Діалог Сходу і Заходу

В результаті опанування змісту розділу «Зарубіжний балетний театр: від витоків до початку ХХ ст. Діалог Сходу і Заходу» учень:

- має уявлення про походження танцювального мистецтва;

- виявляєемоційність сприйманнятворів, прагнення пояснити власні враження;

- наводить прикладибалетних вистав і танців, які йому подобаються і вміє пояснити своє ставлення;

- характеризує особливості танцювальної лексики в мистецтві Сходу;особливості театральної гри, акторської пластики в античному театрі, комедії дель арте, романтичному танці та ін..;

- називає різновиди античних танців; танців старовинної сюїти;

- пояснюєособливості східного костюму, символіку гримування акторів китайського, японського театрів, характерні особливості костюмів, зачісок різних епох;

- умієвідтворити елементи старовинних реверансів, окремих танцювальних рухів стародавніх танців;

- має уявлення про народне походження старовинних танців;

- наводить приклади найвизначніших творів різних видів мистецтва в межах періоду мистецтва, що вивчається;

- знає найвидатніших діячів хореографічного мистецтва періоду, що вивчається;

- демонструє знання визначних творів балетного мистецтва (відповідно до програми): розпізнає на слух музику основних фрагментів балетів, розпізнає за відеозаписом балетні номери тощо;

- наводить приклади зображень танцювальних сюжетів різних часів у творах інших мистецтв;

- наводить приклади творів танцювального мистецтва за сюжетами Сходу, Античності, Середньовіччя тощо, приклади танцювальних сюжетів в образотворчому мистецтві;

виявляє активністьу пошуковій діяльності за запропонованими педагогом формами;

орієнтується у поняттях: музи, амфітеатр, маска, старовинна танцювальна сюїта, реверанс, академізм, романтизм, бал.

 

3 рік. Розділ 3. Зарубіжна хореографія від витоків до початку ХХ ст.: