МИХАИЛ ПЕРЕПЕЛИЦЫН
АНАЛОГОВЫЕ СИСТЕМЫ
ОРМУЗД И АРИМАН – ЗОРОАСТРИЗМ... 4
ФОРМУЛЫ ОБРАЩЕНИЯ К СТИХИЯМ... 6
КРЕЩЕНИЕ ОГНЕМ... 7
ВОЗДЕЙСТВИЕ ЗВУКА НА ОКРУЖАЮЩУЮ СРЕДУ.. 7
ВИДЫ ПЛАЗМЫ... 7
ЗВУК, БУКВА, ТАНЕЦ.. 8
СОЗДАНИЕ СВОЕГО ЛИЧНОГО АНГЕЛА-ХРАНИТЕЛЯ.. 11
ВЗАИМОДЕЙСТВИЕ ПОЛЕВЫХ СЕМЕЙНЫХ СТРУКТУР В МНОГОЭТАЖНЫХ ДОМАХ 11
РАБОТА С МОЛНИЯМИ.. 12
РАБОТА СО СНЕГОМ... 12
РАБОТА С ДЕРЕВЬЯМИ.. 12
ВОСХОДЯЩИЕ И НИСХОДЯЩИЕ ПОТОКИ В ТЕЛЕ ЧЕЛОВЕКА.. 13
КЛЮЧЕВЫЕ КАНАЛЫ ЖИЗНИ И СМЕРТИ ЧЕЛОВЕКА.. 13
АНАЛОГОВЫЕ ТОЧКИ ПРОСТРАНСТВА И ВРЕМЕНИ.. 13
ЭКОЛОГИЧЕСКАЯ ЛАБОРАТОРИЯ: 14
ЛЕЧЕНИЕ ЦВЕТОМ: 14
КАМНИ: 15
ОРГАНЫ ПО ЗНАКАМ ЗОДИАКА: 15
РАСТЕНИЯ: 15
ЗЕРКАЛЬНАЯ КОМНАТА.. 16
ПАРАПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ ЛАБОРАТОРИЯ.. 16
ЦВЕТОМУЗЫКАЛЬНЫИ МАКЕТ ДУПЛЕКС-СФЕРЫ... 17
СТЕРЕОМЕТРИЯ АНАЛОГОВЫХ СИСТЕМ... 17
РОДОВОЕ ДЕРЕВО.. 18
ВЫСОКИЙ СЕКСУАЛЬНЫЙ ПОТЕНЦИАЛ.. 18
ПРОБЛЕМЫ РАКА.. 19
ВКЛЮЧЕНИЕ ЭНЕРГЕТИЧЕСКИХ ЦЕНТРОВ ПО ВОЗРАСТАМ... 19
КВАНТОВЫЕ ЖГУТЫ... 20
ПРОЦЕСС ОБМЕНА МАТЕРИЕЙ-ИНФОРМАЦИЕЙ ПРИ ВЗАИМОДЕЙСТВИИ ДВУХ ПОЛОВЫХ КЛЕТОК.. 20
РАСКРЫТИЕ ЭНЕРГЕТИЧЕСКИХ ЦЕНТРОВ ЧЕРЕЗ ТОПОЛЬ.. 20
РАБОТА С ЛУНОЙ И ЗВЕЗДАМИ.. 20
ПРИВЕТСТВИЕ ЛУНЫ И ЗВЕЗД.. 21
НОЧНОЕ БОГОСЛУЖЕНИЕ.. 21
ЗРЕНИЕ, СЛУХ. ДВИЖЕНИЕ.. 21
РАБОТА С ОБРАЗОМ ХРИСТА НА ТУРИНСКОЙ ПЛАЩАНИЦЕ.. 21
ВЫДЕЛЕНИЕ ТОНКИХ ТЕЛ.. 21
ЗАКОН КОМПЕНСАЦИИ.. 22
ДУРНЫЕ ПРОСТРАНСТВА.. 22
ВКЛЮЧЕНИЕ СТИХИИ В РАБОТУ СО СПИРАЛЬЮ. РАБОТА С ЧЕЛОВЕКОМ БОЛЬНЫМ ИЛИ УМЕРШИМ... 22
ПРОРАБОТКА ЦАРСТВА ЖИВОТНЫХ.. 22
ЛЕЧЕНИЕ МЕТАЛЛАМИ.. 22
РАБОТА С ВОДНЫМИ ЖИВОТНЫМИ.. 23
ВОЗВРАЩЕННАЯ ЖЕРТВА.. 23
ЛЕЧЕНИЕ РАКОВЫХ БОЛЬНЫХ.. 23
РАБОТА ЧЕЛОВЕКА В СТИХИЯХ.. 23
КОЛЛЕКТИВНЫЕ ЧУВСТВА.. 23
СТРУКТУРНЫЕ УРОВНИ ЧЕЛОВЕКА.. 24
РАСПРЕДЕЛЕНИЕ ЭНЕРГЕТИКИ ПО ЗНАКАМ ЗОДИАКА.. 24
О ЗВУКЕ.. 24
КАКИЕ АКАФИСТЫ ЧИТАТЬ ПРИ РАЗЛИЧНЫХ БОЛЕЗНЯХ.. 25
РАБОТА СО СТИХИЕЙ ЭФИР.. 28
СОЛНЕЧНОЕ ПИТАНИЕ.. 29
РАБОТА С ЛУННОЙ ЭНЕРГИЕЙ.. 29
МОЛИТВЫ ЗАЩИТНЫЕ.. 29
ИЗГНАНИЕ БЕСОВ.. 30
АКАФИСТ.. 30
Семистрельной Божией Матери. 30
или Умягчение злых сердец. 30
Кондак 1. 30
Икос 1. 30
Кондак2. 31
Икос 2. 31
Кондак3. 31
Икос3. 31
Кондак 4. 31
Икос 4. 31
Кондак 5. 32
Икос 5. 32
Кондак 6. 32
Икос 6. 32
Кондак7. 32
Икос 7. 33
Кондак8. 33
Икос 8. 33
Кондак9. 33
Икос 9. 33
Кондак 10. 34
Икос 10. 34
Кондак 11. 34
Икос 11. 34
Икос 12. 35
Кондак 13. 35
Тропарь. 35
Молитва. 35
АКАФИСТ.. 36
ИЖЕ ВО СВЯТЫХ ОТЦУ НАШЕМУ.. 36
АРСЕНИЮ ЕПИСКОПУ ТВЕРСКОМУ ЧУДОТВОРЦУ (18марта н/с) 36
Кондак 1. 36
Икос 1. 36
Кондак 2. 36
Икос 2. 36
Кондак 3. 37
ИкосЗ. 37
Кондак4. 37
Икос 4. 37
Коидак5. 38
Икос 5. 38
Кондак 6. 38
Икос 6. 38
Кондак7. 39
Икос 7. 39
Кондак 8. 39
Икос8. 39
Кондак9. 40
Икос 9. 40
Кондак 10. 40
Икос 10. 40
Кондак 11. 41
Икос 11. 41
Кондак 12. 41
Икос 12. 41
Кондак 13. 42
МОЛИТВЫ... 42
Посвящается моему учителю Иисусу Христу и моему предку Ярославу Мудрому.
А вы не называйтесь учителями, ибо один у вас учитель — Христос, все же вы братья.» Матфей, 23-8
Когда сделаешь наружное как внутреннее, правое как левое, а верхнее как нижнее, тогда достигнешь Царствия Божия.
Что вверху, то и внизу, что на тебе, то и на земле.
Наружное как внутреннее: внутренняя логическая структура соответствует логической структуре окружающей среды. При медитации добиваются слияния тела с внешней средой. При этом возникает ощущение потери тела, остается точка сознания, с помощью которой можно попасть в любую часть пространства-времени.
Правое как левое: правая и левая половины туловища работают раздельно друг от друга, как правая и левая половины мозга. Задача человека — соединить правое и левое полушария в энергетической работе и выйти на их синтез через мозолистое тело и гипофиз. Раскрывается третий глаз и наступает взрыв — творческий экстаз.
Верхнее как нижнее: соединяется и уравновешивается мужское и женское начало, энергия Космоса и энергия Земли — Инь и Ян (китайцы), Богоматерь — Земля и Святой Дух — Космос (христиане).
ФОРМУЛЫ ОБРАЩЕНИЯ К СТИХИЯМ
Руки поднять над головой ладонями кверху и параллельно земле.
Приветствую стихию Воздуха и всех живых существ,
Находящихся в ней, видимых и невидимых.
Руки перед собой, ладони вверх под сорок пять градусов.
Приветствую стихию Огня и всех живых существ,
Находящихся в ней, видимых и невидимых.
Стихия Огня стремится вверх к воздуху.
Руки перед собой на сорок пять градусов вниз.
Приветствую стихию Воды и всех живых существ,
находящихся в ней, видимых и невидимых.
Вода стремится к земле.
Руки вниз, параллельно земле.
Приветствую стихию Земли и всех живых существ,
ПРИВЕТСТВИЕ ЛУНЫ И ЗВЕЗД
Луна — Здравствуй, ночная красавица!
Звезды — Здравствуйте, драгоценные небесные камушки!
ЗАКОН КОМПЕНСАЦИИ
Любое дело, которое делает человек, предполагает вознаграждение. Все это происходит у индивидуума на подсознательном уровне и выражается в виде неясно очерченного комплекса ожидания и недовольства.
ПРОРАБОТКА ЦАРСТВА ЖИВОТНЫХ
К животному подключаются через половой центр. Из полового центра животного энергия спиралью движется внутри позвоночника в голову и через макушку втягивается в половой центр человека. Затем по позвоночнику человека спиралью внутри позвоночника движется в макушку человека. Через макушку человека спускается в макушку животного — создается замкнутая цепь. За две недели до подключения человек питается только растительной пищей.
ЛЕЧЕНИЕ МЕТАЛЛАМИ
Железо — заболевания крови, кровотечения. Медь — заболевания мышц.
Ртуть — заболевания половых органов (киноварь). Сталактиты — лечат отложения солей, заболевания суставов. Свинец — заболевания крови (лейкозы), поражение радиацией.
Серебро (луна) — лечение всех видов отеков. Ртуть — для материализации умерших.
РАБОТА С ВОДНЫМИ ЖИВОТНЫМИ
1. В сосуд с водой помещается мелкое водное животное и внутрь опускается тонкая бамбуковая палочка, обратный конец прикладывается к третьему глазу (предварительно обернуть кусочком марли).
При организации связи включается спокойная музыка.
КОЛЛЕКТИВНЫЕ ЧУВСТВА
Обоняние — цветы растений издают запах и являются половыми органами растений (женский половой орган).
Насекомые являются коллективным половым мужским органом.
Собаки обладают хорошо развитым органом обоняния.
Цепочка обоняния — цветы, насекомые, собаки.
Осязание — кошки, улитки, черви, змеи, водные животные.
СТРУКТУРНЫЕ УРОВНИ ЧЕЛОВЕКА
Бессознательное — уровень автоматического регулирования жизненных процессов.
Подсознание — морально-этические и нравственные нормы поведения, сознание виновности, греха. Уровень возникновения заболеваний.
Сознание — уровень личностных ценностей, жизненный опыт, таланты, дарования.
Сверхсознание — уровень кристаллизации тонких тел.
КАКИЕ АКАФИСТЫ ЧИТАТЬ ПРИ РАЗЛИЧНЫХ БОЛЕЗНЯХ
Святой Екатерине — при женских болезнях и помощи в родах.
Арсению Тверскому чудотворцу — когда человек попадает под следствие или сидит в тюрьме.
Нилу Столобенскому — при нарушении сна и ночных кошмарах.
Богородице Семистрельной (или «Умягчение злых сердец») — приразличных болезнях сердца и при раскрытии сердечного центра.
Богородице «Неопалимая Купина» — при ожогах и заболеваниях кожи.
МОЛИТВЕННОЕ ПРИЗЫВАНИЕ
Преподобных Отцев Ближних Пещер
И Дальних Пещер
МОЛИТВЕННОЕ ПРИЗЫВАНИЕ
АКАФИСТ
Семистрельной Божией Матери
Или Умягчение злых сердец
Кондак 1
Избранной Деве Марии и превысшей всех дочерей Земли, Матери Сына Божия ею же даде спасение мира со умилением взываем:
Воззри на многоскорбное житие наше, вспомяни скорби и болезни их же претерпела еси, яко наша земнородная, и сотвори с нами по милосердию твоему, да зовем ти: «Радуйся, многоскорбная Мати Божия, печаль нашу в радость претворяющая».
Икос 1
Ангел возвестивый пастырем Вифлеемским о рождестве Спасителя мира и с ним множество Сил Небесных восхваляют Бога поюще: Слава в Вышних Богу и на земли мир в человецех благоволение». Ты же, Мати Божия не имевшая где главу подклонити, зане не бе места в обителех, роди Сына Своего первенца в вертепе и повив Его пеленами положи в яслех. Тем скорбь сердца Твоего познавая вопием Ти:
Радуйся, дыханием Своим Сына Своего возлюбленного согревавшая
Радуйся, Превечного Младенца пеленами повивавшая
Радуйся, Носителя вселенный млеком Своим питавшая
Радуйся, вертеп в небо обратившая
Радуйся, престолом херувимским соделовавшаяся
Радуйся, в рождестве и по рождестве Девою пребывшая
Радуйся, многоскорбная Мати Божия, печаль нашу в радость претворяющая.
Кондак2
Видя Предвечного Младенца повита лежаще в яслех, пришед поклонишася Ему пастыри Вифлеемския и сказаша о глаголанном им Ангелом, Мариам же соблюдаша все глаголы сия в сердце Своем. По прошествии же семи дней бе обрезан Иисус по закону израильскому яко человек. Воспевая смирение и терпение Твое Богородице, поем вечному Богу: Аллилуиа!
Икос 2
Разум имея в Боге утвержденный и соблюдая закон Господень в четверодесятый день егда исполнился день очищения, принесеся Младенец Иисус Материю Своею и Иосифом во Иерусалим, дабы поставить Его пред Господом и дати за Него жертву по реченному в законе Господнем. Мы же вопием Тебесице:
Радуйся, Создателя Вселенныя во исполнение закона в храм Иерусалимский принесшая
Радуйся, тамо старцем Симеоном радостно сретенная
Радуйся, Едина чистая и Преблагословенная в женах
Радуйся, крест Свой скорбями преукрашенный во смирении несшая
Радуйся, воли Божией николиже преслушавшая
Радуйся, образ терпения и смирения Собою явившая
Радуйся, сосуде исполненный благодати Духа Святого
Радуйся, многоскорбная Мати Божия печаль нашу в радость претворяющая
Кондак3
Силою свыше была еси укрепляема, Мати Божия егда услышала словеса старца Симеона: Сей лежит на падение и на восстание многих во Израиле и в знамение многих во Израиле и в знамение пререкаемое. Тебе же Самой Душу пройдет оружие, яко да открыются от многих сердец помышления». И скорбь велия пронзила сердце Богородицы и возопила в горести Богу: Аллилуиа!
Икос3
Имея тщение погубити Отроча посла Ирод избити вся дети суща в Вифлееме и пределах его от двою лета и нижайше, по времени еже испыташа от волхвов и се по повелению Божию данному через через Ангела во сне старцу Иосифу, бежа все Святое Семейство во Египет и пребыша там семь лет до смерти Ирода. Тем же со умилением вопием Ти:
Радуйся, всю тесноту странствия понесшая
Радуйся, вся идолы падоша в стране Египетской не возмогше терпети крепости Сына Твоего
Радуйся, с нечестивыми язычниками седмь лет пребывшая
Радуйся, с Превечным Отроком и со Своим обручником в Назарет пришедшая
Радуйся, со старцем Иосифом древодслом в нищете жившая
Радуйся, все время Свое в трудах провождавшая
Радуйся, многоскорбная Мати Божия, печаль нашу в радость претворяющая
Кондак 4
Буря скорби обдержа Пречистую Матерь егда возвращающимся из Иерусалима обретоша Его в Церкви, сидящего посреде учителей и послушающего их и вопрошающаго их. И рече к Нему Мати Его: Чадо что сотвори нам тако се отец Твой и аз боляше искаше Тебе». И рече к ним Иисус: «Что яко искаша Мене, не весте аз в тех, яко Отца Моего достоин быть Ми». И Мати Его соблюдоша в сердце Своем, вопияше Богу: Аллилуиа!
Икос 4
Услыши Мати Божия, яко Иисус прохождаша всю Галилею уча на сонмищая их проповедуя Евангелие Царствия и исцеляя всяк недуг и всяку язву в людех. И изыде слух Его по всей Сирии и приведоша к Нему всех болящих различными недугами и страстьми одержимыя с бесами и расслабленный и исцеляя их. Ты же Мати Божия ведаша пророчества скорбяще сердцем, познавая яко вскоре приидет час егда Сын Твой принесет себя в жертву за грехи мира. Тем лее ублажаем Тя многострадальная Мати Божия вопиюще:
Радуйся, Сына Своего на осуждение народу Иудейскому отдавшая
Радуйся, скорбная сердцем, но покорная воле Божией
Радуйся, мир от потопа греховного спасшая
Радуйся, главу древняго змия стершая
Радуйся, Себя в жертву живу Богу принесшая
Радуйся, Господь бо с Тобою Благословееная
Радуйся, многоскорбная Мати Божия, печаль нашу в радость претворяющая
Кондак 5
Божие Царство на земли проповедуя обличаше Иисус гордость фарисейскую мнивших себе праведниками. Ты же слушая притчи Его разумеша, яко о них и глаголет и искаша яти Его имяху: Сие все ведая скорбяще Богородице о Сыне Своем возлюбленном страшася, да не убиют Его, в горести вопияше Богу: Аллилуиа!
Икос 5
Видевше некши от иудеев воскрешение Лазаря, идоша к фарисеям и рекоша им, яко сотвори Иисус. И рече Каиафа архиерей сый лету тому: «Уне есть нам да един человек умрет за люди, а не весь язык погибнет». От того дне совещася, да убиют Его. Мы же вопием Тебе Пречистая:
Радуйся, от рождения Материнию Спасу нашему предызбранная
Радуйся, Мати Божия обреченная на страдание
Радуйся, Благословенная, Царицею Небесною сделавшаяся
Радуйся, выну за нас молящаяся
Радуйся, многоскорбная Мати Божия, печаль нашу в радость претворяющая.
Кондак 6
Хотяй явити любовь Свою к роду человеческому Господь Наш, Иисус Христос на Тайной вечере благословив и преломив хлеб, даде святым ученикам и апостолам рек: «Приимите, ядите сие есть Тело Мое». И прием и хвалу воздав, даде им глаголя: «Пиите от нея вси, сия есть Кровь Моя, Нового Завета, яже за вы и за многая изливаемая во оставление грехов». Благодаряще Милостивого Бога за милосердие Его к нам неизреченное, поем: Аллилуиа!
Икос 6
Новое знамение милости Своея яви Господь учеником Своим, егда обеща послати им Утешителя Духа Истины яже ет Отца исходит и будет свидетельствовать о Нем. Тебе же, Матери Божией, дважды освященной Святым Духом вопием:
Радуйся, Духа Святого обиталище
Радуйся, чертоже всесветлый
Радуйся, пространное селение Бога Слова
Радуйся, бисер Божественный произведшая
Радуйся, рождеством Твоим райския двери нам отверзающая
Радуйся, знамение Милости Божией нам Собою явившая
Радуйся, многоскорбная Мати Божия, печаль нашу в радость претворяющая
Кондак7
Странно и прискорбно нам слышати яко лобзанием предаде Учителя Своего и Господа Иуда Искариотский. Спнра же и тысячник и слуги иудейския яша Иисуса и связаше Его и ведоша кпервосвященнику Анне первее, посему же и Каиафа архиеревы.Мати же Божия смертого совета Сына Своего возлюбленного ожидая, вопияла Богу: Аллилуиа!
Икос 7
Иудеи ведоша Иисуса от Каиафы в претор к Пилату глаголюша Его злодеем. Пилат же вопросивше Его, глагола им яко ни единыя вины обрете в Нем. Мы же вопием Ти:
Радуйся, сердце горем истерзанное имевшая
Радуйся, слезы о Сыне Своем проливавшая
Радуйся, все претерпевшая без ропота яко раба Господня
Радуйся, стенящая и рыдающая
Радуйся, Царица Небеси и земли приемлющая молитвы раб Своих
Радуйся, многоскорбная Мати Божия, печаль нашу в радость претворяющая
Кондак8
Страны неведомой и чудесной в нюже грядут все человецы по смерти трепещут. Тем же молю Тя Владычице, Богородице, призри милостивым оком на окаянную душу мою одержимую тяготою греховно и готовую быть предану огню от Праведнаго Судии, но Твоими молитвами человеколюбивая Дево, благоприятно сотвори Твоего Сына и всех Бога хотящего мя обличити пред Ангелом от лукавых помышлений и деяний моих, да Тебя бо послушает Человеколюбец Бог наш, Ему же поют: Аллилуиа!
Икос 8
Весь еси пучина греха. Судия же приближается, при дверях конец, бодруйствуй душе из глубины сердца, возопи Матери Бога Нашего: избави мя страшных мук. И вместе со всеми Святыми Владычице вопию Ти:
Радуйся, яко вси верою к Тебе приходящий спасаются Радуйся, яко Тобою скорбящий утешение, болящий исцеление бедствующе благовременную помощь приемлют Радуйся, Споручнице грешников покаявшихся Радуйся, взыскание погибших Радуйся, грешных сБогом примирение Радуйся, Одигятрие по пути спасения нас ведущая Радуйся, многоскорбная Мати Божия, печаль нашу в радость претворяющая
Кондак9
Вси роди блажат Тя, Честнейшую Херувим и Славнейшую без сравнения Серафим Владычицу и Мати Избавителя Нашего рождеством Своим радость всему миру принесшую, последи же скорбь велию имевшую видяще Сына Своего Возлюбленного на поругание, биение и смерти преданного. Мы же умиленное пение приносим Ти Пречистая вопияше Всемогущему Богу: Аллилуиа!
Икос 9
Ветия многовещанныя не возмогут изреши всех страданий Тобою принесенных Спасе наш, егда воины сплетши венец из. терния на главу Твою и в ризу багряну облекоша глаголашу: «Радуйся Царю Иудейский!» и бияху Тебя по ланитам. Мы же Мати Божия страдания Твоя познавая вопием Ти:
Радуйся, Его же млеком Своим питала еси, терзаемого видевшая
Радуйся, багряницею и терновым венцем одеянного зревшая
Радуйся, страданиям Его спострадавшая
Радуйся, всеми учениками Его оставленного видевшая
Радуйся, неправедными судиями Его осужденного зревшая
Радуйся, Многоскорбная Мати Божия, печаль нашу в радость претворяющая
Кондак 10
Спасти хотя Иисуса рече Пилат иудеем: «Есть обычай вам да единого вам отпущу, хощете ли убо отпущу вам паки Царя Иудейска? Вси же вопиюща глаголюше: «Ни Его, но Варавву». Воспевая милосердие Божие отдавшаго Сына Своего Единороднаго на крестную смерть, да искупит ны от вечныя смерти, вопием: Аллилуиа!
Кондак 13
О, Всепетая Мати, изнемогавшая от скорби у креста Сына Своего и Бога! Внемли воздыханиям и слезам нашим, и избави от скорби болезней и вечныя смерти всех уповающих на неизреченное Твое милосердие и вопиющих Богу: Аллилуиа! Аллилуиа! Аллилуиа!
Сей кондак читать трижды.
Затем: икос 1 н кондак 1
Тропарь
Умягчи наша злыя сердца, Богородице и напасти ненавидящих нас угаси и всякую тесноту души нашея разреши на Твой бо Святый Образ взирающе Твоим страданием и милосердием о нас умиляемся и раны Твоя лобызаем. Стрел же наших Тя терзающих ужасаемся. Не даждь нам Мати благосердая в жестокосердии нашем и от жестокосердия ближних погибнути. Ты бо еси, воистину злых сердец умягчение.
АКАФИСТ
ИЖЕ ВО СВЯТЫХ ОТЦУ НАШЕМУ
АРСЕНИЮ ЕПИСКОПУ ТВЕРСКОМУ ЧУДОТВОРЦУ (18марта н/с)
Кондак 1
Избранный святителю Христов и предивный чудотворче, отче наш Арсение, похвальное пение восписуем ти с верою и любовию, яко теплому молитвеннику и предстателю нашему, ты же, святче Божий, яко имейя дерзновение ко Пресвятей Троице, от всяких бед и скорбей молитвами твоими свободи ны, тебе зовущия:
Радуйся, святителю Арсение, усердный молитвенниче о душах наших
Икос 1
Ангел земный и человек небесный был еси, святителю Арсение, жития твоего чистотою и праведностию: Сего ради, ангелов творец во временной жизни постави тя во архиерея тверския паствы, по блаженней же кончине сопритчте тя сонму святых небожителей, с ними же светло водворяяся ныне во обителех райских, слышиши от нас сия хвалебныя глаголы:
Радуйся, Пресвятыя Троицы верный служителю.
Радуйся, ангельския чистоты ревнителю.
Радуйся, от пелен матерних избранный сосуде Божия благодати.
Радуйся, от юности твоя всем сердцем и душою возлюбивый Господа.
Радуйся, рачителю добродетелей, поживый в мире аки бесплотный.
Радуйся, всего себе принесый в жертву живу, святу и благоугодну Богови.
Радуйся, яко светило светозарное, осиявый паству тверскую сиянием добрых дел твоих.
Радуйся, просветивый люди словом и примером равно ангельского жития твоего.
Радуйся, православия верный хранителю.
Радуйся, благочестия столпе непоколебивый.
Радуйся, благий рабе и верный, вшедый в радость Господа твоего.
Радуйся, со ангелы и всеми святыми предстояяй Престолу Христову.
Радуйся, святый Арсение, усердный молитвенниче о душах наших.
Кондак 2
Видя суету мира сего временнаго, от юности восхотел еси служить Господеви в девстве и чистоте: темже родителей твоих погребению добре послужив, абже все имение твое нищим расточил еси, и дом и град оставив, вышняго града взыскал ест Иерусалима небеснаго, идеже от ликов ангельских и всех святых поется немолчная песнь Богу: Аллилуиа.
Икос 2
Разум богопросвященный стяжал еси, святче Божий, чтением писаний божественных: от юности бо напитал еси душу твою сладкою пищею словес Божиих, и соделался еси верным исполнителем заповедей Христовых. Темже ублажаем тя:
Радуйся, добрый учениче небеснаго учителя Христа.
Радуйся, богомудрый исследователю таинств в Законе Божием Сокровенных.
Радуйся, вся красная мира сего возненавидивый.
Радуйся, горе устремивый вся помыслы души твоея.
Радуйся, нищия и странныя удовливый от имений твоих.
Радуйся, утвердивый сердце твое в любовь Божию.
Радуйся, самоотвержения и преданности Богу образе совершенный.
Радуйся, самоосуждения и покаянных слез любителю.
Радуйся, яко насадил еси в душе твоей страх Господень.
Радуйся, яко прилежал еси молитвам усердным и коленопреклоненным.
Радуйся, умиления источниче.
Радуйся, кротости правило.
Радуйся, святый Арсение, усердный молитвенниче о душах наших.
Кондак 3
Сила Христова осени тя, святителю, и дарова тебе крепость, мужественно претерпети искушения невидимаого врага, его же стрелы разженныя угасил еси слезными твоими к Богу молитвами: сего ради яко победитель воспевшим ныне, со бесплотными силами песнь победную Христу Богу: Аллилуиа.
ИкосЗ
Услышав глас небесный, повелевающ тебе, да идеши в дом Пречистыя Богородицы нарицаемыя Печерския, яко елень на источники водныя устремился еси во обитель Печерскую, иже в Киеве, идеже преподобнии и богоноснии отцы Антонии и Феодосии со ученики своими Христу благоугодивша, и был еси оныя обители святыя постриженник и подвижник добрый. Тем же ныне в горних обителех пребывая со всеми преподобными печерскими, слышиши от нас таковая:
Радуйся, маслино благоплодная, на пажити гор киевских насаженная.
Радуйся, лавры Печерския светлыя похвале
Радуйся, великих угодников Божиих Антония и Феодосия, подражателю.
Радуйся, всех преподобных Печерских соревнователю.
Радуйся, всякия послушания иноческия неленностно прошедый.
Радуйся, для братии обители потрудивыйся, день и нощь работая своима рукама.
Радуйся, роптание и празднословие возненавидивый.
Радуйся, терпение крепкое и молчаливыя уста стяжавый.
Радуйся, помыслы гордости и превозношения поправый.
Радуйся, святое смирение Христово себе усвоивый.
Радуйся, постниче неизнемогающий.
Радуйся, подвижниче непоколебимый.
Радуйся, святый Арсение, усердный молитвенниче о душах наших.
Кондак4
Бурению уныния пребыл еси, отче: вперив во ум твой в божественныя вся помыслы долу влекущия низложил еси, и неленностно прилежал еси трезвению и молитвам непрестанным, восходя от силы в силу к совершенству духовному.
Темже достойно воспевал еси еще на земли Небесную песнь Триипостасному Богу: Аллилуиа.
Икос 4
Видев благоплодную доброту души твоея первосвятитель Киприян, возлюби тя зело, Арсение смиренномудре, и постави тя во архидиакона себе и советника приснаго, яко да послужиши купно с ним Престолу Господню и будеши ему помощник верен в управлении паствы Всероссийския. Темже яко избранника Божия чествуем тя похвалами сими:
Радуйся, Алтаря Господня благоговейный предстателю.
Радуйся, тайн Христовых достойный служителю.
Радуйся, первосвятителя Киприяна собеседниче и сослужителю.
Радуйся, того подвигов и добродетелей последователю.
Радуйся, в управлении тебе ввереннем правду и милость возлюбивый.
Радуйся, суды праведны и нелицеприятны творивый.
Радуйся, тихостью нрава украсивыйся.
Радуйся, бескорыстие и нищету духовную стяжавый.
Радуйся, помощниче беспомощным.
Радуйся, заступник сирым.
Радуйся, ходатаю обидимым.
Радуйся, защитниче напаствуемым.
Радуйся, святой Арсение, усердный молитвенниче о душах наших.
Коидак5
Во град Тверь прибыл еси, купно с первосвятителем Киприяном, богомудре Арсение, и зде во Отечествии твоем, явился еси яко звезда многосветлая, сияющая светом богоразумия и лучами добродетелей, яко дивитися всем согражданам твоим и воспевати за тя хвалебную песнь Пресвятей Троице: Аллилуиа.
Икос 5
Видевша тя князь и людие тверстии Богоносна и всеми добродетельми украшена, просиша первосвятителя Киприяна, да поставит тя во архиерея граду Твери, да идеже ржден был еси ллотию тамо и духовную паству обрящеши от пастыреначальника Христа.
Приими убо, иерарше Христов, и от нас, чад и сограждан твоих, сия хвалебныя песни:
Радуйся, града Твери благоплодная отрасль и украшение.
Радуйся, паствы тверския светило и удобрение.
Радуйся, Евангелие Христова усердный благовестниче.
Радуйся, апостольских преданий твердый хранителю.
Радуйся, Слова Божия сладковещанный учителю.
Радуйся, закона Господня одушевленныя скрижали.
Радуйся нищетою временною богатство вечное стяжавый.
Радуйся, молитвами и прощеньми блаженство горнее улучивый.
Радуйся, приникший во глубину смирения.
Радуйся, возшедый на высоту бесстрастия.
Радуйся, вдов и сирот благосердый питателю.
Радуйся, обидимых и гонимых многомощный заступниче.
Радуйся, святой Арсение, усердный молитвенниче о душах наших.
Кондак 6
Боготечней звезде, древле путеводившей волхов к возсиявшему Солнцу Правды — Христу, уподобити тя дерзаем, святителю Божий Арсение. Словом бо твоим и добродетельным житием путь правый ко Христу словесней пастве твоей указал еси, и был еси путеводитель ко спасению многих, иже наставляем тобою, научишася богоприятно пети всех Творцу ангельскую песнь: Аллилуиа.
Икос 6
Возсиял еси яко благосветлое светило на святительстем престоле паствы тверския, просвщая душих всех прибегающих к тебе, яко архиерею богоприятному. Его же молитва много може пред лицем Вседержителя Бога. Тем же и мы, охраняеми твоими святыми молитвами, благодарно тебе зовем:
Радуйся, пастыре наш и учителю.
Радуйся, теплый о нас грешных пред Богом предстателю.
Радуйся, умиротворивый в пастве твоей раздоры и нестроения.
Радуйся, бодренными твоими молитвами посрамивый врага спасения человеческаго.
Радуйся, православия и благочестия насадителю.
Радуйся, лжи и всякого нечестия истребителю.
Радуйся, Христу уневестивый многия души человеческия.
Радуйся, руководивый в Царствие Небесное твоя ученики
Радуйся, добрый и несыпный делателю винограда Христова.
Радуйся, мудрый и Богоприятный строителю тайн Божиих.
Радуйся, иерарше всеблагий.
Радуйся, архиерей пречудный.
Радуйся, святителю Арсение, усердный молитвенниче о душах наших.
Кондак7
Хотением возжелал еси, святителю отче Арсение, имети в пастве твоей подобие святыя лавры Киево-Печерския, тем же устроил еси близь града Твери обитель во честнаго Успения Пресвятыя Богородицы и преподобных отец Антония и Феодосия Печерских, идеже сонм иноков благоговейных собрал еси мудре, и научил еси их словам и благим примером твоим в преподобии и святыни пети Богу: Аллилуиа.
Икос 7
Новосозданная тобою обитель яко виноград духовный явися, святителю богомудре его же возделал еси трудолюбие, братию твою назидая к подвигам послушническим и ко всякому добро-деланию, да будут совершени и непорочни и да возносят немолчныя хвалы Христу Богу, о сем по долгу тя величаем и зовем:
Радуйся, иноков любителю.
Радуйся, добрый наставниче подвизающимся во брани духовной.
Радуйся, верный руководителю шествующих ко Господу путем тесным иноческаго жития.
Радуйся, мудрый учителю христианскаго совершенства.
Радуйся, лествице, возводящая богомудрых иноков на высоту совершенства духовнаго.
Радуйся, в подвизех неутомимый.
Радуйся, на престоле святительстем житие иноческое проводивый.
Радуйся, Храм Божий чудный, во имя Пресвятыя Богоматере, во обители твоей создавый.
Радуйся, и себе самого храм одушевленный сотворивый Триипостасному Богу.
Радуйся, всенощныя молитвы и бдения всеусердно совершавый.
Радуйся, преподобнии руце свои со многим дерзновением к Богу воздвизавый.
Радуйся, еще при жизни твоей даром чудес обогащенный.
Радуйся, святой Арсение, усердный молитвенниче о душах, наших.
Икос 9
Витийствующий язык человеческий не может изрещи обилие чудес твоих, Святителю Божий, яже при жизни и по смерти твоей источил еси и до ныне источаеши страждущим и недужным, врачебница во истину неоскудная явися священная твоя рака, к ней притекая, никтоже тощь и неутешен от тебе исходит, юже благоговейне обстояще, и мы с любовию к тебе вопием:
Радуйся, беснуемых от томления диавольскаго свободивый.
Радуйся, неисцельно болящих уврачевавый.
Радуйся, слепым зрение даровавый.
Радуйся, немым дар слова возвративый.
Радуйся, расслабленных укрепивый.
Радуйся, и мертвеца преславно воскресивый.
Радуйся, святотатца грозно наказавый.
Радуйся, покаяние того милостиво приявый.
Радуйся, без страха Божия живших вразумивый.
Радуйся, лишенных смысла, ум здравый ниспославый.
Радуйся, от страхований вражних многия избавивый.
Радуйся, и ина многа чудеса сотворивый.
Радуйся, святой Арсение, усердный молитвенниче о душах наших.
Кондак 11
Пение хвалебное со ангельскими чины и всеми святыми носиши горе у Престола Божия, святый отче наш Арсение, и тамо наслаждаяся блаженства неизреченнаго, не престаеши милостивно призирати на паству твою земную, на град Тверь и на обитель твою. Зриши бо наши скорби и нужды, болезнующи о наших немощех и гресех, и тепле молищися о всех нас ко Господу, подвизая и нас недостойных во умилении глубоцем пети Ему: Аллилуиа.
Кондак 12
Богоблагодатния струи исцелоний истощает священная рака мощей твоих, святителю Христов Арсение, сию бо дарова нам всеблагий Бог, яко новую купель Силоамскую, к ней же не единожды в лето, но во всякое время притекающе; недушующии духовне и телесно обильныя почерпают исцеления. Темже с любовию припадаем к ней, и прославляюще велию милость и неизреченное человеколюбие Бога нашего, зовем Ему: Аллилуиа.
Кондак 13
Великий святителю и преславный чудотворче, отче наш Арсение, приими малое сие моление наше, от любви теплыя нами тебе приносимое и умоли Вседержителя Господа избавитися нам от всякия скорби и болезни во временней жизни сей, и от вечных мучений по скончании нашем, да унаследуем Царства Небесное, и сподобимся вкупе с тобою пети Богу: Аллилуиа.
(Сей кондак читается трижды, затем 1-ый икос и 1-ый кондак).