Методичні вказівки

до виконання лабораторних робіт з дисципліни

„Мова Pascal"

для студентів денної та заочної форм навчання

спеціальностей 6.050102 „Системне програмування" та

„Спеціалізовані комп’ютерні науки"

 

 

Київ-Черкаси 2011


Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з дисципліни "Мова Pascal " для студентів денної та заочної форм навчання спеціальностей 6.050102 ”Системне програмування” та 6.050103 ”Спеціалізовані комп’ютерні науки”. [Текст] / Уклад. :

Костьян Н.Л.

 

Рецензент: Одокієнко С.М., к.т.н., доцент

 

Відповідальний за випуск: Мордвінов С.І.

 

 

Затверджено на засіданні кафедри інформаційних та комп’ютерних технологій ФРІІТ КНУТД як навчальний посібник з дисципліни "Мова Pascal" до виконання лабораторних робіт для студентів денної та заочної форм навчання для спеціальностей 6.050102 ”Системне програмування” та 6.050103 ”Спеціалізовані комп’ютерні науки” протокол №9 від 27.05.2011 р.

 

© КНУТД 2011

 

 


Вступ

Мета дисципліни: надання основних знань з основ алгоритмізації та програмування, а також практичних навичок використання методів та засобів сучасних інформаційних технологій у повсякденній практичній діяльності. Підготувати студентів до ефективного використання сучасних комп’ютерних технологій при розв’язуванні фахових завдань.

Завдання курсу: надати студенту необхідні знання з теорії і практики використання алгоритмічних мов програмування, сформувати уявлення у студентів про основні етапи розв'язування задачі ЕОМ, послідовність дій, головні оператори мови програмування Pascal, вміння та навички роботи з сучасним програмним забезпеченням, налагодження програми.

Предмет: основи методології структурного, модульного програмування та практичні аспекти розробки праграм.

Зміст дисципліни:

1. Засоби створення програм.

2. Структура програми.

3. Прості типи даних.

4. Прості оператори.

5. Керування порядком обчислень.

6. Процедурно-орієнтоване програмування.

7. Програмування графіки.

8. Методології розробки програм.

9. Масиви.

10. Файлові структури даних.

11. Динамічні структури даних.

12. Ігрові моделі.