Розроблення ігрової навчальної програми «Пізнавальні ігри: пори року, фрукти й овочі, фруктове асорті, хто що їсть, транспорт» для дітей молодшого віку

Українська інженерно-педагогічна академія

(повне найменування вищого навчального закладу)

Інформатики та комп‘ютерних технологій

(повна назва кафедри, циклової комісії)

 

КУРСОВА РОБОТА

 

з дисципліни «Прикладне Програмування»

(назва дисципліни)

на тему: «Розроблення ігрової навчальної програми «Пізнавальні ігри: пори року, фрукти й овочі, фруктове асорті, хто що їсть, транспорт» для дітей молодшого віку»

 

 

Студента 2 курсу ДКТ-К1-1 групи

напряму підготовки Проф. освіта

спеціальності 7.010104.36

студента Лісаєв Д. В.

(прізвище та ініціали)

Керівник ст. викладач, доц. Ящун Т.В.

(посада, вчене звання, науковий ступінь, прізвище та ініціали)

 

Національна шкала ________________

Кількість балів: __________ Оцінка: ECTS _____

 

Члени комісії ________________ ___________________________

(підпис) (прізвище та ініціали)

________________ ___________________________

(підпис) (прізвище та ініціали)

________________ ___________________________

(підпис) (прізвище та ініціали)

 

м. _________ - 20 __рік


ЗАВДАННЯ

На курсове проектування

Керівникдоц. Ящун Т. В. 1. Назва теми:Розроблення ігрової навчальної програми «Пізнавальні ігри: пори… 2. Термін представлення роботи:9 квітня 2013р.

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ 4

1.1. Вступ 4

1.2. Підстави для розробки 4

1.3. Призначення розробки 4

1.4. Вимоги до прикладної системи 4

1.4.1. Вимоги до функціональних характеристик 4

1.4.2. Вимоги до надійності 4

1.4.3. Умови експлуатації 5

1.4.4. Вимоги до складу й параметрів технічних засобів 5

1.4.5. Вимоги до інформаційної й програмної сумісності 5

1.4.6. Вимоги до маркування й упакування 5

1.4.7. Вимоги до транспортування й зберігання 5

1.5. Вимоги до допоміжної документації 5

1.6. Вимоги до функціональної частини прикладної системи 5

1.6.1. Вимоги до набору функціональних блоків 5

1.6.2. Вимоги до інтерфейсу користувача 5

1.6.3. Вимоги до взаємодії із зовнішніми даними 5

1.7. Порядок контролю й приймання 6

КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН 7

ВСТУП 8

СХЕМА АЛГОРИТМУ 9

ОПИС ОСНОВНИХ ЕЛЕМЕНТІВ УПРАВЛІННЯ ТА ЇХНЬОГО ПРИЗНАЧЕННЯ 12

5.1. Стисла характеристика ігрової програми 12

5.2. Використані елементи управління та їхнє призначення 12

5.2.1. Реалізація функціональності ігрової програми 12

5.2.2. Реалізація операцій введення-виведення даних 13

5.2.3. Реалізація зв’язку з базою даних 13

СЦЕНАРІЙ РОБОТИ ПРОГРАМНОГО ПРОДУКТУ 14

6.1. Умова гри 14

6.2. Інтерфейс гри 14

6.2.1. Титульна форма 14

6.2.2. Форма Реєстрації 14

6.2.3. Форма Головного меню 15

6.2.4. Форма відображення статистики 15

6.2.5. Форма з інформацією про автора гри 16

6.2.6. Форма з інформацією про гру 16

6.2.7. Форми з ігровими полями 17

ІНСТРУКЦІЯ КОРИСТУВАЧА 18

КЕРІВНИЦТВО СИСТЕМНОГО ПРОГРАМІСТА 22

ЛІТЕРАТУРА 23

ДОДАТОК 24

  1. ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ 1.1.Вступ

ДОДАТОК

  Public Class Главная Private Sub Главная_Load(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles MyBase.Load