рефераты конспекты курсовые дипломные лекции шпоры

Реферат Курсовая Конспект

Формування мелодичного слуху

Формування мелодичного слуху - раздел Психология, Психолого-педагогічні основи музичного сприймання Питання Для Самоконтролю 1.що Таке Темброво-Звуковисотне Спри...

Питання для самоконтролю

1.Що таке темброво-звуковисотне сприймання висоти.

2.Чим відрізняється відчуття висоти у власному значенні від темброво-звуковисотного сприймання висоти.

3.Критерії, за якими проводиться діагностування наявності власне звуковисотного слуху.

4.Взаємозв’язок формування звуковисотного слуху та виховання тембрового слуху.

5.Чутливість до розрізнення висоти. Еталонна одиниця вимірювання цієї якості.

6.Фактри, які впливають на розвиток звуковисотної чутливості.

7.Що таке мелодичний слух, його формування.

8.Відчуття ладу та відчуття інтервалу як компоненти звуковисотного слуху.

9.Головні педагогічні принципи формування та розвитку звуковисотного слуху.

10.Місце, яке займає звуковисотний слух у загальній структурі музичних здібностей особистості.

Педагогічний аспект. 1)Треба зробити акцент на тому, що ця якість піддається активному розвитку.

2)Виділити та ранжирувати види діяльності, які дозволяють ефективно розвивати звуковисотний слух.

3) Вказати причини неточного інтонування.

4) Показати залежність звуковисотоної чутливості від конкретних видів роботи на уроці.

 

Для самостійного опрацювання пропонується питання:

Еволюція поглядів на природу звуковисотного слуху

Рекомендована література:

1.Алексеева Л. Об оценке песенной мелодии./В кн. Критика и

музыкознание. – Л., Музыка, 1976

2.Барановский П.П., Юцевич Е.Е. Звуковысотный анализ свободного мелодического строя . – К.. изд. АНУССР, 1956

3.Загальна психологія під ред. проф. А.В.Петровського. –

Москва, 1977.

4.Зальцман А.М. О механизме звуковысотного слуха.– Вопросы психологии, 1983, №2

5.Мазель Л.А. О мелодии. – М., Музгиз, 1962

6.Науменко С.І.Основи вікової музичної психології. – Київ, 1995.

7.Теплов Б.М. Психологія музичних здібностей. – Москва, 1985.

 

– Конец работы –

Эта тема принадлежит разделу:

Психолого-педагогічні основи музичного сприймання

Інститут педагогічної освіти... Кафедра музичного мистецтва ЗАТВЕРДЖУЮ...

Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ: Формування мелодичного слуху

Что будем делать с полученным материалом:

Если этот материал оказался полезным ля Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:

Все темы данного раздела:

НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
  «Психолого-педагогічні основи музичного сприймання»   напряму підготовки: 0202 «Мистецтво» для спеціальності 6.020204 «Музичне мисте

Мета та завдання навчальної дисципліни
Курс «Психолого-педагогічні основи сприймання музики» розрахований на удосконалення професійної майстерності майбутніх вчителів музики. Він є органічною складовою загальної системи підготовки студе

Зміст навчальної дисципліни
Вивчення курсу дисципліни передбачає засвоєння тем, в яких міститься як загальнотеоретична інформація з області музичної психології, так і інформація, яка спрямована на формування професійних вмінь

Змістовний модуль1.Основні музичні здібності.
Тема1. Музичні здібності та музична обдарованість Поняття здібності. Соціогенетична та біогенетична концепції формування здібностей. Загальні та спеціальні музичні здібності. Зв᾽язок

Діагностика рівня розвитку та умови формування музичних здібностей
Питання для самоконтролю 1.Що таке здібність. Взаємозв’язок понять «здібність» та «діяльність». 2.Соціогенетиччні та біогенетичні концепції формування здібностей.

Особливості формування гармонічного слуху
Питання для самоконтролю 1.Ступені злиття звуків. 2.Чим відрізняється темброве сприйняття співзвуч від гармонічного. 3.Що таке співзвуччя та акорд, що є загального

Розвиток музикально-ритмічного відчуття. Е.Жак-Далькроз та його педагогічна система музикально-ритмічного виховання
Питання для самоконтролю 1.Поняття музичного ритму. 2.Психологічна природа музичного ритму. 3.Встановлення музикально-ритмічного відчуття. 4.Е.Жак-Далькро

Стадії формування музичного сприймання
Питання для самоконтролю 1.Охарактеризувати основні новоутворення у немовляти, які мають істотне значення для формування та розвитку музичного сприймання.   2

Специфіка музичного мислення
  Питання для самоконтролю   1. В чому полягають характерні особливості музичного мислення. 2.Що таке змістовна (моделююча) сторона мистецтва..

Тестове завдання з курсу «Психолого-педагогічні основи музичного сприймання» (термінологічний блок).
  1.Відчуття – це   а) психічний процес відтворення інформації після її запам’ятовування; б) психічний процес відображення окремих властивостей предмет

Хотите получать на электронную почту самые свежие новости?
Education Insider Sample
Подпишитесь на Нашу рассылку
Наша политика приватности обеспечивает 100% безопасность и анонимность Ваших E-Mail
Реклама
Соответствующий теме материал
  • Похожее
  • Популярное
  • Облако тегов
  • Здесь
  • Временно
  • Пусто
Теги