рефераты конспекты курсовые дипломные лекции шпоры

Реферат Курсовая Конспект

Потокове введення

Потокове введення - раздел Программирование, Процедурно-орієнтоване (структурне) програмування Потокове Введення Досягається При Використанні Змінної Класу Istream Або Iost...

Потокове введення досягається при використанні змінної класу istream або iostream. Може застосовуватися з визначеним вхідним потоком cin чи із вхідним потоком, визначеним користувачем.

6. Операція витягу

Операція витягу читає послідовність символів із зазначеного потоку. Проміжки між символами видаляються. Операція витягу – це перевантажена операція >>. Вона визначена для всіх простих типів і покажчика на char.

 

int age, weight;

cout << “Enter age and weight: “ << flush;

cin >> age >> weight; // зчитує вік, а потім вагу

 

Операція витягу має ненульове значення доти, поки не зустріне символ кінця файлу (використовуючи операцію перетворення operator void*()).

 

char c;

while (cin >>c) // копіювати непусті символи з cin в cout

cout << c;

 

Операція витягу встановлює failbit, якщо символи, зчитувані з потоку, не мають необхідний тип. Установлює badbit, якщо при читанні відбулася помилка. Для класів може бути перевантажена тим же способом, що й операція вставки.

 

int get();

– витягає й повертає один символ із вхідного потоку, включаючи символи порожніх проміжків (пробіл, табуляція й т.п.). повертає значення EOF, якщо досягнуто кінець файлу (ніколи не встановлює failbit).

 

int c;

while((c = cin.get()) != EOF)

cout.put(c);

 

istream& get(char&);

istream& get(unsigned char&);

– витягає й повертає один символ із вхідного потоку, включаючи символи порожніх проміжків. Має ненульове значення доти, поки не досягнуто кінець файлу.

 

char c;

while(cin.get(c)) cout.put(c);

 

istream& get(char* buf, int limit, char delim = 'n' );

istream& get(unsigned char* buf, int limit, char delim = 'n' );

– читає символи з потоку доти, поки не буде зчитано зазначену кількість символів або поки не буде зчитано символ-обмежник. Обмежник не включається в зчитану послідовність символів і залишається в потоці.

 

istream& getline(char* buf, int limit, char delim = 'n' );

– читає символи з потоку доти, поки не буде зчитано зазначену кількість символів чи поки не буде зчитано символ-обмежник. Обмежник не включається в зчитану послідовність символів.

 

istream& read(char* buf, int count);

istream& read(unsigned char* buf, int count);

– читає рядок символів із потоку.

 

const int bufSize = 2048;

char buf[bufSize];

// ...

cin.read(buf, bufSize);

 

Якщо кінець файлу досягнуто до того, як було зчитано зазначену кількість символів, то встановлюється failbit.

 

istream& ignore(int limit = 1, int delim = EOF);

– видаляє з потоку зазначену кількість символів, поки не зустрінеться символ-обмежник.

 

int gcount();

– повертає кількість символів, прочитаних із потоку під час виконання останньої операції неформатованого введення.

 

istream& putback(char);

– поміщає символ назад у потік. Як правило, між успішними викликами get() у потік може бути повернутий один символ. Символ, що поміщається назад у потік, повинен бути символом, що був зчитаний із потоку, в іншому випадку результат непередбачений.

 

int peek();

– повертає наступний символ, що буде зчитаний з потоку, фактично не витягаючи його з потоку.

 

istream& seekg(streampos, seek_dir = ios::beg);

– переміщає позицію покажчика читання у файлі. Streampos – це значення цілого типу, а seek_dir – це точка відліку, від якої відраховується значення нової позиції: початок файлу, поточна позиція або кінець файлу.

 

file.seekg(i * 100);

file.seekg(100, ios::cur); // вперед на 100 байт

file.seekg(0, ios::end); // останній символ

 

streampos tellg();

– повертає поточну позицію покажчика читання у файлі потоку в байтах. Streampos – це значення цілого типу.

streampos mark = myFile.tellg();

 

istream& ws(istream&);

– витягає й видаляє символи порожніх проміжків із зазначеного потоку.

 

cin >> ws; // видаляє лідируючі пробіли.

– Конец работы –

Эта тема принадлежит разделу:

Процедурно-орієнтоване (структурне) програмування

На сайте allrefs.net читайте: "Процедурно-орієнтоване (структурне) програмування"

Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ: Потокове введення

Что будем делать с полученным материалом:

Если этот материал оказался полезным ля Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:

Все темы данного раздела:

Структура програми
  // Welcome.cpp #include <stdio.h> main() { printf("Hello, world"); return 0; } Перший рядок наведеної

Типи даних
  Type Size char, unsigned char, signed char 1 byte short, unsigned short 2 bytes

Константи
4.1. Цілі знакові константи Десяткові 23, -42, +1991 Мають тип int, якщо значення константи не перевищує максимально припустимого значен

Перерахування
Перерахування дозволяють використати імена замість числових значень. Перерахування можуть задавати ім’я типу. Перерахування можуть бути ініціалізовані певними (цілими) значеннями. Також може бути в

Цикл do - while
do оператор while(вираз);   Цикл do - while являє собою скорочений запис для   label: оператор; if(вираз) goto label;  

Оголошення
Оголошення визначає ім’я функції, тип значення, що повертається, і типи аргументів.   // Два аргументи типу double і повертає значення типу double. double Hypotenuse

Визначення
Визначення функції описує код, виконуваний під час виклику функції. Визначення функції може бути оголошено inline для оптимізації дуже маленьких функцій. Це оголошення не гарантує, що функція, огол

Покажчики
Покажчики – це змінні, які містять адресу іншої змінної або функції. Покажчики оголошуються за допомогою символу *.   int i, *pi = &i; // покажчик на int int *pp

Посилання
Посилання – це друге ім’я для іншої змінної. Посилання оголошуються за допомогою символу &. При оголошенні посилання повинні бути ініціалізовані (посилання може бути ініціалізоване лише один ра

Вектори
Вектори – це безперервні блоки пам’яті, що зберігають множину елементів того самого типу. Вони оголошуються за допомогою зазначення кількості елементів, що повинно бути позитивним цілим константним

Структури
Структури – це набір зв’язаної інформації, можливо, різних типів, об’єднаний в один об’єкт. Структури можуть мати ім’я, що у цьому випадку буде ім’ям типу.   struct Call

Конструктори
Конструктори ініціалізують об’єкт класу з необов’язковим списком аргументів. Аргументи, якщо вони використовуються, можуть мати значення за замовчуванням. Конструктори автоматично викликаю

Конструктори за замовчуванням
Конструктори за замовчуванням не мають аргументів (або всі аргументи мають значення за замовчуванням). Конструктор за замовчуванням потрібен, коли створюється масив об’єктів даного класу з використ

Деструктори
Деструктори виконують усі необхідні дії перед знищенням об’єкта. Деструктори автоматично викликаються компілятором: 1) при виході з області видимості; 2) при створенні тимчасових

Покажчики на члени класу
  Покажчики на члени класу вказують на нестатичні поля або методи (включаючи віртуальні) будь-якого об’єкта класу.   struct Point { int x, y;

Оголошення
Оголошення похідного класу вводить новий тип. Оголошення похідного класу встановлює обмеження доступу private, protected або public для членів свого базового класу. За замовчуванням встановлюється

Оголошення доступу
Оголошення доступу дає можливість знову зробити захищеними або відкритими захищені і відкриті члени закритого базового класу в похідному класі. Дозволяють зробити знову відкритими відкриті члени за

Стани помилки
Стани помилки підтримуються кожним із потоків. Стани помилки зберігаються як набір бітів: eofbit, failbit і badbit. Множинні стани одержуються за допомогою операції побітового АБО. int eof

Потокове виведення
Потокове виведення досягається при використанні змінних класів ostream або istream. Потокове виведення може застосовуватися з одним із визначених вихідних потоків або з вихідним потоком, що був виз

Файлове виведення
Файлове виведення досягається при зв’язуванні вихідного потоку з файлом за допомогою змінної класу ofstream або fstream. Ці класи визначені у файлі заголовка fstream.h. Файлове виведення може викор

Файлове введення
Файлове введення досягається при зв’язуванні вхідного потоку з файлом за допомогою змінної класу ifstream або fstream. Ці класи визначені у файлі заголовка fstream.h. Файлове введення може використ

Стани форматування
Стани форматування управляють появою чисел при виконанні операції вставки у вихідний потік і форматуванням при виконанні операції зчитування із вхідного потоку. Стани форматування встановлюються за

Установка ширини поля
int width(int minimum); – установлює мінімальну ширину поля для даного розміру й повертає попередню ширину поля. Нуль означає відсутність мінімуму. Коли при вставці в потік або витягу з по

Установка системи числення
ios& dec(ios&); ios& oct(ios&); ios hex(ios&); ios& setbase(int); – змінює систему числення, використовувану для подання цілих чисел при

Шаблони
Шаблони розширюють поняття функції й класу, надаючи можливості їхньої параметризації, тобто оголошення функцій і класів у термінах «будь-якого типу». 2. Шаблони функцій

Хотите получать на электронную почту самые свежие новости?
Education Insider Sample
Подпишитесь на Нашу рассылку
Наша политика приватности обеспечивает 100% безопасность и анонимность Ваших E-Mail
Реклама
Соответствующий теме материал
  • Похожее
  • Популярное
  • Облако тегов
  • Здесь
  • Временно
  • Пусто
Теги