Графічний редактор PAINT.
1.Комп’ютерна графіка – це________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________
2. Принципи побудови графічних зображень:
Зображення растрового типу будується за допомогою___________
__________________________________________________________
Растр – це_________________________________________________
__________________________________________________________
Опишіть переваги та недоліки зображення растрового типу:
Переваги:_________________________________________________
__________________________________________________________Недоліки:_________________________________________________
__________________________________________________________
Застосування растрових зображень:___________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________
Формати файлів растрової графіки:____________________________
Програми для роботи з растровою графікою:___________________
__________________________________________________________
Зображення векторного типу будується за допомогою__________
__________________________________________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________
Опишіть переваги та недоліки зображення векторного типу:
Переваги:_________________________________________________
__________________________________________________________Недоліки:_________________________________________________
__________________________________________________________
Застосування векторних зображень:___________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________
Формати файлів векторної графіки:___________________________
Програми для роботи з векторною графікою:___________________
__________________________________________________________
Зображення тривимірної графіки будується за допомогою_______
__________________________________________________________
__________________________________________________________
Застосування тривимірних зображень:_________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________
Програми для роботи з тривимірною графікою:_________________
__________________________________________________________
Зображення фрактального типу будується за допомогою______
__________________________________________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________
Застосування фрактальних зображень:________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________
3. Можливості графічних редакторів:
1) ______________________________________________________
__________________________________________________________
2) ______________________________________________________
__________________________________________________________
3) ______________________________________________________
__________________________________________________________
4) ______________________________________________________
__________________________________________________________
5) ______________________________________________________
__________________________________________________________
6) ______________________________________________________
__________________________________________________________
7. Програма Paint - _________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________
Запустити програму Paint можна так:__________________________
____________________________________________________________________________________________________________________
8.Запишіть стандартні елементи вікна графічного редактора Paint:
1) ________________________;
2) ________________________;
3) ________________________;
4) ________________________;
5) ________________________;
6) ________________________;
7) ________________________;
8) ________________________.
9. Меню програми складається з:______________________________
__________________________________________________________
Вкажіть призначення кожного з пунктів меню:
Файл –____________________________________________________
Правка – __________________________________________________
Вид –_____________________________________________________
Рисунок - _________________________________________________
Палітра - __________________________________________________
Справка - _________________________________________________
10. Вкажіть назву кожної кнопки на панелі інструментів:
11. Виконайте вправу: намалюйте конверт, використовуючи інструменти Прямокутник і Лінія. Опишіть послідовність виконаних дій:
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________