рефераты конспекты курсовые дипломные лекции шпоры

Реферат Курсовая Конспект

Алгоритми трансформації творчих джерел в процесі створення костюма

Алгоритми трансформації творчих джерел в процесі створення костюма - раздел Педагогика, З предмета Основи композиції   1.При Роботі З Архітектурними...

 

1.При роботі з архітектурними джерелами послідовно аналізуються їх найважливіші ознаки:

- Форма споруди;

- Силуетні лінії, що визначають площинний вираз форми архітектурного джерела;

- Внутрішні пропорційні членування форми споруди;

- Ритмічна організація форми (чергування прийомів і порожніх просторів з суцільними площинами стін),

- Декор споруди;

- Фактура і колірне рішення будівлі.

При створенні моделей одягу слід приділяти увагу пластичної та ритмічної організації форми костюмів, створюваних за архітектурним джерелом.

 

2.При роботі з живописними джерелами натхнення виявляються
їх найважливіші ознаки:

- Колорит твору;

- Пластичне рішення зображених форм;

- Композиційний прийом, використовуваний в творі живопису;

- Ступінь емоційного впливу на глядача;

- Манера письма автора полотна;

- Ритмічна розстановка плям живописного полотна.

 

3.При створенні костюму за природними мотивами, необхідно розуміти і дотримуватися правил роботи з природними джерелами натхнення:

- Мотиви природи не копіюються, а трансформуються у відповідності з асоціативними образами, які вони викликають; образ трактується абстрактно;
- в ескізах, створених за асоціаціями, повинен простежуватися зв'язок з першоджерелом.
Працюючи з природними формами, крок за кроком виділяйте такі характерні особливості та ознаки:

- Пластичну організацію природної форми;

- Ритмічну організацію членувань і ліній форми живої природи;

- Елементи форми і її дрібні деталі, що додають їй своєрідність;

- Характерну орнаментацію джерела;

- Фактуру поверхні форми джерела (малюнки шкірного покрову, напрям ворсу, оперіння птахів, вигини і шорсткості кори та ін.);

- Кольорову гаму джерела;

- Характерні пози і манеру поведінки (для живих істот);

- Емоційний вплив живої форми.

 

4.Творча трансформація характерних ознак історичного костюму починається з виконання копій і замальовок цього костюму. Аналізуючи виконані малюнки, слідуйте алгоритму виявлення характерних ознак історичного костюму:
- Форма костюму і її пластична організованість;

- Пропорційні відношення елементів форми один до одного і до форми в цілому;

- Принцип ритмічної організації форми;

- Засоби організації композиційної єдності форми;

- Принцип колірного рішення костюму;

- Характер тонових відносин елементів і форми в цілому;

- Особливість фактурної подачі форми;

- Принцип декоративного рішення костюму;

- Емоційне враження від костюмної форми.

 

5.При зверненні до народного костюму, як до джерела творчих задумів та ідей, необхідно звертатися до традицій народного костюму. В ході роботи проводиться аналіз характерних ознак народного костюма за наступною схемою:

- Особливості функціональності народного костюма;

- Особливості форми костюма (логіка формотворчих основ в костюмі);

- Особливості конструкції форми;

- Раціональність елементів форми;

- Колорит костюма;

- Фактура костюма;

- Прийоми декоративного оформлення форми;

- Образний лад костюма.

 

контрольні заПитання

 

1. Який алгоритм трансформації архітектурних джерел при створенні костюму Ви знаєте?

2. Дайте послідовність трансформації виробів образотворчого мистецтва при створенні костюму?

3. Яких правил необхідно дотримуватись при створенні костюму за природними мотивами?

4. Які характерні особливості і ознаки природних форм Ви знаєте?

5. Яка трансформація характерних ознак історичного костюму Вам видома?

6. Чим необхідно користуватись при створенні костюму за мотивами народного?

 

 

Ескізи-образи костюмів. Творче джерело - світ продукту (гранат)

 

 

Ескіз-образ костюму. Ескіз-образ костюму.

Творче джерело – архітектура Творче джерело – етнічний

(місто) костюм

Ескіз-образ костюму. Ескіз-образ костюму.

Творче джерело – жива природа Творче джерело – В.Кандинский (вода) «Два овали»

 

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №10

 

Тема: «Виконання робочого ескізу реального костюму за асоціативноїю розробкою «абстрактного силуету» умовного костюму»

 

Навчальні цілі: - ознайомитись з різноманітними джерелами для творчої роботи,

- вивчення емоційної виразности джерел;

- виявлення елементів для використання побудови композиції моделей одягу;

- освоєння принципів формоутворення костюму при емоційниму впливі джерела натхнення на глядача

 

Кількість годин: 2

 

Прилади: прості олівці, тушь, перо, пензлі.

 

Література:

1. Пармон Ф.М. Композиция костюма. М.: Легпромбытиздат, 1985.

2. Бердник Т.О. Основы художественного проектирования костюма и эскизной графики. Ростов н/Д: Феникс, 2001.

3. Рачинская Е.И., Сидоренко В.И. Моделирование и художественное оформление одежды/Серия «Учебники, учебные поосбия». – Ростов н/Д. Издательство «Феникс», 2002.

4. Андросова Э.А. Основы художественного проектирования костюма: Учебное пособие. — Челябинск: Издательский дом "Медиа-Принт", 2004.

 

Посібники: плакати, зразки робіт, методичні вказівки.

 

 

Методичні вказівки до виконання роботи

 

Завдання.

Використовуючи тушь, перо, пензлі, перетворити на малюнку абстрактні форми одягу в реальні за допомогою простих геометричних форм.

На робочому ескізі костюму повинні бути визначені всі його конструктивні особливості.

Виконати зображення у плямовому або лінійно-плямовому рішенні.

 

Зробити висновки - як трансформуючи зовнішній облік предметів та їх внутрішній зміст, художнік-дизайнер створює ескізи-образи костюмів.

 

контрольні запитання

 

1. Які джерела художнього надхнення розглядають модельєри?

2. Які елементи розробленого Вами одягу характерні для обраного предмету та підкреслюють схожість з ним?

 

Додаток 1

– Конец работы –

Эта тема принадлежит разделу:

З предмета Основи композиції

Одеський технічний коледж ОНАХТ... Затверджую заст директора з НР...

Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ: Алгоритми трансформації творчих джерел в процесі створення костюма

Что будем делать с полученным материалом:

Если этот материал оказался полезным ля Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:

Все темы данного раздела:

Моделювання та конструювання
промислових виробів»     Розглянуто предметною комісією «Легка промисловість» Протокол №______ від „____”______20__р

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
    Навчальна програма дисципліни "Основи композиції" передбачає вивчення студен­тами теоретичного матеріалу і набуття практичних навичок у створенні високоху­

Жіночий одяг
  До розряду пальто відноситься цілий ряд верхнього одягу. Півпальто - коротке пальто, що не досягає рівня колін. Свінгер - коротке

Чоловічий одяг
  Труакар - півпальто, тобто коротке пальто не доходить до колін, прямої або напівприлягаючої форми. Шинель - довге формене пальто із сукна

Напрямок ритмічного розвитку елементів костюма
а – спіральна;, б – променева; в – радіальна; г – паралельна-зустрічна;

Різноманітний прояв симетрії або асиметрії в костюмі
 

План композиційного аналізу моделей
  На малюнку № … зображено…   1. Вид одягу (пальто, плащ, куртка, жакет, сукня та ін. ) 2. Асортиментна група (верхній платяно-блузковий

Хотите получать на электронную почту самые свежие новости?
Education Insider Sample
Подпишитесь на Нашу рассылку
Наша политика приватности обеспечивает 100% безопасность и анонимность Ваших E-Mail
Реклама
Соответствующий теме материал
  • Похожее
  • Популярное
  • Облако тегов
  • Здесь
  • Временно
  • Пусто
Теги