Програмування

Реферат Курсовая Конспект

Хотите получать на электронную почту самые свежие новости?
Education Insider Sample
Подпишитесь на Нашу рассылку
Наша политика приватности обеспечивает 100% безопасность и анонимность Ваших E-Mail
Соответствующий теме материал
  • Похожее
  • По категориям
  • По работам

Програмування

Програмування - используемый тег на сайте, здесь можно скачать или скопировать материал при условии соблюдения авторских прав его правообладателя.Програмування Все работы по данной метке.

Курс Основи програмування Тема Простейшие операции и операторы языка С
ЛАБОРАТОРНАЯ РАБОТА... Тема Простейшие операции и операторы языка С... Цель закрепить знания о простейших операциях и операторах языка С в частности операторах if if else switch cin cout gt gt lt lt...

Навчальної дисципліни Основи програмування та алгоритмічні мови
ХАРКІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ... Методичні рекомендації до лабораторних робіт з навчальної дисципліни...

  1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
  2. Покажчики
  3. Ініціалізація покажчиків
  4. Операції з покажчиками
  5. Рядки символів як масиви
  6. Рядкові бібліотечні функції
  7. Відкриття і закриття потоку
  8. Введення і виведення рядків
  9. Форматоване виведення
  10. Форматоване введення
  11. Варіант 20
  12. Стадії і команди препроцесорної обробки
  13. Включення текстів з файлів
  14. Умовна компіляція
  15. Макропідстановки засобами препроцесора
  16. Теоретичний матеріал
  17. Масиви структур.
  18. Варіант 3
  19. Варіант 4
  20. Варіант 5
  21. Варіант 8
  22. Варіант 10
  23. Варіант 11
  24. Варіант 13
  25. Варіант 17
  26. Варіант 20
  27. Короткі теоретичні відомості
  28. Варіант 20
  29. Дослідження структури windows-додатка
  30. Перелік бітових прапорів стилю класу вікна
  31. Список визначених системних піктограм
  32. Список визначених ідентифікаторів курсору
  33. Перелік бітових прапорів стилю вікна
  34. Варіант № 20
  35. Дослідження взаємодії додатка з користувачем
  36. Значки, покажчики миші й крапкові малюнки
  37. Створення меню
  38. Діалогові вікна
  39. Розробка діалогового вікна
  40. Компонування діалогового вікна
  41. Бітові прапори, що визначають поводження й вид елемента меню
  42. Можливі типи рядка стану
  43. Перелік бітових прапорів стилю вікна
  44. Стилі діалогового вікна
  45. Таблиця 7.5
  46. Варіант № 3
  47. Варіант № 11
  48. Варіант № 13
  49. Варіант № 17
  50. Варіант № 18
  51. Варіант № 20
  52. Короткі теоретичні відомості й історичний аспект
  53. Специфіка C++/CLI: фундаментальні типи даних
  54. Фундаментальні типи C++/CLI
  55. Створення простого керованого консольного додатка.
  56. Стандартний ввід-вивід
  57. Часто використовувані специфікатори формату
  58. Часто використовувані специфікатори формату
  59. Дескриптори, що відслідковують
  60. Оголошення дескрипторів, що відслідковують
  61. Масиви CLR
  62. Багатомірні масиви
  63. Багатомірні масиви
  64. Цикл foreach
  65. Варіант 20
  66. Навчальне видання

Математичне формулювання задачі лінійного програмування
ВСТУП... ЛАБОРАТОРНА РОБОТА РІШЕННЯ ЗАДАЧ ЛІНІЙНОГО ПРОГРАМУВАННЯ ГРАФІЧНИМ... Теоретичні зведення Математичне формулювання задачі лінійного програмування...

  1. Варіант 29
  2. Варіант 30
  3. Метод Фогеля
  4. Метод Фогеля

ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ДИНАМІЧНОГО ПРОГРАМУВАННЯ
ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ДИНАМІЧНОГО ПРОГРАМУВАННЯ... Геометрична інтерпретація задач ДП... Приклад багатоетапної операції...

  1. Геометрична інтерпретація задач ДП
  2. Приклад багатоетапної операції
  3. Етап 1. Планування кроку .
  4. Етап . Планування кроку 1.
  5. ЗАДАЧА ПРО НАЙКОРОТШИЙ ШЛЯХ
  6. Приклад застосування алгоритму АЗП по дугах, що виходять
  7. Завдання для самостійної роботи
  8. Планування кроку 1.
  9. Планування кроку 2.
  10. Відмінності алгоритмів прямої і зворотної прогонок
  11. Контрольні завдання
  12. Побудова рекурентного співвідношення задачі 4.1.1
  13. Побудова рекурентного співвідношення задачі 4.1.2
  14. Приклад розв’язання ЗОВК
  15. Планування кроку 1.
  16. Планування кроку 2.
  17. Планування кроку 3.
  18. Завдання для самостійної роботи
  19. Контрольні завдання
  20. Постановка задачі
  21. Теоретичне обґрунтування алгоритму зворотньої прогонки для розв’язку задачі про найм робочої сили
  22. Алгоритм ПП розв’язку задачі
  23. Приклад розв’язання ЗВРС
  24. Контрольні завдання
  25. Адитивність цільової функції і етапи задачі
  26. Принцип занурення
  27. Принцип оптимальності Белмана
  28. Постановка задачі
  29. Варіанти розв’язків
  30. Основне рекурентне співвідношення
  31. Планування кроку 1.
  32. Планування кроку 2.
  33. Контрольні завдання
  34. Елементи динамічної моделі
  35. Основне рекурентне співвідношення
  36. Приклад розв’язання задачі
  37. Контрольні завдання

ЛІНІЙНЕ ПРОГРАМУВАННЯ. Транспортна задача. ЦІЛОЧИСЛОВЕ ПРОГРАМУВАННЯ
Криворізький технічний університет... Кафедра економіки організації та управління підприємствами... МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ Кривий Ріг...

  1. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
  3. ОСНОВИ ОПТИМАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ
  4. Загальна постановка задачі
  5. Види математичних моделей
  6. Графічний розв’язок систем т лінійних нерівностей з двома змінними
  7. Графічний метод
  8. Симплексний метод
  9. Загальна постановка задачі
  10. Метод Гоморі
  11. Графічний метод
  12. Загальна постановка задачі
  13. Дробово-лінійне програмування
  14. Метод множників Лагранжа
  15. Дослідження функції на екстремум за заданою ОПР
  16. Загальна постановка задачі
  17. Оптимальна стратегія заміни обладнання
  18. Оптимальний розподіл ресурсів
  19. Оптимізаційна модель управління товарними запасами
  20. КОНТРОЛЬНІ ЗАВДАННЯ
  21. Список використаних джерел

ЛІНІЙНЕ ПРОГРАМУВАННЯ. Транспортна задача. ЦІЛОЧИСЛОВЕ ПРОГРАМУВАННЯ
Криворізький технічний університет... Кафедра економіки організації та управління підприємствами... МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ Кривий Ріг...

  1. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
  3. ОСНОВИ ОПТИМАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ
  4. Загальна постановка задачі
  5. Види математичних моделей
  6. Графічний розв’язок систем т лінійних нерівностей з двома змінними
  7. Графічний метод
  8. Симплексний метод
  9. Загальна постановка задачі
  10. Метод Гоморі
  11. Графічний метод
  12. Загальна постановка задачі
  13. Дробово-лінійне програмування
  14. Метод множників Лагранжа
  15. Дослідження функції на екстремум за заданою ОПР
  16. Загальна постановка задачі
  17. Оптимальна стратегія заміни обладнання
  18. Оптимальний розподіл ресурсів
  19. Оптимізаційна модель управління товарними запасами
  20. КОНТРОЛЬНІ ЗАВДАННЯ
  21. Список використаних джерел

Тема: Програмування арифметичних та логічних задач у багатовіконному середовищі Турбо Паскаль.
Київський національний університет технологій та дзайну... Факультет ринкових інформаційних та інноваційних технологій... Кафедра інформаційних та комп ютерних технологій...

  1. Методичні вказівки
  2. Зв’язок з іншими дисциплінами.
  3. Стислі теоретичні відомості
  4. Завдання
  5. Вміст звіту
  6. Пуск/Программы/Проводник/D:/ТР/TURBO.
  7. Вміст звіту
  8. Процедури та функції бібліотеки Graph
  9. ArcCoordType=record
  10. PaletteType=record
  11. TextSettingsType=record
  12. LineSettingsType=record
  13. ViewPortType=record
  14. Послідовність виконання роботи
  15. Вміст звіту
  16. Послідовність виконання роботи
  17. Вміст звіту
  18. Послідовність виконання роботи
  19. Вміст звіту
  20. Послідовність виконання роботи
  21. Вміст звіту
  22. Послідовність виконання роботи
  23. Вміст звіту
  24. Варіанти завдань до лабораторної роботи № 1
  25. Варіанти завдань до лабораторної роботи № 2
  26. Варіанти завдань до лабораторної роботи № 2
  27. Варіанти завдань до лабораторної роботи № 4
  28. Варіанти завдань до лабораторної роботи № 5
  29. Варіанти завдань до лабораторної роботи № 6
  30. Варіанти завдань до лабораторної роботи № 7

Архітектура та програмування мікроконтролерів
Скородєлов Володимир Васильович... Рисований Олександр Миколайович... Даниленко Олександр Федорович...

  1. Навчальний посібник

Поглибити і закріпити знання з архітектури МП платформи х86 і навички його програмування
Мета заняття... поглибити і закріпити знання з архітектури МП платформи х і навички його програмування набути практичних навичоккерування реєстром з використанням АРІ функцій під Win...

  1. Завдання 1
  2. Invoke LoadCursor,0,IDC_ARROW ; курсор - cтандартна стрілка

Поглибити і закріпити знання з архітектури МП платформи х86 і навички його програмування
Мета заняття... поглибити і закріпити знання з архітектури МП платформи х і навички його програмування придбати практичні навички обробки повідомлень від клавіатури та мишки написаних мовою асемблеру з використанням АРІ функцій під...

  1. Завдання 1. Робота з клавіатурою
  2. Завдання 2. Робота з мишкою

Поглибити і закріпити знання з архітектури МП платформи х86 і навички його програмування
Мета заняття... поглибити і закріпити знання з архітектури МП платформи х і навички його програмування придбати практичні навички у побудові базового застосування під Win з дослідженням параметрів віконних процедур Постановка...

  1. Постановка задачі
  2. Завдання 1
  3. Завдання 2
  4. Invoke ExitProcess,eax
  5. IF uMsg==WM_DESTROY

Поглибити і закріпити знання з архітектури МП платформи х86 і навички його програмування
SSE розширень... Мета заняття... поглибити і закріпити знання з архітектури МП платформи х і навички його програмування...

  1. Завдання 1
  2. Постановка задачі
  3. Зміст звіту

Поглибити і закріпити знання з архітектури МП платформи х86 і навички його програмування
Мета заняття... поглибити і закріпити знання з архітектури МП платформи х і навички його програмування придбати практичні навички у побудові базового застосування під Win з дослідженням параметрів віконних процедур Постановка...

  1. Постановка задачі
  2. Завдання 1
  3. Завдання 2

Поглибити і закріпити знання з архітектури МП платформи х86 і навички його програмування
Мета заняття... поглибити і закріпити знання з архітектури МП платформи х і навички його... набути практичних навичок складання налагодження і виконання програм з використанням Dll файлів з використанням...

  1. Постановка задачі
  2. Зміст звіту
  3. Файл myio.asm
  4. Файл mydll.asm

Поглибити і закріпити знання з архітектури МП платформи х86 і навички його програмування
Мета заняття... поглибити і закріпити знання з архітектури МП платформи х і навички його... придбати практичні навички складання налагодження і виконання програм з використанням структур та АРІ функцій під...

  1. Завдання 1
  2. Завдання 2
  3. Постановка задачі
  4. Завдання 1
  5. Зміст звіту

Поглибити і закріпити знання з архітектури МП платформи х86 і навички його програмування
Мета заняття... поглибити і закріпити знання з архітектури МП платформи х і навички його програмування придбати практичні навички складання налагодження і виконання програм написаних мовою асемблеру з використанням команд обробки рядків та...

  1. Постановка задачі
  2. Зміст звіту

Англо‑українсько‑росiйський словник з iнформатики, програмування, обчислювальної технiки /Уклад
СЛОВНИКИ Англо українсько росiйський словник з iнформатики програмування обчислювальної технiки Уклад А Б Барткiв О Я Гринчишин...

  1. СИСТЕМНЕ ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ:

Сохранить или поделиться страницей

Если этот материал оказался полезным ля Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:

Еще рефераты, курсовые, дипломные работы на эту тему: