рефераты конспекты курсовые дипломные лекции шпоры

Реферат Курсовая Конспект

Розробка діалогового вікна

Розробка діалогового вікна - раздел Образование, Навчальної дисципліни Основи програмування та алгоритмічні мови Для Діалогового Вікна Необхідно Скористатися Відповідним Редактором. Редактор...

Для діалогового вікна необхідно скористатися відповідним редактором. Редактор діалогових вікон викликається в процесі реалізації ланцюжка дій ( Рис. 7.4).

 

 

Рис. 7.4.Послідовність дій при створенні діалогового вікна

 

Розміщення елементів керування. Перш ніж приступати до розробки вікна за допомогою редактора ресурсів, варто розібратися в численних елементах керування, які можна використати в діалогових вікнах. Перелік таких інструментів представлений на мал. 8 ліворуч (потрібний інструмент викликається щигликом на його імені).

Інструменти компілятора Visual C++ 7.0 поряд з написами постачені й значками.

- напис (Static Text). Являє собою довільний текст, який можна розмістити в будь-якому місці діалогового вікна (наприклад, біля текстового поля) і вказати в такий спосіб його призначення. Значок цього елемента - велика й маленька букви «А»;

- рамка групи (Group Box). Оточує групу логічно зв'язаних елементів керування. У верхньому лівому куті рамки автоматично з'являється напис. Значок цього елемента - прямокутна рамка з текстом у верхній частині;

- прапорець (Check Box). Являє собою маленьке квадратне поле, у якому за допомогою щиглика мишею (або за допомогою клавіатури) користувач може встановлювати або знімати мітки. Праворуч від прапорця редактор дiалогових вікон автоматично додає пояснювальний напис. Звичайно використовуються групи прапорців, що представляють собою набори взаємозалежних опцій. У такому випадку користувач може встановити один або кілька прапорців. Значок цього елемента - квадратне поле, якi мiстять символ «х» або іншу мітку;

- поле зі списком (Combo Box). Це комбінація двох елементів керування: поля й списку. З його допомогою користувач або вибирає елементи изсписка, або додає в список нові елементи. Windows надає у ваше розпорядження кілька типів поля зі списком. Значок даного елемента - три прямокутні поля;

- горизонтальна смуга прокручування (Horizontal Scroll Bar). Звичайно використається у зв'язуванні з вікном або елементом керування, що містять текстовуюили графічну інформацію. Значок цього елемента - стрілки, спрямовані в різні сторони.

- лічильник (Spin Control). Являє собою комбінацію двох кнопок, розташованих одна над іншою й утримуючих рiзнонаправленi стрілки. Звичайно з лічильником зв'язане поле для уведення числових значень. Щиглик на вiдповiднiй кнопці лічильника приведе до збільшення або зменшення значення поля. Цей елемент функціонує подібно координатному маніпулятору для керування курсором миші з коліщам прокручування компанii Microsoft. Значок даного елемента - дві піраміди з вершинами, спрямованими нагору й униз;

- регулятор (Slider Control). За замовчуванням складається з горизонтальної смуги з бігунком. Змінивши відповідну властивість, регулятор можна сделатьвертикальным. Звичайно регулятор використається для покрокового изменениясвязанного з ним значення в заданому діапазоні. Значок цього елемента -горизонтальна смуга з бігунком;

- керований список (List Control). Являє собою прямокутну область зі списком елементів (це можуть бути й маленькі зображення значків). Значок даного елемента - дев'ять маленьких зображень усередині прямокутника;

- сторінка (Tab Control). Використається в тих випадках, коли діалогове вікно містить занадто багато різних опцій. Замість того щоб нескінченно збільшувати розмір вікна для висновку на екран всіх опцій, можна створити многостраничное вікно, кожна сторінка якого буде представлена своїм ярличком. Таким чином, опції діалогового вікна будуть розбиті на категорії й розміщені на різних сторінках, що перемикають щигликом миші. Значок даного елемента - многостраничная папка;

- малюнок (Picture Control). Це прямокутна область, куди уставляється графічне зображення. Значок даного елемента - зображення малюнка;

- поле (Edit Box Control). Прямокутна область, у яку користувач може ввести рядок тексту. Розмір поля можна змінювати залежно від довжини рядків, що вводять. Вступник текст може інтерпретуватися або безпосередньо - як набір символів або ціле число, або програмно - як дійсне число. Значком даного елемента служать символи «ab»;

- кнопка (Button). Звичайно є засобом видачі команд на зразок закриття вікна або скасування виконаних установок. За замовчуванням кнопки містять тільки напису, але можуть бути постачені значком або невеликим зображенням. Розмір кнопки можна змінювати. Значок цього елемента - округлений прямокутник;

- перемикач (Radio Button). Являє собою маленький кружок, праворуч від якого розташований напис. Перемикачі, як і прапорці, звичайно розміщаються групами, але особливістю групи перемикачів є те, що в ній можна вибрати тільки один перемикач. Значок даного елемента - маленьке око;

- список (List Box). Являє собою прямокутну область із набором текстових елементів. Таким, зокрема, є список файлів поточного каталогу. Значок цього елемента - прямокутник із двома стрілками, спрямованими в протилежні сторони;

- вертикальна смуга прокручування (Vertical Scroll Bar). Звичайно використається у зв'язуванні з вікном або елементом керування, що містять текстову або графічну інформацію. Значок цього елемента - дві стрілки, спрямовані нагору й униз;

- індикатор виконання програми (Progress Control). Призначений для візуального відображення ходу виконання програмою якого-небудь завдання. Він являє собою смугу, що заповнюється кольорами (у напрямку ліворуч праворуч). Значок даного елемента - зображення смуги;

- гарячі клавіші (Hot Key). Це клавіші або сполучення клавіш, за допомогою яких можна швидко вибирати такі опції, як пункти меню. Значок цього елемента -комбінація клавіші й пальця;

- дерево (Tree Control). Відображає список елементів у вигляді деревовидноi структури. За допомогою дерева зручно відображати ієрархічні структури. Значок даного елемента - зображення ієрархічної структури;

- анімація (Animate Control). Це елемент керування, що дозволяє відображати відеокліпи у форматі AVI (Audio Video Interleaved). Кліп являє собою коротку послідовність растрових зображень.Ця технiка використається для створення анімаційних покажчиків миші. Значок даного елемента - дві рамки;

- користувальницький елемент керування (Custom Control). Служить для впровадження в діалогове вікно будь-якого розробленого користувачем элементауправления. З появою технології Active така методика перейшла в розряд застарілих, а користувальницький елемент керування існує лише для забезпечення сумісності зі старими проектами. Значок цього елемента -зображення особи.

Для того щоб додати в макет діалогового вікна новий елемент керування, необхідно вибрати його на панелі, установити покажчик миші в потрібне місце вікна й клацнути кнопкою миші. Згодом такий елемент керування можна буде перемістити в інше місце або змінити. Ви можете встановити розмір елемента керування й безпосередньо при його розміщенні. Для цього потрібно при натиснутій лівій кнопці миші простягнути покажчик по діагоналі області, що повинен заповнити елемент.

 

– Конец работы –

Эта тема принадлежит разделу:

Навчальної дисципліни Основи програмування та алгоритмічні мови

ХАРКІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ... Методичні рекомендації до лабораторних робіт з навчальної дисципліни...

Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ: Розробка діалогового вікна

Что будем делать с полученным материалом:

Если этот материал оказался полезным ля Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:

Все темы данного раздела:

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Методичні рекомендації призначені для виконання лабораторних робіт з першої частини навчальної дисципліни «Основи програмування та алгоритмічні мови». Перед виконанням кожної роботи необхі

Покажчики
Коли компілятор обробляє оператора визначення змінної, наприклад, int i =10, він виділяє пам'ять відповідно до типу (int) і ініціалізував її вка-заним значенням (10). Всі звернення в програмі до зм

Ініціалізація покажчиків
Покажчики найчастіше використовують при роботі з динамічною пам'яттю, званою деякими естетами купою (переклад з англійської мови слова heap). Це вільна пам'ять, в якій можна під час виконання прогр

Операції з покажчиками
З покажчиками можна виконувати наступні операції: разадресация, або непряме звернення до об'єкту (*), привласнення, складання з константою, віднімання, інкремент (++), декремент (--), порівняння, п

Рядки символів як масиви
Рядок має тип “масив з символів”. Рядок завершується нульовим символом. Наприклад, рядок QWERTY має тип char [7], порожній рядок “ має тип char[1]. Рядкова константа - це послідовні

Рядкові бібліотечні функції
Функції для роботи з рядками описані в заголовному файлі string.h. Деякі з них: char *stpcpy(char *dest, const char *src); Копіює символи рядка, поки не скопіює нульовий символ. П

Відкриття і закриття потоку
Схема роботи з потоком така ж, як і з файлом: відкрити потік, виконати читання і/або запис, закрити потік. Відкриває потік функція FILE* fopen( const char *filename,// ім

Введення і виведення рядків
Читання рядка з потоку виконується функцією char *fgets( char *s, // покажчик на буфер, що приймає рядок int n, // гранична кількість читаних символів (звичайно розмір бу

Форматоване виведення
Розглянуті вище функції виводять інформацію в потік без або майже без перетворення. Функція fprintf перетворить дані, що виводяться, в послідовність символів, керуючись рядком формату. int

Форматоване введення
Для форматованого введення з потоку застосовують функцію int fscanf (FILE *stream, const char *format [, address, ...] ) - повертає число полів введення тих, що

Варіант 20
Написати програму, яка: · Виводить текст на екран дисплея; · Визначає найбільшу кількість підряд пропусків, що йдуть, в тексті; · По натисненню довільної клавіші по черзі

Стадії і команди препроцесорної обробки
У інтегроване середовище підготовки програм на С++ в компілятор мови як обов'язковий компонент входить препроцесор. Призначення препроцесора - обробка початкового тексту програми до її компіляції.

Включення текстів з файлів
Для включення тексту з файлу використовується команда #include, що має дві форми запису: #include <имя_файла> // Ім'я в кутових дужках #include "имя_файла" // Ім'я

Умовна компіляція
Умовна компіляція забезпечується в мові С++ набором команд, які, по суті, управляють не компіляцією, а препроцесорною обробкою: #if константний вираз #ifdef ідентифікатор

Макропідстановки засобами препроцесора
Макрос, за визначенням, є засіб заміни однієї послідовності символів іншої. Для виконання замін повинні бути задані відповідні макроозначення. Просте макроозначення ми вже ввели, розглядаючи директ

Теоретичний матеріал
  Структури - це складені типи даних, побудовані з використанням інших типів. Вони є об'єднаний загальним ім'ям набір даних різних типів. Саме тим, що в ст

Масиви структур.
Методика створення масивів структур - така сама, як і при створенні масивів. Наприклад, що б створити масив з 100 екземплярів BestStudent структури Student, необхідний наступний запис: Stu

Варіант 3
Відомість використання машинного часу на обчислювальному центрі: № з/п Кафедра Використання машиного часу (год) Відхилення

Варіант 4
Відомість споживання електроенергії на заводах міста: № з/п Завод Потреба електроенергії, кВт/ч Відхилення від плана

Варіант 5
Відомість руху матеріалів на складах підприємства за звітний період: № п/п Склад Рух материалів за період, грн остаток на к

Варіант 8
Відомість відвідин занять студентами: № з/п Прізвище Пропущено годин Відхилення від плану за планом

Варіант 10
Відомість обліку часу роботи верстатів підприємства: № з/п Тип станка Час роботы (год) Відхилення від плану

Варіант 11
Відомість випуску деталей робітниками цеху: № з/п Прізвище Кількість деталей (шт.) Брак виготовлено

Варіант 13
Відомість нарахування зарплати співробітникам підприємства: № з/п Прізвище Нараховано (грн) Виплати

Варіант 17
Відомість оплати ремонту обладнання підприємства за звітний період: № зп Обладнання Вид ремонту Вартість комплектуючих

Варіант 20
Відомість телефонних переговорів абонента за звітний період: № зп Абонент № телефона Тривалість переговорів (хв.)

Короткі теоретичні відомості
  STL - це бібліотека стандартних шаблонів. Вона містить, наприклад, що часто зустрічаються способи організації даних - так називані контейнери: динамічні масиви, двонаправленi списки

Варіант 20
Скласти програму, яка містить поточну інформацію про заявки на туристичні тури. Кожна заявка включає: · пункт призначення; · номер туру; · прізвище і ініціали за

Дослідження структури windows-додатка
  Ціль лабораторної роботи - одержання практичних навичок у побудові базового додатка для Win32, дослідження параметрів віконних процедур. Перед виконанням лабораторної робот

Перелік бітових прапорів стилю класу вікна
Прапор Опис CS _VREDRAW Перемалювати вікно при зміні висоти вікна CS_HREDRAW Перемал

Список визначених системних піктограм
Іконка Опис IDI_APPLICATION Піктограма додатка, задана за замовчуванням IDI_ASTERISK

Список визначених ідентифікаторів курсору
Курсор Опис IDC_APPSTARTING Стандартна стрілка й пісковий годинник. IDC_ARROW Станда

Перелік бітових прапорів стилю вікна
Прапор Опис WS_BORDER У вікна є тонка обмежуюча рамка WS_CAPTION WS_BORDER | WS_DLGF

Варіант № 20
Вікно повинне: · бути згорнутим; · мати власний контекст; · завантажувати іконку у вигляді молодого півмісяця; · мати курсор у вигляді двухконечной стрілки з нап

Дослідження взаємодії додатка з користувачем
  Ціль лабораторної роботи: Досліджувати можливості функцій Win32 API по створенню візуального інтерфейсу додатка, одержати практичні навички написання й настроювання програм, які міс

Значки, покажчики миші й крапкові малюнки
Ресурси даного типу створюються за допомогою різних редакторів, але тому що всі вони ставляться до растрових зображень, робиться це по одному принципі. Редактори значків і покажчиків миші дозволяют

Створення меню
Що таке меню. Меню - це список команд й опцій програми. У ряді випадків пункти меню можуть бути представлені растровими зображеннями. Вибрати елемент меню можна за допомогою миші, клавіатури або пе

Діалогові вікна
Використання меню варто розглядати як найпростіший спосіб уведення інформації користувачем. Більше зробленим методом передачі даних у програму є застосування діалогових вікон. Можливість уведення д

Компонування діалогового вікна
За допомогою миші розмістите поле й напис у потрібнім місці й задайте їхній розмір. Щиглик мишею усередині макета діалогового вікна дозволить відредагувати заголовок вікна або текстовий рядок, що н

Бітові прапори, що визначають поводження й вид елемента меню
Прапор Опис MF_BITMAP Замість рядка в якості меню застосовується bitmap MF_BYCOMMAND

Можливі типи рядка стану
Тип Опис SBT_NOBORDERS Панель прорисовується без обмежувальних ліній SBT_POPOUT Пане

Перелік бітових прапорів стилю вікна
Прапор Опис WS_BORDER У вікна є тонка обмежуюча рамка WS_CAPTION WS_BORDER | WS_DLGF

Стилі діалогового вікна
Прапор Ефект DS_ABSALIGN Позиціювати діалогове вікно щодо лівого верхнього кута екрана DS_SYSMODA

Таблиця 7.5
Стилі вікон класу "кнопки" Стиль Опис BS_3STATE Створити прапорець, що має три стани

Варіант № 3
Головне меню містить три групи команд: · Головне меню містить розділ "Фігури" з іменами геометричних фігур: коло, квадрат, трикутник, прямокутник і шестикутник. При виборі назви

Варіант № 11
Головне меню містить три групи команд: · Розділ "Файл" головного меню містить рядка "Створити", "Відкрити", "Демо-версiя" й "Вихід". При в

Варіант № 13
Головне меню містить три групи команд: · Робочу область вікна додатка повністю займає тимчасове вікно з порожнім головним меню. Головне меню вікна додатка із тримає розділ "Файл"

Варіант № 17
Головне меню містить три групи команд: · Головне меню містить розділ "Файл" з рядками "Створити", "Відкрити", "Видалити" й "Вихід". При ви

Варіант № 18
Робочу область вікна додатка, повністю займає тимчасове вікно з порожнім головним меню. Головне меню вікна додатка містить розділ "Файл" з рядками "Відкрити" й "Закрити&quo

Варіант № 20
· Тип елемента керування: Combobox. Мінімальне число пунктів меню - 5, максимальне число пунктів меню - 11. · Перша сторінка блокнота містить назви книг, друга - на звання глав обраної кни

Короткі теоретичні відомості й історичний аспект
  Середовище .NET Framework   .NET Framework — центральна частина Visual C++ 2005, як і всіх інших засобів розробки .NET компанії Microsoft. Середовище .NET Fra

Специфіка C++/CLI: фундаментальні типи даних
Фундаментальні типи ISO/ANSI C++ можна використати у своїх програмах C++/CLI, і з арифметичними операціями вони працюють точно так само, як й у рідному C++. Крім того, в C++/CLI визначені два додат

Фундаментальні типи C++/CLI
Фундаментальний тип Розмір (у байтах) Клас значень CLI bool System: -.Boolean

Створення простого керованого консольного додатка.
Для створення консольного додатка на керованому C++ варто виконати наступну послідовність операцій:   1. Запустите на виконання Visual Studio. NET (2005 або більше нової)

Стандартний ввід-вивід
Клас System::Console забезпечує підтримку стандартного вводу-висновку. Метод ReadLine класу System::Console зчитує уведену із клавіатури рядок як текстову. String^ line = Console::ReadLine

Часто використовувані специфікатори формату
Специфікатор формату Опис C або з Виводить значення в грошовому форматі. dабо d Виво

Часто використовувані специфікатори формату
Специфікатор формату Опис C або з Виводить значення в грошовому форматі. dабо d Виво

Дескриптори, що відслідковують
Дескриптори, що відслідковують, (tracking handle) мають подібність із рідними покажчиками C++, однак є й істотні відмінності. Дескриптор зберігає адреса, і адреса, що у ньому втримується, автоматич

Оголошення дескрипторів, що відслідковують
Для специфікації дескриптора типу, необхідно помістити символ : (часто називаний "капелюхом") слідом за ім'ям типу. Наприклад, от як можна оголосити відслідковує дескриптор, що, по імені

Масиви CLR
Масиви CLR відрізняються від масивів рідного C++. Пам'ять для масиву CLR виділяється в керованій купі, але це ще не все. Масиви CLR мають убудовану функціональність, який немає в масивів рідного C+

Багатомірні масиви
У програмах на C++/CLI можна створювати масиви із двома й більше вимірами; максимальна кількість вимірів масиву - 32, чого цілком достатньо в більшості випадків. Кількість вимірів масиву вказується

Багатомірні масиви
У програмах на C++/CLI можна створювати масиви із двома й більше вимірами; максимальна кількість вимірів масиву - 32, чого цілком достатньо в більшості випадків. Кількість вимірів масиву вказується

Цикл foreach
При обробці масивів і рядків дуже часто, використають оператори циклів. Всі оператори циклів, які застосовуються в мові ISO/ANSI C++, також використаються й у и в C++/CLI. Але мова C++/CLI пропонує

Варіант 20
В одномірному масиві, що складається з п речовинних елементів, обчислити: o добуток позитивних елементів масиву; o суму елементів масиву, розташованих до мінімального елемента.

Навчальне видання
  Методичні рекомендації до лабораторних робіт з навчальної дисципліни «Основи програмування та алгоритмічні мови» Частина 2 для студентів напряму

Хотите получать на электронную почту самые свежие новости?
Education Insider Sample
Подпишитесь на Нашу рассылку
Наша политика приватности обеспечивает 100% безопасность и анонимность Ваших E-Mail
Реклама
Соответствующий теме материал
  • Похожее
  • Популярное
  • Облако тегов
  • Здесь
  • Временно
  • Пусто
Теги