Реферат Курсовая Конспект
Завдання 2. Робота з мишкою - раздел Образование, Поглибити і закріпити знання з архітектури МП платформи х86 і навички його програмування 1. Змінити Призначення Лівої Та Правої Кнопок Мишки За Допом...
|
1. Змінити призначення лівої та правої кнопок мишки за допомогою функції SwapМouseButton.
2. Відновити значення порога мишки та її швидкість переміщення за допомогою функції SystemParametersInfo.
3. Декілька разів змінити на екрані вигляд курсора функцією SetCursor та зробити його невидимим за допомогою функції ShowCursor.
4. Зафіксувати координати переміщення мишки в заданих межах за допомогою функції SystemParametersInfo.
4. Зафіксувати час переміщення мишки в заданих межах за допомогою функції SystemParametersInfo.
5. Змінити час реакції системи на подвійне натискання кнопки за допомогою функції SetDoubleClickTime.
6. Заблокувати функціонування мишки за допомогою функції BlockInput.
7. Отримати інформацію про кількість кнопок мишки за допомогою GetSystemMetrіcs.
8. При керуванні мишкою використати функцію TrackMouseEvent.
9. Використати архів координат про переміщення мишки за допомогою функції GetMouseMovePointsEx.
10. Синтезувати переміщення мишки та натискання на її кнопки за допомогою функції mouse_event.
Література: Рисований О.М. Системне програмування [Текст]: підручник для студентів напрямку “Комп’ютерна інженерія” вищих навчальних закладів. – Х.: “Слово”, 2010. – 924 с.
– Конец работы –
Эта тема принадлежит разделу:
Мета заняття... поглибити і закріпити знання з архітектури МП платформи х і навички його програмування придбати практичні навички обробки повідомлень від клавіатури та мишки написаних мовою асемблеру з використанням АРІ функцій під...
Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ: Завдання 2. Робота з мишкою
Если этот материал оказался полезным ля Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:
Твитнуть |
Новости и инфо для студентов