рефераты конспекты курсовые дипломные лекции шпоры

Реферат Курсовая Конспект

Поняття адресного простору

Поняття адресного простору - раздел Педагогика, З предмету Операційні системи Віртуальна Пам'ять Адресний Простір —______________...

Віртуальна пам'ять

Адресний простір —_________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Адресний простір не обов'язково має бути числовим. Набір інтернет-доменів. Com також є адресним простором. Це адресний простір складається з усіх рядків довжиною від 2 до 63 символів, які можуть бути встановлені з букв, цифр і дефісів, за якими слідує назва домену -. Com.

Свопінг

Для подолання перевантаження пам'яті були вироблені два основних підходи.

Самий простий з них__________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Другій підхід називається ______________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Робота системи з використанням свопінгу показана на рис. 3.4. Спочатку в пам'яті присутній тільки процес А. Потім створюються або з'являються в пам'яті шляхом свопінгу з диска процеси В і С. На рис. 3.4, г процес А за рахунок свопінгу вивантажується на диск. Потім з'являється процес І та вивантажується з пам'яті процес В. І нарешті, знову з'являється в пам'яті процес А. Оскільки тепер процес А знаходиться в іншому місці, що містяться в ньому адреси повинні бути перебудовані або програмним шляхом, при завантаженні в процесі свопінгу, або (швидше за все) апаратним шляхом в процесі виконання програми.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Але найчастіше вона не проводиться, оскільки віднімає досить багато процесорного часу. До прикладу, на машині, оснащеною 1 Гбайт пам'яті, скопіювати 4 байти за 20 не, на ущільнення всього обсягу пам'яті може піти близько 5 с.

 

На рис. 3.5, а показана конфігурація пам'яті, в якій простору для розростання були виділені двом процесам.

 

Якщо процеси можуть мати два розростаються сегмента, наприклад сегмент даних, використовуваний як динамічно виділюваної і визволеної пам'яті для змінних, і сегмент стека для звичайних локальних змінних і адрес повернення, то пропонується альтернативна структура розподілу пам'яті, показана на рис. 3.5, б.

На цьому малюнку видно, що у кожного зображеного процесу у верхніх адресах виділеної йому пам'яті мається стек, зростаючий вниз, і відразу над текстом програми - сегмент даних, зростаючий вгору. Розділяє їх пам'ять може використовуватися обома сегментами. Якщо вона вичерпається, процес повинен бути переміщений у вільний простір достатнього розміру (або ж переміщений з пам'яті в область свого пінгу) до тих пір, поки не буде створено достатнє за розміром вільний простір, або він повинен бути знищений.

3.2 Управління вільною пам'яттю

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

На рис. 3.6 показана частина пам'яті і відповідна їй бітова матриця.

 

 

Одиничні блоки пам'яті розділені вертикальними штрихами. Заштриховані області (яким відповідно 0 в бітової матриці) є вільними (а). Відповідна бітова матриця (б). Та ж сама інформація у вигляді списку (в)

Важливим питанням для розробника є розмір одиничного блоку пам'яті. Чим менше блок, тим більше бітова матриця. Але навіть з таким невеликим одиничним блоком пам'яті, розмір якого дорівнює 4 байти, для 32 біт пам'яті знадобиться 1 біт матриці. Пам'ять, яка складається з 32П біт, буде використовувати п біт матриці, таким чином, бітова матриця займе лише 1/33 пам'яті. Якщо вибрано більш об'ємний одиничний блок пам'яті, бітова матриця буде менше, але тоді в останньому блоці процесу, якщо він не буде в точності кратний розміру одиничного блоку, буде даремно губитися досить істотний обсяг пам'яті.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Віртуальна пам’ять

В основі віртуальної пам'яті лежить ідея, ____________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Ці сторінки відображаються на фізичну пам'ять, але для запуску програми присутність в пам'яті всіх сторінок не обов'язково. Коли програма посилається на частину свого адресного простору, що знаходиться у фізичній пам'яті, апаратне забезпечення здійснює необхідне відображення на льоту. Коли програма посилається на частину свого адресного простору, яка не перебуває у фізичній пам'яті, операційна система попереджається про те, що необхідно отримати відсутню частину і повторно виконати потерпілу невдачу команду.

Сторінкова організація пам'яті

Більшість систем віртуальної пам'яті використає технологію під назвою сторінкова організація пам'яті (paging). На будь-якому комп'ютері програми посилаються на набір адрес пам'яті. Коли програма виконує наступну команду MOV REG.1000 вона здійснює копіювання вмісту комірки пам'яті з адресою 1000 в REG (або навпаки, залежно від комп'ютера). Адреси можуть генеруватися з користуванням індексної адресації, базових регістрів, сегментних регістрів і іншими способами.

 


– Конец работы –

Эта тема принадлежит разделу:

З предмету Операційні системи

Робочий зошит... з предмету Операційні системи... Призвіще Ім я...

Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ: Поняття адресного простору

Что будем делать с полученным материалом:

Если этот материал оказался полезным ля Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:

Все темы данного раздела:

Введення
Сучасний комп'ютер складається з одного або декількох процесорів, оперативної пам'яті, дисків, принтера, клавіатури, миші, дисплея, мережевих інтерфейсів та інших різноманітних пристроїв введення-в

Процеси
Ключовим поняттям у всіх операційних системах є процес. Процесом, по суті, ______________________________________________________________. З кожним процесом пов'язана його адресний прості

Безпека
Організації роботи системи безпе ¬ ності, наведемо приклад, до системи UNIX. Файлів в UNIX _________________________________________________________________________________________.

Оболонка
Операційна система являє собою програму, що виконує системні виклики. Редактори, компілятори, асемблер, компонувальник і інтерпретатори команд за визначенням не є частиною операційної системи при в

Екзоядра
Самий нижній рівень, що працює в режимі ядра, - Самый нижний уровень, работающий в режиме ядра, — _______________________________________ (Engler et al., 1995).___________________

Тема 2.1. Процеси
Тепер ми перейдемо до докладного розгляду розробки та пристрої операційних систем. Основним поняттям в будь-якій операційній системі є процес: ________________________________ _____

Процеси
Розглянемо ряд прикладів. Спочатку уявімо собі веб-сервер. До нього звідусіль приходять запити, що вимагають надання веб-сторінок. Коли приходить запит, сервер перевіряє, чи немає п

Модель процесу
У цій моделі все виконуване на комп'ютері програмне забезпечення, іноді включаючи операційну систему, зведено до ряду послідовних процесів, або, для стислості, простопроцес

Створення процесу
1. Операційним системам необхідний який-небудь спосіб для створення процессов. 2. Існують чотири основні події, що призводять до створення процесів: 3. ____________________

Завершення процесу
Після створення процес починає працювати і виконує своє завдання. Але ніщо не триває вічно, навіть процеси. Рано чи пізно нові процеси будуть завершені, зазвичай в силу наступних обставин:

Тема 2.2. Потоки
У традиційних операційних системах у кожного процесу є адресний простір і єдиний потік управління. Фактично це майже що визначення процесу. Проте нерідко виникають ситуації, коли непогано було б ма

Потоки в POSIX
Щоб надати можливість створення переносимих багатопоточних програм, щодо потоків інститутом IEEE був визначений стандарт - IEEE standard 1003.1с. Визначений у ній пакет, що стосується потоків, нази

Семафори
Ситуація змінилася в 1965 році, коли Дейкстра запропонував використовувати цілочисельну змінну для підрахунку кількості активізації, відкладених на майбутнє. _______________________________________

Планування
Коли комп'ютер працює в багатозадачному режимі, на ньому часто запускається відразу кілька процесів або потоків, які претендують на використання центрального процесора. Така ситуація складається в

Завдання алгоритму планування
Щоб створити алгоритм планування, потрібно мати якесь уявлення про те, з чим повинен впоратися тлумачний алгоритм. Деякі завдання залежать від середовища оточення (пакетна, інтерактивна або реально

Гарантоване планування
Зовсім інший підхід до планування полягає _________________________________________ ______________________________________________________________________________________________

Планування в системах реального часу
______________________________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________________

Центральный процессор передает
Диспетчер пам'яті посилає фізичну адресу в пам'ять Рис. 3.8. Розташуванн

Зробити конспект
1.Участіе О.С. в процесі підкачки сторінок 2. Обробка помилки відсутність сторінок Блокування сторінок в пам'яті Якщо а

Хотите получать на электронную почту самые свежие новости?
Education Insider Sample
Подпишитесь на Нашу рассылку
Наша политика приватности обеспечивает 100% безопасность и анонимность Ваших E-Mail
Реклама
Соответствующий теме материал
  • Похожее
  • Популярное
  • Облако тегов
  • Здесь
  • Временно
  • Пусто
Теги