рефераты конспекты курсовые дипломные лекции шпоры

Реферат Курсовая Конспект

Архітектура в Італії епохи Відродження

Архітектура в Італії епохи Відродження - раздел Образование, АРХІТЕКТУРА РАННЄ ВІДРОДЖЕННЯ Італійські Архітектори Ренесансу Засновували Свої Теорії І Практики На Класич...

Італійські архітектори Ренесансу засновували свої теорії і практики на Класичними прикладами римської . Відродження Відродження класичної Римі були настільки ж важливі в архітектурі, як це було в літературі. Паломництво до Риму, щоб вивчати стародавні руїни будівель і, особливо Колізей і Пантеон, вважалося необхідним архітектора підготовки. Класична замовлень та архітектурні елементи, такі як колони, пілястри, фронтони, entablatures, арки, куполи і формі словника будівель епохи Відродження. писанина Вітрувія на архітектурі також вплинуло визначення відродження краси в архітектурі. Як і в античності, Ренесансу характеризується гармонійною формі, математичні пропорції, і одиниця виміру, засновані на людському масштабі.

Архітектори підготовку як гуманістів допомогли підвищити статус їх професії від кваліфікованих робочий для художника. Вони сподівалися створити структури, які б заклик до обох емоцій і розуму.

Відносяться

Посилаються твори мистецтва або зображення (2)

Терміни (9)

Тематичні нариси (45)

Карти (2)

Індекс Умови (8)

Частка

В епоху Відродження, архітектори підготовку як гуманістів допомогли підвищити статус їх професії від кваліфікованих робочий для художника. Вони сподівалися створити структури, які б заклик до обох емоцій і розуму. Три ключових фігур в архітектурі Ренесансу були Філіппо Брунеллески, Леон Баттіста Альберті, і Андреа Палладіо.

Брунеллески

Філіппо Брунеллескі (1377-1446) широко вважається перший архітектор епохи Відродження. Здобувши освіту Голдсміт у своєму рідному місті Флоренції, Брунеллески незабаром повернув інтереси архітектури, подорож до Риму, щоб вивчати стародавні будівлі. Серед його найбільших досягнень є інженерно купола собору у Флоренції ( Санта Марія дель Фіоре , також відомий як Duomo). Він був також першим з часів античності використовувати класичні замовлень доричному, іонні, і коринфського в послідовній і належним чином.

Хоча структури Брунеллески може здатися простою, вони спираються на основні системи пропорції. Брунеллески часто почався з одиницею виміру якої повторення в усьому будинку створені почуття гармонії, як і в Ospedale Інноченті (Флоренція, 1419). Ця будівля на основі модульної куба, який визначає висоту і відстань між колонами, і глибина кожній секції.

Альберті

Леон Баттіста Альберті (1404-1472) працював як архітектор з 1450 років, головним чином у Флоренції, Ріміні, і Мантуї. Як навчання гуманіст і справжній чоловік Відродження, Альберті була завершена у найкоротші терміни, архітектор, як він був гуманістом, музикант і теоретик мистецтва. Альберті багато трактати з мистецтва включає Делла Pittura (на картині), Де Sculptura (про скульптуру) і De Re Aedificatoria (Про архітектуру). Перший трактат, Делла Pittura, є одним з основних посібник для художників, пояснюючи принципи лінійної перспективи, які, можливо, був вперше розроблений Брунеллески. Альберті в загальній благоговінням Брунеллески для римської архітектури і був натхненний прикладом Вітрувія , тільки римський архітектурний теоретик, чиї роботи не збереглося.

Альберті прагнув відтворити славу давніх часів до архітектури. Його фасади Темпіо Malatestiano (Ріміні, 1450) та церква Санта Марія Новела (Флоренція, 1470) засновані на фронтах римського храму. Його глибоке розуміння принципів класичної архітектури, також бачив у церкві Сант-Андреа (Мантуя, 1470). Стовпці не використовуються декоративно, але зберігають свою класичну функцію в якості несучих опор. Для Альберті, архітектура була не просто засобом побудови будівлі, він був спосіб створення сенсу.

Палладіо

Андреа Палладіо (1508-1580) був головним архітектором Венеціанської республіки, листи впливовим трактат, I Quattro Libri dell'architettura ( Чотири книги з архітектури, 1570; 41.100.126.19 ). У зв'язку з новою попиту на вілли в шістнадцятому столітті, Палладіо, що спеціалізуються на внутрішньому архітектури , хоча він також розробив два найкрасивіших і вражаючих церков у Венеції, Сан-Джорджо Маджоре (1565) та Іл Redentore (1576). вілл Палладіо нерідко централізованого планування, спираючись на модель римської вілли країни. Вілла Емо (Тревізо, 1559) був робочим нерухомості, в той час як вілла Ротонда (Віченца, 1566-70) був аристократичний притулок. Обидва плани спираються на класичні ідеали симетрії, axiality, і ясність. Простота конструкції Палладіо дозволило їм легко відтворюється в сільській Англії , а потім і на південних плантаціях в американських колоніях .

 

 

– Конец работы –

Эта тема принадлежит разделу:

АРХІТЕКТУРА РАННЄ ВІДРОДЖЕННЯ

АРХІТЕКТУРА РАННЄ ВІДРОДЖЕННЯ... Уродженцем Флоренції був Филип по Брунеллески родоначальник ренесансної архітектури Італії один із творців наукової теорії перспективи...

Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ: Архітектура в Італії епохи Відродження

Что будем делать с полученным материалом:

Если этот материал оказался полезным ля Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:

Все темы данного раздела:

Эта работа не имеет других тем.

Хотите получать на электронную почту самые свежие новости?
Education Insider Sample
Подпишитесь на Нашу рассылку
Наша политика приватности обеспечивает 100% безопасность и анонимность Ваших E-Mail
Реклама
Соответствующий теме материал
  • Похожее
  • Популярное
  • Облако тегов
  • Здесь
  • Временно
  • Пусто
Теги