рефераты конспекты курсовые дипломные лекции шпоры

Реферат Курсовая Конспект

Формати представлення музики і звуку

Формати представлення музики і звуку - раздел Связь, Тема: Обробка і відновлення музичних сигналів Формати Представлення Музики І Звуку Дають Можливість Подати На Вхід Системи ...

Формати представлення музики і звуку дають можливість подати на вхід системи стандартні музичні об’єкти і провести дослідження її ефективності. Найпошириніше використовуються два формати: Microsoft RIFF (Resource Interchange File Format - формат файлів передачі ресурсів) Wave (.WAV) і SMF (Standard MIDI File - стандартний MIDI-Файл) (.MID). Перший містить оцифрований звук (моно/стерео, 8/16 розрядів, з різною частотою дискретизації), другий - партитуру для MIDI-інструментів (ноти, команди зміни інструментів, керування тощо). Тому WAV-Файл на всіх картах, що підтримують потрібний формат, розрядність і частоту дискретизації звучить однаково (з точністю до якості перетворення і підсилювача), а MID-Файл у загальному випадку по-різному.

WAVE-форма використовується для цифрових аудіодисків, а MIDI - в електронних музичних інструментах.

Фізичні характеристики MIDI:

- спосіб передачі - струмова петля (5 мА);

- передача даних - побайтно, у послідовному стартостопному коді (8 біт даних, один стоповий);

- швидкість - 31250 біт/с.

Потік даних, що передається по MIDI, складається з повідомлень (подій): натискання/відпускання клавіш, зміна положень регуляторів ( MIDI-контролерів), зміна режимів роботи, синхронізація тощо. Можна сказати, що по MIDI передається партитура музичного твору, однак є й спеціальні види повідомлень System Exclusive (SysEx) у які може міститися будь-яка інформація для інструмента наприклад, оцифрований звук для завантаження в ОЗП, партитура ритм-блоку тощо. Більшість повідомлень містить у собі номер каналу (1..16) це найчастіше умовний номер інструмента в мережі, для якого вони призначені.

У повідомленнях про натискання/відпусканнях клавіш передається номер ноти - число в діапазоні 0..127, що визначає умовний номер півтону ноти

З MIDI-форматом працюють програми-секвенсори (sequencer), аналогічні апаратним MIDI-секвенсорам. У їх функції входить запис і відтворення MIDI-партитур, відображення їх у різних форматах, різне редагування як нот (транспонування, квантування, зсув фрагмента), так і керуючих подій: зміни інструментів, генерації серій значень контролерів, що імітують рух регуляторів, вставки SysEx і т.п. Секвенсори підтримують три основних формати відображення: нотний, часово-висотний, подійний.

У форматі RIFF файли діляться на блоки даних (Chunks), що містять кількість байтів, кратне 4. Кожний блок починається з 4-байтового ідентифікатора, за яким йде 4 байти з довжиною блоку або файлу. При необхідності блок доповнюється нульовими байтами, але розмір вказується без обліку цих байтів.

Будь-який MIDI-синтезатор може відтворювати звучання більше 150 різних музичних інструментів, що мають свої номери назви. Програвання йде одночасно на 16 каналах (треках) - 16 інструментах (або, точніше, в 16 оркестрових групах, що складаються з однакових інструментів). На кожному каналі одночасно може звучати кілька голосів - нот, що витягаються на цьому інструменті (їх може бути до 32


– Конец работы –

Эта тема принадлежит разделу:

Тема: Обробка і відновлення музичних сигналів

Питання... Задачі і етапи реставрації музичних сигналів... Основні етапи процесу розпізнавання...

Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ: Формати представлення музики і звуку

Что будем делать с полученным материалом:

Если этот материал оказался полезным ля Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:

Все темы данного раздела:

Задачі і етапи реставрації музичних сигналів
Розвиток сучасних засобів опрацювання звукових сигналів передбачає їх зберігання в цифровому виді. Для зберігання інформації старих фонограм сигнали перетворюють в цифрову форму з використанням вис

Визначення властивостей музичних сигналів, що підлягають розпізнаванню
Визначення основних ознак звукових образів. 1. Енергетичні параметри: - розмах сигналу; - потужність сигналу; - відносна середня потужність.

Вимоги до системи розпізнавання музичних сигналів
Система розпізнавання входить до складу системи опрацювання музичних сигналів. 1. Система забезпечує сегментацію, визначення частот основних тонів і амплітуд обертонів. При побудові засобі

Представлення даних в системах розпізнавання музичних сигналів
Входом системи розпізнавання є звуковий сигнал, вихід – структурована інформація про довжини і основні тони виявлених звукових об’єктів. Першою спостережуваною ознакою звукового сигналу є його ампл

Розробка процесора реставрації музичних сигналів
Структурна схема процесора реставрації музичних сигналів наведена на рис.4. Для сучасних систем характерно, що фільтрація проводиться з використання відомостей про шум, а не відомостей про

Розробка алгоритму розпізнавання багатоголосних музичних сигналів
Розробка алгоритму сегментації Вибір підходу до сегментації визначається, насамперед, вибором елемента розпізнавання (при розпізнаванні злитої мови елементом розпіз

Розробка алгоритму визначення основних тонів звукових об’єктів, що перекриваються у часі
Процедура прийняття рішення про „висоту тону ноти за значенням частоти звукового об’єкта” є простою задачею, на відміну від задачі „отримання значення ознаки”, яка є джерелом помилок і за якою прий

Розробка алгоритму опрацювання сигналу на основі розпізнавання
Згідно з концепцією відновлення музичних сигналів в процесі опрацювання сигналу необхідно провести фільтрацію (подавлення шумових компонентів) і синтез втрачених компонентів звукових об’єктів. Прин

Розробка функціональної схеми системи опрацювання музичних сигналів
На основі аналізу параметрів існуючих систем і розроблених алгоритмів можна зробити такі висновки: 1. Розроблені алгоритми сегментації і розпізнавання музичного сигналу формують повний наб

Дослідження структури звукових об’єктів
Структура звукового об’єкта і тембр. Дослідження необхідне для розробки алгоритму розпізнавання музичних сигналів і для формування вимог до розроблюваної системи опрацювання сигнал

Хотите получать на электронную почту самые свежие новости?
Education Insider Sample
Подпишитесь на Нашу рассылку
Наша политика приватности обеспечивает 100% безопасность и анонимность Ваших E-Mail
Реклама
Соответствующий теме материал
  • Похожее
  • Популярное
  • Облако тегов
  • Здесь
  • Временно
  • Пусто
Теги