{ витираємо (зеленим кольором) мішень }
Олівець(1,0,255,0);
Пензель(1,0,255,0);
Еліпс(Xm-5,Ym-5,Xm+5,Ym+5);
{ якщо за крок мішень вийде за межі клітки,
то міняємо напрям руху }
Якщо (Ym<10) або (Ym>240) то dY:=-dY;
Якщо (Xm<10) або (Xm>240) то dX:=-dX;
{ знаходимо нове положення мішені }
Xm:=Xm+dX;
Ym:=Ym+dY;
{ малюємо (червоним кольором) мішень }
Олівець(1,255,0,0);
Пензель(1,255,0,0);
Еліпс(Xm-5,Ym-5,Xm+5,Ym+5);
{ робимо паузу, щоб побачити мішень }
Пауза(5);
кінець;
{------головна програма-----}