Створити клас - "дата" з полями: день (1 - 31), місяць (1 - 12), рік (ціле число). Клас має конструктор, функції-члени установки дня, місяця і року, функції-члени повертання дня, місяця і року, а також дві функції-члени друку: друк по шаблону: "5 січня 1997 року" і "05.01.1997". Функції-члени установки полів класу повинні перевіряти коректність параметрів, що задаютьс
#include <iostream>
#include <stdio.h>
#include <stdlib.h>
#include <string>
using namespace std;
class Data {
int day, month, year;
public:
Data();
void setDay(int a);
void setMonth(int a);
void setYear(int a);
int getDay();
int getMonth();
int getYear();
void Print_the_template1();
void Print_the_template2();
};
Data::Data()
{
}
void Data::Print_the_template1()
{
string s;
switch (month)
{
case 1:
s = "January";
break;
case 2:
s = "February";
break;
case 3:
s = "March";
break;
case 4:
s = "April";
break;
case 5:
s = "May";
break;
case 6:
s = "June";
break;
case 7:
s = "July";
break;
case 8:
s = "August";
break;
case 9:
s = "September";
break;
case 10:
s = "October";
break;
case 11:
s = "November";
break;
case 12:
s = "December";
break;
}
cout<<day<<" "<<s<<" "<<year;
}
void Data::Print_the_template2()
{
cout<<day<<"."<<month<<"."<<year;
}
int Data::getDay()
{
return day;
}
int Data::getMonth()
{
return month;
}
int Data::getYear()
{
return year;
}
void Data::setDay(int a)
{
if(a<31)
day = a;
}
void Data::setMonth(int a)
{
if(a<12)
month = a;
}
void Data::setYear(int a)
{
year = a;
}
int main()
{
Data ob1;
ob1.setDay(25);
ob1.setMonth(5);
ob1.setYear(2013);
ob1.Print_the_template1();
cout<<"n";
ob1.Print_the_template2();
cout<<"n";
system("pause");
return 0;
}
Висновок:янавчився створювати програми, з використанням конструкторів без параметрів та конструкторів з параметрів та деструкторів.