рефераты конспекты курсовые дипломные лекции шпоры

Реферат Курсовая Конспект

ТИПОВІ ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ

ТИПОВІ ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ - Конспект, раздел Образование, КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ З ДИСЦИПЛІНИ Теорія кольору і кольоровідтворення   1. Про Що Йде Мова: «Кольороподілення З Використанням Фотогра...

 

1. Про що йде мова: «Кольороподілення з використанням фотографічної реєстрації зональних випромінювань і подальшим відтворенням запису – це …»

а) адитивний синтез репродукції фрагменту;

б) ідеальний процес кольоровідтворення;

в) субтрактивний синтез репродукції фрагменту.

2. Про, яку стадію кольороподілення з використанням фотографічної реєстрації зональних випромінювань і подальшим відтворенням запису йде мова: «Виділення складових усіх кольорів оригіналу, інакше кажучи, зональних світлових потоків, відбиваних його полями, т.е. F(n)k(n)kЧ; F(n)з(n)З; F(n)c(n)З, де n – номер поля. Мета виділення – подальша фотографічна реєстрація»

а) аналітична (кольороподільна) стадія;

б) градаційна (перехідна) стадія;

в) синтетична (синтез зображення) стадія.

3. Кольроподіленими негативами називають:

а) негативи, отримані при створенні зображень адитивним синтезом градаційна стадія завершується виготовленням;

б) негативи, отримані послідовною зйомкою за світлофільтрами;

в) негативи, отримані при створенні одноколірного зображення.

4. Ідеальні складові кольору реальної фарби – це:

а) плавність спектральних кривих і багатозональність поглинання;

б) поглинання в зоні, регульованою цією фарбою;

в) кількості ідеальних фарб, якими можна виразити колір реальною фарбою.

5. Яка гістограма визначення зональної щільності репродукції, виконаної реальними фарбами зображена:

а) гістограма репродукції деталі;

б) гістограма репродукції фону;

в) гістограми фарб, узятих в кількостях, необхідних для відтворення фону.

6. Кольорокорегуючим маскуванням є:

а) колір, який виникає в результаті однакових реакцій усіх трьох приймачів цього аналізатора;

б) усі методи автоматичного усунення кольороподільних недоліків;

в) колір – ілюзія, створена і сприймана оком і мозком конкретної людини.

7. Про який способи визначення ефективності щільності йде мова: «Цей метод визначення полягає у вимірі ефективної щільності через світлофільтри, які приводять спектральні чутливості денситометра до чутливостей приймачів аналізатора, наприклад очі»

а) розрахунковий;

б) денситометричний;

в) експериментальний.

8. Ізохромними за цією фарбою називають:

а) поля шкали, утворені тільки однією фарбою при різних поверхневих концентраціях;

б) поля, що містить її у постійній кількості;

в) сукупність полів, кожне з яких містить однакові кількості усіх трьох фарб.

 

9. Що зображено на рисунку:

а) до отримання смуги;

б) деформація смуги при порушенні адитивності щільності в додатковому ряду;

в) положення градаційної кривої псевдосірого ряду.

10. Що зображено на рисунку:

а) схема розподілу ефективної щільності оригіналу за синім кольороподільним світлофільтром;

б) схема розподілу ефективної щільності оригіналу за зеленим кольороподільним світлофільтром;

в) схема розподілу ефективної щільності оригіналу за червоним кольороподільним світлофільтром.

11. Перехресним контактним маскуванням негативу називається:

а) метод кольорокоректування, при якому маски створюють з основних кольороподілених негативів, а додаткових маскових негативів не потрібно;

б) поєднання кольороподіленого негативу з кольороподіленим діапозитивом, отриманим з іншого негативу, ті місця негативу, на яких виділена відповідна фарба;

в) процес, який здійснюється на спеціальних матеріалах з «внутрішньою маскою».

12. Що зображено на рисунку:

а) система графіків формування градації растрового негативу при непрямому способі;

б) система графіків формування растрового діапозитиву в напівнепрямому процесі;

в) система графіків формування градації растрового діапозитиву в прямому процесі кастрування.

13. Що зображено на рисунку:

а) градаційна характеристика копіювального процесу;

б) градаційна характеристика формового процесу;

в) градаційна характеристика друкарського процесу.

 

– Конец работы –

Эта тема принадлежит разделу:

КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ З ДИСЦИПЛІНИ Теорія кольору і кольоровідтворення

ДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД... УКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ХІМІКО ТЕХНОЛОГІЧНИЙ... УНІВЕРСИТЕТ КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ З ДИСЦИПЛІНИ...

Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ: ТИПОВІ ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ

Что будем делать с полученным материалом:

Если этот материал оказался полезным ля Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:

Все темы данного раздела:

Характеристика стадій
Схема кольороподілення з використанням фотографічної реєстрації зональних випромінювань і подальшим відтворенням запису складається з наступних стадій: 1. Виділення складових усіх кольорів

Кольороподілення, градаційна стадія, синтез
  Кольороподілення. Для виділення складових Ч(n)Ч, 3(n)3 і С(n)С кольорів об'єкту застосовуються світлофільтри, пропускання кожно

Кольороподільні скривлення
  Реальний субтрактивний синтез. У кольоровій фотографії і при поліграфічному відтворенні кольорових оригіналів використовується субтрактивний синтез. У поліграфі

Умови точного кольорозподілу
Умова незалежності від спектрального складу. Рівність двох випромінювань за кольором не гарантує їх однакової фотографічної дії. На рис. 2.1 наведені відтворення об'єктів ідент

Основи дублікаційної теорії відтворення Нюберга-Артюшина
  Основні труднощі, що виникають при використанні реальних фарб для відтворення кольорового оригіналу: – обмеженість колірного охоплення у зв'язку зі світлорозсіюванням у фар

Кольороподільні характеристики та їх визначення
  Кольроподілення дубліката і синтез репродукції при відтворенні одноколірних накладень. Нехай оригінал-дублікат виконаний у вигляді трьох розташованих пор

Градаційні характеристики
  Будова шкали охоплення. При дослідженні процесу кольоровідтворення в якості оригіналу-дубліката вибирають шкалу (таблицю) охоплення. Вона містить велике число к

Рівняння кольоровідтворення
  Повним і наочним описом процесів кольороподілення і кольоровідтворення є системи рівнянь. Одна з них – рівняння кольоровідтворення – характеризує кінцевий результат процесу, показую

Принципи управління градаційними процесами
  Принципи аналізу і управління градаційним процесом фотографічного відтворення викладаються в курсі теорії фотографічних процесів, де розглядається метод управління градацією позитив

СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
  1. Гуревич М.М. Цвет и его измерение. – М.: Изд-во АН СССР, 1950. – 234 с. 2. Ивенс Р.М. Введение в теорию цвета. Пер. с англ. Д.Л. Шкловера. – М.: «Мир», 1964. – 442 с.

Хотите получать на электронную почту самые свежие новости?
Education Insider Sample
Подпишитесь на Нашу рассылку
Наша политика приватности обеспечивает 100% безопасность и анонимность Ваших E-Mail
Реклама
Соответствующий теме материал
  • Похожее
  • Популярное
  • Облако тегов
  • Здесь
  • Временно
  • Пусто
Теги