рефераты конспекты курсовые дипломные лекции шпоры

Реферат Курсовая Конспект

Завантаження Paint

Завантаження Paint - раздел Образование, Інформатика та комп’ютерна техніка Paint Завантажується Одним Зі Способів, Що Надає Windows: · На Робоч...

Paint завантажується одним зі способів, що надає Windows:

· на робочому столі двічі натиснути на піктограму Paint;

· на робочому столі або у папці двічі натиснути на піктограму документа, створеного за допомогою Paint;

· командою «Пуск», «Програмы», «Стандартные», «Paint».

 

Рис. 5.1. Вікно графічного редактора

Через деякий час на екрані монітора з'явиться вікно програми Paint (рис. 5.1), на якому зверху до низу знаходяться:

· рядок заголовка;

· рядок меню;

· панель інструментів;

· палітра налагодження інструментів;

· горизонтальна та вертикальна смуга прокрутки з бігунками;

· кольорова палітра.

Меню − це список команд, у якому можна вибирати потрібну команду для виконання.

Кожне меню має свою назву, яка відображає призначення команд, що знаходяться в ньому: "Файл", ''Правка", "Вид", "Рисунок"., "Палитра", "Справка".

При натисканні на назві меню воно розгортається у список команд. Якщо випадково відкрили не те меню, досить перевести курсор миші на потрібне меню — попереднє меню автоматично закриється і відкриється потрібне.

У відкритому меню команди, можливі для виконання у даній ситуації, забарвлені в темний колір. Команди, тимчасово неможливі для виконання, забарвлені у світлий колір. Щоб виконати команду з меню, треба підвести до її назви курсор миші і натиснути. Щоб закрити меню, досить натиснути на будь-якому місці рядка заголовка або на чистому місці екрана.

У кожному меню команди можуть мати такі знаки:

• якщо праворуч від команди стоїть ... , то при її виконанні відкриється діалогове вікно, де можна вказати додаткову інформацію;

• якщо перед командою стоїть P, то це діюча команда. Щоб вимкнути або ввімкнути команду, досить на ній натиснути;

• якщо праворуч від команди зображено 4, то після встановлення курсору на таку команду відкривається ще одне меню;

• якщо кнопка команди виглядає натиснутою (світиться), то така команда знаходиться в активному стані.

Окремі команди мають праворуч клавіатурний еквівалент "швидких клавіш" (виконання команди натисканням комбінації двох клавіш).

Швидкі клавіші − це комбінація кількох клавіш, натискання яких приводить до виконання певної команди без допомоги меню.

Наприклад, Ctrl+Z − відмінити останню дію (помилкову команду).

Кнопки панелі інструментів служать для виклику потрібного інструмента для .малювання. На палітрі налагодження можна обрати параметри інструмента (наприклад, товщину лінії).

Кольорова палітра служить для вибору основного кольору зображення і кольору фону. Щоб задати основний колір (верхній колір), треба обрати його на палітрі і натиснути на ньому лівою кнопкою миші. Щоб задати колір фону (нижній колір) треба обрати його на палітрі і натиснути на ньому правою кнопкою миші.

 

5.2. Основні інструменти панелі інструментів

Виділення області або Виділення довільної області - служить для роботи з виділеними областями. Виділену частину малюнка можна зафарбувати вибраним кольором, вирізати, копіювати, змінити розміри, повернути тощо.

Гумка витирає зображення, замінюючи його кольором фону.

Заливка - для заповнення замкнутих контурів основним (лівою кнопкою миші) або фоновим (правою кнопкою миші) кольором.

Вибір кольору - дозволяє обрати основний або фоновий колір не з палітри, а безпосередньо з малюнка.

 

Масштаб - для збільшення малюнка, щоб вималювати деталі. У режимі 8-разового збільшення на малюнок можна накласти додаткову сітку командою «Вид», «Масштаб», «Показать сетку». Кожна клітинка сітки є збільшеною точкою зображення для редагування зображення.

Олівець − для малювання довільних ліній, товщину лінії попередньо обирають в палітрі налагодження інструмента.

 

Пензель − для малювання широких ліній, ширину лінії попередньо обирають в палітрі налагодження інструмента.

Розпилювач − для малювання ліній розпилюванням фарби, розміри плями вибирають в палітрі налагодження інструмента.

 

Введення тексту для введення коротких заголовків. Щоб ввести текст, треба обрати цей інструмент і протягуванням виділити прямокутну область у тому місці, де повинен бути текст: відкриється поле введення тексту. Такий "текст" після введення буде мати всі ознаки растрового малюнка, і його після введення як звичайний текст редагувати неможливо.

 

Лінія − для креслення прямих ліній, товщину лінії попередньо обирають в палітрі налагодження інструмента.

 

Крива лінія для малювання гладких кривих ліній, товщину лінії попередньо вибирають у палітрі налагодження інструмента.

Прямокутник − для малювання прямокутних фігур з різним методом заповнення.

Багатокутник - для малювання довільних замкнутих багатокутників (кінцева точка співпадає з початковою).

Еліпс − для малювання еліпсів і кіл.

 

 

Округлений прямокутник − те ж саме, що і прямокутник, тільки з округленими кутами.

 

 

5.3. Створення малюнків

 

Малюнок створюється у робочій області редактора.

Розміри робочої області задаються командою «Рисунок», «Атрибути», після якої відкриється діалогове вікно «Атрибути».

Розміри робочої області в пікселях (сантиметрах, дюймах) задаються у полях «Ширина» і «Висота».

Малювання ліній і фігур

Пряма лінія малюється так:

· в наборі інструментів обрати «Лінія»;

· обрати ширину лінії під набором інструментів;

· встановити курсор миші в точку початку лінії;

· натиснути ліву кнопку і перетягти курсор миші у вигляді перехрестя в кінцеву точку;

· відпустити кнопку, на екрані залишиться пряма лінія, яка матиме колір, вказаний на палітрі як основний.

Якщо виконати попередні дії з натиснутою правою кнопкою, лінія матиме колір, вказаний на палітрі як колір фону.

Щоб: намалювати горизонтальну, вертикальну лінію або лінію під кутом 45 градусів, треба утримувати натиснутою клавішу Shift при перетягуванні курсору миші.

Довільна лінія малюється так:

· в наборі інструментів обрати «Олівець»;

· встановити курсор миші в точку початку лінії;

· натиснути ліву кнопку і малювати потрібну лінію, переміщуючи «Олівець» до кінцевої точки;

· відпустити кнопку, на екрані залишиться намальована лінія, яка матиме колір, вказаний на палітрі як основний.

Якщо виконати попередні дії з натиснутою правою кнопкою, лінія матиме колір, вказаний на палітрі як колір фону. Аналогічно будується лінія при використанні пензля.

Крива лінія малюється так:

· в наборі інструментів обрати «Крива лінія»;

· обрати ширину лінії під набором інструментів;

· намалювати пряму лінію, перетягнувши курсор миші з початкової точки в кінцеву з натиснутою лівою кнопкою;

· встановити курсор миші на потрібне місце на лінії, натиснути ліву кнопку миші, перетягуючи курсор, змінити кривизну дуги;

· для малювання другої дуги повторити попередні дії. Кожна крива лінія може складатися із одної або двох дуг.

Еліпс або круг (прямокутник або квадрат) малюється так:

· в наборі інструментів обрати «Еліпс»;

· обрати вид заливки під набором інструментів (без заливки, заливка кольором фону, заливка основним кольором);

· встановити курсор миші на потрібне місце на екрані, перетягнути курсор по діагоналі до одержання потрібного вигляду еліпса (прямокутника);

· для створення круга (квадрата) перетягувати курсор, утримуючи натиснутою клавішу Shift.

Товщина межі прямокутника співпадає з товщиною лінії, яку вибрали в наборі інструментів. Щоб змінити товщину межі прямокутника, треба спочатку обрати «Лінію» в наборі інструментів.

Багатокутник малюється так:

· в наборі інструментів вибрати «Багатокутник»;

· вибрати вид заливки під набором інструментів (без заливки, заливка кольором фону, заливка основним кольором);

· встановити курсор миші на потрібне місце, перетягувати курсор і клацати в кожній вершині багатокутника до одержання потрібного вигляду багатокутника;

· в останній вершині клацнути двічі − остання точка з'єднається прямою лінією з першою;

· для створення багатокутника тільки з кутами 45 і 90 градусів, утримувати натиснутою клавішу Shift при перетягуванні курсору.

Товщина межі прямокутника співпадає з товщиною лінії, яку вибрали в наборі інструментів. Щоб змінити товщину межі прямокутника, треба спочатку вибрати «Лінію» в наборі інструментів.

 

5.4. Введення і форматування тексту

· у наборі інструментів вибрати "Введення тексту" («Надпись»);

· установити курсор миші на потрібне місце для створення рамки напису та перетягнути курсор по діагоналі до одержання потрібного розміру;

· на панелі форматування, що з'явиться, обрати вид, розмір і накреслення шрифту;

· натиснути всередині рамки напису, щоб з'явився курсор клавіатури, і ввести потрібний текст;

· для зміни кольору, тексту і фону слід вибрати їх на палітрі;

· для закінчення роботи досить натиснути зовні рамки.

Для виведення на екран панелі форматування треба в меню «Вид» вибрати команду «Панель атрибутов текста». Якщо панель закриває частину вікна Paint, її можна перетягнути в будь-яке інше місце вікна.

При натиснутій кнопці «Введення тексту» («Надпись») можливе тільки введення тексту. Вставка графіки стає неможливою.

 

5.5. Робота з кольором

Заливка кольором фігури виконується так:

• у наборі інструментів вибрати «Заливка»;

• встановити курсор миші у вигляді відерця, з якого витікає фарба, всередині контура фігури.

Натиснути лівою кнопкою миші, щоб зафарбувати фігуру основним кольором, або правою кнопкою − кольором фону. Якщо межа фігури не є неперервною, вказаним кольором будуть заповнені інші області малюнка.

Щоб знайти і усунути розрив, треба відмінити заливку, вибрати на панеліінструментів «Масштаб» і нижче вибрати потрібне збільшення.

Малювання за допомогою розпилювача виконується так:

• в наборі інструментів вибрати "Розпилювач";

• обратирозмір розпилювача під набором інструментів;

• натиснути ліву кнопку і розпилювати фарбу в потрібній області, відповідно переміщуючи "Розпилювач";

• відпустити кнопку, на екрані залишиться зафарбована область, яка матиме колір, вказаний на палітрі як основний.

Якщо виконати попередні дії з натиснутою правою кнопкою, зафарбована область матиме колір, вказаний на палітрі як колір фону.

Очистка невеликої області виконується так:

• у наборі інструментів вибрати "Гумка";

• вибрати розмір гумки під набором інструментів;

• встановити колір фону, який буде залишатися після гумки;

• переміщувати курсор по області, яку потрібно очистити.

Очистка малюнка виконується так:

• встановити колір фону, яким буде виконуватися очистка;

• у меню „Рисунок” обрати команду „Очистить”.

 

5.6. Обробка виділених фрагментів малюнка

Щоб виділити фрагмент малюнка, треба в наборі інструментів вибрати «Виділення області», встановити курсор миші в один із кутів області, натиснувши і, не відпускаючи ліву кнопку миші, протягнути курсор у протилежний кут області та відпустити кнопку. Можна також скористатися інструментом «Виділення довільної області». Щоб зняти виділення, треба натиснути в будь-якому місці зовні виділеної області.

Копіювання і вставка фрагмента малюнка виконується так:

• виділити фрагмент малюнка;

• встановити курсор миші на фрагмент, викликати контекстне меню обрати команду «Копировать» (або обрати дану команду будь-яким іншим способом);

• перевести курсор миші на зовнішній бік фрагмента;

• викликати контекстне меню, обрати команду «Вставить».

Збереження фрагмента в окремому файлі виконується так:

• виділити потрібний фрагмент малюнка;

• викликати контекстне меню та обрати команду «Копировать в файл... »;

• у діалоговому вікні, що з'явиться, вказати папку і ім'я файла, натиснути кнопку «Сохранить».

 

5.7. Зміна вигляду малюнка на екрані

Зміна розмірів малюнка виконується так:

• у меню «Рисунок» вибрати команду «Атрибути»;

• у діалоговому вікні, що відкриється, вибрати одиницю вимірювання ширини і висоти;

• ввести потрібні значення в поля «Ширина» і «Высота».

Можна змінити розміри малюнка, перетягуючи маркери, які знаходяться вкутах виділеного фрагмента.

Якщо розміри малюнка перевищують нові розміри, малюнок буде обрізано справа і знизу. Якщо розміри малюнка менші нових розмірів, додаткова область малюнка буде мати фоновий колір.

Зміна масштабу малюнка:

• у меню «Вид» вибрати команду «Масштаб», а потім вибрати команду «Обычный», «Крупний» або «Другой».

– Конец работы –

Эта тема принадлежит разделу:

Інформатика та комп’ютерна техніка

ЧЕРКАСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ БІЗНЕС КОЛЕДЖ... Н В Ковальська Інформатика та комп ютерна техніка Черкаси...

Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ: Завантаження Paint

Что будем делать с полученным материалом:

Если этот материал оказался полезным ля Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:

Все темы данного раздела:

Інформатика та комп’ютерна техніка
Курс лекцій     Черкаси - 2006 Видання здійснено за фінансової підтримки громадської організації „Рада батьків Черкащини”

Передмова
  Значення програмного забезпечення в останні роки виросло на стільки, що перестало існувати таке розповсюджене поняття, як „вміння працювати з комп’ютером”. Можна вміти працювати з д

Вимір кількості інформації
В інформатиці для зручності обробки широко застосовується перетворення інформації в сукупність двійкових сигналів тобто 0 та 1. Тому за одиницю машинної інформації прийнятий 1біт (

Принцип фон Неймана
Склад комп'ютера : · Арифметично-логічний пристрій – виконує арифметичні і логічні операції. · Пристрій керування -- організує процес виконання програм.

Системний блок
  Корпус сучасного комп’ютера виконується у формі башти різного розміру і відрізняється об’ємом простору всередині і інколи способом кріплення різних компонентів ПК. На рис 2

Процесор
Процесор — основна мікросхема комп'ютера, у якій відбуваються всі обчислення. Конструктивно процесор складається з комірок, схожих на комірки оперативної пам'яті, але в цих комірках дані мож

Характеристики мікропроцесорів
Мікропроцесори відрізняються, в основному, типом (моделлю), розрядністю, об’ємом оперативної пам’яті і тактовою частотою. Однакові моделі мікропроцесорів можуть мати різну тактову частоту − ч

Пам’ять ЕОМ
Існує декілька видів пам'яті, кожна з яких відіграє свою роль в обчислювальній системі. Зовнішня (повільна) пам'ять забезпечує збереження інформації на різних носіях, таких, як гнучкий магні

Призначення службових клавіш
Enter − призначена для закінчення введення рядка або для введення команди в оперативну пам’ять. У текстових редакторах натискування на цю клавішу приводить до завершення абзацу. Shif

Цифрові фотокамери
Знімки в цифровій камері (рис. 2.11) зберігаються в пам'яті у вигляді послідовності кольорових точок. Цей набір потім копіюється з пам'яті камери в пам'ять ПК, використовуючи спеціальний з'єднуваль

Світлодіодні принтери
Принцип дії светлодіодних принтерів схожий на принцип дії лазерних принтерів. Різниця полягає в тому, що джерелом світла є не лазерна голівка, а лінійка світлодіодів. Оскільки ця лінійка розташован

Лазерні принтери
Лазерні принтери (рис. 2.13) забезпечують високу якість друку, що непоступається, а в багатьох випадках і має переваги над поліграфічним друком. Вони відрізняються також високою швидкістю друку, що

Колонки
Колонки (рис. 2.14) призначаються для виводу звукових сигналів ( прослуховування музики). Акустична система може включати в себе від двох до шести колонок (з окремим сабвуфером для створення низьки

Форматування дискети
Форматування − це процес розподілу поверхні диску на концентричні доріжки і сектори, які використовуються для запису на них файлів. Дискети, що є у продажу, як правило, відформатовані ще на з

Копіювання дисків
Щоб одержати точну копію будь-якої дискети, треба мати ще одну дискету такого ж типу і об'єму. При копіюванні дисків з одним дисководом треба виконати такі дії: · на дискеті ДЖЕРЕЛО про вс

Дефрагментація диска
Запис файла на диск ведеться кластерами (кластер - це одиниця обміну інформацією на дисках, яка становить 2, 4 або 8 послідовних секторів на доріжці диска). В залежності від об'єму файл може

Перевірка диска
Програма перевірки диска − це програма, яка перевіряє диск на наявність логічних та фізичних помилок. Помилки можуть виникнути через несподіване вимкнення електроенергії, низьку напругу або н

Відновлення інформації на диску
Багатьом доводилось випадково стирати потрібні файли і хвилюватись через власну необережність. На щастя, стерті файли можна відновити. Насправді стерті файли зовсім не стираються — просто оп

Збереження малюнка
Щоб зберегти малюнок, треба викопати такі дії: • виділити фрагмент малюнка або весь малюнок; • у меню «Файл» обрати команду «Сохранить»; • у діалоговому вік

Інформаційно-пошукова система
База даних та СУБД, що її обслуговує, становлять інформаційно-пошукову систему, яка функціонує як одне ціле. Інформаційно-пошукова система забезпечує: • задоволення інформаційних

Проектування бази даних
Проектування бази даних починається із створення на папері її структури. При цьому виконуються такі роботи: • визначити перелік даних, які будуть зберігатися в базі даних (наприклад, прізв

Створення «порожньої» бази даних
Проектування бази даних можна виконати: у режимі «Мастера, страницы и проекты бази данных» і «Новая база данных». Перший спосіб не потребує особливих умінь та знань: користув

Приклад створення структури таблиць бази даних
Першим кроком при створенні бази даних є проектування таблиць, які міститимуть усю необхідну інформацію. Таблиці є основою реляційної бази даних. Для створення структури таблиці бази даних в

Зберігання структури таблиці
• виконати команду меню «Файл», «Сохранить» або натиснути відповідну кнопку на панелі інструментів; • у діалоговому вікні, що відкриється, ввести ім'я таблиці до 64 символів (з мовч

Редагування таблиці
Треба розрізняти два види редагування: змісту таблиці і структури таблиці. При редагуванні змісту таблиці користуються звичайними прийомами редагування, відомими під час роботи в програмах

Редагування таблиці
Треба розрізняти два види редагування: змісту таблиці і структури таблиці. При редагуванні змісту таблиці користуються звичайними прийомами редагування, відомими під час роботи в програмах

Виконання підстановок
Виставляти оцінки в таблиці Успішністьнезручно: замість прізвищ учнів і назв предметів вказуються їх коди. На щастя, Ассеss вміє, залишивши для себе коди, виводити інформацію в таблицю в тек

Впорядкування (сортування) даних
При введенні даних в таблицю записи розташовуються в порядку, в якому вони вводилися. Це не завжди зручно під час перегляду введеної інформації. Бажано інформацію згрупувати і впорядкувати за потрі

Пошук даних за зразком
Пошук даних за зразком проводиться у такій послідовності: • відкрити потрібну таблицю для проведення в ній пошуку даних; • встановити курсор на довільну комірку стовпчика, де буде

Пошук і заміна даних
Пошук і заміна даних проводиться у такій послідовності: • встановити курсор на довільну комірку стовпчика, де буде виконуватися пошук і заміна; • виконати команду «Правка», «За

Створення фільтра
  Впорядкування даних дозволяє розташувати записи в певному порядку, але не зменшує кількості тих, які доводиться переглядати. Більш зручним засобом для перегляду потрібних записів є

Використання фільтра за виділеним зразком
Для створення простого і швидкого засобу відбору даних необхідно виконати такі дії: • відкрити потрібну таблицю; • виділити елемент даних, за яким буде проводитись фільтрація;

Використання простих фільтрів
Для створення звичайного фільтра необхідно виконати такі дії: • відкрити потрібну таблицю; • виконати команду «Записи», «Фильтр», «Изменить фильтр» або натиснути відповідну

Використання розширеного фільтра
У розширеному фільтрі зберігаються встановлені ще до його використання умови фільтрації і сортування. Для знищення фільтра потрібно виконати вище описані дії. Для створення розширен

Створення форми
Форма - це інструмент, який дозволяє зручніше відобразити дані для заповнення і редагування вмісту таблиць, що дає змогу доручити цю роботу персоналу невисокої кваліфікації. Форми дозволяють

Редагування форми
Для редагування форми необхідно: • відкрити потрібну форму, перейти в режим Конструктора; • для видалення поля (наприклад, КодУчня, яке за

Оформлення форми
Для оформлення форми виконують такі дії: • відкрити потрібнуформу, перейти в режим Конструктора за допомогою верхньої лівої кнопки панелі інструментів; • з

Створення звіту
Для зручного відображення на екрані або на папері даних, що зберігаються в базі, створюється звіт. В Ассess'2000 звіт можна створити за допомогою майстра звітів або конструктора звітів. На

Створення простого запиту
Перед створенням запиту потрібно знищитии встановлені умови фільтрації при їх наявності. Для створення простого запиту за допомогою Конструктора потрібно: • відкрити вклад

Запит з параметрами
Створення параметричного запиту надає користувачу додаткові зручності. Наприклад, потрібні відомості не про всіх учнів за заданою умовою відбору, а на конкретного учня. Для створення запиту з парам

Створення перехресного запиту.
Для створення перехресного запиту потрібно виконати такі дії: · створити новий запит у режимі Конструктора; · додати у запит таблицю Успішність, закрити вікно додавання таб

Типова структура експертної системи
Основою експертної системи є база знань, що зберігає безліч фактів, та сукупність правил, отриманих від експертів чи із спеціальної літератури. База знань відрізняється від бази даних тим, що місти

Представлення інформації на екрані
  PowerPoint надає можливість працювати і переглядати інформацію на екрані в різних режимах. Режим вибирається з урахуванням виду операцій, що виконуються (введення тексту, перегляд й

Створення презентацій
У PowerPoint презентацію можна створити декількома способами. Можна скористатися майстром автозмісту, що створює потрібну презентацію на основі відповідей користувача. Можна також відкрити наявну п

Створення презентації на основі існуючого Word-документа
Для створення нової презентації можна використовувати документи, розроблені в текстовому редакторі. Для цього необхідно виконати такі дії: · обрати команду «Открыть» меню «Фай

Створення презентації на основі шаблона оформлення
Хоча майстер автозмісту − прекрасний помічник при створенні презентації, у деяких випадках його можливостей недостатньо. Розглянемо можливість створення презентації без допомоги автозмісту

Редагування та форматування презентації
Після збереження презентації користувач може вводити корективи в окремі слайди. В полях усіх слайдів знаходяться місцезаповнювачі, які вказують, куди вводити інформацію: заголовок, список, таблицю,

Настройка анімації та часу
Для кожного об’єкту на слайді можна встановити анімацію, тобто визначити, яким способом він буде з’являтися на слайді, також можна встановити звуковий супровід. Для цього необхідно виділити об’єкт

Хотите получать на электронную почту самые свежие новости?
Education Insider Sample
Подпишитесь на Нашу рассылку
Наша политика приватности обеспечивает 100% безопасность и анонимность Ваших E-Mail
Реклама
Соответствующий теме материал
  • Похожее
  • Популярное
  • Облако тегов
  • Здесь
  • Временно
  • Пусто
Теги