Нысандарды байланыстыру. - раздел Промышленность, АЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ Нысандарды Байланыстыру Функциясына Рұқсатты Стандартты...
Нысандарды байланыстыру функциясына рұқсатты Стандартты (Standard) тақтасының топталған батырмасымен немесе Нысандарды байланыстыру (Object Snap) тақтасы арқылы жүзеге асыруға болады. Топталған деп оң жақ төменгі бұрыштағы қара үшбұрышты батырманы айтады. Егер тышқан көрсеткішімен аталған батырманы таңдап, тышқанның сол жақ батырмасын басса (жібермей!), аталған топқа кіретін батырмалар құралдары жиыны ашылады. Ашылған батырмалардың ішінен өзіңізге қажеттісін таңдағаннан кейін, тышқанның сол жақ батырмасын жіберу керек.
Сурет 4.Нысандарды байланыстыру (Object Snap) тақтасы
Опциясы:
Temporary Tracking Point (Қадағалау нүктесі) – аралық нүкте көмегімен қадағалауды пайдалану;
Snap From (Қозғап қою) – басқа (көмекші) нүктеден ауыстыру;
Snap to Endpoint (Соңғы нүкте) – соңғы нүкте;
Snap to Midpoint (Орта) – ортаңғы нүкте;
Snap to Intersection (Қиылысу) – қиылысу нүктесі;
Snap to Apparent Intersection (Жуықтап қиылысу) – екі нысанның жалғасуының қиылысу нүктесі;
Snap to Extension (Сызықтың жалғасы) – жалғастыру нүктесі;
Snap to Center (Ортасы) – доға немесе шеңбердің ортасы;
Snap to Quadrant (Квадрант) – доға немесе шеңбердің квадрант нүктесі (0, 90, 180 және 270 градуста орналасқан нүктелер);
Snap to Tangent (Жанасу) – жанасу нүктесі;
Snap to Perpendicular (Нормаль) – нысанға перпендикуляр;
Snap to Parallel (Параллелді) – нысанға параллель;
Snap to Insert (Орнату нүктесі) – мәтінді, блокты, сыртқы сілтемені орнату нүктесі;
Snap to Node (Түйін) – түйін нүктесі;
Snap to Nearest (Жақын) – нысанға жақын нүкте;
Snap to None (Ештеме) – объектілерді байланыстыруды қолданбау;
Ш ЕСЕНОВ АТЫНДА Ы КАСПИЙ МЕМЛЕКЕТТІК ТЕХНОЛОГИЯЛАР Ж НЕ ИНЖИНИРИНГ УНИВЕРСИТЕТІ... Те із технологиялар институты... Есептеуіш техникасы ж не ба дарламалы амтамсыз ету кафедрасы...
Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ:
Нысандарды байланыстыру.
Что будем делать с полученным материалом:
Если этот материал оказался полезным ля Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:
Штрихтауды салудың тәсілдері
AutoCAD-та штрихтау үшін HATCH (Штрих) бұйрығы қолданады. Штрихтаудың кейбір дайын нұсқалары Hatches (Штрихтар) аспаптық бояу тақтайшасы бетшес
Аспаптық бояу тақтайшасын қолдану
Аспаптық бояу тақтайшасында штрихтаудың параметрін күйге келтіру үшін, штрихтаудың таңдап алынған нұсқасында тышқанның оv
Штрихтау үшін градиентті қолдану
Hatch and Gradient (Штрих және градиент) сұхбаттық терезесінің Gradient (Градиент) қосымша бетшесі, тұйық аймақтарды толтыруға арналған ш
Штрихтауды редакциялау
Жасақталған штрихтауды редакциялау үшін HATCHEDIT (Редштрих) бұйрығын пайдаланылады. AutoCAD-та штрихтаудың барлық параметрлерін редакциялауға болады
Тақырыбы: Блоктар.
Мақсаты:Блоктың бұйрықтарымен және оның белгілерімен танысу.
Кілттік сөздер: блок, Make Block, Insert Block.
Дәріс
Блоктарды құру
Блоктарды құру оның суреттемесінен басталады. Блоктың суреттемесін құрастыру үшін бұйрық жолына BLOCK (Блок) бұйрығын енгізу қ
Блоктарды қою
Блоктарды қою үшін INSERT (Қою) бұйрығы қолданылады. Блоктарды бағдарламаның келесі мүмкіндіктерін пайдалана отырып, қоюға да болад
Блоктардың ерекше белгілері
Әр блоктың бір немесе бірнеше ерекше белгілері – суреттеуге қызмет ететін және белгі салатын, мәтіндік үзінді болуы мүмкін. Ерекше белгілер қарапайым
Тақырыбы: Өлшемдер.
Мақсаты:Өлшемді сызбаға қою және оның түрлерімен танысу.
Кілттік сөздер: өлшем, параллельді, базалық, шынжыр, орди
Кестенің стилі
Стильдер форматтау атрибуттарының топтамасын білдіреді. Кестелер үшін бұл атрибуттар ұяшықтарды және олардың шекараларын әрлеу, ұяшықтард
Тақырыбы: 3D - үлгілерін құру.
Мақсаты:Көлемді пішіндерді тұрғызумен танысу.
Кілттік сөздер: жәшік, цилиндр, тор, клин, конус, көлемді пішін, үшөлшемді
Параллелепипед
Параллелепипедті құру Draw/Solid/Boxбұйрығын қолдану арқылы жасалады.Бұйрықтың кілттері.
· Center- жәшіктіv
View/3D Orbit
AutoCAD 2006-ның келесі бұйрықтары бар.
· View/3D Viewpoint/Vector- бұйрық жолына көзқарас нүктесін беруді жүзеге асы
Нысанға өң беру
VIEW/RENDER/RENDER бұйрығымен нысанға өң беру параметрлері бар терезе ашылады. Destination алаңында Viewpoint (көрсетілім экранын ашу) орнатылады, Render &
Шөлшемді кеңістікте редакциялау
Екіөлшемді кеңістіктегі редакциялау бұйрықтары (MOVE,COPY,ROTATE,MIRROR) үшөлшемді кеңістікте де қолданылуы мүмкін. Үшөлшемді ке
ДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
Негізгі:
Кенжебаева Ж.Е. Основы изучения системы AutoCAD –Алматы, 2006.-74с. Кенжебаева Ж.Е. Методические указания по выполнению практических работ по дисциплине «Компьютерн
Хотите получать на электронную почту самые свежие новости?
Подпишитесь на Нашу рассылку
Наша политика приватности обеспечивает 100% безопасность и анонимность Ваших E-Mail
Новости и инфо для студентов