рефераты конспекты курсовые дипломные лекции шпоры

Реферат Курсовая Конспект

Написання початкового тексту програми

Написання початкового тексту програми - раздел Экология, НТЕГРОВАНЕ СЕРЕДОВИЩЕ РОЗРОБКИ   Написання Ночаткового Тексту Програми Здійснюється За Допомог...

 

Написання ночаткового тексту програми здійснюється за допомогою редактора Editor Only, наявного в складі інтегрованого середовища MPLAB 3.30. Для того, щоб ввійти в оболонку редактора, необхідно виконати наступні дії:

1. Здійснити запуск основного пакета програм (вибравши в головному меню інтегрованого середовища іконку з написом MPLAB);

2. Вибрати в меню користувача пакетом MPLAB 3.30 пункт Option;

3. Вибрати в меню Option опцію Development Mode... і в ній задати режим «Editor Only», а також тип процесора PIC 16C84 (16F84);

4. Натиснути кнопку з написом RESET (що дозволить запам'ятати нашу зміну);

5. Вибрати в меню користувача пакетом MPLAB пункт File;

6. Вибрати в меню File опцію New Source.

Після цього можна розпочати написання початкового тексту програми. Причому, у початковому тексті програми свідомо зробимо деякі помилки, які необхідно буде виявити і усунути на етапах трансляції і відлагодження програми за допомогою Асемблера MPASM і симулятора MPLAB-SIM.

Початковий текст програми в цьому випадку має наступний вигляд:

LIST P=PIC16C84

; Секція заголовка

TMR0 EQU 01H

STATUS EQU 03H

PORTA EQU 05H

PORTB EQU 06H

INTCON EQU 0BH

TRISA EQU 05H

TRISB EQU 06H

; Опис бітів регістра STATUS

C EQU 00H

DC EQU 01H

Z EQU 02H

PD EQU 03H

TO EQU 04H

RP0 EQU 05H

RP1 EQU 06H

IRP EQU 07H

; Опис бітів регістра INTCON

RBIF EQU 00H

INTF EQU 01H

TOIF EQU 02H

RBIE EQU 03H

INTE EQU 04H

TOIE EQU 05H

EEIE EQU 06H

GIE EQU 07H

; Опис бітів порту В

RB0 EQU 00H

RB1 EQU 01H

RB2 EQU 02H

RB3 EQU 03H

RB4 EQU 04H

RB5 EQU 05H

RB6 EQU 06H

RB7 EQU 07H

; Опис бітів порту А

RA0 EQU 00H

RA1 EQU 01H

RA2 EQU 02H

RA3 EQU 03H

RA4 EQU 04H

; Робоча секція

; Початок частини робочої програми, що виконується

ORG 00H ; Наступна команда буде розташована

;за адресою 00H

GOTO BEGIN

ORG 004H ; Вказуємо адресу комірки

; пам'яті програм 004Н, куди здійснюється перехід при виникненні

; переривання. В нашому випадку це переривання при переповненні

; лічильника таймера tmr0

INCF TMR1, 1 ; Зменшимо лічильник

;TMR1 при виникненні кожного чергового переривання від TMR0. В

;результаті таких дій отримаємо двобайтне число, що зберігається в

;регістрах tmr0 і tmr1. Причому старша частина числа знаходиться в

;регістрі tmr1, а молодша - в регістрі tmr0. Дане число відповідає

;кількості тактів нашого мікроконтролера, що пройшли між імпульсами.

CLRF TMR0 ; Скидаємо значення регістра

; tmr0

BCF INTCON, TOIF ; Скидаємо прапорець TOIF, який

; указує на те, що було переривання

; по переповненню лічильника

; таймера tmr0

RETFIE ; Виходимо з процедури обробки

; переривання від таймера з

; дозволом переривань.

; Тобто, установлюємо біт ; gie в регістрі intcon. Це виконується

; автоматично за командою retfie.

; Далі розміщується текст основної програми

BEGIB ; Мітка BEGIN

CALL INIT ; Викликаємо процедуру для

; ініціалізації портів і переривань

POVTOR BTFSC PORTA, PA1 ; Чекаємо початок імпульсу,

; тобто передній фронт імпульсу

GOTO POVTOR

BCF INTCON, TOIF ; Скидаємо прапорець переривання

; від таймера

BSF INTCON, TOIE ; Дозволяємо переривання по

; факту переповнення

; лічильника таймера

POVTOR_1 BTFSS PORTA, PA1 ; Чекаємо задній фронт першого

; імпульсу, тобто кінець першого

; імпульсу

GOTO POVTOR

POVTOR_2 BTFSC PORTA, PA1 ; Чекаємо передній фронт

; другого імпульсу (тобто його

; початок)

GOTO POVTOR_2

BCF INTCON, TOIE ; Забороняємо переривання по

; факту переповнення лічильника

; таймера

CALL PERED ; Викликаємо процедуру

; передачі інформації

GOTO POVTOR ; Повторюємо вимір

PERED MOVF TMR0, 0 ; Передаємо в порт В

; значення регістра TMR0

MOVWF PORTB

BSF PORTA, PA0 ; Встановлюємо прапорець передачі

NOP ; Організуємо затримку

NOP

NOP

BCF PORTA, PA0 ; Скидаємо прапорець передачі

MOVF TMR1, 0 ; Передаємо в порт В

; значення регістра tmr1

MOVWF PORTB

BSF PORTA, PA0 ; Встановлюємо прапорець

; передачі

NOP ; Організуємо затримку

NOP

NOP

BCF PORTA, PA0 ; Скидаємо прапорець

; передачі

; Вихід з процедури передачі

INIT BSF STATUS, RP0 ; Встановлюємо активною

; другу сторінку пам'яті

MOVLW B'00000010' ; Встановлюємо напрямки

; роботи виводів порту А.

; В даному випадку вивід ra1 буде

; працювати на введення, а інші

; на виведення

MOVWF TRISA

MOVLW B'00000000' ; Встановлюємо напрямки

; роботи виводів порту В.

; Всі виводи порту працюють в

; даному випадку на виведення

; інформації

MOVWF TRISB

BSF 1.5 ; Встановлюємо виходи генера-

; тора і переддільника на таймер

BCF STATUS, RP0 ; Знов робимо активною першу

; сторінку

BCF PORTA, PA0 ; Встановлюємо на виводі

; ra1 нульовий рівень

RETURN ; Кінець процедури ініціалізації

END

; Кінець програми.

 

Після написання програми зберігаємо її під будь-яким ім'ям. Для цього необхідно вибрати меню FILE і вибрати підменю SAVE AS..., після чого Вас попрохають ввести ім'я файлу з розширенням. За замовчуванням (якщо немає розширення) система автоматично додасть розширення ASM. Збережемо наш файл, наприклад, з ім'ям OUR. ASM.

 

4.7.3. Перетворення вхідного тексту програми

в об'єктний код

 

Тепер почнемо створювати об'єктний код (модуль) нашої програми. Для цього ввійдемо в меню PROJECT і вибиремо підменю NEW PROJECT. Після цього у Вас попросять ввести наступну інформацію:

· PROJECT PATH AND NAME – вказати шлях до пошуку

об'єкту і його ім'я.

Пишемо: C:MPLABOUR. PJT

· DEFAULT TOOLBAR – вибрати зовнішній вигляд оболонки.

Залишаємо без змін.

· DEFAULT KEY MAPPING – вказати файл переназначення

функцій клавіш.

Залишаємо без змін.

· DEVELOPMENT MODE – вибрати середовище (режим)

для відлагодження програми.

Вибираємо MPLAB-SIM SIMULATOR і натискаємо кнопку OK.

Після цих дій перед Вами з'явиться вікно EDIT PROJECT, де від Вас вимагається вибрати файл програми, що увійшла в даний проект. В нашому прикладі беремо зі списку NON-PROJECT FILES файл з ім'ям OUR. ASM, вибираємо кнопку <=ADD і натискаємо кнопку ОК.

Тепер вибираємо в меню PROJECT підменю BUILD ALL. Після чого починається компіляція нашої програми.

Після цих дій ми побачимо вікно з ім'ям MPASM v02.00, в якому міститься наступна інформація:

* Зверху перший рядок вказує на наявність помилок. В нашому випадку вони є, тому з'являється наступне повідомлення:

- ERRORS FOUND і червона лінія 100 %;

· Кількість помилок – ERRORS: 12;

· Кількість описок – WARNINGS:

– REPORTED: 1;

– SUPPRESSED: 0;

· Кількість повідомлень:

– REPORTED: 0;

– SUPPRESSED: 0;

· Всього рядків – (LINE ASSEMBLED): 132.

Після цього з'явиться вікно з ім'ям COMPILE STATUS, що містить наступну інформацію:

STATUS: THERE ARE ERRORS

COMMAND LINE:

MPASMWIN/e/l/ainhx8m/q c:mplabour. asm

Це вікно інформує чи були помилки при компіляції. В нашому випадки вони були.

Вибираємо кнопку OK.

Так як були помилки, то система автоматично відкриває вікно з файлом помилок, що генерує MPASM. Тепер, послідовно аналізуючи повідомлення в файлі помилок, будемо виправляти помилки у вхідному тексті програми:

1. Warning [207] C:MPLABOUR. ASM 36: Found label after column 1. (RB7).

В цьому повідомленні про помилку сказано наступне (див. п. 2.5.2.): ПОПЕРЕДЖЕННЯ, [код помилки – 207], шлях до файлу (місце розташування й ім'я програми) – C:MPLABOUR. ASM, номер рядка (в якому виявлена помилка) – 36: коментар до помилки (тобто, в чому полягає помилка) - ЗНАЙДЕНА МІТКА ПІСЛЯ РЯДКА 1. (RB7).

Звертаємось до рядка №36:

RB7 EQU 07H

Дана помилка зв'язана з пробілами на початку рядка, бо асемблер не знає команди RB7.

Наші дії: Прибираємо пробіли на початку рядка.

2. Error [113] C:MPLABOUR. ASM 47: Symbol not previously defined (BEGIN)

В цій помилці говориться: СИМВОЛ НЕВИЗНАЧЕНИЙ (BEGIN)

Дивимось в нашій програмі рядок № 47:

GOTO BEGIN ; Перехід на мітку

Отже, ми визначили мітку BEGIN, але чому ж помилка? Дивлячись програму, ми побачимо, що в рядку № 69 написано:

BEGIB ; МІТКА BEGIN

Тобто, ми написали замість BEGIN-> BEGIB.

Значить потрібно виправити цю описку.

3. Error [113] C:MPLABOUR. ASM 52: Symbol not previously defined (TMR1).

В цій помилці говориться: СИМВОЛ НЕВИЗНАЧЕНИЙ (TMR1).

Перевіряємо опис регістрів в секції заголовка. При цьому з'ясовується, що там взагалі немає опису регістрів пам'яті даних (ОЗУ).

Тому в секцію заголовка додамо опис регістра TMR1, розмістивши його, наприклад, за адресою 0CH в пам'яті даних:

TMR1 EQU 0CH

4. Error [113] C:MPLABOUR. ASM 73: Symbol not previously defined (PA1).

В цій помилці говориться: СИМВОЛ НЕВИЗНАЧЕНИЙ (PA1).

Перевіряємо опис регістрів в секції заголовка і побачимо, що біти порту А визначені під іменами RA0, RA1, RA2, RA3, RA4, а в програмі використовуємо імена РА0, РА1, PA2, PA3, PA4.

Робимо відповідні зміни в програмі.

5. Error [113] C:MPLABOUR. ASM 81: Symbol not previously defined (PA1).

В цій помилці говориться: СИМВОЛ НЕВИЗНАЧЕНИЙ (PA1), тому виконуємо такі ж дії, як і в п. 4.

6. Error [113] C:MPLABOUR. ASM 85: Symbol not previously defined (PA1).

В цій помилці говориться: СИМВОЛ НЕВИЗНАЧЕНИЙ (PA1), тому виконуємо такі ж дії, як і в п. 4.

7. Error [113] C:MPLABOUR. ASM 97: Symbol not previously defined (PA0).

В цій помилці говориться: СИМВОЛ НЕВИЗНАЧЕНИЙ (PA0), тому виконуємо такі ж дії, як і в п. 4.

8. Error [113] C:MPLABOUR. ASM 101: Symbol not previously defined (PA0).

В цій помилці говориться: СИМВОЛ НЕВИЗНАЧЕНИЙ (PA0), тому виконуємо такі ж дії, як і в п. 4.

9. Error [113] C:MPLABOUR. ASM 102: Symbol not previously defined (TMR1).

В цій помилці говориться: СИМВОЛ НЕВИЗНАЧЕНИЙ (TMR1). Ця помилка вже виправлена в п. 3.

10. Error [113] C:MPLABOUR. ASM 105: Symbol not previously defined (PA0).

В цій помилці говориться: СИМВОЛ НЕВИЗНАЧЕНИЙ (PA0), тому виконуємо такі ж дії, як і в п. 4.

11. Error [113] C:MPLABOUR. ASM 109: Symbol not previously defined (PA0).

В цій помилці говориться: СИМВОЛ НЕВИЗНАЧЕНИЙ (PA0), тому виконуємо такі ж дії, як і в п. 4.

12. Error [122] C:MPLABOUR. ASM 112: Illegal opcode (ДРУГА).

В цій помилці говориться: НЕВІДОМА КОМАНДА (ДРУГА).

Дивимось на рядок № 114:

INIT BSF STATUS, RP0 ; Встановлюємо активною

другу сторінку пам'яті

Виявляється, що ми забули поставити знак коментаря (;) на початку 115-го рядка.

Робимо відповідні зміни у початковому тексті програми.

13. Error [113] C:MPLABOUR. ASM 127: Symbol not previously defined (PA0).

В цій помилці говориться: СИМВОЛ НЕВИЗНАЧЕНИЙ (PA0), тому виконуємо такі ж дії, як і в п. 4.

Тепер, коли немовби виправили всі помилки, запускаємо програму, що відкоректована на компіляцію знову.

Тепер все відкомпілювалось без помилок. Після цього, в принципі, можна було б записати відкомпільовану програму в ППЗП мікроконтролера. Однак, більш доцільно спочатку промоделювати і відлагодити роботу програми за допомогою, наприклад, програмного симулятора MPLAB-SIM, наявного в складі інтегрованого середовища MPLAB 3.30.

4.7.4. Відлагодження програми

Для використання симулятора необхідно зробити наступні операції:

– Вибрати в головному меню пункт OPTION;

– Вибрати опцію DEVELOPMENT MODE;

– Вибрати MPLAB-SIM Simulator і тип мікроконтролера PIC16C84;

– Вибрати кнопку RESET, після чого Вас попросять зберегти наш проект і завантажиться симулятор.

Після цього здійснюємо наступні дії:

– Вибираємо в меню PROJECT і завантажуємо наш проект;

– Вибираємо в меню DEBUG-RUN-RESET;

– Вибираємо в меню DEBUG-RUN-STEP для покрокового виконання нашої програми.

Тепер наша програма якось виконується, але для остаточного відлагодження потрібно задати рівні сигналів на виводах мікроконтролера. Для цього скористаємось текстовим редактором (будь-яким) і створимо наступний файл стимулу (файл для емуляції рівнів сигналів на виводах мікроконтролера):

OUR. STI

STEP RA0

25 0

30 1

100 0

105 1

115 0

В цьому файлі STEP – значення лічильника циклів у симуляторі, а RA0 – вивід порту нашого мікроконтролера.

Запускаємо на виконання програму наступним чином:

– Вибираємо в меню DEBUG-RUN-RESET;

– Вибираємо в меню DEBUG-SIMULATOR STIMULUS-PIN STIMULUS-ENABLE;

– Вводимо ім'я нашого файлу OUR.STI;

– Вибираємо в меню DEBUG-RUN-STEP для покрокового виконання нашої програми.

Для спостереження значень регістрів скористаємось функцією WATCH. Для цього вибираємо WINDOW NEW WATCH і вводимо імена регістрів, що нас цікавлять:

TMR0, TMR1, PORTA, PORTB, TRISA, TRISB.

Тепер, виконуючи нашу програму, перевіряємо логіку її роботи і виявляємо наступні помилки:

– в рядку 83 ім'я мітки, куди необхідно переходити, повинно бути POVTOR_1;

– в рядку 112 пропущена інструкція RETURN.

 

4.7.5. Лістинг відлагодженої програми

 

Отже, наша програма працює і остаточний вигляд її наступний:

LIST P=PIC16C84

; Секція заголовка

TMR0 EQU 01H

STATUS EQU 03H

PORTA EQU 05H

PORTB EQU 06H

INTCON EQU 0BH

TRISA EQU 05H

TRISB EQU 06H

; Опис бітів регістра STATUS

C EQU 00H

DC EQU 01H

Z EQU 02H

PD EQU 03H

TO EQU 04H

RP0 EQU 05H

RP1 EQU 06H

IRP EQU 07H

; Опис бітів регістра INTCON

RBIF EQU 00H

INTF EQU 01H

TOIF EQU 02H

RBIE EQU 03H

INTE EQU 04H

TOIE EQU 05H

EEIE EQU 06H

GIE EQU 07H

; Опис бітів порту В

RB0 EQU 00H

RB1 EQU 01H

RB2 EQU 02H

RB3 EQU 03H

RB4 EQU 04H

RB5 EQU 05H

RB6 EQU 06H

RB7 EQU 07H

; Опис бітів порту А

RA0 EQU 00H

RA1 EQU 01H

RA2 EQU 02H

RA3 EQU 03H

RA4 EQU 04H

; Опис регістрів пам'яті даних (ОЗУ)

TMR1 EQU 0CH

;

; Робоча секція

; Початок частини робочої програми, що виконується

ORG 00H ; Наступна команда буде

; розташована за адресою 00H

GOTO BEGIN

ORG 004H ; Вказуємо адресу комірки

;пам'яті програм 004Н, куди здійснюється перехід при виникненні ;переривання. В нашому випадку це переривання при переповненні ;лічильника таймера tmr0

INCF TMR1, 1 ; Зменшимо лічильник TMR1

;при виникненні кожного чергового переривання від TMR0. В результаті ;таких дій отримаємо двобайтне число, що зберігається в регістрах tmr0 і ;tmr1. Причому старша частина числа знаходиться в регістрі tmr1, а ;молодша – в регістрі tmr0. Дане число відповідає кількості тактів нашого ;мікроконтролера, що пройшли між імпульсами.

CLRF TMR0 ; Скидаємо значення регістра tmr0

BCF INTCON, TOIF ; Скидаємо прапорець TOIF,

; що вказує на те, що було

; переривання по переповненню

; лічильника таймера tmr0

RETFIE ; Виходимо з процедури обробки

;переривання таймера з дозволом

;переривань. Тобто, установлюємо біт gie

;в регістрі intcon. Це виконується ;автоматично за командою retfie.

; Далі розташовується текст основної програми

BEGIN ; Мітка BEGIN

CALL INIT ; Викликаємо процедуру для

; ініціалізаціі портів і переривань

POVTOR BTFSC PORTA, RA1 ; Чекаємо початок імпульсу,

; тобто передній фронт імпульсу

GOTO POVTOR

BCF INTCON, TOIF ; Скидаємо прапорець переривання від таймера

BSF INTCON, TOIE ; Дозволяємо переривання по

; факту переповнення

; лічильника таймера

POVTOR_1 BTFSS PORTA, RA1 ; Чекаємо задній фронт першого

; імпульсу, тобто кінець першого

; імпульсу

GOTO POVTOR

POVTOR_2 BTFSC PORTA, RA1 ; Чекаємо передній фронт

; другого імпульсу (тобто його

; початок)

GOTO POVTOR_2

BCF INTCON, TOIE ; Забороняємо переривання по

; факту переповнення лічильника

; таймера

CALL PERED ; Викликаємо процедуру

; передавання інформації

GOTO POVTOR ; Повторюємо вимір

PERED MOVF TMR0, 0 ; Передаємо в порт В значення

; регістра TMR0

MOVWF PORTB

BSF PORTA, RA0 ; ;Встановлюємо ;прапор передачі

NOP ; Організуємо затримку

NOP

NOP

BCF PORTA, RA0 ; Скидаємо прапорець передачі

MOVF TMR1, 0 ; Передаємо в порт В значення Рг tmr1

MOVWF PORTB

BSF PORTA, RA0 ; Встановлюємо прапорець передачі

NOP ; Організуємо затримку

NOP

NOP

BCF PORTA, RA0 ; Скидаємо прапорець передачі

; Вихід з процедури передачі

INIT BSF STATUS, RP0 ; Встановлюємо активною другу

; сторінку пам'яті

MOVLW B'00000010' ; Встановлюємо напрямки

; роботи виводів порту А.

; В даному випадку вивід ra1

; буде працювати на введення,

; а інші на виведення

MOVWF TRISA

MOVLW B'00000000 ; Встановлюємо напрямки

; роботи виводів порту В. В

; В даному випадку всі виводи порту

; працюють на виведення інформації;

MOVWF TRISB

BSF 1.5 ; Встановлюємо виходи генератора

BCF STATUS, RP0 ; Знову робимо активною першу

; сторінку

BCF PORTA, RA0 ; Встановлюємо на виводі ra1

; нульовий рівень

RETURN ; Кінець процедури ініціалізації

END

; Кінець всієї нашої програми

 

4.7.6. Запис програми в ППЗУ мікроконтролера PIC 16F84 (16С84)

 

Для запису відлагодженої програми в ППЗУ мікроконтролера PIC 16F84 необхідно знову здійснити її компіляцію, вибрати файл з ім'ям OUR. HEX і передати його в програматор.

За наявності під’єднаного до IBM PC програматора PICSTART запис відлагодженої програми в мікроконтролер можна здійснити, не виходячи з оболонки пакета MPLAB 3.30. Для цього необхідно скористатися опцією Picstart Plus в меню основного пакета програм (див. п. 3.6.5).

За відсутності PICSTARTa можна скористатися будь-яким з наступних типів програматорів: COMPIC, PROPIC, PICLAB-16, LEAPER-6 або PROMATE. Для цього необхідно вийти з оболонки інтегрованого пакета і запустити відповідну програму (драйвер), що підтримує наявний у розробника програматор.

Всі зазначені вище програматори мають різноманітні за складністю схеми і функціональні можливості. Але, всі вони розраховані на використання ПЕОМ типу IBM PC і під’єднуються за допомогою послідовних інтерфейсів типу I2C і RS-232C, або через паралельний принтерний порт за допомогою інтерфейсу Centronics.

 

___________

– Конец работы –

Эта тема принадлежит разделу:

НТЕГРОВАНЕ СЕРЕДОВИЩЕ РОЗРОБКИ

НТЕГРОВАНЕ СЕРЕДОВИЩЕ РОЗРОБКИ РОБОЧИХ ПРОГРАМ... Стисла характеристика основних програм...

Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ: Написання початкового тексту програми

Что будем делать с полученным материалом:

Если этот материал оказался полезным ля Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:

Все темы данного раздела:

РОБОЧИХ ПРОГРАМ MPLAB 3.30 ДЛЯ ОМК PIC
4.1. Призначення і основні функціональні можливості Інтегроване середовище розробки робочих програм MPLAB 3.30 представляє собою набір програм, об'єднаних в єдиний пакет,

Асемблер MPASM
  Універсальний макроасемблер MPASM – це символьний асемблер, що підтримує розробку робочих програм для всіх сімейств мікроконтролерів PIC 16/17, включаючи PIC 12CXX, PIC 1400, PIC 16

Програмний симулятор-налагоджувач MPLAB-SIM
  Програмний симулятор MPLAB-SIM дозволяє продемонструвати роботу робочої програми мікроконтролера PIC 16/17 на рівні команд. При виконанні будь-якої команди користувач може перевірит

Меню основного пакета програм
  Меню основного пакета програм містить наступні пункти (підменю):File, Project, Edit, Debug, Picmaster, Option. Кожний пункт містить ряд команд, що виконуються також

Меню File
Команди (опції) меню File дозволяють розробнику продивлятися тексти програм, завантажувати і редагувати їх, зберігати на носії і роздруковувати їх, перейменовувати, а також вийти з оболонки MPLA

Меню Project
Команди (опції) меню Project дозволяють створювати проекти (зв'язаний текст програми і об'єктний код цієї програми), редагувати їх, компілювати і настроювати режими компіляції, а також і вигляд

Меню Edit
Команди (опції) меню Edit дозволяють розробнику редагувати, копіювати, шукати текст або рядок в програмі. Дане меню містить наступні опції: –UNDO дозволяє скасувати поп

Меню Debug
Команди (опції) меню Debug дозволяють перевірити роботу розробленого проекту. Дане меню працює тільки в режимі MPLAB-SIM і містить наступні основні опції: –RUN дозволяє

Меню Picstart Plus
  Команди (опції) меню PICSTART PLUS дозволяють запрограмувати мікроконтролери PIC 16/17, не виходячи з оболонки MPLAB 3.30. Дане меню містить наступні опції: – ENABL

Меню Option
  Команди (опції) меню Option дозволяють розробнику настроїти оболонку під «себе». Тобто створити зручні для нього умови створення робочої програми. В це меню увійшли наступні опції:

З використанням пакета MPLAB 3.30
  4.7.1. Постановка задачі та алгоритм її рішення   Візьмемо для прикладу наступну, що достатньо часто зустрічається на практиці, задачу, в які

Хотите получать на электронную почту самые свежие новости?
Education Insider Sample
Подпишитесь на Нашу рассылку
Наша политика приватности обеспечивает 100% безопасность и анонимность Ваших E-Mail
Реклама
Соответствующий теме материал
  • Похожее
  • Популярное
  • Облако тегов
  • Здесь
  • Временно
  • Пусто
Теги