рефераты конспекты курсовые дипломные лекции шпоры

Реферат Курсовая Конспект

Розвиток музикально-ритмічного відчуття. Е.Жак-Далькроз та його педагогічна система музикально-ритмічного виховання

Розвиток музикально-ритмічного відчуття. Е.Жак-Далькроз та його педагогічна система музикально-ритмічного виховання - раздел Психология, Психолого-педагогічні основи музичного сприймання Питання Для Самоконтролю 1.поняття Музичного Ритму. ...

Питання для самоконтролю

1.Поняття музичного ритму.

2.Психологічна природа музичного ритму.

3.Встановлення музикально-ритмічного відчуття.

4.Е.Жак-Далькроз та його система музикально-ритмічного виховання.

5.Що таке суб’єктивне ритмізування.

6.Уроки ритміки у школі, їх значення у процесі розвитку музикально-ритмічного відчуття.

7.Психологічні особливості сприймання темпу.

8.Сприймання часу звучання музикальної п’єси.

9.Цілісність сприймання музики.

10.Місце, яке займає музикально-ритмічне відчуття у загальній структурі музикальних здібностей.

11.Педагогічні умови формування та розвитку музикально-ритмічного відчуття.

Педагогічний аспект. 1) Необхідно акцентувати увагу студентів на тому, що існує принципова можливість поліпшувати цю здібність.

2) Вказати педагогічні умови, за яких можливий ефективний розвиток відчуття ритму.

3) Слід детально розглянути ритміку як спеціальну систему розвитку відчуття ритму.

Для самостійного опрацювання пропонується питання:

Е.Жак-Далькроз та його система музикально-ритмічного виховання (історичний огляд та основні принципи)

Рекомендована література:

1.Бондаренко Л. А. Ритмика и танец в 1-3 классах общеобразовательной школы. – К.. 1976 (на укр.)

 

2.Васина-Гросман В. Музыка и поэтическое слово. 1) Ритмика. — М., «Музыка», 1972

 

3.В.Гринер. Воспоминания (фрагменты из книги). — «Советский балет», М., №№5-6, 1972

4.Загальна психологія під ред. проф. А.В Петровського –

Москва, 1977.

5.Науменко С.І. Основи вікової музичної психології. – Київ, 1995.

6.Тарасова К.В.К онтогенезу чувства ритма. Сообщение1: Основные этапы процесса усвоения ритмической структуры. – Новые исследования в психологии, 1975. №1.

 

7.Тєплов Б.М.Психологія музичних здібностей. – Москва, 1985.

8.Холопова В.Н. Проблемы музыкального ритма. Москва, 2003 9.Шторк К. Система Далькроза. – Л.-М., 1924

 

 

– Конец работы –

Эта тема принадлежит разделу:

Психолого-педагогічні основи музичного сприймання

Інститут педагогічної освіти... Кафедра музичного мистецтва ЗАТВЕРДЖУЮ...

Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ: Розвиток музикально-ритмічного відчуття. Е.Жак-Далькроз та його педагогічна система музикально-ритмічного виховання

Что будем делать с полученным материалом:

Если этот материал оказался полезным ля Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:

Все темы данного раздела:

НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
  «Психолого-педагогічні основи музичного сприймання»   напряму підготовки: 0202 «Мистецтво» для спеціальності 6.020204 «Музичне мисте

Мета та завдання навчальної дисципліни
Курс «Психолого-педагогічні основи сприймання музики» розрахований на удосконалення професійної майстерності майбутніх вчителів музики. Він є органічною складовою загальної системи підготовки студе

Зміст навчальної дисципліни
Вивчення курсу дисципліни передбачає засвоєння тем, в яких міститься як загальнотеоретична інформація з області музичної психології, так і інформація, яка спрямована на формування професійних вмінь

Змістовний модуль1.Основні музичні здібності.
Тема1. Музичні здібності та музична обдарованість Поняття здібності. Соціогенетична та біогенетична концепції формування здібностей. Загальні та спеціальні музичні здібності. Зв᾽язок

Діагностика рівня розвитку та умови формування музичних здібностей
Питання для самоконтролю 1.Що таке здібність. Взаємозв’язок понять «здібність» та «діяльність». 2.Соціогенетиччні та біогенетичні концепції формування здібностей.

Формування мелодичного слуху
Питання для самоконтролю 1.Що таке темброво-звуковисотне сприймання висоти. 2.Чим відрізняється відчуття висоти у власному значенні від темброво-звуковисотного сприймання в

Особливості формування гармонічного слуху
Питання для самоконтролю 1.Ступені злиття звуків. 2.Чим відрізняється темброве сприйняття співзвуч від гармонічного. 3.Що таке співзвуччя та акорд, що є загального

Стадії формування музичного сприймання
Питання для самоконтролю 1.Охарактеризувати основні новоутворення у немовляти, які мають істотне значення для формування та розвитку музичного сприймання.   2

Специфіка музичного мислення
  Питання для самоконтролю   1. В чому полягають характерні особливості музичного мислення. 2.Що таке змістовна (моделююча) сторона мистецтва..

Тестове завдання з курсу «Психолого-педагогічні основи музичного сприймання» (термінологічний блок).
  1.Відчуття – це   а) психічний процес відтворення інформації після її запам’ятовування; б) психічний процес відображення окремих властивостей предмет

Хотите получать на электронную почту самые свежие новости?
Education Insider Sample
Подпишитесь на Нашу рассылку
Наша политика приватности обеспечивает 100% безопасность и анонимность Ваших E-Mail
Реклама
Соответствующий теме материал
  • Похожее
  • Популярное
  • Облако тегов
  • Здесь
  • Временно
  • Пусто
Теги