Поглибити і закріпити знання з архітектури МП платформи х86 і навички його програмування

21.8. Лабораторна робота “ bmp-файл та графічні примітиви ”

 

Мета заняття:

– поглибити і закріпити знання з архітектури МП платформи х86 і навички його програмування;

– придбати практичні навички у побудові базового застосування під Win32 з дослідженням параметрів віконних процедур.

Постановка задачі

Методичні рекомендації

У випадку, якщо треба взяти ресурс піктограми з іншого ехе-файлу, то можна скористатися, наприклад, програмою PE Resource Explorer (wasm.ru).

 

Завдання 1

– піктограма застосування за умовчанням; – курсор у вигляді стандартної стрілки та малого пісочного годинника; – вікно має заголовок і рамку з обрамленням;

Завдання 2

1. Відобразити вписані один в одний трикутник та прямокутник. 2. Відобразити вписані один в одний закруглений прямокутник та трикутник. 3. Відобразити вписані один в одний еліпс та закруглений прямокутник.