Порядок виконання роботи

1. Скласти програму для операцій над масивами з елементами типу int при заданих обмеженнях, початкових даних, що вводяться і, по одному з варіантів, приведених в наступній таблиці. Значення, що вводяться, і результати вивести на екран дисплея.

№ варіанту Опис дій програми Обмеження Величини, що вводяться Величини, що виводяться
1. Сформувати одновимірний масив c, елементи якого є сумою елементів двох початкових масивів a і b: (1 £ i £ imax; imax £ 10) imax, масив a и b масив c
2. Сформувати масив b, елементи якого - квадрати значень елементів початкового одновимірного масиву a. (1 £ i £ imax; imax £ 10) imax, масив a масив b
3. Визначити відсоток елементів ai з невід’ємними значеннями в початковому одновимірному масиві a. (1 £ i £ imax; imax £ 10) imax, масив a відсоток елементів з невід’ємними значеннями в масиві a.
4. Визначити індекси і значення рівних елементів(якщо вони є) початкового одновимірного масиву ( ) (1 £ i,j £ imax; imax £ 10) imax, масив a індекси і значення рівних елементів або повідомлення про те, що в масиві a немає рівних елементів
5. Визначити значення найбільшого і найменшого елементів початкового одновимірного масиву a і їх індекси(масив може містити елементи з рівними значеннями). (1 £ i £ imax; imax £ 10) imax, масив a усі значення найбільшого і найменшого елементів і їх індекси
6. Сформувати одновимірний масив b з початкового одновимірного масиву a таким чином: якщо значення яких-небудь двох або більше елементів масиву a дорівнюють один одному, на їхньому місці в масиві b виводиться 1, інакше 0. (1 £ i £ imax; imax £ 10) imax, масив a масив b
7. Сформувати одновимірний масив b з початкового одновимірного масиву a шляхом циклічного зрушення елементів a на k позицій управо. (1 £ i,k£ imax; imax £ 10) imax, k и масив a масив b
8. Визначити кількість елементів початкового одновимірного масиву a з невід’ємними, нульовими і від’ємними значеннями. (1 £ i £ imax; imax £ 10) imax, масив a кількість невід’ємних, нульових і від’ємних елементів масиву a
9. Визначити кількість рівних елементів( ) і їх індекси для двох початкових одновимірних масивів a і b. (1 £ i £ imax; imax £ 10) imax, масиви a и b кількість рівних елементів і їх індекси або повідомлення про те, що рівних елементів немає.
10. Визначити відсотки збігу елементів двох початкових одновимірних масивів a і b(однакової розмірності). (1 £ i £ imax; imax £ 10) imax, масиви a и b відсоток елементів, що співпадають в масиві a і відсоток елементів, що співпадають в масиві b
11. Знайти і замінити в початковому одновимірному масиві a усі значення на . (1 £ i £ imax; imax £ 10) imax, значення пошуку , значення заміни і масив a новий масив a або повідомлення про те, що значення заміни не знайдене
12. Сформувати масив b з відсортованих за збільшенням значень елементів початкового одновимірного масиву a. (1 £ i £ imax; imax £ 10) imax, масив a масив b
13. Визначити найменше значення елементу в початковому одновимірному масиві a і кількість елементів, що мають найменше значення. (1 £ i £ imax; imax £ 10) imax, масив a найменше значення елементу в масиві a і кількість елементів, що мають найменше значення.
14. Визначити кількість елементів з парними значеннями в початковому одновимірному масиві a (для визначення кількості парних елементів використайте оператор узяття модуля "%"). (1 £ i £ imax; imax £ 10) imax, масив a кількість елементів з парними значеннями в масиві a
15. Визначити кількість елементів, що перевищують значення заданої величини amax в початковому одновимірному масиві a. (1 £ i £ imax; imax £ 10) imax, amax і масив a кількість елементів, що перевищують значення amax в масиві a.

 

2. Введіть програму з клавіатури в середовищі Dev C++.

3. Виконайте отладку програми і запустіть її на виконання. Протестуйте програму для помилкових і правильних значень початкових даних.

4. Покажіть викладачеві програму і результати її роботи(при помилкових і правильних значеннях початкових даних) і скопіюйте текст програми і результати роботи програми у вікно текстового редактора Блокнот із заголовками "Текст програми ім'я-програми " и "Результат роботи програми ім'я-програми ".

5. Скопіюйте отриманий у вікні текстового редактора Блокнот документ на флэш-карту.