рефераты конспекты курсовые дипломные лекции шпоры

Реферат Курсовая Конспект

Оголошення typedef

Оголошення typedef - Конспект, раздел Образование, Конспект лекцій СИСТЕМНЕ ПРОГРАМУВАННЯ Оголошення, Що Починається З Ключового Слова Typedef, Вводить Нове Ім'я (Сино...

Оголошення, що починається з ключового слова typedef, вводить нове ім'я (синонім) для типу, а не оголошує нову змінну цього типу. Формат оголошення typedef наступний:

 

typedef існуючий_тип синонім

 

Після такого оголошення синонім можна використовувати замість вказаного перед ним типу. Метою такого оголошення є призначення короткого або більш читабельного імені для часто використовуваного типу.

Наприклад:

 

typedef char* pchar;

pchar p1, p2;

char* p3 = p1;

typedef unsigned int uint;

uint i = 42;

 

Найчастіше перейменування типів застосовується для типів даних користувача: переліків, структур і об'єднань. Наприклад:

 

typedef struct mystructtag

{

int i;

double f;

}mystruct;

 

int main()

{

mystruct ms;

ms.i = 10;

ms.f = 0.99;

cout << ms.i <<’n’;

cout << ms.s <<’n’;

}

 

Оголошення typedef не можна використовувати всередині визначень функцій.

2.6 Неявні приведення типів

В одному виразі основні| типи можуть використовуватися разом абсолютно вільно. Значення всюди, де це можливо, перетворюються так, щоб інформація не втрачалася.

Проте, є ситуації, коли інформація може бути втрачена або навіть спотворена. Потенційним джерелом таких ситуацій стають присвоювання, в яких значення одного типу присвоюються змінним іншого типу, причому в представленні останнього використовується менше розрядів.

Припустимо, що наступні присвоювання виконуються на комп'ютері, в якому цілі представляються в додатковому коді, а один символ займає 8 розрядів:

 

int i1 = 256 + 255;

char ch = i1; // ch == 255

int i2 = ch; // i2 == ?

 

У присвоюванні ch = i1 втрачається один найважливіший розряд, а коли присвоюється значення змінній i2, змінна ch має значення зі всіма одиницями, тобто 8 одиничних розрядів. Але яке значення прийме i2, залежить від архітектури комп'ютера. В мові С++ немає динамічних засобів контролю подібних ситуацій, а контроль на етапі компіляції взагалі дуже складний, тому в таких випадках треба бути дуже обережним.

2.7 Явні приведення типів

У мові C++ збереглися традиційні, успадковані від мови C, конструкції явного приведення типів даних. Разом з цим в мову введений новий, заснований на підкреслено складних конструкціях, стиль явного приведення (перетворення) типів.

2.7.1 Традиційний стиль явного приведення типів

Іноді буває необхідно явно перетворити значення одного типу в значення іншого. Результатом явного приведення буде значення вказаного типу, одержане із значення іншого типу.

Наприклад:

 

float r = float(1);

 

Тут перед присвоюванням ціле значення 1 перетвориться в значення з плаваючою крапкою 1.0. Результат приведення типу не є адресою, тому йому присвоювати не можна (якщо тільки тип не є посиланням).

Існують два види запису традиційного приведення типів: операція приведення, що має синтаксис:

 

(type)expr

 

і функціональний запис із синтаксисом:

 

type(expr)

 

В обох варіантах приведення замість type задається цільовий тип, до якого потрібно перетворити значення виразу expr.

Функціональний запис не можна використовувати для типів, які не мають простого імені.

Наприклад, щоб перетворити значення в тип вказівника, треба або використовувати приведення:

 

char* p = (char*)0777;

 

або визначити нове ім'я:

 

typedef char* pchar;

char* p = pchar(0777);

 

Функціональний запис в нетривіальних випадках здається кращим.

Використовуючи явне приведення в тип вказівника можна видати конкретний об'єкт за об'єкт довільного типу. Наприклад, присвоювання:

 

any_type* p = (any_type*)&some_object;

 

дозволить звертатися до деякого об'єкту (some_object) через вказівник p як до об'єкту довільного типу (any_type). Проте, якщо об’єкт some_object насправді має тип не any_type, можуть вийти дивні й небажані результати.

Якщо приведення типу не є необхідним, його взагалі слід уникати. Програми, в яких є такі приведення, зазвичай важче розуміти, ніж програми, що їх не мають.

Коректність явного приведення типу часто істотно залежить від того, наскільки програміст розуміє, як мова працює з об'єктами різних типів, і яка специфіка даної реалізації мови.

2.7.2 Приведення типів в стилі мови C++

Нові оператори приведення типів надають безпечніші і більш керовані способи приведення типів в порівнянні з двома традиційними, описаними вище способами.

– Конец работы –

Эта тема принадлежит разделу:

Конспект лекцій СИСТЕМНЕ ПРОГРАМУВАННЯ

Конспект лекцій... по дисциплiні СИСТЕМНЕ ПРОГРАМУВАННЯ...

Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ: Оголошення typedef

Что будем делать с полученным материалом:

Если этот материал оказался полезным ля Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:

Все темы данного раздела:

РОБОТА З ДАНИМИ
Якість організації і представлення даних, що обробляються програмами, має не менше значення, ніж хороше розбиття програм на функції, обробляючі ці дані, та реалізація алгоритмів цих функцій. Більш

Оголошення
В мові С++ кожне ім'я (ідентифікатор) слід оголосити перш, ніж воно буде використовуватися в програмі. Це означає, що потрібно вказати його тип, щоб компілятор знав, до якого виду об'єктів має відн

Синтаксис оголошення
Оголошення складається з чотирьох частин: необов'язкових одного або декількох специфікаторів, базового типу, частки оголошення і, можливо, ініціалізатора. За винятком визначень функцій і просторів

Посилання
Посилання (reference) – особливий тип даних, що є прихованою формою вказівника, який при зверненні автоматично розіменовується. Посилання можна розглядати як ще одне ім'я об'єкту. Посиланн

Типи даних користувача
Описані раніше вбудовані типи даних мови C++ можуть бути доповнені новими типами даних, визначеними самим користувачем. Типи даних користувача діляться на три групи: переліки, структури й об'єднанн

Структури мови C
Масив є сукупністю елементів одного типу, а структура є сукупністю елементів різних типів. Оголошення структури має наступний формат:   struct struct_name {

Масиви як аргументи
Якщо в якості аргументу функції задається масив, то передається вказівник на його перший елемент. Наприклад:   int strlen(const char*); void f() {

Аргументи за умовчанням
У функції загального призначення можуть бути більше аргументів, ніж це потрібно в найпростіших і найбільш часто використовуваних випадках. Зокрема, це властиво функціям, що будують об'єкти по запит

Макрос WINAPI
Оскільки компілятор Visual C++ більше не підтримує ключових слів __pascal, __fortran та __syscall, їх дію рекомендується емулювати за допомогою описаних вище ключових слів __cdecl, __stdcall або __

ПРОГРАМУВАННЯ ВИКЛЮЧЕНЬ
Виключною ситуацією, або виключенням (exception), називається переривання нормального потоку виконання програми у відповідь на непередбачену або аварійну подію. Події, що приводять до викл

Виключення Win32
Разом з програмними викликами виключень за допомогою інструкції throw, виключення генеруються системними програмами Win32 API у відповідь на збій апаратного або програмного забезпечення. Такі виклю

Обробка виключень Win32
Існує декілька способів обробки виключень Win32. Найбільш простий з них полягає в використанні блоку catch з трьома крапками:   try { // … // генер

МОДУЛЬНЕ ПРОГРАМУВАННЯ
Набір зв'язаних процедур разом з даними, які вони обробляють, називається модулем. Модуль – програмний фрагмент, який є будівельним блоком для побудови великих програм. Як правило, модуль складаєть

Директиви препроцесора
Існує 14 стандартних директив препроцесора:   #include #define #undef #if #ifdef #ifndef #elif #else #

Макроси
Директива #define для оголошення макросів має дві синтаксичні форми:   #define ідентифікатор макроозначення #define ідентифікатор (список параметрів) макроозначення

Конструктори
Раніше наведене оголошення класу CFrame дозволяє ініціалізувати змінні-члени об'єктів класу шляхом виклику програмою користувача функції-члена класу SetCoord(). В якості іншого, стандартно

Конструктори за умовчанням
Конструктор без аргументів називають конструктором за умовчанням. Такий конструктор звичайно ініціалізує змінні-члени, присвоюючи їм стандартні, встановлювані за умовчанням значення. Наприклад, нас

Деструктори
Відповідно до принципів об'єктно-орієнтованого програмування| в класі можна оголосити спеціальну функцію-член|, звану деструктором. Деструктор автоматично викликається кожного разу при зни

Правила спадкування
Спадкування, тобто породження одного класу з іншого, дозволяє повторно використовувати коди й структури даних, раніше створені для інших класів. Це робить програму зрозумілішою і допомагає в моделю

Переваги спадкування
Як випливає з приведених вище простих прикладів, спадкування дозволяє повторно використовувати створені раніше фрагменти програм і структури даних. Це дозволяє уникнути непотрібного дублювання прог

Конструктори приведення
Конструктор приведення класу — це конструктор з єдиним аргументом, тип якого відрізняється від типу класу. Такий конструктор звичайно ініціалізує новий об'єкт, використовуючи літерали, або дані змі

УЗАГАЛЬНЕНЕ ПРОГРАМУВАННЯ
Узагальнене програмування з використанням шаблонів мови C++ полегшує генерацію сімейств функцій або класів, що оперують множинами даних різних типів. При цьому не виникає необхідності створювати ок

Клас string
У мові C++ для представлення і обробки рядків є дві можливості. По-перше, можна використовувати символьний масив, що закінчується нулем і є рядком в стилі мови C, як це й робилося практичн

Контейнери
Перед тим, як дати загальне визначення контейнера, спочатку як приклад сконструюємо простий контейнер на базі розглянутого раніше стека символів. Ми можемо узагальнити стек символів до сте

Потоки вводу - виводу
Як вже мовилося раніше, якщо програма на мові C починає виконуватися, автоматично відкриваються три потоки: stdin, stdout і stderr.Щось схоже має місце при завантаженні програми, написаної на мові

Класи потокового вводу - виводу
У C++ ввід - вивід забезпечується підключенням до програми заголовного файлу <iostream>. Саме в цьому файлі оголошені класи, що підтримують операції вводу – виводу. Система вводу – в

Прапори формату
Кожен потік вводу - виводу пов'язаний з набором прапорів формату (format flags), які управляють способом форматування інформації і є бітовими масками. Ці маски оголошені в класі ios як дані перелік

Закриття файлу
Для закриття файлу використовується функція-член| close(). Наприклад, щоб закрити файл, пов'язаний з потоком mystream, необхідна наступна інструкція:   mystream.close ();

Контроль стану вводу - виводу
В системі вводу - виводу C++ підтримується інформація про стан після кожної операції вводу - виводу. Поточний стан потоку вводу - виводу, який зберігається в об'єкті типу iostate, є переліком, визн

Атрибути
Атрибути є позначками, що використовуються програмістом для передачі декларативної інформації. Приймачем інформації може бути інструментальне середовище, програма-конструктор, аналізатор програмног

Мова програмування Visual Basic .NET
Хоча мови програмування керований C++, С# та Visual Basic .NET (VB) семантично мають практично однакові можливості, оскільки всі вони базуються на загальній специфікації мов програмування .NET (CLS

Цикл For
В мові С++ цикл for має дещо інший синтаксис, ніж цикл For в мові VB, але концепція залишається тою ж самою, якщо не зважати на те, що операція, яка виконується в кінці кожної ітерації, має бути вк

Хотите получать на электронную почту самые свежие новости?
Education Insider Sample
Подпишитесь на Нашу рассылку
Наша политика приватности обеспечивает 100% безопасность и анонимность Ваших E-Mail
Реклама
Соответствующий теме материал
  • Похожее
  • Популярное
  • Облако тегов
  • Здесь
  • Временно
  • Пусто
Теги