Команди побудови елементарних об’єктів: коло, дуга, кільце, еліпс, еліптична дуга.
Команди побудови елементарних об’єктів: коло, дуга, кільце, еліпс, еліптична дуга. - раздел Образование, КУРС ЛЕКЦІЙ з курсу Основи роботи з графічним редактором AutoCAD................................................................. 3 Команди Побудови Елементарних Об’Єктів, Типу Коло, Дуга, Кільце, Еліпс Та Ін....
Команди побудови елементарних об’єктів, типу коло, дуга, кільце, еліпс та ін. знаходяться в розділі основного меню Draw, а способи їх побудови визначаються відповідними ключами цих команд.
Circle – команда побудови кола, що має ключі, які визначають спосіб побудови кола:
· Center point, Radius – завдання кола через центр і радіус;
· Center point, Diameter – завдання кола через центр і діаметр;
· 2Р – через дві діаметральні точки;
· 3Р – через три точки на колі;
· Tan, Tan, Radius – зазначити два дотичні об'єкти і радіус;
· Tan, Tan, Tan – за трьома дотичними об’єктами.
Arc – команда побудови дуги кола. Практично всі способи побудови дуг базуються на заданні трійки з нижче перерахованих ключів:
· Start — початкова точка;
· End — кінцева точка;
· Center — центр;
· Angle — кут;
· Length — довжина хорди;
· Radius — радіус;
· Direction — напрямок (кут нахилу дотичної з початкової точки).
Окрім того існує ще два способи (ключі) побудови дуги: 3Point – через три задані точки та Continue – через дві задані точки, де першою є кінець останнього побудованого об’єкту.
Кільце являє собою "товсте" коло і будується за внутрішнім і зовнішнім діаметрами та центром командою Donut.
Ellipse – команда побудови еліпсів, має три ключі: Axis endpoint – завдання головної осі еліпса і другої півосі; Center – завдання центру і двох півосей еліпса; Arc – побудова еліптичних дуг одним із вищенаведених способів з заданням початкової та кінцевої точок дуги на еліпсі.
Прив’язка і сітка. Відображення сітки.
Прив’язка курсору й екранна сітка є додатковими допоміжними засобами креслення. Прив’язкою називається встановлення дискретності пересування курсору при управлінні ним за допомогою мишки. Сітка — ц
Границі креслення. Ключі ON, OFF, розміри робочої області.
Окрім задання робочої області креслення, у команди Drawing limits є ще два ключі: ON і OFF. Ключ ON — "включає" межі креслення, тобто за межами вказаної області не можна нічого нак
Кнопки, що розкриваються. Настроювання панелі інструментів.
Кнопки панелі інструментів, що мають у правому нижньому куті значок трикутника, розкриваються. Для розкриття такої кнопки необхідно натиснути на неї ЛК мишки й потримати 2 секунди. Після цього, три
Система координат. Керування ярликом СК. Створення власних СК.
Системою координат (СК) називається взаємозв'язок таких елементів: точка початку координат, трійка осей (X, Y та Z). Відображенням напрямку осей і точки початку координат "займається" іко
Точка. Стиль точки.
Точка представляє собою в AutoCad'i окремий об’єкт, який має вигляд і розмір. Засіб відображення точки задається в меню: Format ® Point Style. Точка при цьому являє собою комбінацію: « », «·», «+»,
Методи введення координат.
Координати точки відображаються зліва в рядку стану. Існує два види координат: Декартові і полярні, а також два способи відліку координат: абсолютний та відносний.
Відповід
Лінія. Пряма. Промінь. Лінія "від руки".
Для побудови прямолінійних відрізків існує команда Line, яка вимагає задати координати кінців відрізків. Команда має два ключі: Undo (з’являється після задання мінімум двох точок) – відміна
Команди управління зображенням екрану.
Для зміни розміру і місця розташування видимої на екрані частини креслення в AutoCAD'i використовуються команди: Zoom – масштабування зображення на екрані, не змінюючи реальних розмірів об'єктів та
Команди управління зображенням екрану.
Для зміни розміру і місця розташування видимої на екрані частини креслення в AutoCAD'i використовуються команди: Zoom – масштабування зображення на екрані, не змінюючи реальних розмірів об'єктів та
Команда побудови прямокутника та її ключі.
Прямокутник являє собою чотири попарно ортогональних відрізки, об’єднаних в один об’єкт. Будується командою Rectangle шляхом задання точок, що утворюють діагональ прямокутника. Побудова прямокутник
Мультилінія. Стиль мультилінії.
Мультилінією називається сукупність паралельних (до 16-ти) ламаних ліній, об’єднаних в один об’єкт. При побудові мультилінії будується тільки одна ламана, а паралельна їм сукупність ліній проставля
Полілінія, як складний об’єкт. Ключі команди.
Полілінією називається послідовність прямолінійних і дугових сегментів із можливим вказанням їх ширини. Щоб побудувати полілнію, в основному меню слід вибрати команду Polyline. Дії, які можна викон
Регіон. Булеві операції.
Регіон можна створити двома командами: Region та Boundary. Причому команда Region створює регіони з вказаних об’єктів, що утворюють замкнену область і не мають самоперетинів. А за допомогою команди
Штрихування.
Штрихуванням називається спеціальний об'єкт, що заповнює обмежену контурами замкнуту область. Побудова штрихування здійснюється (після того, як створено границі штрихування) командою Hatch. Вибір т
Текст. Стиль тексту. Однорядковий текст і параграф.
У AutoCAD'i текст являє собою єдиний об’єкт, який включає в себе набір символів. Параметри тексту об’єднуються під одним ім’ям і називаються стилем тексту. Для створення та редагування стилів текст
Текст. Стиль тексту. Однорядковий текст і параграф.
У AutoCAD'i текст являє собою єдиний об’єкт, який включає в себе набір символів. Параметри тексту об’єднуються під одним ім’ям і називаються стилем тексту. Для створення та редагування стилів текст
Команда фільтрації вибору.
Filter — команда фільтрації вибору. Задається в "прозорому" режимі команди Select Objects: ’filter. Прозорість означає, що дія попередньої команди не переривається, а лише зупиняєт
Команда фільтрації вибору.
Filter — команда фільтрації вибору. Задається в "прозорому" режимі команди Select Objects: ’filter. Прозорість означає, що дія попередньої команди не переривається, а лише зупиняєт
Створення блоку. "Переведення" блоку у файл.
Блок – це будь-яка кількість примітивів, що об’єднані в один об’єкт і мають спільну назву. Створюється блок командою Draw ® Block ® Make, після чого потрібно вказати: ім’я блоку (поле Name); вибрат
Вставка блоку, файлу, зовнішнього посилання.
Для вставки блоку (або файлу AutoCAD'у) у креслення необхідно виконати команду Insert ® Block. Після чого можна задати: а) координата точки вставки для базової точки (Insertion point); б) масштабні
Атрибути як окремий об’єкт. Робота з ними.
Атрибутами називаються текстові об'єкти, призначені для зберігання в складі блоків і отримання з них неграфічної інформації. Для створення атрибута необхідно виконати команду: Draw ® Block ® Define
Властивості об’єктів. Прошарок та його параметри.
Практично всі об'єкти в AutoCAD'i мають чотири властивості: колір, тип лінії, товщину і прошарок. Поточні властивості об'єктів відображаються на панелі інструментів "Object Properties" (&
Простір листа.
AutoCAD дозволяє працювати в двох просторах: просторі моделі і просторі листа. Простір моделі — це необмежений тривимірний простір, у якому створюється будь-яка модель (включається при незаданості)
Виведення на друк.
Перед роздрукуванням креслення, необхідно чітко уявляти собі: яку ділянку креслення, із яким масштабом потрібно вивести на друк і як цю ділянку розмістити на листі паперу. Для полегшення відповідей
Основні тривимірні поверхні та тіла.
Поверхні являють собою тривимірні "порожні" тіла, які можна побудувати за допомогою команд в меню Draw ® Surfaces:
а) 3D Face — тривимірна грань;
б) 3D Surface — тривимі
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
1. AutoCAD 2009 и AutoCAD LT 2009. – Библия пользователя. Диалектика, 2009 г. – 1376 стр.
2. Соколова Т.Ю. AutoCAD 2009 для студента. Самоучитель – 2008.
3. Вернер Зоммер. AutoCAD
Хотите получать на электронную почту самые свежие новости?
Подпишитесь на Нашу рассылку
Наша политика приватности обеспечивает 100% безопасность и анонимность Ваших E-Mail
Новости и инфо для студентов