рефераты конспекты курсовые дипломные лекции шпоры

Реферат Курсовая Конспект

Список пам’яток

Список пам’яток - Конспект, раздел Философия, ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ   1-3. Трипільський Розписний Посуд. Енеоліт. 4. ...

 


1-3. Трипільський розписний посуд. Енеоліт.

4. Збруцький ідол (Святовит). 10 ст. Вигляд з чотирьох боків.

5. Бронзова антропоморфна фібула з Пастирського городища. 7ст.

7. Успенський собор у Володимирі-Волинському. 1160.

8. П’ятницька церква в Чернігові. Кін. 12- 13 ст. Заг. вигляд.

9, 10. Успенський собор Елецького монастиря в Чернігові. Сер. 12 ст.

11. Софійський собор в Києві. 1037. Східний фасад.

12. Інтер’єр центрального нефа Софійського собору в Києві.

13. Богоматір Оранта. Мозаїка апсиди Софійського собору в Києві. 1043-1046.

14. Пантократор. Мозаїка купола Софійського собору в Києві. 1043-1046.

15. Престол з фігурами ангелів і Христа з “Євхаристії”. Мозаїка апсиди Софійського собору в Києві. 1043-1046.

16. Апостоли з “Євхаристії”. Мозаїка апсиди Софійського собору в Києві. 1043-1046.

17. Христос з “Євхаристії”. Мозаїка апсиди Софійського собору в Києві. 1043-1046.

18. Святительський чин. Мозаїка апсиди Софійського собору в Києві. 1043-1046.

19. Дмитрій Солунський. Мозаїка собору Михайлівського Золотоверхого монастиря в Києві. 1112.

20. Богоматір Володимирська. Ікона. Поч. 12 ст.

21. Собор Благовіщення в Ковелі. 1505.

22. Богоявленська церква в Острозі. 16 ст.

23. Замок у Хотині. 13-16 ст.

23а. Замок у Межибожі. 14-16 ст.

24. Покровська церква у селі Судківці. 1476. Вигляд зі сходу.

25. Таємна вечеря. Фреска палацової каплиці в Любліні. 14-18 ст.

26. Стрітення. Фреска палацової каплиці в Люблі ні. 14-18 ст.

27. Розп’яття. Фреска в церкві Миколи в Горянах. 13-14 ст.

28. Каплиця Боїмів у Львові. 1609-1617.

29. Церква св. Юра в Дрогобичі. Кін 15-поч. 16 ст.

30. Лави в костелі бернардинців у Львові. Пер. пол. 17 ст. Фрагмент різьби.

31. Й.Пфистер. Молодший син Павла Боїма. Деталь епітафії вівтаря капели Боїмів у Львові.

32. Архангел Михаїл. Пер. пол.17 ст.

33. Вівтар каплиці Боїмів у Львові. 1609-1611.

34. Успіння. Деталь розпису церкви св. Духа в Потеличі. 1620.

35. Петро Могила. Деталь фрески “Моління” церкви Спаса на Берестові в Києві. 1644-1646.

36. Богоматір і св. Петро. Ікона з Наконечного. 1570-ті.

37. Різдво Богородиці. Ікона іконостаса П’ятницької церкви у Львові.

38. Богоматір. Ікона з церкви св. Духа в Рогатині. 1646.

39, 40. Архангел Михаїл. Ікона з церкви св. Духа в Рогатині. 1646.

41. Нікольський собор у Києві. 1690-1696. Західний фасад.

42. Георгіївський собор Видубицького монастиря в Києві. 1696-1701.

43, 44. Покровський собор у Харкові. 1689.

45. Троїцька надбрамна церква в Києво-Печерській Лаврі. 1722-1729. Західний фасад.

46. Брама Заборовського в Києві. 1746-1748.

47. Дзвіниця Софійського собору в Києві. Фрагмент фасаду першого ярусу.

48. П. Шелудько. Вознесенська церква в с. Березне. 1761.

49. Церква св. Параскеви в Крехові. 1758.

50. Колокольня церкви Михаїла в Ясениці. 18ст.

51, 52. В.В.Растреллі. Андріївська церква в Києві. 1747-1753. Загальний вигляд. Купол.

53. Фрагмент кафедри Андріївської церкви в Києві. 18 ст. Дерево.

54, 55. Колокольня церкви Різдва Богородиці на Дальніх печерах в Києві. 1761.

56. С. Шалматов. Іконостас собору Мгарського монастиря. 1762-1765. Дерево.

57. Портрет гетьмана Петра Сагайдачного. З книги Саковича “Вірші на жалобний погреб”. 1622.

58. “Розп’яття” з полковником Леонтієм Свічкою. Ікона. Кін. 17 ст.

59. “Покрова” з портретним зображенням Богдана Хмельницького. 2-га пол. 17 ст.

60. Св. Уляна (портрет Уляни Апостол). Ікона Преображенської церкви в Сорочинцях. Бл. 1732.

61. Портрет Василя Дуніна-Борковського. 1701-1703.

62. Портрет Даниїла Єфремовича. 1752.

63. Майстер Самуїл. Портрет Дмитрія Долгорукого.1769.

64. Портрет Семена Сулими. Бл. 1754.

65. Люстро. 18 ст.

66. Архітектура у стилі класицизм.

67. Кобелєв. Держбанк у Києві. 1902-1905.

68. Г.Гельмер, Ф.Фельнер. Оперний театр в Одесі. 1884-1887.

69. Львів. Оперний театр.

70. О.Бекетов. Земельний банк у Харкові. 1898.

71. Володимирський собор. Київ.

72. Врубель. Богоматір. Володимирський собор. Київ.

73. Архітектура у стилі класицизм.

74. В.Максимов. Церква-пам’ятник на козацьких могилах під Берестечком.. 1912-1914.

75. В.Городецький. Житловий будинок у Києві. 1902-1903.

76. Кричевський. Губернське земство в Полтаві. 1903-1908.

77. Київ. Житловий будинок на вул. Челюскінців. 1910.

78. Козак Мамай. 18 ст.

79. В.Тропінін. Дівчина з Поділля. 1804-1807.

80. Т.Шевченко. Катерина. 1842.

81. Т.Шевченко. Портрет Маєвської. 1843.

82. Г.Васько. Портрет юнака з родини Томари. 1843.

83. Пейзаж.

84. В. Орловський. Хати в літній день. 1882.

85. М.Пимоненко. Святочне ворожіння. 1888.

86. С.Світославський. Вітряк. 1880-ті.

87. С.Васильківський. Бездоріжжя. 1890-ті.

88. К.Костанді. Бузок. 1902.

89. О.Мурашко. У кав’ярні. 1902.

90. О.Мурашко. Портрет дівчини в червоному капелюсі. 1902-1903.

91. Т.Бойчук. Біля яблуні.

92. О.Новаківський. Натюрморт. 1916.

93. О.Новаківський. Автопортрет з дружиною. 1910-ті.

94. О.Богомазов. На гойдалці. 1907.

95. О.Богомазов. Київ, Львівська вулиця (Трамвай). 1914.

96. О.Богомазов. Потяг. 1916.

97. О.Архипенко. Диригент В.Менгельберг. 1925.

98. О.Архипенко.Стоячий конкейв (Грація). 1925.

99. В.Баранов-Россіне. Симфонія №1. 1913.

100. Г.Собачко-Шостак. Тривога. 1916.

101. К. Малевич. Супрематична композиція. 1916.

102. К. Малевич. Жниця. 1928.

103. К. Малевич. Голова селянина (селянський Спас). 1928.

104. О. Екстер. Обкладинка київського часопису “Гермес”. 1918.

105. В.Татлін. Обкладинка. 1927.

106. М.Синякова. Єва. 1916.

107. Ф.Манайло. Скорбота. 1938.

108. А.Петрицький. Портрет поета. Я.Савченка. 1929.

109. Ф.Кричевський. Повернення.

110. Ф.Кричевський. Замріяна Катерина. 1937-1940.

111. Л.Крамаренко. Натюрморт із самоваром. 1929.

112. А.Петрицький. Різдвяний ранок. Ескіз до мультфільму “Ніч перед Різдвом”. 1951.

113. М.Дерегус. Дума про козака Голоту. 1960.

114. Т. Яблонська . Життя триває. 1971.

115. Т. Яблонська . Вечір у Флоренції.

116. В. Одайник. Звуки літньої ночі. 1980.

117. В. Микита. Ягнятко. 1969.

118. Ю.Химич. Тут лежить козак Яким. (Переяслав-Хмельницький). 1965.

119. Р. Глувко. Ісус Христос у терновому вінку. 1980-ті.


– Конец работы –

Эта тема принадлежит разделу:

ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ

ДОНЕЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ... ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ Конспекти лекцій хрестоматія ілюстративний матеріал...

Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ: Список пам’яток

Что будем делать с полученным материалом:

Если этот материал оказался полезным ля Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:

Все темы данного раздела:

Передмова
Посібник «Історія української культури: конспекти лекцій, хрестоматія, ілюстративний матеріал» відповідає концепції курсу у вищих навчальних закладах, а також вимогам Галузевих стандартів вищої шко

Згадки Гердера про населення України
Гердер з великою симпатією пише про слов'янські народи. Він відзначає їхній миролюбний характер, милосердя, гостинність, аж до марнотратства, слухняність і покірність, любов до волі. Скрізь, де сел

Погляди М.С.Грушевського щодо розвитку української, російської, білоруської культур
Грушевський розглядає українську історію в її органічній цілості від початку історичного життя руських племен до нашого часу. Творцем цієї історії є український народ

Розуміння історичного процесу К.Д.Кавеліним
На думку Кавеліна, початком російської («великоросійської») історії слід вважати не період Київської Русі, а XI або XII ст., коли «переселенці рушили різними шляхами із Західної Росії на схід, у фі

Розуміння історичного процесу П.Н. Мілюковим
Протягом усього життя Мілюков міркував над національним питанням. Аналізуючи національне питання в Росії, у якій, за його підрахунками, налічувалося до й після 1917 р. більше ста національностей, і

Розуміння історичного процесу А.Е. Пресняковим
Основними темами наукових інтересів А.Преснякова в передреволюційний період були історія політичних відносин на Русі до XVI століття, джерелознавчі питання літописання XVI ст., історія суспільної д

Поняття ментальності в культурологічному аспекті
Останнім часом термін ментальність широко функціонує в науковій, науково-публіцистичній літературі, засобах масової інформації тощо.Сучасні джерела інтерпретують його досить неоднозначно й с

Архаїчні джерела української культури
У сучасній культурології розрізняють власне первісну культуру, яка існувала від часу виникнення людини приблизно до ІІІ тис. до н.е., і традиційну первісну культуру – культуру народів

Тенденції розвитку культури за часів Середньовіччя в Західній та Східній Європі та Київській Русі
Середньовіччя – термін, який запровадили італійські гуманісти епохи Відродження для позначення періоду, що відділяв їхню епоху від Античності. На той час оцінка значення цього пері

Культура Київської Русі
В умовах середньовічного суспільства пріоритетну роль відіграє релігійний світогляд. Уведення християнства в Київській Русі вплинуло на всі сторони життя давнього русича – від ладу думок до поведін

Європейське Відродження та українська культура ХІV–ХVІ ст.
Відродження (Ренесанс) – термін італійського походження. Відроджувачами називали себе італійські гуманісти, які хотіли відмежуватися від середньовічної культури й відродити ідеали Античності. Отже,

Бароковий світогляд в Західній Європі та Україні
Термін бароко в сучасній культурології використовується: а) на позначення художнього стилю, що розвинувся в Західній Європі в кінці XVI ст. й найповніше виявився протягом XVI – початку XVIIст.; б)

Ідея “прогресу” та специфіка культурного розвитку країн Західної Європи і України в ХVІІ –ХVІІI ст.
Епохою просвітництва важається століття між «славетною революцією» в Англії (1640 – 1660 рр.) і Великою Французькою революцією, коли набули розвитку ідеї культу розуму, освіченості Слово «

Світовий культурний процес ХХ ст. і культура України в його контексті
Панорама культури к. XIX – поч. XX ст. досить строката. Тому, щоб з’ясувати світоглядні особливості людства цього періоду, необхідно виявити найважливіші зрушення в економічному й політичному житті

Сучасна українська культура та проекція майбутнього
Постмодернізм – це не лише но­вий етап у розвитку культури, літературо­знавчий напрям, мода, але передусім – філософія, світогляд, побу­дований на глибокому розчаруванні в самій ідеї історичного пр

ІЗ УСНОЇ НАРОДНОЇ ТВОРЧОСТІ
*** Колись то було з початку світа, Подуй же, подуй, Господи! З духом святим по землі! Втоді не було неба, ні землі, Неба, ні землі, – ним синє море,

ПОВІСТЬ ВРЕМ’ЯНИХ ЛІТ
«Повість врем’яних літ» пов’язують з іменем Нестора, чорноризця Феодосієвого Печерського монастиря у Києві.   <…> Всі мають звичаї свої, і батьківські закони, і

Пам’ять і похвала князеві руському Володимирові
О блаженний час і день добрий, наповнений усякого блаженства, у який хрестився князь Володимир! І наречений був у святому водохрещенні Василем, і дар Божий осінив його, благодать Святого Духа освіт

Ходіння Богородиці по муках
На перший погляд цей слов’янський апокриф, переведений, принаймні, у XII столітті з грецької мови. У “Ходінні Богородиці” описуються муки, що чекають грішників у пеклі. Але головне полягає в ідеї з

Про Горгону.
У Горгони обличчя гарної жінки й блудниці. Волосся ж на її голові – змії. А погляд її – смерть. Грає вона й увесь час сміється. Живе вона в горах на заході. І коли приходить її шлюбна пора, устане

Поучення
<…> Усього ж паче — убогих не забувайте, але, наскільки є змога, по силі годуйте і подавайте сироті, і за вдовицю вступітесь самі, а не давайте сильним погубити людину. Ні правого, ні винного

Слово про Закон і Благодать
Про закон, Мойсеєм даний, і про благодать та істину, що були Ісусом Христом, і як закон одійшов, а благодать і істина всю землю сповнили, і віра на всі народи поширилась, і на наш народ руський. І

Легенда про євшан-зілля
У рік 1201 по смерті ж великого князя Романа, вікопомного самодержця всієї Русі, який здолав усі поганські народи, мудрістю ума додержуючись заповідей Божих. Він бо кинувся на поганих, як той лев,

Про ченця Прохора, котрий молитвою з лободи робив хліб, а з попелу сіль
Було це в дні князювання Святополка в Києві; багато наруги чинив людям цей князь <…> У ті дні прийшов хтось із Смоленська до ігумена Іоанна, бажаючи бути іноком. Ігумен постриг його

ІВАН ВИШЕНСЬКИЙ
Іван Вишенський – палкий прихильник православ’я, афонський аскет. Діяльність Вишенського була спрямована на збереження національної єдності, релігійних і культових традицій. Письменницький хист

ІВАН ВЕЛИЧКОВСЬКИЙ
Ренесансна життєдіяльність Івана Величковського поєднувалась з глибокою, щирою релігійністю, а це породжувало внутрішню суперечливість його душевного світу, його індивідуальну душевну драму,. Ві

КЛИМЕНТІЙ ЗИНОВІЇВ ТРЯСЦЯ
Климентій Зиновіїв багато блукав Україною, Білорусією, Литвою, Польщею. Свої враження від баченого й пережитого в мандрах він переповів у віршах, які увійшли в рукописну книжку «Вірші. Приповіст

Скарга дидаскала
У Глухівську сотенну канцелярію слізно-ридающеє і покорноє моє доношеніє. Коли злокозненний і богоненависний ворог і супостат наш, нарицаємий Тригубій, прийшовши на захід сонця, минулої глибокої но

Сказання про війну козацьку з поляками
[НАПАД НА СІЧ] Року від розподілу стихій 7183, а від сповиття пеленами у Вифлеємі Маляти^, що небо хмарами повиває, 1675. Турчин, цей ненаситний і завжди спраглий християнської крові фракі

Кільце.
Дружня розмова про душевний світ. <...> Доки Олександр Македонський розмовляв у домі живописця про споріднену і знайому йому працю, всі зі здивуванням його слухали; потім він став по

Вдячний Еродій
<...> Народженого до добра неважко навчити добру, – навчити, чи принатурити, чи призвичаїти. Навчений, принатурений, призви­чаєний – се одне і те ж. Від природи, яко від матері, легесенько са

Прикмети деяких сродностей
<…> Неможна ніяк, щоб натура потрібне зробила важким. Не потрібно, а значить не корисно, а тим-то й важко літати черепасі, але не соколу... Важко дізнатися… Та де ж той, хто хоче дізнатися? Я

КОСТОМАРОВ
“Книги буття українського народу” «1. Бог создав світ: небо і землю, і населив усякими тварями, і поставив над усією твар’ю чоловіка, і казав йому плодитися і множитися…що

ЛЕСЯ УКРАЇНКА
*** Твої листи завжди пахнуть зів'ялими трояндами, ти, мій бідний, зів'ялий квіте! Легкі, тонкі пахощі, мов спогад про якусь любу, минулу мрію. І ніщо так не вражає тепер

Цвіт яблуні
Ящільно причинив двері од свого кабінету. Я не можу... Я рішуче не можу чути того здушеного, з присвистом від­диху, що, здається, сповняє собою весь дім. Там, у жінчиній спальні, вмирає моя дитина.

АНДРІЙ ЧУЖИЙ
Футуристично-візуальний вірш створено із фрази: «Маркс сказав: єднайтеся, переплітайтеся, все буде твоє, пролетарій єднайся.   *** Марх Шарада

Визначення киці
Киця – це пухнаста система, самодостатня і незалежна, як імператриця. Киця – це погляд з глибин галактичних, це вхід в паралельні світи це така таємниця,

ШУМОВ К.Э. МИФИЧЕСКИЙ И ЭПИЧЕСКИЙ ХРОНОТОП: ПРОСТРАНСТВЕННЫЕ ПЕРЕМЕЩЕНИЯ ГЕРОЯ
С точки зрения неоструктуралистов, неосемиотиков, человек выделяет себя из окружающей среды и только тогда становится человеком, когда он может обозначить какие-то пространственные ориентиры, в кот

Гумильов Л.Н. От Руси к России: очерки этнической истории
Чтобы описать свою историческую традицию, чле­нам этноса становится необходима система отсчета времени. Легче всего учитывать временные циклы. Простые наблюдения показывают, что день и ночь со­став

М.Т.Юрій Етногенез та менталітет українського народу
…На нашу думку, менталітет - це не особливий націо­нальний логос і не апріорна система цінностей (частина ідеології), а певний соціально-психологічний стан суб'єк­та - етносу, нації, народності, гр

ЛІТЕРАТУРА
1. Горський В.С. Історія української філософії: Навч. посібник. – К.: Наукова думка, 2001. – 375 с. 2. Горський В.С. Святі Київської Русі. – К.: Абрис, 1994. – 176 с. 3. Гумильов

Хотите получать на электронную почту самые свежие новости?
Education Insider Sample
Подпишитесь на Нашу рассылку
Наша политика приватности обеспечивает 100% безопасность и анонимность Ваших E-Mail
Реклама
Соответствующий теме материал
  • Похожее
  • Популярное
  • Облако тегов
  • Здесь
  • Временно
  • Пусто
Теги