Реферат Курсовая Конспект
Порядок виконання роботи - раздел Образование, ОБЧИСЛЮВАЛЬНА ТЕХНІКА 1. Активізуємо Форму Form1 І У Вікні Властивостей (Св...
|
1. Активізуємо форму Form1 і у вікні властивостей (Свойства – Form1) знаходимо властивість Caption і праворуч замість Form1 записуємо Калькулятор (рис. 8), вибираємо властивість BackColor натискаємо праворуч на , вибираємо вкладку Палитра, а в ній потрібний колір (рис. 9).
Рис. 8
Рис. 9
Для того, щоб прибрати сітку, то вибираємо КМ – Инструменты – Опции…- вкладка Главное, відключаємо прапорець .
Надаємо властивості BorderStyle значення 3 (рис. 10).
Рис. 10. Зміна значення властивості.
Пояснення: властивість BorderStyle задає стиль рамки (0- немає рамки, 1 – одинарна рамка, 2- рамку можна змінювати при виконанні, 3 - подвійна рамка, 4- рамка робочого вікна Windows не змінюється, 5- рамка робочого вікна Windows змінюється.
Рис. 11 Результат виконання 1-го пункту завдання.
Помістити об’єкт на форму можна двома способами:
- двічі клацнути мишею на кнопці панелі. При цьому вибраний об’єкт розташовується в центрі вікна форми, а потім перетягуємо його в потрібне місце;
- Вибрати кнопку панелі, далі перемістити курсор миші на потрібне місце вікна форми, і утримуючи ліву кнопку миші (при цьому з’являється прямокутник), відмітити область, в якій буде розташований створюваний об’єкт.
2. Створюємо рамку для групування об’єктів . Для цього натискаємо на панелі General елемент (Frame) та розташовуємо його на формі.
У властивість Caption заносимо назву Вхідні дані, використовуючи властивість Font задаємо тип та розмір шрифту (рис. 12), властивість ForeColor відповідає за колір шрифту (рис. 13).
Рис. 13
Рис. 12
Тепер розташовуємо в середині Frame1 два текстових написи. Для цього натискаємо на панелі Generalелемент (Label) і розташовуємо його в лівому верхньому кутку Frame1. Для об’єкта Label1 встановлюємо наступні властивості:
Назва властивості | Значення властивості |
Caption | x= |
Aligment (вирівнювання) | 2-Центровка |
BackColor (фон) | жовтий |
BorderStyle (стиль рамки) | 1- Фиксировано один |
Font (шрифт) | Arial, курсив, 12 |
ForeColor (колір шрифта) | червоний |
Аналогічно створюємо об’єкт Label2 і встановлюємо аналогічні властивості, крім (Caption – y=)
Рис. 14
Створюємо об’єкт текстове поле. Для цього вибираємо елемент на панелі General і розташовуємо його праворуч від об’єкт Label1. В середині цього об’єкту з’являється текст Text1. Для того, щоб прибрати цей текст з об’єкту вибираємо властивість Text, а праворуч видаляємо текст Text1 (рис. 15).
Рис. 15
Для об’єкта Text1 встановлюємо наступні властивості:
Назва властивості | Значення властивості |
Aligment (вирівнювання) | 1-Правая привязка |
BackColor (фон) | блакитний |
BorderStyle (стиль рамки) | 1- Фиксировано один |
Font(шрифт) | Times New Roman, жирный, 14 |
ForeColor (колір шрифта) | зелений |
Text1 | порожньо |
Аналогічно створюємо об’єкт Text2 і встановлюємо аналогічні властивості.
Рис. 16 Результат виконання пункту 2
3. Натискаємо на панелі Generalелемент (Label) і розташовуємо його на формі. Для об’єкта Label3 встановлюємо наступні властивості:
Назва властивості | Значення властивості |
Caption | Результат= |
Aligment (вирівнювання) | 2-Центровка |
BackColor (фон) | жовтий |
BorderStyle (стиль рамки) | 1- Фиксировано один |
Font(шрифт) | Arial, курсив, 12 |
ForeColor (колір шрифта) | червоний |
Для створення об’єкту текстове поле вибираємо елемент (TextBox) на панелі General і розташовуємо його праворуч від об’єкт Label3. Для видалення тексту Text3 в середині цього об’єкту прибираємо цей текст з властивості Text.
Для об’єкта Text3 встановлюємо наступні властивості:
Назва властивості | Значення властивості |
Aligment (вирівнювання) | 1-Правая привязка |
BackColor (фон) | блакитний |
BorderStyle (стиль рамки) | 1- Фиксировано один |
Font(шрифт) | Times New Roman, жирный, 14 |
ForeColor (колір шрифта) | зелений |
4. Спочатку створюємо рамку для групування об’єктів (кнопок). Для цього натискаємо на панелі Generalелемент (Frame) та розташовуємо його на формі в правому нижньому кутку форми. У властивість Caption заносимо замість Frame2 назву Кнопки дій.
Рис. 17 Результат виконання пункту 3
Для створення командної кнопки на панелі Generalелемент (CommandButton) і розташовуємо його в лівому верхньому кутку Frame2. Для об’єкта Command1 встановлюємо наступні властивості:
Назва властивості | Значення властивості |
Caption | + |
Font(шрифт) | MS Sans Serif, жирный, 12 |
Аналогічно створюємо кнопки для віднімання, множення, ділення та здійснення виходу з форми у вікно коду(рис. 18).
Рис. 18
5. Для розміщення на формі малюнка створюємо на формі об’єкт Picture1. Для цього натискаємо на панелі Generalелемент (PictureBox) та розташовуємо його на формі в правому верхньому кутку форми. Для вставки малюнка в об’єкт Picture1 у властивості Picture вказуємо шлях до малюнка, наприклад, C:Program FilesMicrosoft OfficeCLIPARTPub60COR, вибираємо малюнок та натискаємо кнопку Открыть (рис. 19)
Рис. 19
6. Після того, як кнопки створені , необхідно задати дії, які будуть виконуватися при натисканні відповідних кнопок. Створимо процедуру (програмний код) для виконання дії додавання. Для цього двічі натискаємо на кнопці + лівою кнопкою миші (ЛКМ), в результаті чого ми переходимо у вікно редактора коду (рис. 20)
Рис. 20
Рядок Private Sub Command1_Click() – це заголовок процедури, а End Sub – кінець процедури. Між цими рядками нам потрібно написати тіло процедури, тобто дії, які будуть виконуватися при натисканні на кнопку Command1.
Програмний код для процедури додавання буде мати вигляд:
Dim x, y, z As Single | ‘Оголошення змінних x,y,z дійсними числами |
x = Val(Text1) | ‘Введення значення x через текстове вікно Text1 ‘Функція Val перетворює текст в числове значення |
y = Val(Text2) | ‘Введення значення y через текстове вікно Text2 |
z = x + y | ‘Обчислення величини z за формулою |
Text3 = z | ‘Виведення величини z в текстове вікно Text3 |
Аналогічно створюємо процедури для віднімання, множення та ділення.
Для кнопки Вихід процедура буде мати вигляд:
Private Sub Command5_Click()
End
End Sub
Загальний вигляд всіх процедур представлено на рис. 21.
Рис. 21
7. Для запуску на виконання створеного проекту натискаємо кнопку (Запуск) на панелі інструментів. На формі в текстове вікно Text1 вводимо число, переходимо у текстове вікно Text2 і вводимо число, натискаємо на кнопку (додавання ) і в текстовому вікні Text3 отримуємо результат (рис. 22).
Рис. 22
Зауваження: при введенні дійсних чисел розділовий знак між цілою та дробовою частинами числа крапка (.)
Аналогічно перевіряємо правильність дій інших кнопок.
8.Двічі клацаємо на кнопці і переходимо в програмний код процедури, яка здійснює додавання. Після оператора виведення результату вставляємо два оператори (рис. 23):
Рис. 23
Оператор Form1.Caption=”Додавання” буде змінювати назву форми з Калькулятор на Додавання.
Оператор BackColor=vbBlue буде змінювати фон форми з рожевої на синій (рис. 24).
Рис. 24
Доцільно звернути увагу на дуже зручний сервіс, що надається редактором кодів: як тільки справа від назви об’єкта буде поставлена крапка, на екрані з’являється спливаюче меню з переліком всіх доступних до змін властивостей даного об’єкта. Достатньо вибрати із списку подвійним клацанням назву потрібної властивості, як воно вставляється в текст процедури (рис. 25). Використання цього сервісу запобігає виникненню орфографічних помилок.
Рис. 25
9.Для збереження проекту вибираємо КМ – Файл – Сохранить Проект, якщо це перше збереження. В діалоговому вікні вказуємо диск та папку, Имя файла: Calculator.frm, кнопка Сохранить (збереження форми), Имя файла: Calculator.vbp, кнопка Сохранить (збереження всього проекту).
Якщо не перше збереження вибираємо КМ – Файл – Сохранить Проект.
Для збереження тільки форми вибирається КМ – Файл – Сохранить Форму
10.В додатку 1 відповідно варіанту в журналі академічної групи знаходимо функцію для обчислення якої потрібно створити проект.
Пояснення: для того, щоб написати функцію див. конспект лекцій.
Лабораторна робота № 2
На тему: «Програмування у VB лінійних процесів обробки інформації».
Мета: навчитися чітко виявляти задачі або їх фрагменти, розв’язок яких реалізується алгоритмом лінійної структури; набути навиків створення, тестування та відлагодження програмних кодів.
– Конец работы –
Эта тема принадлежит разделу:
НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ... ХАРЧОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ... ОБЧИСЛЮВАЛЬНА ТЕХНІКА...
Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ: Порядок виконання роботи
Если этот материал оказался полезным ля Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:
Твитнуть |
Новости и инфо для студентов