Реферат Курсовая Конспект
Розроблення ігрової навчальної програми «Пізнавальні ігри: пори року, фрукти й овочі, фруктове асорті, хто що їсть, транспорт» для дітей молодшого віку - раздел Спорт, Українська Інженерно-Педагогічна Академія (Повне Найменування...
|
Українська інженерно-педагогічна академія
(повне найменування вищого навчального закладу)
Інформатики та комп‘ютерних технологій
(повна назва кафедри, циклової комісії)
КУРСОВА РОБОТА
з дисципліни «Прикладне Програмування»
(назва дисципліни)
на тему: «Розроблення ігрової навчальної програми «Пізнавальні ігри: пори року, фрукти й овочі, фруктове асорті, хто що їсть, транспорт» для дітей молодшого віку»
Студента 2 курсу ДКТ-К1-1 групи
напряму підготовки Проф. освіта
спеціальності 7.010104.36
студента Лісаєв Д. В.
(прізвище та ініціали)
Керівник ст. викладач, доц. Ящун Т.В.
(посада, вчене звання, науковий ступінь, прізвище та ініціали)
Національна шкала ________________
Кількість балів: __________ Оцінка: ECTS _____
Члени комісії ________________ ___________________________
(підпис) (прізвище та ініціали)
________________ ___________________________
(підпис) (прізвище та ініціали)
________________ ___________________________
(підпис) (прізвище та ініціали)
м. _________ - 20 __рік
ЗАВДАННЯ
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ 4
1.1. Вступ 4
1.2. Підстави для розробки 4
1.3. Призначення розробки 4
1.4. Вимоги до прикладної системи 4
1.4.1. Вимоги до функціональних характеристик 4
1.4.2. Вимоги до надійності 4
1.4.3. Умови експлуатації 5
1.4.4. Вимоги до складу й параметрів технічних засобів 5
1.4.5. Вимоги до інформаційної й програмної сумісності 5
1.4.6. Вимоги до маркування й упакування 5
1.4.7. Вимоги до транспортування й зберігання 5
1.5. Вимоги до допоміжної документації 5
1.6. Вимоги до функціональної частини прикладної системи 5
1.6.1. Вимоги до набору функціональних блоків 5
1.6.2. Вимоги до інтерфейсу користувача 5
1.6.3. Вимоги до взаємодії із зовнішніми даними 5
1.7. Порядок контролю й приймання 6
КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН 7
ВСТУП 8
СХЕМА АЛГОРИТМУ 9
ОПИС ОСНОВНИХ ЕЛЕМЕНТІВ УПРАВЛІННЯ ТА ЇХНЬОГО ПРИЗНАЧЕННЯ 12
5.1. Стисла характеристика ігрової програми 12
5.2. Використані елементи управління та їхнє призначення 12
5.2.1. Реалізація функціональності ігрової програми 12
5.2.2. Реалізація операцій введення-виведення даних 13
5.2.3. Реалізація зв’язку з базою даних 13
СЦЕНАРІЙ РОБОТИ ПРОГРАМНОГО ПРОДУКТУ 14
6.1. Умова гри 14
6.2. Інтерфейс гри 14
6.2.1. Титульна форма 14
6.2.2. Форма Реєстрації 14
6.2.3. Форма Головного меню 15
6.2.4. Форма відображення статистики 15
6.2.5. Форма з інформацією про автора гри 16
6.2.6. Форма з інформацією про гру 16
6.2.7. Форми з ігровими полями 17
ІНСТРУКЦІЯ КОРИСТУВАЧА 18
КЕРІВНИЦТВО СИСТЕМНОГО ПРОГРАМІСТА 22
ЛІТЕРАТУРА 23
– Конец работы –
Используемые теги: розроблення, ігрової, НАВЧАЛЬНОЇ, програми, Пізнавальні, ігри, пори, року, фрукти, овочі, фруктове, асорті, ХТО, їсть, транспорт, дітей, молодшого, віку0.19
Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ: Розроблення ігрової навчальної програми «Пізнавальні ігри: пори року, фрукти й овочі, фруктове асорті, хто що їсть, транспорт» для дітей молодшого віку
Если этот материал оказался полезным для Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:
Твитнуть |
Новости и инфо для студентов