рефераты конспекты курсовые дипломные лекции шпоры

Реферат Курсовая Конспект

Константи

Константи - раздел Программирование, Процедурно-орієнтоване (структурне) програмування 4.1. Цілі Знакові Константи Десяткові...

4.1. Цілі знакові константи

Десяткові

23, -42, +1991

Мають тип int, якщо значення константи не перевищує максимально припустимого значення для числа типу int на даній машині, в іншому випадку мають тип long.

4.2. Цілі беззнакові константи

Десяткові

23U, 42u, 1991UL

Вісімкові

027, 052, 03707

Шістнадцяткові

0x17, 0X2a, 0X7C7

Мають тип unsigned int, якщо значення константи не перевищує максимально припустимого значення на даній машині, в іншому випадку мають тип unsigned long.

4.3. Довгі цілі константи

Це знакові або беззнакові цілі константи, які мають більші значення, ніж це припустимо для чисел типу int.

 

23L, 0X2a, 1991ul

4.4. Константи із плаваючою крапкою

Мають цілу частину, десяткову крапку, дробову частину, символ «е» або «Е» й експоненту зі знаком чи без нього.

 

3.14159, 3Е8, 1., .2, 1.602е-19

 

Мають тип double, за винятком випадків, коли кінчаються символом F або f (тип float) чи символом L або l (тип long double).

 

23F, 42f, 1991F // float

3.14159L, 3E8L, 1.602e-19L // long double

4.5. Символьні константи

Найчастіше являють собою окремий символ, обмежений одиночними лапками. Мають тип char.

 

'm', '7', '+'.

 

Мають числові значення, які дорівнюють значенням машинних кодів відповідних символів.

 

'A' у кодуванні ASCII = 65

4.6. Керуючі символи

 

Нуль ‘’
Дзвінок ‘a'
Новий рядок ‘n'
Горизонтальна табуляція ‘t'
Вертикальна табуляція ‘v'
Забій ‘b'
Повернення каретки ‘r'
Прогін формату ‘f'
Зворотна коса риска ‘\’
Одиночні лапки ‘’’
Подвійні лапки ‘”’

 

4.7. Рядкові константи

Це нуль і більше символів, оточених подвійними лапками.

 

“m”, “C++”, “No way, Jose!”

 

Мають тип static char, тобто це статичний вектор символів. Містять символ '', що додається наприкінці компілятором.

 

char five[] = “Five”; // 5 елементів

 

Використовують ” для включення лапок у рядок. Можуть бути записані на декількох рядках. Останнім символом у рядку, який розривається, повинен бути символ . При цьому символи і нового рядка відкидаються.

 

char* quote = “”Diplomacy” is letting them

have it your way.”;

 

З’єднуються, якщо є суміжними.

 

char* greeting = “Hello_” “world!”;

 

– Конец работы –

Эта тема принадлежит разделу:

Процедурно-орієнтоване (структурне) програмування

На сайте allrefs.net читайте: "Процедурно-орієнтоване (структурне) програмування"

Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ: Константи

Что будем делать с полученным материалом:

Если этот материал оказался полезным ля Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:

Все темы данного раздела:

Структура програми
  // Welcome.cpp #include <stdio.h> main() { printf("Hello, world"); return 0; } Перший рядок наведеної

Типи даних
  Type Size char, unsigned char, signed char 1 byte short, unsigned short 2 bytes

Перерахування
Перерахування дозволяють використати імена замість числових значень. Перерахування можуть задавати ім’я типу. Перерахування можуть бути ініціалізовані певними (цілими) значеннями. Також може бути в

Цикл do - while
do оператор while(вираз);   Цикл do - while являє собою скорочений запис для   label: оператор; if(вираз) goto label;  

Оголошення
Оголошення визначає ім’я функції, тип значення, що повертається, і типи аргументів.   // Два аргументи типу double і повертає значення типу double. double Hypotenuse

Визначення
Визначення функції описує код, виконуваний під час виклику функції. Визначення функції може бути оголошено inline для оптимізації дуже маленьких функцій. Це оголошення не гарантує, що функція, огол

Покажчики
Покажчики – це змінні, які містять адресу іншої змінної або функції. Покажчики оголошуються за допомогою символу *.   int i, *pi = &i; // покажчик на int int *pp

Посилання
Посилання – це друге ім’я для іншої змінної. Посилання оголошуються за допомогою символу &. При оголошенні посилання повинні бути ініціалізовані (посилання може бути ініціалізоване лише один ра

Вектори
Вектори – це безперервні блоки пам’яті, що зберігають множину елементів того самого типу. Вони оголошуються за допомогою зазначення кількості елементів, що повинно бути позитивним цілим константним

Структури
Структури – це набір зв’язаної інформації, можливо, різних типів, об’єднаний в один об’єкт. Структури можуть мати ім’я, що у цьому випадку буде ім’ям типу.   struct Call

Конструктори
Конструктори ініціалізують об’єкт класу з необов’язковим списком аргументів. Аргументи, якщо вони використовуються, можуть мати значення за замовчуванням. Конструктори автоматично викликаю

Конструктори за замовчуванням
Конструктори за замовчуванням не мають аргументів (або всі аргументи мають значення за замовчуванням). Конструктор за замовчуванням потрібен, коли створюється масив об’єктів даного класу з використ

Деструктори
Деструктори виконують усі необхідні дії перед знищенням об’єкта. Деструктори автоматично викликаються компілятором: 1) при виході з області видимості; 2) при створенні тимчасових

Покажчики на члени класу
  Покажчики на члени класу вказують на нестатичні поля або методи (включаючи віртуальні) будь-якого об’єкта класу.   struct Point { int x, y;

Оголошення
Оголошення похідного класу вводить новий тип. Оголошення похідного класу встановлює обмеження доступу private, protected або public для членів свого базового класу. За замовчуванням встановлюється

Оголошення доступу
Оголошення доступу дає можливість знову зробити захищеними або відкритими захищені і відкриті члени закритого базового класу в похідному класі. Дозволяють зробити знову відкритими відкриті члени за

Стани помилки
Стани помилки підтримуються кожним із потоків. Стани помилки зберігаються як набір бітів: eofbit, failbit і badbit. Множинні стани одержуються за допомогою операції побітового АБО. int eof

Потокове виведення
Потокове виведення досягається при використанні змінних класів ostream або istream. Потокове виведення може застосовуватися з одним із визначених вихідних потоків або з вихідним потоком, що був виз

Потокове введення
Потокове введення досягається при використанні змінної класу istream або iostream. Може застосовуватися з визначеним вхідним потоком cin чи із вхідним потоком, визначеним користувачем.

Файлове виведення
Файлове виведення досягається при зв’язуванні вихідного потоку з файлом за допомогою змінної класу ofstream або fstream. Ці класи визначені у файлі заголовка fstream.h. Файлове виведення може викор

Файлове введення
Файлове введення досягається при зв’язуванні вхідного потоку з файлом за допомогою змінної класу ifstream або fstream. Ці класи визначені у файлі заголовка fstream.h. Файлове введення може використ

Стани форматування
Стани форматування управляють появою чисел при виконанні операції вставки у вихідний потік і форматуванням при виконанні операції зчитування із вхідного потоку. Стани форматування встановлюються за

Установка ширини поля
int width(int minimum); – установлює мінімальну ширину поля для даного розміру й повертає попередню ширину поля. Нуль означає відсутність мінімуму. Коли при вставці в потік або витягу з по

Установка системи числення
ios& dec(ios&); ios& oct(ios&); ios hex(ios&); ios& setbase(int); – змінює систему числення, використовувану для подання цілих чисел при

Шаблони
Шаблони розширюють поняття функції й класу, надаючи можливості їхньої параметризації, тобто оголошення функцій і класів у термінах «будь-якого типу». 2. Шаблони функцій

Хотите получать на электронную почту самые свежие новости?
Education Insider Sample
Подпишитесь на Нашу рассылку
Наша политика приватности обеспечивает 100% безопасность и анонимность Ваших E-Mail
Реклама
Соответствующий теме материал
  • Похожее
  • Популярное
  • Облако тегов
  • Здесь
  • Временно
  • Пусто
Теги