Стилі діалогового вікна

Прапор Ефект
DS_ABSALIGN Позиціювати діалогове вікно щодо лівого верхнього кута екрана
DS_SYSMODAL Створити системне модальне діалогове вікно
DS_3DLOOK Створити діалогове вікно, що має зорову ілюзію тривимірності
DS_FIXEDSYS Замість SYSTEM_FONT використається SYSTEM_FIXED_FONT
DS_NOFAILCREATE Діалогове вікно створюється, незважаючи на те, що при його створенні відбулися помилки
DS_LOCALEDIT Створити діалогове вікно типу елемента керування
DS_SETFONT Визначається шрифт, що буде використаний у діалоговому вікні. Система Windows передає дескриптор шрифту кожному елементу керування в діалоговому вікні за допомогою повідомлення WM_SETFONT
DS_MODALFRAME Створити діалогове вікно з модальною рамкою діалогового вікна
DS_NOIDLEMSG Подавати повідомлення WM_ENTERIDLE, призначені для батьківського вікна, поки відображено дане діалогове вікно.
DS_SETFOREGROUND Помістити діалогове вікно на передній план
DS_CONTROL Створити діалогове вікно, що також служить як дочірнє вікно іншого діалогового вікна, подібно сторінці у вікні властивостей.
DS_CENTER Діалогове вікно міститься в центр робочої області
DS_CENTERMOUSE Установлювати по центі курсор миші в діалоговому вікні
DS_CONTEXTHELP В області заголовка діалогового вікна для контекстної довідки помістити знак питання (?)

 

Друга особливість полягає в наявності в Win32 визначених класів вікон для елементів керування діалогових вікон. До таких класів ставляться:

- кнопки (клас "button"),

- списки (клас "listbox"),

- комбіновані списки (клас "combobox"),

- вікна редагування (клас "edit"),

- смуги прокручування (клас "scrollbar"),

- статичні елементи (клас "static").

У кожного класу є свій певний набір стилів (таблиці 7.5 – 7.10), які визначають зовнішній вигляд і поводження елементів керування, що ставляться до даного класу. Керування вікном кожного класу, а також одержання інформації від нього виробляється за допомогою обміну керуючими повідомленнями.