УРОК 12 . - Конспект, раздел Философия, ТЕМА: Розвиток музики Тема :Три Частинна Будова Музики .
...
ТЕМА :Три частинна будова музики .
МЕТА УРОКУ :
Навчальна :вчитиучнів уважно слухати музичні тво-
ри вміти характеризувати їх ;
- Біографії М. Лисенка ;
- Куплетна форма . Найважливіші принципи будови музики : повторне і контраст;
- Лад . Мажор. Мінор ;
- виконання пісень різного змісту і характеру.
- закріплювати набуті знання і вміння учнів.
Виховна :- виховувати любов до класичної му –
зики, рдного народу ;
- виховувати здатність співпереживати зміст ро- зучених пісень та почутих музичних творів .
Розвиваюча :- розвивати музичні здібності учнів
їх творчі задатки ;
- розвивати співацькі навики ;
- розвивати слух, ритм.
Обладнання :Інструменти, магнітофон, диск із запи –
сом твору, папки із теорією , портрет компози-
тора, наочні матеріали.
Методи і прийоми: словесні ( розповідь, бесіда), наоч-
ні ( використання папок портрету композитора
де монстраційний матеріал малюнок ) власний показ вчителя аналіз музичного твору, метод порівняння, спів групами та індивідуально .
ХІД УРОКУ :
I . Організація учнів до уроку.
Музичне вітання :
Добрий день вам дітки
Я вітаю вас.
Добрий день.
Вступне слово вчителя :
Вч. Продовжимо розмову про будову музичних творів.
Ми знаємо, що музичні твори можуть бути одно- і двочастинними. Кількість частин залежить від кількості різних характерів у музиці. Є ще тричастинна будова музики.
Продовжуючи тему «Будова музики», звернемося до творчості видатного українського композитора Миколи Віталійовича Лисенка, основоположника української національної музичної школи.
Ми вже знаємо, що він є автором багатьох опер. Серед них: «Тарас Бульба» та дитячі «Коза-дереза», «Пан Коцький», «Зима та Весна».
Сьогодні ми торкнемося інструментальної музики Миколи Лисенка. Він першим серед українських композиторів наділив її народно-пісенними і танцювальними мотивами.
Прослухайте один із його інструментальних творів та визначте, для якого інструмента він написаний. Поміркуйте, що композитор хотів передати музикою.
Чи змінюються елементи музичної мови у прослуханому творі? Якщо так, то скільки разів?
УРОК 2 .
ТЕМА УРОКУ :Прийоми розвитку музики .
МЕТА УРОКУ :
Навчальна :вчитиучнів уважно слухати музичні
УРОК 3 .
ТЕМА УРОКУ :Прийоми розвитку музики . Жанровий та симфонічний розвиток .
МЕТА УРОКУ :
Навчальна :
I I I. Виконання музичної розспівки.
Ця розспівка налаштовує учнів на характер пісні, яку вони будуть вчити на уроці.
- виконання розспівки за співом учителя ;
- виконання розспівки в характері .
УРОК 4 .
ТЕМА :Розвиток музики та розвиток образу .
МЕТА УРОКУ :
Навчальна :вчитиучнів уважно слухати муз
I I I. Виконання музичної розспівки .
Проспівайте вправу « Хто у лісі » на два голоси . Створіть перегук : 1 – голосно, 2 – тихо . Навчіться співом створювати динамічний контраст музики .
УРОК 5.
ТЕМА :Розвиток музики та розвиток образу .
МЕТА УРОКУ :
Навчальна :вчитиучнів уважно слухати муз
II .Слухання та аналіз п’єси Едварда Гріга .
Вч Розвиток музики характерний і для наступного музичного твору.
Послухайте його і спробуйте в уяві намалювати те, що композитор хотів передати звуками.
Вч .Прозву
Відомості про С. Гулака - Артемовського .
На початку своєї творчої діяльності Семен Степанович Гулак-Артемовський був відомий як прекрасний співак. Саме через спів відбулося його знайомство з великим російським композитором Михайлом І
УРОК 13 .
ТЕМА :Рондо .
МЕТА УРОКУ :
Навчальна :вчитиучнів уважно слухати музичні тво-
ри вміти х
Графічне зображення нової форми
Вч .А тепер погляньте на графічне зображення створеної нами будови музики. Головна тема повторюється тричі.
Наш твір побудований наче у формі кола. Таку будову музики називають рондо.
Новости и инфо для студентов