямокутний масив), встановити необхідну кількість рядів (у наведеному прикладі їх 2) та колонок (у наведеному прикладі їх 4) та у відповідних віконцях позначити відстані між рядами (30мм) та колонками (20мм). Після встановлення необхідних параметрів натиснути кнопку ОК.

 

 

Рис.56– Формування контурів деталі із застосуванням

прямокутного масиву

Команда Chamfer (Фаска) призначена для виконання фасок різної довжини та під певними кутами.

Команда Filet (Спряження) призначена для спряження двох прямих ліній, які розміщені під різними кутами, двох кіл та кола і прямої лінії різними радіусами.

Опції команди Chamferнаведені на рисунку 57а, опції команди Filet– на рисунку 57 б. Для виведення списку опцій (контекстне меню) необхідно клацнути правою клавішею миші на графічній зоні екрана.

а) б)

 

Рис.57– Контекстні меню команд Chamfer та Filet

Якщо необхідно виконати фаску під кутом 450, вибирають опцію Distance (Відстань) та у відповідь на запит про розмір фаски вводять з клавіатури її числове значення, потім вибирають прямі, на яких зрізається фаска (рис. 58а).

Якщо фаска виконується під іншим кутом, вибирають опцію Angle (Кут) та послідовно з клавіатури вводять довжину фаски та кут її нахилу. На рисунках 58б та в наведені приклади виконання фаски довжиною 20мм під кутом 600: на рисунку 58б при виборі об’єктів першою вибирають вертикальну лінію, потім – горизонтальну, на рисунку 58в першою вибирають горизонтальну лінію, потім – вертикальну.

 

а) б) в)

 

Рис.58– Виконання фасок

 

Для виконання спряжень двох прямих необхідно викликати команду Filet, вивести на екран контекстне меню (рис. 57а) та вибрати у ньому Radius. Потім з клавіатури ввести у командний рядок необхідний радіус спряження та вибрати об’єкти, які спрягаються.

Спряження двох кіл бувають зовнішні (рис. 59а)) та внутрішні (рис. 59б). Зовнішні спряження AutoCAD будують так само, як і спряження двох прямих: встановлюється значення радіуса спряження та вибираються кола, які спрягаються.

При виконанні внутрішнього спряження необхідні допоміжні побудови. Визначається центр спряження – він знаходиться у перетині допоміжних кіл радіусами R-R1 та R-R2 відповідно (на рисунку 3.39б вони проведені тонкими лініями), проведених із центрів заданих кіл. Після виконання спряження необхідно видалити допоміжні побудови.

 

а) б)

 

Рис.59 – Спряження двох кіл

 

Команда Trim (Обрізати) призначена для створення доволі складних контурів деталі. На рисунку 60 наведене поетапне виконання контурів деталі із застосуванням команди Trim. Команда Trim має два запити: Select objects (виберіть об’єкти), коли вибирають різальні кромки та Select objects to trim or shift-select to extend or [Project/Edge/Undo] (Виберіть об’єкти для підрізання або [Проекція/Кромка/Відмінити]), коли видаляють необхідні елементи об’єктів.

а) б) в)

г) д)

Рис.60– Формування контурів деталі із застосуванням

команди Trim

На рисунку 60а наведений вихідний контур, на рисунку 60б двома лініями, які перетинаються, позначені елементи, які є різальними кромками, а однією лінією – елементи, які необхідно видалити. На рисунку 60в наведений результат дії команди Trim, на рисунку 60г двома лініями, які перетинаються, позначене коло, що є різальною кромкою, а однією лінією – прямі, які необхідно видалити, на рисунку 59д наведений результат дії команди.

При набутті достатнього досвіду можна всі етапи підрізання виконати за один етап, тобто спочатку позначити всі різальні кромки, потім всі елементи деталі, які потрібно видалити. Для конкретної деталі (рис. 60) спочатку вибрати різальні кромки: коло та дві вертикальні лінії, а потім видалити все зайве: частину кола та вертикальних прямих.

Команда Scale (Масштаб), піктограма якої знаходиться на панелі інструментів Modify, призначена для масштабування зображень. При виконанні даної команди необхідно вибрати об’єкт, позначити базову точку та визначити числове значення масштабного фактору. Якщо зображення необхідно збільшити у два або чотири рази, визначають масштабний коефіцієнт 2 та 4 відповідно. При зменшенні зображення у два або чотири рази вказують значення масштабного коефіцієнта 0.5 та 0.25 відповідно.

Команда Erase (Видалення) призначена для видалення об’єктів. Щоб видалити об’єкт, достатньо вибрати його та клацнути на копці Erase панелі інструментів Modify. Можна зробити навпаки – спочатку клацнути на кнопці Erase, а потім вибрати об’єкти.

– Конец работы –

Эта тема принадлежит разделу:

Тема 2. Програмне забезпечення комп’ютерної графіки

Тема Загальне введення в комп ютерну графіку... Тема Програмне забезпечення комп ютерної графіки Тема Апаратне забезпечення комп ютерної графіки...

Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ: Основні команди редагування

Что будем делать с полученным материалом:

Если этот материал оказался полезным ля Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:

Все темы данного раздела:

Лекция №2 Основы морфометрии. Морфометрические показатели поверхности (средняя высота, уклоны, горизонтальное и вертикальное расчленение).
Морфометрия (измерение форм) возникла в первой половине 19 века в связи с задачами количественной оценки степени расчленения рельефа. Развитию морфометрии способствовало появление изображения релье

Коротка історія
У цьому короткому історичному нарисі ми будемо згадувати алгоритми й методи, з якими читач зможе познайомитися в даному курсі. Ці попередні згадування не повинні бентежити при першому прочитанні. П

Коротка історія
У цьому короткому історичному нарисі ми будемо згадувати алгоритми й методи, з якими читач зможе познайомитися в даному курсі. Ці попередні згадування не повинні бентежити при першому прочитанні. П

ЛЕКЦИЯ 2. Програмне забезпечення комп’ютерної графіки
  Якість цифрового зображення, незалежно від того, чи зберігається воно на диску, проглядається на моніторі чи виводиться на друк – базується на малих складових елементах зображення.

Програмні компоненти обчислювальної машини
Програмне забезпечення ЕОМ складається з операційної системи; сервісного програмного забезпечення та прикладних (спеціалізованих) програм. Операційна система (ОС) – це набір програм

Основні поняття
У попередньому розділі було розказано про растр як про абстрактний математичний об'єкт. При фізичній реалізації растрів виникають додаткові характеристики. Основний з них є Розв'язна здатні

Сканери
Сканер - пристрій одержання зображень високого дозволу (до 11000 spi). Принцип роботи складається в послідовному висвітленні скануємого матеріалу ксеноновою або флюоресцентною лампою й реєстрації в

Цифрові фотоапарати й відеокамери
  Рис. 9. Цифровий фотоапарат. Цифрові фотоапарати й відеокамери аналогічні

Дисплеї на ЕЛТ
Найпоширеніший5)тип дисплеїв середнього розміру. Заснований на використанні ЕЛТ - Електронно-Променевої Трубки (англ. CRT). ЕЛТ улаштована в такий спосіб. Елект

Жидкокристаллические дисплеї
Рис. 12. Рідкокристалічний дисплей.   У цей час займають домінуючу позицію

Інші типи дисплеїв
Також існують менш розповсюджені типи дисплеїв, у тому числі й ті, які тільки з'являються на ринку. - Плазмені панелі. У плазменихх панелях, подібно Рк-Панелям, екран скла

Проектори
Проектори використовуються для демонстрації зображень більших розмірів. Для цього застосовуються системи лінз, що проектують маленьке зображення на великий екран. За технологією побудови первинного

Лазерні принтери
Лазерні принтери є найефективнішими з погляду вартості печатки сторінки. У цей час переважають у чорно-білій пресі. Принцип дії наступний: Спочатку на всю поверхню барабана з фото

Архітектура
За вивід графічної інформації на дисплей у ПК відповідає спеціальний набір мікросхем, поміщається звичайно на окрему плату, що називається відеоплатою або відеокартою

Подання зображень
Тепер варто докладніше зупинитися на форматах подання растрових зображень у пам'яті. Звичайно піксели описуються набором ненегативних цілих чисел. Зображення звичайно зберігаються построчно; у кожн

Програмний інтерфейс
Найперші ПК, що з'явилися на початку 1980-х років, працювали винятково в текстовому режимі. У цьому режимі найменшим примітивом при виводі на дисплей є символ цілком, а не окремі піксели. Хоча можн

Математичні основи векторної графіки
В основі векторної графіки лежать математичні представлення про властивості геометричних фігур. Найпростішим об’єктом векторної графіки є лінія, тому, в основі векторної графіки лежить насамперед м

Геометричні примітиви
Під геометричними примітивами розуміють той базовий набір геометричних фігур, що лежить в основі всіх графічних побудов, причому ці фігури повинні утворювати "базис" у тому розумінні, що

Полігональні моделі
Для цих просторових моделей використовуються як примітиви вершини (крапки в просторі), відрізки прямих (вектори), з яких будуються полілінії, полігони й по

Воксельні моделі
Воксельна модель - це подання об'єктів у вигляді тривимірного масиву об'ємних (кубічних) елементів. Сама назва "воксель" складено із двох слів: volume element. Так само як і піксель, вокс

Воксельні моделі
Воксельна модель - це подання об'єктів у вигляді тривимірного масиву об'ємних (кубічних) елементів. Сама назва "воксель" складено із двох слів: volume element. Так само як і піксель, вокс

Однорідні координати. Завдання геометричних перетворень в однорідних координатах за допомогою матриць
У попередній главі описувалися геометричні перетворення на площині й у просторі, а також було показано, як можна використовувати апарат матриць для таких завдань. Для перетворень на площині застосо

Векторна графіка
У векторному способі кодування, геометричні фігури, криві і прямі лінії, що складають малюнок, зберігаються в пам'яті комп'ютера у вигляді математичних формул і геометричних абстракцій, таких як: к

Основні поняття векторної графіки
У растровій графіці основним елементом зображення є точка, а у векторній графіці основним елементом зображення є лінія, яку ще називають вектором, звідки і пішла назва – векторна графіка (пр

Формати векторних зображень
Векторні формати зберігання даних є універсальними, оскільки в них можна зберігати крім векторних зображень, ще й растрові. Розробники векторних графічних програм надають перевагу власним форматам,

Редактори векторної графіки загального призначення
Графічні редактори, призначені для роботи з векторною графікою, умовно діляться на дві групи: програми для загального використання та спеціалізовані, призначені для конкретного прикладного використ

Векторизатори
Інколи виникає потреба переведення растрових зображень у векторні. Особливо це актуально при створенні електронних версій креслень, карт місцевості, планів та схем, тобто інженерно-технічн

Растрова графіка.
Призначення растрової графіки: 1) для редагування різних типів цифрових зображень, у тому числі фотографій; 2) для виконання колірної корекціїзображення; 3) для ст

Формати та редактори растрових зображень
Формат зображення – це спосіб кодування графічного зображення. Розміри графічних файлів зазвичай є досить великими, тому використовують різні алгоритми стискання даних, а вибір потрібного формату е

Можливості графічного пакета AutoCAD 2006. Завантаження AutoCAD
AutoCAD2006 працює під керуванням операційної системи Windows, яка автоматично завантажується після включення комп’ютера. На екрані з’являється робочий стіл Windows. Подвійне клацання лівою клавіше

Графічний інтерфейс AutoCAD2006
Інтерфейс AutoCAD 2006 створений з урахуванням найсучасніших технологій та засобів спілкування користувача з персональним комп’ютером, що спрощує роботу в середовищі AutoCAD 2006 та гарантує високо

Зберігання креслення
Зберігання файлу креслення AutoCAD 2006 таке саме, як і зберігання будь - якого файлу у Windows. Необхідно взяти за правило зберігати поточне креслення кожні 10 – 15 хвилин. Це позбавить користувач

Створення нової папки
Для зберігання виконаних креслень користувач повинен створити свою власну папку, яка може бути підкаталогом у іншій папці. Назва папки повинна мати ім’я, яке легко запам’ятовується. Для ст

Завантаження існуючого креслення
Для того щоб завантажити вже існуючий файл креслення при запуску AutoCAD, необхідно вибрати режим запуску Open a Drawing (Відкрити креслення) (рис. 3.1) у діалоговому вікні Start Up. У відповідь си

Системне меню AutoCAD
Команда може бути введена із системного меню, зміст якого наведений на рисунку 38.  

Контекстні меню
Команда може бути введена із контекстного меню, яке виводиться на екран натисканням правої клавіші миші. Це меню значно скорочує роботу користувача, позбавляючи його від необхідності шукати потрібн

Панелі інструментів
Панелі інструментів дозволяють запускати виконання команди AutoCAD простим клацанням миші на вибраній піктограмі – найбільш швидкий запуск команди. AutoCAD містить 24 панелі інструментів. При першо

Створення комфортних умов праці
Користувач має можливість вносити різні зміни у стандартне настроювання AutoCAD для створення комфортних для себе умов праці. Під створенням комфортних умов розуміють таке: - пере

Настроювання параметрів майбутнього креслення
Настроювання параметрівкреслення – доволі трудомістка операція, тому її рекомендовано виконувати на стадії створення шаблону. Це дозволить надалі виконувати креслення із застосуванням шаблонів, що

Створення креслення по шарах
Робочі креслення у середовищі AutoCAD зручно створювати по шарах. За кожним шаром встановлюються певне ім’я, колір, тип та товщина лінії. Створення шару – один із найважливіших етапів настроювання

Особливості нанесення розмірів засобами AutoCAD
Доступ до команд нанесення розмірів у AutoCAD відбувається із системного меню або панелі інструментів Dimension (Розміри). Щоб вивести на екран панель інструментів Dimension (рис. 61), клацніть пра

ЛЕКЦИЯ 9. Елементи трьохвимірного моделювання в пакеті AutoCad. Поверхневі об’єкти. Твердотільне моделювання
  Основні поняття тривимірного моделювання. Світова система координат WCS – World Coordinate System, піктограма якої знаходиться у лівому нижньому куті вікна креслення

Системи координат
AutoCad дозволяє будувати об’єкти у будь-якій площині тривимірного простору. Для спрощення будування об’єктів у площині, не паралельній площині побудови XY, необхідно задати систему координат так,

Рівень і висота
Площина екрану, яка збігається з площиною XY світової системи координат, називається площиною побудов. Будуючи двовимірні об’єкти, можна змінювати їх рівень, тобто керувати переміщенням площини поб

Твердотільні моделі. Будування стандартних тривимірних тіл
Складні твердотільні моделі або тіла будуються як конструкції складені з окремих блоків – тривимірних примітивів, до яких застосовують теоретико множинні операції об’єднання, віднімання, перетину,

Хотите получать на электронную почту самые свежие новости?
Education Insider Sample
Подпишитесь на Нашу рассылку
Наша политика приватности обеспечивает 100% безопасность и анонимность Ваших E-Mail
Реклама
Соответствующий теме материал
  • Похожее
  • Популярное
  • Облако тегов
  • Здесь
  • Временно
  • Пусто
Теги