Реферат Курсовая Конспект
КУРС ЛЕКЦІЙ з курсу Основи роботи з графічним редактором AutoCAD................................................................. 3 - раздел Образование, Курс Лекцій ...
|
КУРС ЛЕКЦІЙ
з курсу
«КОМП’ЮТЕРНЕ ПРОЕКТУВАННЯ»
для студентів всіх спеціальностей
ЗМІСТ
стор.
"Основи роботи з графічним редактором AutoCAD"................................................................. 3
1.Початок роботи. Діалогове вікно "Start Up". Детальне і швидке настроювання.............. 3
2.Ручна установка настроювань (Одиниці виміру, Границі креслення).............................. 3
3.Прив’язка і сітка. Відображення сітки................................................................................... 4
4.Границі креслення. Ключі ON, OFF, розміри робочої області........................................... 4
5.Кнопки, що розкриваються. Настроювання панелі інструментів...................................... 4
"Система координат. Найпростіші об’єкти. Управління зображенням екрану"................... 6
1.Система координат. Керування ярликом СК. Створення власних СК............................. 6
2.Точка. Стиль точки.................................................................................................................. 6
3.Методи введення координат.................................................................................................. 6
4.Лінія. Пряма. Промінь. Лінія "від руки"................................................................................ 7
5.Команди управління зображенням екрану........................................................................... 7
"Створення елементарних об’єктів"............................................................................................ 9
1.Об'єктні прив'язки................................................................................................................... 9
2.Команди побудови елементарних об’єктів: коло, дуга, кільце, еліпс, еліптична дуга.. 10
3.Команда побудови прямокутника та її ключі..................................................................... 10
4.Команда побудови багатокутника та її ключі.................................................................... 11
5.Мультилінія. Стиль мультилінії........................................................................................... 11
"Створення складних об’єктів"................................................................................................... 12
1.Полілінія, як складний об’єкт. Ключі команди.................................................................. 12
2.Сплайн.................................................................................................................................... 12
3.Регіон. Булеві операції.......................................................................................................... 12
4.Штрихування......................................................................................................................... 13
5.Текст. Стиль тексту. Однорядковий текст і параграф....................................................... 13
"Команди вибору та редагування об’єктів"............................................................................... 15
1.Способи вибору об'єктів для редагування.......................................................................... 15
2.Команда фільтрації вибору................................................................................................... 15
3.Редагування за допомогою "ручок"..................................................................................... 16
4.Команди редагування об'єктів............................................................................................. 16
"Робота з блоками. Властивості об’єктів".............................................................................. 20
1.Створення блоку. "Переведення" блоку у файл................................................................. 20
2.Вставка блоку, файлу, зовнішнього посилання................................................................. 20
3.Атрибути як окремий об’єкт. Робота з ними...................................................................... 20
4.Властивості об’єктів. Прошарок та його параметри.......................................................... 21
"Розміри. Виведення на друк. Основи роботи в тривимірному просторі".............................. 23
1.Розміри: стиль розміру, види розмірів, способи проставляння, редагування розмірів.. 23
2.Простір листа......................................................................................................................... 24
3.Виведення на друк................................................................................................................. 24
4.Перегляд об'єктів у тривимірному просторі....................................................................... 25
5.Основні тривимірні поверхні та тіла................................................................................... 25
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ............................................................................................................... 26
"Основи роботи з графічним редактором AutoCAD"
Ручна установка настроювань (Одиниці виміру, Границі креслення).
Якщо ж необхідно змінити задані настроювання або якщо вікно "Створити нове креслення" не з’являється, перші чотири розділи настроювань можна змінити, використовуючи команду Format ® Units.
Задання області креслення виконує команда Format ® Drawing limits. Задавши команду, необхідно вказати: а) лівий нижній кут робочої області; б) правий верхній кут. Після цього команда автоматично завершується.
Команда побудови багатокутника та її ключі.
Правильний багатокутник в AutoCAD’і можна побудувати за допомогою команди
Polygon. Після задання кількості сторін необхідно обрати спосіб побудови багатокутника, яких існує два: Center of polygon – шляхом задання центра вписаного/описаного кола та його радіуса; Edge – шляхом задання відрізка, що буде стороною багатокутника.
Сплайн.
Сплайном називається гладка крива, що проходить через задані точки. Для побудови сплайну використовується команда Spline, яка має ключі:
· Close – замкнути – початок і кінець сплайна збігаються;
· Fit Tolerance – близькість сплайна до точок (якщо FT = 0, то сплайн проходить по точках, чим FT більший, тим більше відхилення сплайну від вказаних точок).
Наприкінці побудови сплайну задається його стартовий і кінцевий вигин (Enter – без вигину).
Редагування за допомогою "ручок".
Ручками називаються вузли об'єкта, що з'являються у вигляді квадратів у характерних місцях об'єкта при його виборі до задання якоїсь команди. Якщо режим ручок включений, то при виборі об'єкта вони з'являються у його вузлах, після чого одну з ручок можна вибрати. Після натискання ПК мишки на вибраній ручці, з'являється контекстне меню зі списком найпростіших команд модифікації (Move, Mirror, Rotate, Scale, Stretch, Copy, Properties), базовою точкою для яких є обрана ручка.
Перегляд об'єктів у тривимірному просторі.
Для перегляду об'єктів із довільної точки тривимірного простору в AutoCAD'i існує декілька команд, що мають великий набір параметрів.
Основною командою вибору видів є команда: View ® 3D View. Ця команда дозволяє вибирати різноманітні ортогональні Top, Bottom, Right, Left, Front, Back (Зверху, Знизу, Справа, Зліва, Спереду, Позаду) або ізометричні (Isometric) види моделі.
– Конец работы –
Используемые теги: курс, лекцій, курсу, основи, роботи, графічним, редактором, AutoCad0.076
Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ: КУРС ЛЕКЦІЙ з курсу Основи роботи з графічним редактором AutoCAD................................................................. 3
Если этот материал оказался полезным для Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:
Твитнуть |
Новости и инфо для студентов