Шпаргака по психологии (укр)

Людина - це стота, здатна до прац , соц ально культурнозумовленого споживання та сп лкування з ншими людьми, св домо д яльност .Людина-це суб кт та сторичний результат культури.Сп лкування - це процес вза мозв язку вза мо д сусп льнихоб кт в клас в груп ос б у якому в дбува ться обм н д яльн стю, нформац ю,зд бностями, ум ннями, навичками, а також результатами д яльност .Особистост як суб ктивна соц альних в дносин св домо д яльност , як персон ф ковану соц альну д яльн сть . Ст йкасусп льн сть соц ально значущих рис, що характеризують ндив да як представникапевно соц альност або сусп льства. ндив д в д лат. Individuum- нед лиме це одиночнийпредставник людського роду, соц ально групи, окрема людина, особа.Смерть - тракту ця б олог чно, тобто як природний к нець будь яко живо стоти , припинення житт д яльност орган зму, яке виража у припиненн нормального обм ну речовини м ж орган змом зовн шн м середовищем Свобода людини це здатн сть людини д яти в дпов дно до сво х нтерес в ц лей, спираючи на п знання об ктивно необх дност , можлив стьсамост йно пробити виб р, приймати р шення вт лювати його у життя.В дпов дальн сть - це соц ально ф лософська категор я, яка,в добража особлив соц альн та морально правов в дносини особистост та нших соц альних суб кт в один що до одного та щодо сусп льства людства вц лому , як характеризуються виконанням свого морального обов язку правовихнорм.Поняття св ту Космос, Всесв т, Буття, Матер я, Субстанц я. Матер я - це Ф лософська категор я для визначенняоб ктивно реальност , що дана людин у в дчуттях, яка коп ю ться,в добража ться нашими в дчуттями, снуючи незалежно в д них.Рух тракту ться як всяка вза мод я, яка в свою чергу визнача ться як процес хвпливу один на одного, в насл док чого в дбува ться як збереження, так р зноман тн зм ни стан в, властивостей, структур , функц й тощо в н ма об ктивний всезагальний характер. 1 розвиток в рамках одн форми рухуматер 2 розвиток за якогов дбува ться перех д в д одн форми руху матер , в д одного р вня в структурно орган зац до ншо , б льш високо .Прогрес це така зм на властивостей яко -небудь системи, за яко в дбува тьсязб льшення функц ональних властивостей, п двищення ефективност функц онування,зб льшу ться незалежн сть снування в д впливу зовн шн х фактор в. Регресивн зм ни - це зворотн й процес.

Регресивними явищамивизнаються т , за яких в дбува ться деградац я, зниження р вня орган зованост та ефективност функц онування, втрача ться здатн сть до зд йснення того, що було можливим дн сть св ту виражена також в тому, що у нього загальнийспос б снування та форми буття.

Св т диним, оск льки йому притаманн дин закони.Прост р це нев дд льна в д матер загальна форма буття,що виража його структурн сть диференц йован сть та вза мод ю елемент в.Час це загальна форма буття, що виража тривал сть процес в вза мод та посл довн сть зм ни його стан в.Мова це знакова система будь яко матер ально природи, що викону п знавальну, комун кативну та ном нативнуфункц ю. Властивост св домост 1 Св домост притаманна властив сть ун версальност в дображення. 2Св домост притаманна людини властива об ктивн сть в дображення. 3 Св домост ма властив сть предметност . 4 Св дом сть ма властив сть ставити мету. 5Св дом сть ма властив сть активност . 6 Св дом сть це передус м сусп льнийпродукт. 7 Св дом сть ма знаряддя.Сусп льна деолог я чи просто деолог я це система погляд в та дей, у якихусв домлюються й оц ню ться ставлення людей до д йсност одне до одного, соц альн проблеми таконфл кти. А також м стять ц л програми соц ально д яльност , спрямовано назакр плення чи зм ну розвиток цих сусп льних в дносин.Сусп льна психолог я це сукупн сть соц ально психолог чних явищ процес в, виражена у почуттях, настроях стереотипах, думц великих гру людей.