рефераты конспекты курсовые дипломные лекции шпоры

Реферат Курсовая Конспект

ТЕМИ РЕФЕРАТІВ

ТЕМИ РЕФЕРАТІВ - Реферат, раздел Электроника, Протоколом засідання ЦК под ОКЗ ХХУ До Залікової Роботипо Темам: «Мистецтво Пер...

До залікової роботипо темам:

«Мистецтво первісного суспільства», «Мистецтво Стародавнього Египту»

1. Провести порівняння трипільської, єгипетської кераміки.

2. Житлові будівлі часу трипільської культури і Єгипту (додинастичного періоду).

3. Мегалітичні спорудження. Типи. Знахідки. Стонхендж.

4. Розвиток давньоєгипетського рельєфу (від Стародавнього царства до Нового).

5. Розвиток будівельного мистецтва Древнього Єгипту (від мастаби до Великих пірамід).

6. Розвиток форм і декору давньоєгипетської колони (від Стародавнього царства до Нового).

7. Розвиток давньоєгипетської круглої пластики (від Стародавнього царства до Нового) на прикладі статуй фараонів.

8. Розвиток давньоєгипетського живопису (від Стародавнього царства до Нового). На прикладах живопису гробниць.

9. Образи давньоєгипетських богів в образотворчому мистецтві.

 

До залікової роботи по темі:

«Античне мистецтво»

1. Образ Афіни в круглій скульптурі (міфологічний персонаж, розглянути зміни образу від архаїки до пізньої класики).

2. Образ Афіни в рельєфах (міфологічний персонаж, розглянути зміни образу від архаїки до пізньої класики).

3. Образ Афродіти в круглій скульптурі (міфологічний персонаж, розглянути зміни образу від архаїки до еллінізму).

4. Образ Афродіти в рельєфах (міфологічний персонаж, розглянути зміни образу від архаїки до пізньої класики).

5. Образ Зевса в круглій скульптурі (міфологічний персонаж, розглянути зміни образу від архаїки до еллінізму).

6. Образ Гермеса в круглій скульптурі (міфологічний персонаж, розглянути зміни образу від архаїки до пізньої класики).

7. Образ Аполлона в круглій скульптурі (міфологічний персонаж, розглянути зміни образу від архаїки до еллінізму).

8. Образ Артеміди в круглій скульптурі (міфологічний персонаж, розглянути зміни образа від архаїки до пізньої класики).

9. Образ Ніки в круглій скульптурі й рельєфі (міфологічний персонаж, розглянути зміни образу від архаїки до еллінізму).

10. Образ Діоніса в скульптурі й вазопису (міфологічний персонаж, розглянути зміни образу від архаїки до пізньої класики).

11. Образ Сатира в скульптурі й вазопису (міфологічний персонаж, розглянути зміни образу від архаїки до пізньої класики).

12. Афінський акрополь. Панафінейськи свята (опис храмів і їхнього оздоблення по ходу врочистого святкового ходу).

13. Доричні храми (від архаїки до пізньої класики).

14. Іонічні храми (від архаїки до пізньої класики).

15. Сюжет «Битва лапіфов з кентаврами» у скульптурі й вазописи (Можна порівняти рельєфи із західного фронтону храму Зевса в Олімпії з рельєфами метоп Парфенона).

16. Сюжет «подвиги Геракла» у скульптурі і вазопису.

17. Типи ваз. Червонофигурна і чорнофигурна вазопис. (Вибрати однаковий сюжет у чорнофигурному та червонофигурному вазопису. Порівняти і описати сюжет).

18. Образи атлетів у круглій скульптурі (розглянути зміни образу від архаїки до еллінізму).

19. Образ Аполлона в етруській, помпейській і грецькій скульптурі (Аполлон з Вей – порівняти із грецькою скульптурою епохи архаїки, статуя Аполлона з Помпей – порівняти із грец. статуями).

20. Образ Гермеса в етруській і грецькій скульптурі (Гермес із Вей – порівняти із грецькою скульптурою епохи архаїки).

21. Образ воїна в етруської і грецькій скульптурі.

22. Ордерна система Стародавнього Риму і Стародавньої Греції.

23. Архітектура римського й грецького театрів.

24. Амфітеатр у Помпеях і Колізей.

25. Стилі помпейських розписів.

26. Вілла містерій у Помпеях (архітектура, розписи).

27. Коринфські храми Давнього Риму.

28. Фаюмський портрет (розглянути кілька конкретних зображень).

29. Тріумфальна арка Тита й арка Костянтина.

30. Розвиток скульптурного портрета від доримської Італії до християнського мистецтва Римської імперії (розглянути на конкретних прикладах).

До залікової роботипо темі:

«Мистецтво Середньовіччя»

1. Розвиток базилікального храму від Стародавнього Рима до Візантії.

2. Розвиток центричного купольного храму від Стародавнього Рима до Візантії.

3. Розписі ктакомбного періоду.

4. Образ «Доброго пастиря» у скульптурі й живописі (Порівняти з римським мистецтвом).

5. Мозаїки Равени.

6. Мозаїки мавзолею Галли Плацидії в Равенні.

7. Образ Христа у Візантійських мозаїках.

8. Образ Христа у Візантійських розписах.

9. Образ Богоматері у Візантійських мозаїках.

10. Образ Богоматері у Візантійських розписах.

11. Храм св. Софії в Константинополі. Архітектура й мозаїки.

12. Перші візантійські ікони.

13. Розвиток книжкової мініатюри від античної книги-сувою до «кодексу».

14. Романське мистецтво. Храмова архітектура.

15. Романське мистецтво. Феодальний замок.

16. Романська й готична мініатюра.

17. Розвиток готичної архітектури. Франція.

18. Розвиток готичної архітектури. Германія.

19. Розвиток готичної архітектури. Англія.

20. Розвиток готичної архітектури. Італія.

21. Розвиток готичної архітектури. Нідерланди.

22. Розвиток готичної скульптури. Германія (на прикладі собору в Наумбурзі) і Франція (на прикладі Реймського собору). Порівняти з романської.

23. Роль вітража в готичному соборі (порівняти з романським).

24. Образно-художня картина світу готичного й візантійського соборів.

До залікової роботипо темі:

«Мистецтво доби Відродження. Італія»

1. Сюжет «Благовіщення» у живописі епохи Відродження (Раннє, Високе. Пізніше).

2. Статуя Давида Донателло, Вероккіо й Мікеланджело.

3. Мадонни Філіппо Ліппі, Рафаеля й Парміджаніно.

4. Сюжет «Святе сімейство» у живописі епохи Відродження (Раннє, Високе, Пізнє).

5. Сюжет «Поклоніння волхвів» у живописі епохи Відродження (Раннє, Високе, Пізнє).

6. Сюжет «Три грації» у живописі епохи Відродження (Раннє, Високе, Пізнє).

7. Образ св. Франсіска в живописі Джотто й Пьеро делла Франческа.

8. Портретний живопис епохи Відродження (Раннє, Високе, Пізнє).

9. Розпис Сікстинської капели Мікеланджело.

10. Ватиканські станци (1509–1514) Рафаеля.

11. Образ Христа в живописі епохи Відродження (Раннє, Високе, Пізнє).

12. Будівництво собору Св. Петра в Римі.

13. Античні традиції в архітектурі вілли Ротонди під Віченцей А. Палладіо (порівняти із грецькою й римською архітектурою).

14. Римські ордери в архітектурі палаццо А. Палладіо.

 

До залікової роботипо темі:

«Мистецтво доби Відродження в Центральній Європі»

1. Сюжет «Благовіщення» у живописі Північного Відродження (порівняти з італійськими творами).

2. Сюжет «Святе сімейство» у живописі Північного Відродження (порівняти з італійськими творами).

3. Сюжет «Поклоніння волхвів» у живописі Північного Відродження (порівняти з італійськими творами).

4. Портретний живопис Північного Відродження (порівняти з італійськими творами).

5. Образ Христа в живописі Північного Відродження (порівняти з італійськими творами).

6. Сюжет «Страшний Суд» у живописі Північного Відродження (порівняти з італійськими творами).

7. Образ Мадонни з дитиною в живописі Північного Відродження (порівняти з італійськими творами).

8. Сюжет «Несення хреста» у живописі Північного Відродження (порівняти з італійськими творами).

9. Образ Адама й Єви в живописі Північного Відродження (порівняти з італійськими творами).

10. Образ Святого Ієроніма в живописі Північного Відродження (порівняти з італійськими творами).

11. Селянська тематика у творчості Пітера Брейгеля Старшого і братів Лімбург.

12. Тема полювання в живописі Північного Відродження (порівняти з італійськими творами).

13. Тема Раю й Ада в живописі Північного Відродження (порівняти з італійськими творами).

 

 

До залікової роботипо темі:

«Європейське мистецтво XVII ст.»

1. Сюжети «П'яний Вакх», «П'яний Сілєн», «П'яний Геркулес» у творчості Рубенса, Ван Дейка, Хусепе де Рібери.

2. Сюжет «Три грації» Рубенса, Ван Дейка (порівняти з італійським живописом епохи Ренесансу).

3. Сюжет «Одкровення святого Павла» («Покликання апостола Павла») Караваджо й Мурільо (порівняти з живописом італійського Відродження і епохи бароко).

4. Кінні портрети вельможних осіб Ван Дейка, Вєласкєса (порівняти з Тиціаном і з живописом італійського Відродження).

5. Сюжет «Лютняр» (гітарист, музикант) у живописі Караваджо і караваджистів, Франса Хальса.

6. Сюжет «Зняття із хреста» Караваджо (порівняти з живописом італійського і Північного Відродження).

7. Сюжет «Піднесення Богоматері» Рубенса (порівняти з живописом італійського Відродження й епохи бароко).

8. Сюжет «Флейтист» у голландському живописі XVII ст.

9. Сюжет «Художник у майстерні» у голландському живописі XVII ст.

10. Групові портрети Франса Хальса, Рембрандта.

11. «Вірсавія» Рембрандта (порівняти з творами італійського й фламандського живопису).

12. «Даная» Рембрандта (порівняти з творами італійського живопису).

13. «Святе сімейство» Рембрандта (порівняти з творами італійського живопису).

14. «Трактирна тематика» у творах голландських живописців.

15. Тема бенкету в творах голландських художників XVII ст. (порівняти з творами Північного Відродження).

16. Особливості просторового рішення в композиціях Е. де Вітте, П. де Хооха, у творі Яна Вермеера «Вуличка».

17. Побутовий жанр Вєрмєєра й Тєрборха.

18. Натюрморт у голландському і фламандському живописі.

19. Міські пейзажі Г. Беркхейде і Яна ван дер Хєйдена.

20. Сюжет «На ковзанці» Ізака ван Остадє, Х. Авєркампа, Яна ван Гойена, Адріана ван де Вєльде, Есайса ван де Вєльде (порівняти з Пітером Брейгелем).

21. Мотив дороги в голландському живописі XVII ст.

22. Сюжет Благовіщення в живописі Ель Грєко (порівняти з візантійськими зразками, з італійським живописом епохи Ренесансу).

23. Сюжет «Святий Трійці» у живописі Ель Греко й Хусепе де Рібери (порівняти з іконою «Батьківщина», із гравюрами Дюрера на цю тему, а також з італійськими маньєрістами).

24. Сюжет «Святе сімейство» у живописі Ель Греко (порівняти з італійським живописом епохи Ренесансу, живописом бароко й живописом Північного Відродження).

25. Сюжет «Поклоніння пастухів» у живописі Ель Греко (порівняти з «Поклонінням пастухів» Сурбарана, італійським живописом епохи Ренесансу, живописом бароко).

26. Сюжет Розп'яття в живописі Сурбарана, Ель Греко (порівняти з «Розп'яттям» Вєласкєса, живописом Північного й італійського Відродження).

27. Сюжет «Мадонна Милосердя» у живописі Сурбарана (порівняти з однойменними середньовічними творами й творами епохи Ренесансу).

28. Образ святого Франсіска в живописі Сурбарана, Франческо Рібальти, Хусепе де Рібери (порівняти з італійцями, починаючи із Джотто).

29. Сюжет «Венера» Вєласкєса (порівняти із Джорджоне, Тиціаном, і ін. італійськими живописцями).

30. Сюжет «Три грації» у французькому живописі XVII ст. (порівняти з італійським і фламандським живописом від епохи Ренесансу до XVII ст.).

31. Сюжет «Святе сімейство» у французькому живописі XVII ст. (порівняти з італійським і фламандським живописом від епохи Ренесансу до XVII ст.)

32. Сюжет «Купання Діани» у французькому живописі XVII ст. (порівняти з італійським і фламандським живописом від епохи Ренесансу до XVII ст.).

 

До залікової роботипо темі:

«Мистецтво XVIIІ – першої половини ХІХ ст.»

1. Мистецтво Іспанії XVIII– початку XIX ст. Творчість Ф. Гойї.

2. Особливості французького класицизму. Ансамбль Версаля.

3. Античність і італійський Ренесанс у творчості М. Пуссена.

4. Втілення героїчного ідеалу в живописі Жака Луї Давида.

5. Англійський живопис XVIII ст. У. Хогарт.

6. Англійський портретний живопис XVIII ст. Д. Рейнолдс, Т. Гейнсборо.

7. Російський портретний живопис XVIII ст.

8. Творчість В. В. Растрелли. Архітектура бароко.

9. Російська архітектура другої половини XVIII ст.

10. Побутовий жанр живопису Ж. Б. Шардена (порівняти з голландським живописом 17 ст.).

11. «Галантний жанр» у творчості А. Вато, Ф. Буше, Ж. О. Фрагонара.

12. Французький романтизм. «Пліт Медуза» Т. Жеріко й «Свобода що веде народ на барикади» Е. Делакруа.

13. Кінні портрети Наполеона Бонапарта Давида й кінних портретів Теодора Жерико.

14. Тема смерті в живописі Ежена Делакруа й Давида.

15. А. Д. Захаров. Будівля Адміралтейства в Петербурзі (порівняти зі зразками давньоруської архітектури, давньогрецькою традицією й виявити принципи школи Шальгрена, проілюструвати).

16. А. Н. Вороніхін. Казанський собор у Петербурзі (порівняти з ансамблем св. Петра в Римі, проілюструвати).

17. А. Н. Вороніхін. Гірський кадетський корпус (1806–1811, нині – Гірничий інститут). Порівняти з давньогрецькою архітектурою й проілюструвати.

18. Тома де Томон. Петербурзька Біржа (1805–1810) і мавзолей у Павловскі (1805—1808). Порівняти з давньогрецькою архітектурою й проілюструвати.

19. І. П. Мартос (порівняти з європейською скульптурою епохи класицизму й з давньогрецької).

20. Ф. П. Толстой. Серія рельєфів-медальйонів, присвячених війні 1812 р. (порівняти з давньогрецькими рельєфами).

21. В. А. Тропінін. (порівняти із творами Яна Вермеера Дельфтского).

22. Портрет О. С. Пушкіна О. Кипренского й В. Тропініна.

23. Трагічне (тема смерті) у живописі К. Брюллова («Останній день Помпеї»), Ежена Делакруа, Теодора Жерико.

24. О. Іванов. Явище Христа народу (образ Христа порівняти з образами російського і європейського живопису).

До залікової роботипо темі:

«Мистецтво другої половини XIX ст.»

1. Побутовий жанр у живописі О. Дом’є і Ф. Міллє.

2. Пейзаж у живописі барбізонців.

3. Тема танцю в живописі Е. Дега.

4. «Олімпія» Е. Мане (порівняти з «венерами» епохи Відродження й «Маха оголена» Ф. Гойї).

5. «Сніданок на траві» Е. Мане й К. Моне.

6. Серія творів «Собор у Руані» Клода Моне (основні принципи імпресіонізму) і «костьоли» Каміля Піссаро.

7. Серія творів «Стоги» Клода Моне (основні принципи імпресіонізму).

8. «Купальниці» О. Ренуара й «Турецька лазня» Ж. О. Д. Енгра.

9. Жіночі портрети О. Ренуара.

10. Пленер у пейзажному живописі барбізонців і імпресіоністів.

11. Міський пейзаж у живописі К. Моне й К. Піссаро («Бульвар капуцинів» К. Моне й «Бульвар Монмартр»).

12. Селянська тематика в живописі Г. Г. Мясоєдова, М. К. Пімоненко, М. К. Клодта (порівняти з Венеціановим).

13. Тема смерті в живописі І. М. Крамського («Безутішне горе»), П. А. Федотова («Удовиця»), В. Г. Пєрова («Утоплениця»), В. В. Верещагіна («Апофеоз війни», «Забутий»).

14. Гімалайська серія В. В. Верещагіна.

15. Батальний живопис В. В. Верещагіна.

16. Лісові пейзажі І. І. Шишкіна.

17. Морські пейзажі І. К. Айвазовського, Ф. О. Васильєва, А. І. Куїнджи.

18. Кримські пейзажі І. І. Шишкіна, Ф. О. Васильєва, А. І. Куїнджи.

19. Гірський пейзаж у живописі О. А. Иванова, М. М. Ге, В. В. Верещагина, О. К. Саврасова.

20. «Русалки» І. М. Крамського й К. Є. Маковського (аналіз і історія створення картин).

21. «Жито» І. І. Шишкіна, Ф. О. Васильєва, О. К. Саврасова.

22. Історичний живопис М. М. Ге й В. І. Сурікова.

23. Українська тематика в живописі І. Є. Рєпіна.

24. Міфологічні мотиви у творчості А. Бекліна (Вибрати 1-2 мотиви й порівняти з творами грецьких художників, художників-класиків, художників Відродження).

25. Міфологічні мотиви у творчості Ф. Штука (Вибрати 1-2 мотиви й порівняти з творами грецьких художників, художників-класиків, художників Відродження).

26. Християнські мотиви у творчості Ф. Штука (Вибрати 1-2 мотиви й порівняти з творами художників-класиків і художників Відродження).

 

До залікової роботипо темі:

«Мистецтво кінця ХІХ – початку XX ст.»

1. Міфологічні мотиви у творчості Г. Моро (Вибрати 1–2 мотиви й порівняти з творами грецьких художників, художників-класиків, художників Відродження).

2. Християнські мотиви у творчості Г. Моро (Вибрати 1–2 мотиви й порівняти з творами художників-класиків і художників доби Відродження).

3. Міфологічні мотиви у творчості Пюві де Шаванна (Вибрати 1–2 мотиви й порівняти з творами грецьких художників, художників-класиків, художників доби Відродження).

4. Східні мотиві у творчості О. Рєдона.

5. Міфологічні мотиви у творчості О. Рєдона (Вибрати 1–2 мотиви й порівняти з творами грецьких художників, художників-класиків, художників доби Відродження).

6. Міфологічні мотиви у творчості Ф. Кнопфа (Вибрати 1–2 мотиви й порівняти з творами грецьких художників, художників-класиків, художників Відродження).

7. Міфологічні мотиви у творчості Г. Клімта.

8. Рослинні мотиви в образотворчому мистецтві модерну.

9. Греко-римські міфологічні мотиви в образотворчому мистецтві модерну.

10. Біоморфний характер Будинку Батло, Будинку Мила Антоніо Гауді й Будинку на Банкової Владислава Городецького.

11. Мотив поцілунку в образотворчому мистецтві модерну.

12. Іконографія модерну.

13. Мотив Світового древа в мистецтві модерну.

14. Казкова тематика в мистецтві модерну.

15. Образі міфологічних птахів у мистецтві модерну.

16. Образі морських німф у мистецтві модерну.

17. У. Уістлер. Павина кімната.

До залікової роботипо темі:

«Мистецтво XX ст.»

1. Мотив дерева в живописі П. Мондріана. (Порівняти з творами П. Сезанна, П. Сіньяка).

2. Нєопластіцизм П. Мондріана й супрематизм К. Малевіча.

3. Образи підсвідомості й сновидінь у мистецтві сюрреалізму.

4. У. Хомер (1836 – 1910) – видатний живописець-реаліст США.

5. Портретний жанр у мистецтві США. Т. Ікінс, Д. Сарджент.

6. Поширення імпресіонізму (М Кессєт). Порівняти з французькими митцями.

7. Неокласіцизм. Визначення й основні представники.

8. Неоромантизм. Визначення й основні представники.

9. Неореалізм. Визначення й основні представники.

10. Пам'ятники російської старовини в графіці І. Білібіна (порівняти з мальовничою серією етюдів М. Реріха 1903-1904 гг.).

11. Тема російських билин у творчості М. Реріха порівняти з творами В. Васнецова й І. Білібіна).

12. Казкова тематика у творчості І. Білібіна М. Реріха, В. Васнєцова, М. Врубеля.

13. Створення костюма (Л. Бакст, О. Бенуа, І. Білібін, М. Реріх).

14. Постановка «Снігуронька» (І. Білібін, В. Васнєцов, М. Реріх).

15. «Галантний жанр» у творчості К. Сомова (порівняти з французьким живописом епохи рококо).

16. Квіткові мотиви у творчості М. Врубеля.

17. Образи міфологічних птахів (Алконост, ворон, лебідь) у творчості І. Білібіна (порівняти з творами художників російського й західноєвропейського модерну).

18. Об'єднання «Блакитна троянда».

19. Об'єднання «Бубновий валет».

20. Об'єднання «Ослиний хвіст».

21. Виникнення й розвиток радянського політичного плаката. Д. Моор. Особливості графічної мови Моора.

22. «Вікна сатири РОСТУ». Робота художників над плакатами в Югроста, Кавроста й т.д. Роль В. Маяковського й М. Черемних у створенні «Вікон РОСТУ».

23. М. Греков (1882–1934) Тема героїки громадянської війни в його творчості. «У загін до Будьонного», «Тачанка», «Сурмачі Першої Кінної».

24. Тема громадянської війни в картинах О. Дейнеки («Оборона Петрограда»), К. Петрова-Водкіна («Смерть комісара»), В. Волкова («Партизани»).

25. Побутовий живопис. Картини «Засідання сільського осередку» Є. Чєпцова, «Радянський суд» і «Вузлова залізнична станція в 1919 році» Б. Иогансона, «Днепрострой» К. Трохименко, «Рабфаковцы» С. Прохорова.

26. Портретний живопис. Портретисти старшого покоління: С. Малютін («Портрет Д. Фурманова»), В. Мєшков («Портрет В. Менжінського»).

27. Пейзажний живопис і натюрморт. Зародження радянського індустріального пейзажу. Б. Яковлев («Транспорт налагоджується»). Роботи О. Шовкуненко (Україна), Ф. Терлємєзяна (Вірменія).

28. Книжкова графіка Є. Лансере, Д. Кардовського, Б. Кустодієва, В. Фаворського, О. Кравченко.

29. Життя радянського народу в творах А. Пластова («Колгоспне свято»), С. Герасимова («Свято в колгоспі»), О. Дейнеки («Майбутні льотчики»), Ю. Пименова («Нова Москва») і ін.

30. Розвиток портрета. Образи передових представників радянської інтелігенції в творах М. Нестерова. Портретні роботи П. Корина, І. Грабаря, О. Герасимова, В. Яковлева.

31. Пейзажний живопис. М. Кримов, В. Бакшеєв, В. Бялиницький-Біруля, А. Рилов, К. Юон, Г. Светлицький, В. Попов.

32. В. Мухіна (1889–1953). Шукання монументального образа. «Робітник і колгоспниця» – видатний вітвір соціалістичного реалізму. Мухіна як портретист.

33. Кукриникси (М. Купріянов, П. Крилов, М. Соколов). Своєрідність їхньої колективної творчості. Робота над політичною карикатурою. Ілюстрації до роману О. Горького «Життя Кліма Самгіна». Ілюстрації до творів М. Гоголя, А. Чехова.

34. Тема Великої Вітчизняної війни в творах Кукриниксів («Таня»), С. Герасимова («Мати партизана»), А. Пластова («Фашист пролетів», «Косовицю», «Жнива»).

35. Героїзм, духовне багатство людини в творах О. Герасимова («Портрет найстарших художників», «Портрет генерала А. Еременко»), П. Котова («Портрет академіка М. Бурденко»), В. Яковлева («Портрет генерала І. Панфілова» і ін.). Портрети білоруських партизанів роботи Ф. Модорова; портрет генерала С. Ковпака роботи О. Шовкуненко й ін.

36. Історичний живопис. Її патріотична роль у роки війни. «Олександр Невський» П. Коріна, «Двобій Пересвєта із Чулубєєм» М. Авілова. Є. Лансере. «Трофеї російської зброї» і монументальні розписи в будівлі Казанського вокзалу в Москві – «Перемога» і «Мир».

37. Розвиток побутового живопису в післявоєнний період. Творі О. Лактіонова («Листі із фронту»), Ф. Рєшетникова («Прибув на канікули!»,«Знову двійка»), Т. Яблонської («Хліб», «Весна»), А. Мильнікова («На мирних полях»), С. Григор'єва («Воротар», «Прийом до комсомолу», «Повернувся»), В. Костецького («Повернення»), О. Зардаряна («Будівельники підземного Сєвангеса») і ін.

38. Портретні роботи Д. Свєшникова, М. Божія й ін. «Портрет композитора Кара Караєва» Т. Салахова, «Плавильник Ф. Безкутів» І. Срібного й ін.

39. Ілюстрації до книг для дітей. Д. Дубинський, В. Лебедєв, Ю. Васнєцов, Є. Чарушин, Є. Рачєв.

40. Творчість В. Фаворського (1886-1964). Ілюстрації до «Слова об полицю Ігореві», «Борисові Годунову» і «Маленьким трагедіям» О. Пушкіна. Ілюстрації Кукриніксів до творів російських письменників.

 

До залікової роботипо темі:

«Мистецтво Русі-України (IX – поч. XIV ст. )»

1. Археологічні знахідки періоду пізнього палеоліту: Мізинська стоянка на Десні – речовий матеріал, орнаментальні мотиви, різьблена пластика.

2. Мистецтво Трипільської цивілізації. Світоглядні уявлення трипільців та їх втілення у художній творчості.

3. Будівництво: типи споруд, будівельна техніка, глиняна пластика, її образна символіка.

4. Високий розвиток художніх ремесел у скіфів.

5. Античні риси в мистецтві скіфів.

6. Характеристика основних видів художніх ремесел. «Звіриний» стиль у скіфському мистецтві, його походження та зміст.

7. Космогонічні уявлення давніх слов'ян та їх втілення v мистецтві.

8. Архітектура та образотворче мистецтво Київської держави.

9. Складання типу давньоруського хрестовокупольного храму. Храми Києва. Чернігова, Галича.

10. Монументально-декоративне мистецтво мозаїки і фрески Софійського та Михайлівського Золотоверхого соборів у Києві – композиційно-просторові та стилістичні особливості.

11. Іконопис. Витоки давньоруської ікони та складання місцевих іконописних осередків.

12. Основні іконографічні типи.

13. Мистецтво рукописної книги XI–XIII ст.

До залікової роботипо темі:

«Українське мистецтво другої половини XIV – першої половини XVI ст.»

1. Особливості українського мистецтва помонгольської доби, головні чинники його розвитку.

2. Оборонна архітектура, типи укріплень та замків (Львів, Луцьк, Кременець, Хотин, Кам'янець-Подільський, Судак, Мукачеве та ін.)

3. Культова архітектура, її самобутні стилістичні особливості. Латинський кафедральний собор у Львові Монастирський комплекс Троїцького монастиря у Межирічах, Покровська церква в Сутківцях.

4. Монументальне малярство: пошуки нових засобів художнього вислову Розписи церкви св. Миколи в Горянах, церква в Лаврові.

5. Містобудування. Регулярне планування (Львів, Луцьк).

6. Стінопис каплиці св. Трійці в Любліні, Чесного Хреста у Кракові.

 

До залікової роботипо темі:

«Українське мистецтво другої половини XVI – XVIIІ ст.»

1. Архітектура доби Українського Відродження. Використання ордерної системи як засобу архітектурної виразності. Будівельна техніка і матеріали.

2. Провідні будівничі діячі другої половини XVI – першої половини XVII ст. П. Римлянин, П. Красовський.

3. Комплекс Успенського братства у Львові, ансамбль львівської площі Ринкова як найхарактерніші зразки української ренесансної мурованої архітектури.

4. Ренесансний стиль в українському стінописі. Зв'язок сакрального живопису з традиціями народного мистецтва (розписи церкви Воздвиження в Дрогобичі, Спаса на Берестові в Києві та ін.).

5. Нові риси в українській іконі. Конструктивні та художні особливості української о іконопису ренесансної доби (іконостас П'ятницької церкви у Львові. Косьми і Даміана в с. Грибовичі на Львівщині).

6. Львівський живописний осередок: Ф. Сенькович, С. Корунка, М. Петрахнович.

7. Монументально-декоративна скульптура. Пластичне оздоблення каплиць Боїмів та Кампіанів у Львові.

12. Надгробна та вівтарна скульптура. Твори А. Бемера, Я. Пфістера.

13. Своєрідність барочного стилю в архітектурі України. Барокові споруди Києво-Печерської Лаври. Споруди Києва (Андріївська церква), Чернігова (Колегіум та трапезна Троїцького монастиря), Харкова (Покровський собор).

14. Світська барочна архітектура, втілення народних архітектурних традицій в житлових та адміністративних спорудах (полкові канцелярії в Києві, Седневі, Чернігові).

15. Архітектура на західноукраїнських землях. Споруди Б. Меретина в Бучачі і Львові. Почаївська Лавра. Домініканський костел у Львові М. Урбаніка.

16. Видатний скульптор Пінзель. Твори М. Філевича, П. Полейовського, І. Оброцького.

17. Настінні розписи в дерев'яних церквах: система розміщення біблійних та євангельських сюжетів. Три етапи розміщення настінного малярства. Розписи церкви св. Миколая в с. Середньому-Водяному, св. Юрія в Дрогобичі, св. Параскеви в с. Олександрівці.

18. Настінні розписи в мурованих спорудах: пам'ятки Києва та Лівобережної України, Правобережної і Західної України.

19. Київська школа монументального мистецтва. Розписи Троїцької надбрамної церкви Києво-Печерської Лаври, її стилістична спорідненість з портретним живописом.

20. Львівська школа монументального малярства, розписи львівського костелу Бернардинів.

21. Творчість І. Бродлаковича, І. Рутковича, В. Петрахновича, Й. Кондзелевича. Відображення в іконописі історичних подій XVII – XVIII ст. Ікони «Козацькі Покрови».

 

До залікової роботипо темі:

«Мистецтво України другої половини XVIII – початкуXX ст.»

1. Значення естетики І. Франка і М. Драгоманова у формуванні розвитку ідей відродження національної культури. Місце і роль народних традицій у складанні стилістичних рис українського мистецтва цього часу.

2. Характерні риси української архітектури на рубежі XIX – XX ст. на прикладі аналізу споруд Києва, Одеси, Харкова, Полтави. Сецесійна архітектура (Львів. Чернівці).

3. Розвиток історичного жанру в станковому живопису, його тематика, провідні майстри. Продовжувачі традицій Т. Шевченка – Л. Жемчужніков, І. Соколов, К. Трутовський.

4. Тема запорізького козацтва в творчості українських живописців. Творчість С. Васильківського.

5. Творчість К. Костанді. Створення ТПРХ.

6. Українське село в творах М. Пимоненка, Г. Світлицького, П. Мартиновича.

7. Народні мотиви в творах П. Холодного і Ф. Кричевського.

8. Портрет в творчості О. Мурашка і М. Жука.

9. Живопис на західних землях України. Творчість К. Устияновича.

10. Творчість О. Новаківського.

11. Творчість І. Труша.

12. Твори О. Кульчицької.

13. Монументально-декоративний живопис. Розписи Володимирського соборах та Кирилівської церкви у Києві.

14. Монументальні твори С. Васильківського та його роль в історії українського мистецтва.

15. Творчість Ф. Кричевського, М. Самокиша. Розписи М. Сосенка.

16. Живописне оформлення театру опери та балету у Львові.

17. Монументальні розписи Й. Бокшая в Ужгороді.

18. Перші виставки українських митців у 1903 році (Полтава, 1906; Харків, 1906; Київ та ін.).

19. Конкурс на пам'ятник Т. Шевченку в Києві.

20. Аналіз творів П. Війтовича (1862–1936), Г. Кузневича (1871–1948), М. Паращука (1878–1963).

21. Творчість О. Архипенка (1887–1964).

22. Архітектура українського Півдня Нові принципи планування та забудови міст Садибо-паркові комплекси в Білій Церкві та Умані.

 

До залікової роботипо темі:

«Мистецтво України XX ст.»

1. Відкриття Української Академії Мистецтв (1919 р.), національні засади у розвитку українського мистецтва початку століття.

2. Графіка. Творчість Г. Нарбута.

3. М. Бойчук і його художня школа.

4. Портретне малярство О. Мурашка, П. Волокидіна, пейзажі М. Бурачека.

5. Українська скульптура І. Кавалеридзе, І. Рашевський.

6. Образ Т. Шевченка в українській скульптурі XX ст.

7. Мистецтво в умовах репресивної ідеології 20–30-х рр.. Мистецькі угрупування (АХЧУ, АРМУ, ОММУ).

8. Архітектура, конструктивістські пошуки. Будівництво у Харкові, Києві, Одесі.

9. Станковий живопис (А. Петрицький, М. Самокиш).

10. Мистецтво українського авангарду Творчість Бурлюків, В. Пальмова, О. Богомазова.

11. Мистецтво післявоєнної доби. «Соцреалізм» і українське мистецтво, представники т. зв. «офіційного» стилю, сюжетні особливості, традиції і новаторство провідних художніх осередків України – Київ, Львів, Харків, Одеса та ін.

12. Художня освіта післявоєнної України.

13. Національне відродження 90-х рр., сучасна інтерпретація сакральної тематики.

14. Проблема збереження і реставрації художніх пам'ятників.

15. Державна політика України в галузі мистецтва.

16. Мистецтво Української діаспори. Три «хвилі» української еміграції, формування мистецьких осередків в українській діаспорі (США, Німеччина, Канада, Франція, Латинська Америка).

17. Музеї українського мистецтва за кордоном Взаємозв'язки мистецтва України з українською культурою зарубіжжя.


– Конец работы –

Эта тема принадлежит разделу:

Протоколом засідання ЦК под ОКЗ ХХУ

Протоколом засідання цк под окз хху.. від.. вимоги до реферату мала курсова робота зі спеціальності для складання..

Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ: ТЕМИ РЕФЕРАТІВ

Что будем делать с полученным материалом:

Если этот материал оказался полезным ля Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:

Все темы данного раздела:

ВИМОГИ ДО РЕФЕРАТУ (МАЛА КУРСОВА РОБОТА) ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ
«Історія образотворчого мистецтва» / «Основи філософських знань» для складання диференційного заліку / іспиту / державного іспиту, атестаційного семестрового /річного завд

Реферат має носити характер творчої самостійної науково-дослідної роботи.
Виклад матеріалу не повинен обмежуватися лише описовим підходом до розкриття теми, конспектуванням існуючих студій, він має відображати авторську аналітичну оцінку стану досліджуваної реферативної

НАЗВА РЕФЕРАТУ
  Реферат з дисципліни (далі йде назва предмету) з спеціальності напрямку 0202 – «Мистецтво» спеціалізації 5.02020102 Театрально-декоративне мистецтво 5.020

Перелік питань / тем рефератів з філософії до заліку з дисципліни
1. Філософія, її предмет і структура. 2. Основні функції філософії. 3. Філософія і світогляд. 4. Історичні типи світогляду та їх характеристика. 5. Структура світогляду. 6. Особ

Хотите получать на электронную почту самые свежие новости?
Education Insider Sample
Подпишитесь на Нашу рассылку
Наша политика приватности обеспечивает 100% безопасность и анонимность Ваших E-Mail
Реклама
Соответствующий теме материал
  • Похожее
  • Популярное
  • Облако тегов
  • Здесь
  • Временно
  • Пусто
Теги