Реферат Курсовая Конспект
Питання для обговорення - раздел История, Методичні вказівки до вивчення курсу Історія зарубіжної літератури ...
|
1. Драматична доля «принца Парадокса». 2. Філософські та естетичні погляди О. Вайльда. О. Вайльд та прерафаеліти. Вплив естетики Дж. Рескина та У. Пейтера (. 3. Риси символізму, естетизму, імпресіонізму у творі. Афористичність О. Вайльда – ключова ланка стилістичної організації роману «Портрет Доріана Грея». 4. Проблема літературних витоків роману: – міфологічні ремінісценції (Адоніс, Паріс, Антіной, Нарцис); – трансформація традиційних мотивів та образів у романі О. Вайльда: Ґете, Бальзак, По, Бодлер, Франс, Стивенсон, масова література. 5. Філософський смисл твору. |
"Терміни та поняття: стиль, естетизм, імпресіонізм, орнаментальність, афоризм, парадокс, прерафаеліти, гедонізм, нарцисизм, традиційні мотиви та образи, алюзія, ремінісценція, літературна казка.
?Творчі завдання.
1. З передмови до роману «Портрет Доріана Грея» випишіть фрагменти, які розкривають сутність естетичної концепції О. Вайльда. Прокоментуйте їх.
2. Випишіть з тексту роману приклади вайльдівських афоризмів.
3. Випишіть характеристики пращурів Доріана Грея (розд. 11). Чому, на Ваш погляд, автор описує цю портретну галерею?
4. Чи можна в скарбниці світової літератури знайти героїв, які виконували б функції «демонів-спокусників»? Які притаманні ним риси, властиві лорду Генрі Уоттону?
5. Як рядки з поемі «Балада Редінгської в’язниці» «Кто много жизней получил, Тот много раз умрет» співвідносяться з долею Доріана Грея?
6. Випишіть з поетичних творів О. Вайльда фрагменти, які найбільш яскраво ілюструють своєрідність його поетики. Поясніть свій вибір.
7. Як ви вважаєте, чи можна сказати, що твір О. Вайльда «Портрет Доріана Грея» – це «декадентський варіант тези Достоєвського про те, що краса врятує світ» (В. Руднєв).
8. Прокоментуйте фрагмент з передмови до роману: «Немає книг моральних або аморальних. Є книги добре написані і погано написані. Ото й усе».
Прокоментуйте висловлювання:
Ø «Якщо не враховувати однієї поганої п’єси та сповіді «De Profundis», О. Вайльд не залишив після себе нічого такого, що можна було б вважати справжньою літературою» (Літературний додаток до газети «Таймс», 1950).
Ø «Я був символом мистецтва та культури свого віку. Я зрозумів це на зорі своєї юності, а потім примусив й своє століття зрозуміти це» (Оскар Вайльд).
Ø «Роман далекий від Мистецтва, тому що його тема належить сфері судової медицини; він далекий від людської природи, оскільки його герой – диявол; він далекий від моралі, оскільки не залишає впевненості у тому, що його автор віддає перевагу чистому та здоровому способу життя порочній та протизаконній поведінці…» («Scots Observer»).
Ø «Це книга, сповнена отрути, атмосфери, у якій смердить задуха морального та духовного розладу» («Daily Chronicle»).
Ø «Дзеркало повертає кожному його печаль… Але ж мистецтво – не дзеркало, а кришталь. Воно створює свої власні обриси та форми» (О. Вайльд, грудень 1986.).
Ø “Мистецтво — дзеркало, яке віддзеркалює того, хто в нього дивиться, а не все життя» (О. Вайльд).
4 Теми рефератів:
1. Імпресіонізм та символізм у художній системі О. Вайльда.
2. «Балада Редінгської в’язниці» О. Вайльда – вираження духовної еволюції автора.
3. О. Вайльд та «жовті 90-ті».
4. Казка у художньому світі О. Вайльда.
5. Своєрідність драматургії О. Вайльда.
– Конец работы –
Эта тема принадлежит разделу:
Запорізький національний університет... Міністерства освіти і науки України... О В Муравін О В Темна...
Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ: Питання для обговорення
Если этот материал оказался полезным ля Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:
Твитнуть |
Новости и инфо для студентов