рефераты конспекты курсовые дипломные лекции шпоры

Реферат Курсовая Конспект

Таблиця 7.5

Таблиця 7.5 - раздел Образование, Навчальної дисципліни Основи програмування та алгоритмічні мови Стилі Вікон Класу "кнопки" ...

Стилі вікон класу "кнопки"

Стиль Опис
BS_3STATE Створити прапорець, що має три стани - включеними, відключеними й недоступним (виділений сірими кольорами). Автоматично стан не міняє
BS_AUT03STATE Те ж, що й попереднє, за винятком того, що прапорець міняє свій стан, коли його вибирає користувач
BS_AUTOCHECKBOX Створюється CheckBox, що автоматично міняє свій стан при виборі користувачем
BS_AUTORADIOBUTTON Те ж, що й BS_RADIOBUTTON, за винятком того, що перемикач стає обраним, коли на ньому клацає користувач, а всі інші перемикачі в групі стають невибраними
BS_BITMAP Створити кнопку з растровим зображенням
BS_BOTTOM Розміщає текст у нижнього краю прямокутника, виділеного для розміщення кнопки
BS_CENTER Розміщає текст по горизонталі в центрі прямокутника, виділеного для розміщення кнопки
BS_CHECKBOX Створюється прапорець із написом (CheckBox), показаної праворуч, якщо не використається стиль BS_LEFTTEXT
BS_DEFPUSHBUTTON Створюється звичайна кнопка, що спрацьовує при натисканні "Enter" навіть тоді, коли не обрана. Ця кнопка має широку чорну рамку.
BS_FLAT Створити плоску кнопку, що не має тривимірного затінення.
BS_GROUPBOX Створити поле із заголовком, показаним у лівому верхньому куті.
BS_ICON Створити кнопку, на якій відображена піктограма.
BS_LEFT Розміщає текст у лівого краю прямокутника, виділеного для розміщення кнопки
BS_LEFTTEXT Текст міститься ліворуч від RadioButton'a або CheckBox'a, те ж, що й BS_RIGHTBUTTON
BS_MONO Кнопка може мати тільки один рядок тексту напису.
BS_MULTILINE При необхідності текст розбивається на кілька рядків
BS_NOTIFY Дозволяє посилку батьківському вікну нотификационных повідомлень BN_DBLCLK, BN_KILLFOCUS й BN_SETFOCUS
BS_OWNERDRAW За промальовування кнопки відповідає програма, а не система. Батьківське вікно приймає повідомлення WM_MEASUREITEM при створенні кнопки й повідомлення WM_DRAWITEM у будь-який час, коли потрібно вивести на екран кнопку. Цей стиль не слід поєднувати з будь-якими іншими стилями кнопки.
BS_PUSHBUTTON Створюється звичайна кнопка, що виводить повідомлення WM_COMMAND у батьківське вікно, коли відбувається її вибір.
BS_PUSHLIKE Робить CheckBox або RadioButton зовні схожими на PushButton
BS_RADIOBUTTON Створюється Radio Button, автоматично стан не міняється
BS_RIGHT Розміщає текст у правого краю прямокутника, виділеного для розміщення тексту
BS_RIGHTBUTTON RadioButton або CheckBox розміщаються праворуч від напису
BS_TEXT Усередині або поруч із кнопкою відображається текст
BS_TOP Розміщає текст у верхнього краю прямокутника, виділеного для розміщення кнопки
BS_USERBUTTON Застарілий стиль, необхідно використати BS_OWNERDRAW
BS_VCENTER Розміщає текст по вертикалі в центрі прямокутника, виділеного для розміщення кнопки

Таблиця 7.6

Стилі вікон класу "списки"

Стиль Опис
LBS_DISABLENOSCROLL Показувати на списку вертикальну лінійку прокручування, навіть якщо список не містить достатнє число елементів для прокручування. Лінійка прокручування недоступна доти, поки не з'явиться достатнє число елементів. За замовчуванням, якщо список не містить достатнього числа елементів, лінійка прокручування схована.
LBS_EXTENDEDSEL Дозволяє списку із множинним вибором використати для виділення клавішу Shift разом з мишею або інші клавіатурні комбінації
LBS_HASSTRING Застосовується зі списком, виведеним власником, для вказівки того, що в список повинні бути уведені рядки. Потім для одержання конкретного елемента в додатку можна використати повідомлення LB_GETTEXT.
LBS_MULTICOLUMN Створити багатостолбцевий список, що може прокручуватися по горизонталі. Для визначення ширини стовпців використається повідомлення LB_SETCOLUMNWIDTH.
LBS_MULTIPLESEL Дозволити вибирати кілька елементів, клацаючи на кожному елементі дли вибору або скасування вибору
LBS_NODATA Застосовується зі списком, виведеним користувачем, для вказівки того, що в списку немає даних. Цей стиль використається, коли загальне число елементів у списку перевищує 1000. Повинен також застосовуватися стиль LBS_OWNERDRAWFIXED, а стилі LBS_SORT або LBS_HASSTRINGS не можуть використатися.
LBS_NOINTEGRALHEIGHT Список створюється точно такого ж розміру, що зазначений у програмі, вирівнювання не виробляється
LBS_NOREDRAW Список не одержує повідомлень WM_PAINT при внесенні змін. Для зміни цього стилю може використатися повідомлення WM_SETREDRAW.
LBS_NOSEL Елементи списку видні, але виділення заборонене
LBS_NOTIFY Посилає повідомлення батьківському вікну про щиглика або подвійного щиглика клавішею миші
LBS_OWNERDRAWFIXED Батьківське вікно відповідально за промальовування елементів, всі елементи списку однакової висоти.
LBS_OWNERDRAWVARIABLE To же, що й попереднє, але елементи списку можуть бути різної висоти
LBS_SORT Автоматично сортувати рядка, що додають до списку за допомогою повідомлення LB_ADDSTRING.
LBS_STANDARD LBS_NOTIFY | LBS_SORT | WS_VSCROLL | WS_BORDER
LBS_USETABSTOPS Список при висновку вхідних у нього рядків повинен розгортати символи табуляції. Передбачені за замовчуванням позиції табуляції розташовані із кроком в 32 одиниці виміру довжини діалогового вікна. Для установки інших позицій табуляції застосовується повідомлення LB_SETTABSTOPS
LBS_WANTKEYBOARDINPUT Власник списку одержує повідомлення WM_VKEYTOITEM щораз, коли користувач натискає яку-небудь клавішу й список одержує фокус уведення.

Таблиця 7.7

Стилі поля класу "комбінованих списків"

Стиль Опис
CBS_AUTOHSCROLL Дозволити горизонтальне прокручування в елементі керування редагуванням поля зі списком.
CBS_DISABLENOSCROLL Вертикальна лінійка прокручування повинна бути видимої, навіть якщо видні всі елементи в списку. Якщо лінійка прокручування не потрібна для відображення всіх елементів у списку, висновок її на екран відмінний. Звичайно лінійка прокручування відображається тільки якщо буде потреба.
CBS_DROPDOWN Створити поле зі списком, що випадає. Список стає видимим тільки будучи обраним
CBS_DROPDOWNLIST Створити поле зі списком, що випадає. Редагування не дозволене; відображається тільки обраний елемент.
CBS_HASSTRINGS Використається з полем зі списком, виведеним власником, для вказівки того, що до поля зі списком будуть додані рядки. Потім для вибірки конкретного елемента в додатку можна використати повідомлення CB_GETLBTEXT.
CBS_LOWERCASE Показати, що в елементі керування редагуванням дозволене уведення тільки символів нижнього регістра, що вводять символи верхнього регістра перетворяться в символи нижнього регістра.
CBS_NOINTEGRALHEIGHT Задається розмір поля зі списком. За замовчуванням система Windows визначає розмір поля зі списком так, щоб не можна було відобразити тільки частину елемента.
CBS_OEMCONVERT Уведений текст буде перетворений з набору символів Windows у набір символів OEM, а потім знову - у набір Windows. Це забезпечує правильне перетворення при використанні функції AnsiToOem.
CBS_OWNERDRAWFIXED Створити поле зі списком, виведене власником. Батьківське вікно одержує повідомлення WM_MEASUREITEM при створенні поля зі списком і повідомлення WM_DRAWITEM, коли потрібно вивести елемент
CBS_OWNERDRAWVARIABLE Tе ж, що й CBS_OWNERDRAWFIXED, за винятком того, що розмір кожного елемента в списку можна визначати окремо. Для елемента в поле зі списком викликається повідомлення WM_MEASUREITEM перед викликом повідомлення WM_DRAWITEM для цього елемента.
CBS _SIMPLE Створити просте поле зі списком, де список елементів завжди показаний і поточний вибір перебуває в елементі керування редагуванням
CBS_SORT Сортувати рядка, внесені в список з використанням повідомлення CB_ADDSTRING.
CBS_UPPERCASE Показати, що потрібно вводити в елементі керування редагуванням тільки символи верхнього регістра, преобразуя символи нижнього регістра в символи верхнього регістра в міру їхнього уведення.

Таблиця 7.8

Стилі поля класу "вікна редагування"

Стиль Опис
ES_AUTOHSCROLL При необхідності текст у вікні редагування скроллируеться по горизонталі
ES_AUTOVSCROLL При необхідності текст у багатострочном вікні редагування скроллируется по вертикалі
ES_CENTER Текст у вікні редагування вирівнюється по правому краї
ES_LEFT Текст у вікні редагування вирівнюється по лівому краї
ES_LOWERCASE Текст, що вводить, перетвориться в малі літери
ES_MULTILINE Створюється багатострочне вікно редагування
ES_NOHIDESEL   При втраті вікном редагування фокуса уведення виділення з тексту не знімається
ES_NUMBER Дозволяється здійснювати уведення тільки цифр
ES_OEMCONVERT Символи, що вводять, з одного набору перетворяться в символи з іншого набору
ES_PASSWORD Всі вводити символи, що, відображаються у вигляді зірочок
ES_READONLY Текст у вікні редагування можна тільки переглядати, але не редагувати
ES_RIGHT Текст у вікні редагування вирівнюється по центрі
ES_UPPERCASE Текст, що вводить, перетвориться в прописні букви
ES_WANTRETURN При натисканні клавіші Enter у багатстрочному вікні система вставляє в текст символ повернення каретки

Таблиця 7.9

Стилі поля класу "смуг прокручування"

Стиль Опис
SBS_BOTTOMALIGN Установити нижній край лінійки прокручування урівень із нижнім краєм прямокутника, певного параметрами функції CreateWindow.
SBS_HORZ Створити горизонтальну лінійку прокручування.
SBS_LEFTALIGN Установити лівий край лінійки прокручування урівень із лівим краєм прямокутника, певного параметрами функції CreateWindow.
SBS_RIGHTALIGN Установити правий край лінійки прокручування урівень із правим краєм прямокутника, певного параметрами функції Create Window.
SBS_SIZEBOX Створити блок керування розміром. Якщо стилі SBS_SIZEBOXBOTTOMRIGHTALIGN або SBS_SIZEBOXTOPLEFTALIGN не зазначені, то висота, ширина й позиція блоку керування розміром мають значення, які визначені параметрами функції CreateWindow.
SBS_SIZEBOXBOTTOMRIGHTALIGN Сполучити нижній правий кут блоку керування розміром з нижнім правим кутом прямокутника, певного параметрами функції CreateWindow.
SBS_SIZEBOXTOPLEFTALIGN Сполучити лівий верхній кут блоку керування розміром з лівим верхнім кутом прямокутника, певного параметрами функції CreateWindow.
SBS_SIZEGRIP Те ж, що й SBS_SIZEBOX, але з активізованим краєм.
SBS_TOPALIGN Установити верхній край лінійки прокручування урівень із верхнім краєм прямокутника, певного параметрами функції CreateWindow.
SBS_VERT Створити вертикальну лінійку прокручування.

Таблиця 7.10

Стилі вікон класу "статичних елементів"

Стиль Опис
SS_BITMAP Створити статичний елемент керування з растровим зображенням, заданим параметром /psz/ndowName. Параметри nWidth й nНеight ігноруються й перераховуються з урахуванням розмірів растрового зображення.
SS_BLACKFRAME Створити прямокутник, для висновку якого на екран застосовується такі ж кольори, як і для рамок вікон.
SS_BLACKRECT Створити прямокутник, зафарбований такими ж кольорами, як і рамки вікон.
SS_CENTER Створити статичний елемент керування з вирівнюванням тексту по центрі й переносом слів на наступний рядок якщо буде потреба.
SS_ETCHEDFRAME Виводити на екран елемент керування з утопленою рамкою.
SS_ETCHEDHORZ Аналогічний стилю SS_ETCHEDFRAME, за винятком того, що втопленими будуть відображені тільки верхня й нижня сторони рамки.
SS_ETCHEDVERT Аналогічний стилю SS_ETCHEDFRAME, за винятком того, що втопленими будуть відображені тільки ліва й права сторони рамки
SS_GRAYFRAME Створити прямокутник, відображуваний такими ж кольорами, як й тло екрана (робітника стола).
SS_CRAYRECT Створити прямокутник, зафарбований такими ж кольорами, як фон екрана.
SS_ICON Створити статичний елемент керування, що відображає піктограму, зазначену параметром IpszWindowName. Параметри nWidth й niHeight ігноруються й перераховуються відповідно до розмірів піктограми.
SS_LEFT Створити статичний текстовий елемент керування, де заданий текст вирівняний по лівому краї й при необхідності розбитий на рядки.
SS_LEFTNOWORDWRAP Створити статичний текстовий елемент керування, де заданий текст вирівняний по лівому краї. Текст не розбивається на рядки, але символи табуляції розвертаються. Текст, що виходить за кінець рядка, відтинається.
SS_NOPREFIX Відключити інтерпретацію символу амперсанта (&) як ознаки оперативної клавіші
SS_NOTIFY Посилати батьківському вікну повідомні повідомлення STN_CLICKED й STN_DBLCLK, коли користувач клацає або двічі клацає на елементі керування
SS_OWNERDRAW За висновок на екран статичного елемента керування відповідає його власник.
SS_REALSIZEIMAGE Заборонити зміна розмірів статичного елемента керування відповідно до розмірів піктограми або растрового зображення.
SS_RIGHT   Створити статичний текстовий елемент керування, де текст вирівняний по правому краї й при необхідності розбитий на рядки.
SS_RIGHTJUST Нижній правий кут статичного елемента керування зі стилем SS_BITMAP або SS_ICON залишається нерухомим при зміні розмірів елемента керування. Змінюється тільки положення верхньої й лівої сторін відповідно до розмірів растрового зображення або піктограми.
SS_SIMPLE Створити простий статичний текстовий елемент керування з текстом, вирівняним по лівому краї
SS_SUNKEN Виводити частково втоплену рамку навколо статичного елемента керування
SS_WHITEFRAME   Створити прямокутник, що має при відображенні на екрані такі ж кольори, як і тло вікон.
SS_WHITERECT Створити прямокутник, зафарбований такими ж кольорами, як і тло вікна

 

ПРИКЛАД:

Обчислити вираження а й в (Рис. 7.6) при заданих x, y й z. Програму оформити у вигляді графічного додатка. Уведення й висновок інформації організувати за допомогою діалогових вікон.

 

Рис. 7.6.Вираження а й б

 

Меню головного вікна один пункт «Обчислити» і два випадаючих підпункти «Варіант А», «Варіант В» (Рис. 7.7).

 

Рис. 7.7.Структура меню

 

Під це меню віконна функція зміниться й прийме вид:

 

LRESULT CALLBACK WndProc(HWND hWnd, UINT message, WPARAM wParam, LPARAM lParam)

{

switch (message)

{

case WM_COMMAND:

switch (LOWORD(wParam))

{

case IDM_ABOUT1:

DialogBox(hInst, (LPCTSTR)IDD_ABOUTBOX1, hWnd, (DLGPROC)About1);

break;

case IDM_ABOUT2:

DialogBox(hInst, (LPCTSTR)IDD_ABOUTBOX2, hWnd, (DLGPROC)About2);

break;

case IDM_EXIT:

DestroyWindow(hWnd);

break;

default:

return DefWindowProc(hWnd, message, wParam, lParam);

}

break;

case WM_DESTROY:

PostQuitMessage(0);

break;

default:

return DefWindowProc(hWnd, message, wParam, lParam);

}

return 0;

}

 

Діалогові вікна для організації уведення й висновку, а також обчислення виражень а й у мають вигляд Рис. 7.8.

 

Рис. 7.8.Діалогові вікна

 

Функції взаємодії з діалоговими вікнами й обчислення виражень а й у наведені нижче:

 

LRESULT CALLBACK About1(HWND hDlg, UINT message, WPARAM wParam, LPARAM lParam)

{

switch (message)

{

case WM_COMMAND:

switch (LOWORD(wParam))

{

case IDOK:

{

char sz[15],sz[15];

double x,y,a;

GetDlgItemText(hDlg,IDC_EDIT2,sz,12) ;

x = atof(sz);

GetDlgItemText(hDlg,IDC_EDIT3,sz,12) ;

y = atof(sz);

x=abs(x);

x=pow(x,1./3);

x=pow(y, x);

a=sin(y-3.);

a=pow(a,3.);

a=a+x;

sprintf(sz,"%7.4f",a);

SetWindowText(GetDlgItem(hDlg,IDC_SUM),sz);

}

break;

case IDCANCEL:

{

EndDialog(hDlg, LOWORD(wParam));

return TRUE;

}

break;

}

}

 

return FALSE;

}

LRESULT CALLBACK About2(HWND hDlg, UINT message, WPARAM wParam, LPARAM lParam)

{

switch (message)

{

case WM_COMMAND:

switch (LOWORD(wParam))

{

case IDOK:

{

char sz[15],sz[15];

double x,y,z,b;

GetDlgItemText(hDlg,IDC_EDIT2,sz,12) ;

x = atof(sz);

GetDlgItemText(hDlg,IDC_EDIT3,sz,12) ;

y = atof(sz);

GetDlgItemText(hDlg,IDC_EDIT4,sz,12) ;

z = atof(sz);

b=y*(atan(z)-3.1415/6);

x=abs(x)+1./(y*y+1);

b=b/x;

sprintf(sz,"%7.4f",b);

SetWindowText(GetDlgItem(hDlg,IDC_SUM),sz);

}

break;

case IDCANCEL:

{

EndDialog(hDlg, LOWORD(wParam));

return TRUE;

}

break;

}

}

 

return FALSE;

}

 

Фрагменти функцій About1 й About2 виділені жирним шрифтом для кожного варіанта будуть відрізнятися.

Прототипи діалогових функцій About1 й About2 мають вигляд:

 

LRESULT CALLBACK About1(HWND, UINT, WPARAM, LPARAM);

LRESULT CALLBACK About2(HWND, UINT, WPARAM, LPARAM);

 

Робота графічного додатка в комплексі представлена на Рис. 7.9.

Рис. 7.9. Графічний додаток

 

– Конец работы –

Эта тема принадлежит разделу:

Навчальної дисципліни Основи програмування та алгоритмічні мови

ХАРКІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ... Методичні рекомендації до лабораторних робіт з навчальної дисципліни...

Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ: Таблиця 7.5

Что будем делать с полученным материалом:

Если этот материал оказался полезным ля Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:

Все темы данного раздела:

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Методичні рекомендації призначені для виконання лабораторних робіт з першої частини навчальної дисципліни «Основи програмування та алгоритмічні мови». Перед виконанням кожної роботи необхі

Покажчики
Коли компілятор обробляє оператора визначення змінної, наприклад, int i =10, він виділяє пам'ять відповідно до типу (int) і ініціалізував її вка-заним значенням (10). Всі звернення в програмі до зм

Ініціалізація покажчиків
Покажчики найчастіше використовують при роботі з динамічною пам'яттю, званою деякими естетами купою (переклад з англійської мови слова heap). Це вільна пам'ять, в якій можна під час виконання прогр

Операції з покажчиками
З покажчиками можна виконувати наступні операції: разадресация, або непряме звернення до об'єкту (*), привласнення, складання з константою, віднімання, інкремент (++), декремент (--), порівняння, п

Рядки символів як масиви
Рядок має тип “масив з символів”. Рядок завершується нульовим символом. Наприклад, рядок QWERTY має тип char [7], порожній рядок “ має тип char[1]. Рядкова константа - це послідовні

Рядкові бібліотечні функції
Функції для роботи з рядками описані в заголовному файлі string.h. Деякі з них: char *stpcpy(char *dest, const char *src); Копіює символи рядка, поки не скопіює нульовий символ. П

Відкриття і закриття потоку
Схема роботи з потоком така ж, як і з файлом: відкрити потік, виконати читання і/або запис, закрити потік. Відкриває потік функція FILE* fopen( const char *filename,// ім

Введення і виведення рядків
Читання рядка з потоку виконується функцією char *fgets( char *s, // покажчик на буфер, що приймає рядок int n, // гранична кількість читаних символів (звичайно розмір бу

Форматоване виведення
Розглянуті вище функції виводять інформацію в потік без або майже без перетворення. Функція fprintf перетворить дані, що виводяться, в послідовність символів, керуючись рядком формату. int

Форматоване введення
Для форматованого введення з потоку застосовують функцію int fscanf (FILE *stream, const char *format [, address, ...] ) - повертає число полів введення тих, що

Варіант 20
Написати програму, яка: · Виводить текст на екран дисплея; · Визначає найбільшу кількість підряд пропусків, що йдуть, в тексті; · По натисненню довільної клавіші по черзі

Стадії і команди препроцесорної обробки
У інтегроване середовище підготовки програм на С++ в компілятор мови як обов'язковий компонент входить препроцесор. Призначення препроцесора - обробка початкового тексту програми до її компіляції.

Включення текстів з файлів
Для включення тексту з файлу використовується команда #include, що має дві форми запису: #include <имя_файла> // Ім'я в кутових дужках #include "имя_файла" // Ім'я

Умовна компіляція
Умовна компіляція забезпечується в мові С++ набором команд, які, по суті, управляють не компіляцією, а препроцесорною обробкою: #if константний вираз #ifdef ідентифікатор

Макропідстановки засобами препроцесора
Макрос, за визначенням, є засіб заміни однієї послідовності символів іншої. Для виконання замін повинні бути задані відповідні макроозначення. Просте макроозначення ми вже ввели, розглядаючи директ

Теоретичний матеріал
  Структури - це складені типи даних, побудовані з використанням інших типів. Вони є об'єднаний загальним ім'ям набір даних різних типів. Саме тим, що в ст

Масиви структур.
Методика створення масивів структур - така сама, як і при створенні масивів. Наприклад, що б створити масив з 100 екземплярів BestStudent структури Student, необхідний наступний запис: Stu

Варіант 3
Відомість використання машинного часу на обчислювальному центрі: № з/п Кафедра Використання машиного часу (год) Відхилення

Варіант 4
Відомість споживання електроенергії на заводах міста: № з/п Завод Потреба електроенергії, кВт/ч Відхилення від плана

Варіант 5
Відомість руху матеріалів на складах підприємства за звітний період: № п/п Склад Рух материалів за період, грн остаток на к

Варіант 8
Відомість відвідин занять студентами: № з/п Прізвище Пропущено годин Відхилення від плану за планом

Варіант 10
Відомість обліку часу роботи верстатів підприємства: № з/п Тип станка Час роботы (год) Відхилення від плану

Варіант 11
Відомість випуску деталей робітниками цеху: № з/п Прізвище Кількість деталей (шт.) Брак виготовлено

Варіант 13
Відомість нарахування зарплати співробітникам підприємства: № з/п Прізвище Нараховано (грн) Виплати

Варіант 17
Відомість оплати ремонту обладнання підприємства за звітний період: № зп Обладнання Вид ремонту Вартість комплектуючих

Варіант 20
Відомість телефонних переговорів абонента за звітний період: № зп Абонент № телефона Тривалість переговорів (хв.)

Короткі теоретичні відомості
  STL - це бібліотека стандартних шаблонів. Вона містить, наприклад, що часто зустрічаються способи організації даних - так називані контейнери: динамічні масиви, двонаправленi списки

Варіант 20
Скласти програму, яка містить поточну інформацію про заявки на туристичні тури. Кожна заявка включає: · пункт призначення; · номер туру; · прізвище і ініціали за

Дослідження структури windows-додатка
  Ціль лабораторної роботи - одержання практичних навичок у побудові базового додатка для Win32, дослідження параметрів віконних процедур. Перед виконанням лабораторної робот

Перелік бітових прапорів стилю класу вікна
Прапор Опис CS _VREDRAW Перемалювати вікно при зміні висоти вікна CS_HREDRAW Перемал

Список визначених системних піктограм
Іконка Опис IDI_APPLICATION Піктограма додатка, задана за замовчуванням IDI_ASTERISK

Список визначених ідентифікаторів курсору
Курсор Опис IDC_APPSTARTING Стандартна стрілка й пісковий годинник. IDC_ARROW Станда

Перелік бітових прапорів стилю вікна
Прапор Опис WS_BORDER У вікна є тонка обмежуюча рамка WS_CAPTION WS_BORDER | WS_DLGF

Варіант № 20
Вікно повинне: · бути згорнутим; · мати власний контекст; · завантажувати іконку у вигляді молодого півмісяця; · мати курсор у вигляді двухконечной стрілки з нап

Дослідження взаємодії додатка з користувачем
  Ціль лабораторної роботи: Досліджувати можливості функцій Win32 API по створенню візуального інтерфейсу додатка, одержати практичні навички написання й настроювання програм, які міс

Значки, покажчики миші й крапкові малюнки
Ресурси даного типу створюються за допомогою різних редакторів, але тому що всі вони ставляться до растрових зображень, робиться це по одному принципі. Редактори значків і покажчиків миші дозволяют

Створення меню
Що таке меню. Меню - це список команд й опцій програми. У ряді випадків пункти меню можуть бути представлені растровими зображеннями. Вибрати елемент меню можна за допомогою миші, клавіатури або пе

Діалогові вікна
Використання меню варто розглядати як найпростіший спосіб уведення інформації користувачем. Більше зробленим методом передачі даних у програму є застосування діалогових вікон. Можливість уведення д

Розробка діалогового вікна
Для діалогового вікна необхідно скористатися відповідним редактором. Редактор діалогових вікон викликається в процесі реалізації ланцюжка дій ( Рис. 7.4).  

Компонування діалогового вікна
За допомогою миші розмістите поле й напис у потрібнім місці й задайте їхній розмір. Щиглик мишею усередині макета діалогового вікна дозволить відредагувати заголовок вікна або текстовий рядок, що н

Бітові прапори, що визначають поводження й вид елемента меню
Прапор Опис MF_BITMAP Замість рядка в якості меню застосовується bitmap MF_BYCOMMAND

Можливі типи рядка стану
Тип Опис SBT_NOBORDERS Панель прорисовується без обмежувальних ліній SBT_POPOUT Пане

Перелік бітових прапорів стилю вікна
Прапор Опис WS_BORDER У вікна є тонка обмежуюча рамка WS_CAPTION WS_BORDER | WS_DLGF

Стилі діалогового вікна
Прапор Ефект DS_ABSALIGN Позиціювати діалогове вікно щодо лівого верхнього кута екрана DS_SYSMODA

Варіант № 3
Головне меню містить три групи команд: · Головне меню містить розділ "Фігури" з іменами геометричних фігур: коло, квадрат, трикутник, прямокутник і шестикутник. При виборі назви

Варіант № 11
Головне меню містить три групи команд: · Розділ "Файл" головного меню містить рядка "Створити", "Відкрити", "Демо-версiя" й "Вихід". При в

Варіант № 13
Головне меню містить три групи команд: · Робочу область вікна додатка повністю займає тимчасове вікно з порожнім головним меню. Головне меню вікна додатка із тримає розділ "Файл"

Варіант № 17
Головне меню містить три групи команд: · Головне меню містить розділ "Файл" з рядками "Створити", "Відкрити", "Видалити" й "Вихід". При ви

Варіант № 18
Робочу область вікна додатка, повністю займає тимчасове вікно з порожнім головним меню. Головне меню вікна додатка містить розділ "Файл" з рядками "Відкрити" й "Закрити&quo

Варіант № 20
· Тип елемента керування: Combobox. Мінімальне число пунктів меню - 5, максимальне число пунктів меню - 11. · Перша сторінка блокнота містить назви книг, друга - на звання глав обраної кни

Короткі теоретичні відомості й історичний аспект
  Середовище .NET Framework   .NET Framework — центральна частина Visual C++ 2005, як і всіх інших засобів розробки .NET компанії Microsoft. Середовище .NET Fra

Специфіка C++/CLI: фундаментальні типи даних
Фундаментальні типи ISO/ANSI C++ можна використати у своїх програмах C++/CLI, і з арифметичними операціями вони працюють точно так само, як й у рідному C++. Крім того, в C++/CLI визначені два додат

Фундаментальні типи C++/CLI
Фундаментальний тип Розмір (у байтах) Клас значень CLI bool System: -.Boolean

Створення простого керованого консольного додатка.
Для створення консольного додатка на керованому C++ варто виконати наступну послідовність операцій:   1. Запустите на виконання Visual Studio. NET (2005 або більше нової)

Стандартний ввід-вивід
Клас System::Console забезпечує підтримку стандартного вводу-висновку. Метод ReadLine класу System::Console зчитує уведену із клавіатури рядок як текстову. String^ line = Console::ReadLine

Часто використовувані специфікатори формату
Специфікатор формату Опис C або з Виводить значення в грошовому форматі. dабо d Виво

Часто використовувані специфікатори формату
Специфікатор формату Опис C або з Виводить значення в грошовому форматі. dабо d Виво

Дескриптори, що відслідковують
Дескриптори, що відслідковують, (tracking handle) мають подібність із рідними покажчиками C++, однак є й істотні відмінності. Дескриптор зберігає адреса, і адреса, що у ньому втримується, автоматич

Оголошення дескрипторів, що відслідковують
Для специфікації дескриптора типу, необхідно помістити символ : (часто називаний "капелюхом") слідом за ім'ям типу. Наприклад, от як можна оголосити відслідковує дескриптор, що, по імені

Масиви CLR
Масиви CLR відрізняються від масивів рідного C++. Пам'ять для масиву CLR виділяється в керованій купі, але це ще не все. Масиви CLR мають убудовану функціональність, який немає в масивів рідного C+

Багатомірні масиви
У програмах на C++/CLI можна створювати масиви із двома й більше вимірами; максимальна кількість вимірів масиву - 32, чого цілком достатньо в більшості випадків. Кількість вимірів масиву вказується

Багатомірні масиви
У програмах на C++/CLI можна створювати масиви із двома й більше вимірами; максимальна кількість вимірів масиву - 32, чого цілком достатньо в більшості випадків. Кількість вимірів масиву вказується

Цикл foreach
При обробці масивів і рядків дуже часто, використають оператори циклів. Всі оператори циклів, які застосовуються в мові ISO/ANSI C++, також використаються й у и в C++/CLI. Але мова C++/CLI пропонує

Варіант 20
В одномірному масиві, що складається з п речовинних елементів, обчислити: o добуток позитивних елементів масиву; o суму елементів масиву, розташованих до мінімального елемента.

Навчальне видання
  Методичні рекомендації до лабораторних робіт з навчальної дисципліни «Основи програмування та алгоритмічні мови» Частина 2 для студентів напряму

Хотите получать на электронную почту самые свежие новости?
Education Insider Sample
Подпишитесь на Нашу рассылку
Наша политика приватности обеспечивает 100% безопасность и анонимность Ваших E-Mail
Реклама
Соответствующий теме материал
  • Похожее
  • Популярное
  • Облако тегов
  • Здесь
  • Временно
  • Пусто
Теги