Розв’язати систему рівнянь 1) за правилом Крамера; 2) за допомогою оберненої матриці; 3) методом Гауса.

1. 2. 3.

4. 5. 6.

7. 8. 9.

10. 11. 12.

13. 14. 15.

16. 17. 18.

19. 20. 21.

22. 23. 24.

25. 26. 27.

28. 29. 30.

 

 

3.1. Дано три вектори: = (1, 2, 3), = (-2, 3, 0), = (2, 1, -6). Знайти:

1) координати вектора 1;

2) довжину вектора 2;

3) орт вектора 3;

4) проекцію вектора 1 на вектор ;

5) кут між векторами 1 і 2;

6) векторний добуток векторів 1 і та його довжину;

7) мішаний добуток векторів 1, 1, .

1. 1=3-4+; 2=5; 3=-; 1=(+).

2. 1=+-2; 2=; 3=-2; 1=-.

3. 1=-; 2=-2; 3=2+-3; 1=-.

4. 1=+2-3; 2=4; 3=-; 1=(+).

5. 1=-3; 2=2(+-); 3=; 1=-.

6. 1=+2-; 2=-; 3=; 1=2.

7. 1=+2-; 2=-; 3=; 1=2.

8. 1=-3+2; 2=4; 3=-; 1=-.

9. 1=2+-3; 2=-; 3=; 1=2.

10. 1=3(++); 2=2; 3=-; 1=.

11. 1=+-2; 2=; 3=; 1=+.

12. 1=2--; 2=-2; 3=; 1=-.

13. 1=2--; 2=-; 3=; 1=+.

14. 1=3+-2; 2=-2; 3=; 1=-.

15. 1=2-3+; 2=-; 3=; 1=-.

16. 1=2(++); 2=-2; 3=; 1=-.

17. 1=4+-2; 2=3; 3=; 1=+.

18. 1=++; 2=+2; 3=-; 1=-.

19. 1=5--2; 2=2; 3=; 1=+.

20. 1=3+-; 2=3; 3=-; 1=2(-).

21. 1=-2+; 2=-2; 3=-; 1=3(+).

22. 1=-3+; 2=-; 3=-; 1=2+.

23. 1=+-; 2=2; 3=; 1=+2.

24. 1=6++3; 2=4; 3=; 1=-.

25. 1=5-+2; 2=; 3=-; 1=3(-).

26. 1=+-2; 2=-2; 3=; 1=2(-).

27. 1=+2-2; 2=-; 3=-; 1=3+.

28. 1=+3-2; 2=-3; 3=; 1=+3.

29.1=2--; 2=; 3=; 1=+2.

30. 1=3--; 2=2; 3=-; 1=+2.

 

4.1. Вершини піраміди знаходяться в точках А, В, С, D. Обчислити:

1) площу перетину, що проходить через середину ребра та дві вершини піраміди, які вказано;