Реферат Курсовая Конспект
Ніціалізація графічного режиму - раздел Информатика, Графічне вікно та система координат Відеоадаптер Персонального Комп’Ютера Може Працювати В Одному Із Двох Режимів...
|
Відеоадаптер персонального комп’ютера може працювати в одному із двох режимів - текстовому або графічному. У текстовому режимі на екрані дисплея відображаються лише символи У графічному режимі мінімальним елементом зображення на екрані дисплея є піксел, або графічна точка.
Програма, що працює у графічному режимі використовує графічні драйвери - файли, що містять інформацію про властивості відеоадаптерів. У середовищі Borland Раса1 7.0 графічні драйвери зберігаються у файлах, які мають розширення bgi.
Для різних типів відеоадаптерів використовуються різні графічні драйвери. Визначальними характеристиками відеоадаптера є роздільна здатність, що визначається кількістю пікселів на екрані у горизонтальному та вертикальному вимірі, i кількістю кольорів, якими може бути відображений будь-який піксел. Усі сучасні дисплейні адаптери належать до класу SVGA, Вони мають граничну роздільну здатність понад 640х480 пікселiв та дозволяють використовувати не менш ніж 256 кольорів. Для роботи із SVGA адаптерами придатні драйвери svga256.bgii egavga.bgi Драйверegavga.bgi непідтримує відеорежими із роздільною здатністю, що перевищує 640х480 пiкселiв, проте його використання гарантує сумісність програм майже із будь-яким графічним адаптером.
Крім графічних драйверів, під час роботи з графікою в середовищі Borland Pascal 7.0 використовується стандартний бібліотечний модуль Graph. Він є бібліотекою підпрограм, що мстять біля 80 графічних процедур i функцій, а також десятки стандартних констант і оголошень типів даних. Модуль Graph підключається до програми за допомогою оператора uses:
uses Graph;
Модуль Graph міститься у файлі ...unitsgraph.tpu, i щоб забезпечити можливість роботи iз графікою, цей файл потрібно зробити досяжним для компілятора. Для цього шлях до файлу модуля Graph слід записати в полі Unit Directories вікна, яке відкривається за допомогою команди Option ► Directories.
Для використання графічних засобів комп'ютера слід ініціалізувати графічний режим роботи дисплейного адаптера. Ініціалізація графічного режиму виконується процедурою, яка завантажує до оперативної пам’яті графічний драйвер i переводить адаптер у графічний режим роботи:
InitGraph(var GraphDriver:Integer; var GraphMode:Integer; PathToDriver:string);
Параметри процедури мають такий зміст GraphDriver — тип графічного драйвера, GraphMode - графічний режим роботи адаптера, PathToDriver — шлях до каталогу, де зберігаються файли *.bgi (якщо не задане значення останнього параметра. пошук здійснюється у робочому каталозі програми). Зазначимо, що один bgi - файл може містити драйвери декількох типів.
Більшість дисплейних адаптерів може працювати в різних режимах. Потрібний режим роботи визначається параметром GraphMode, значення якого для драйвера VGA задається такими константами:
const
VGALo=0; {640*200}
VGAMed =1; {640*350}
VGAHi =2; {640*420)
Для автоматичного визначення графічного драйвера ввкористовується константа Detect. У цьому разі процедура InitGraph звертасться до процедури Detect Graph
Detect Graph (var GraphDriver,r GraphMode:Integer)
Процедура CloseGraph змінює графічний режим відеоадаптера на текстовий. Для тимчасового переходу з графічного режиму в текстовий використовується процедура RestoreCrtMode, а повернення з текстового режиму у графічний здійснює процедура SetGraphMode(Mode:Integer).
– Конец работы –
Эта тема принадлежит разделу:
Ініціалізація графічного режиму... Графічне вікно та система координат... Графічні процедури й функції...
Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ: Ніціалізація графічного режиму
Если этот материал оказался полезным ля Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:
Твитнуть |
Новости и инфо для студентов